Ampiaispesä unessa

Ampparikuningatar

Olin ensin hammaslääkärissä jossa jouduin ensin tunkemaan puudutteet omaan suuhuni, ja yhtäkkiä minun sijasta lääkärin tuolille laitettiinkin minun 1-vuotias tyttäreni. Mielessä pyöri vain että kuinkahan hänellä sattuu kun puudutteet on minun suussani. Sen jälkeen menin ulos, yritin jotain ottaa seinän välistä (?) mutta yhtäkkiä käteni osuikin ampiaispesään, menin kauemmas ja näin ampiaisia todella paljon, sitten oli pakko palata koska tajusin että tyttäreni on siellä sisällä enkä uskalla hakea häntä ulos talosta. Toivottavasti ei ollut kovin sekava. Mitä ampiaispesä symboloi? Ja koska en nähnyt sitä vaan laitoin vain käteni seinän väliin

2

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä hammaslääkäri mielletään epämiellyttäväksi paikaksi ja pelottavaksikin.

Unessa tungit puudutteet omaan suuhusi. Tämä voisi kertoa suhtautumisestasi vaikeuksiin ja uhkiin. Otat härkää sarvista ja hoidat asiat.

Olet tyttäresi myötä saanut uutta ajateltavaa eli pohdit pienokaisen pärjäämistä.

Puudutteet olivat sinun suussasi. Kenties ajattelit, että miten aikoinaan tekemäsi ratkaisut voivat vaikuttaa pienokaiseesi nykyään?

Lisää uhkaa tuli ampiaispesästä, etkä uskaltanut hakea tytärtäsi sisältä.

Vaikuttaa, että pelkäät menneen tai nykyisenkin elämän olevan sopimatonta tyttärellesi. Ainakin se pitää kovasti uhkia sisällään.

Kielikuvien ja sanontojen puolesta kätensä työntäminen ampiaispesään tarkoittaa meille jotain.

Sanoisin, että elämässäsi on kovasti riitaisia asioita ja pelkäät, että kuinka tyttäresi selviytyy siinä mukana. Omasta kohtalostasi et ole huolissasi, koska olet selviytyvää tyyppiä.

• Ampparikuningatar

Kiitos vastauksestasi ja pelottavan oikein meni :D kiitos paljon sinulle tulkinnasta. Lasten isän kanssa on ollut riitaista jo pitkän aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4503
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3385
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2561
    4. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      109
      2551
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2464
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2017
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1773
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe