Miehet, uskallatteko ostaa kondoomeja?

nainen.

Ja jos uskallatte niin mistä ostatte niitä?

Jos on vaikka tilanne et ootte saamassa pimppiä ja ei ole kumeja ja nainen ei anna paljaalla joten pitäis lähtee kumeja hakee vaikka R kioskilta joka on sadan metrin päässä, nin menisittekö juoksu jalkaa ostamaan kumeja?

26

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syvämies

kyllä.

• mitä varten

en ole koskaan ostanut, en ole koskaan tarvinnut, en ole koskaan nähnyt kenenkään ostavan koko elämäni aikana

• Tavallinen mies

En kehtaa, eikä minulla edes seiso kumin kanssa. Niin harvoin jos ollenkaan on edes pimppiä tarjolla että mitä niillä kumeilla edes tekee? Jäävät vain rispaantumaan jonnekkin vaatekaapin perälle.

• 40 pillun AT-mies

Kaupan on siihen aikaan kiinni joten työntyisin ja ruiskisin paljaalla sisään.

Kerran iskin baarista erään n.25v lutkan joka oli juuri eronnut 7v suhteesta ja kävi juuri näin. Panon jälkeen kysyin että antaako hän monestikin paljaalla ja tämä likainen otus sai todella kovat kilarit siitä ja alkoi sättimään minua, että pidänkö häntä huorana. En vastannut mitään, koska en koskaan huorittele lutkia päin naamaa.

• 40 pillun AT-mies

Hän lähti sitten heti panon jälkeen pois kun oli aikansa raivonnut joten tarina loppui onnellisesti ja sain nukkua rauhassa (lakanoita ei onneksi tarvinnut vaihtaa vaikka lutkan hajua vähän jäikin)

• Näkökulmia
        40 pillun AT-mies kirjoitti:

Hän lähti sitten heti panon jälkeen pois kun oli aikansa raivonnut joten tarina loppui onnellisesti ja sain nukkua rauhassa (lakanoita ei onneksi tarvinnut vaihtaa vaikka lutkan hajua vähän jäikin)

... ja sitten heräsit.

• Minä

Marketista yleensä, kyllä on aina hyvä olla pari pakettia kotona niin ei tarvitse lähteä juoksemaan. Ja juu, kyllä lähtisin juoksemaan tarpeen vaatiessa. Ei hävettä, pikemmin olen ylpeä kun ostan.

• testi-ikä

Mies tai nainen (tai tyttö tai poika), joka ei uskalla ostaa kumeja ei ole vielä valmis harrastamaan seksiä.

• testi-ikä2

Mies tai nainen (tai tyttö tai poika), joka ostaa kumeja ei ole vielä valmis harrastamaan seksiä.

• ätmi-sinkku

Mikä o kondoomi ja mihin sitä tarvitaan?

• kalossit jalkaan

Kyllä, ihan kaupasta tai nykyään kätevästi netistä tilaamalla, vaatii vielä vähemmän uskallusta. Mutta enpä nyt siitä uskalluksesta tiedä, ainaskin, jos on teini-iän jo ohittanut. Kai sitä uskaltaa paljastaa, että on seksielämää, yleensä sitä pikemminkin toitotetaan, kuin pidetään vakan alla.

• 8+8

Vastaan vaikka olenkin nainen:

Totta hemmetissä uskallan. Aina, aina on kotona kondomeja siltä varalta, että tulee tarve, ja käsilaukussa myös. Otan myös ilmaiskumeja aina, kun niitä on tarjolla, ja saatan heittää herjaakin siitä, että "toivottavasti näille tulee tarvetta".

Mutta ehkä se on meille naisille helpompaa, meidän pitää ostaa myös tamponeita ja siteitä. Kondomien ostoon liittyy edes jotain positiivista, taustalla on ajatus että "kohta lykästää", mutta kuukautissuojien ostaminen kertoo vain, että on hedelmällisessä iässä oleva nainen jonka kanssa ei kuitenkaan juuri nyt ole paras mahdollinen aika haluta seksiä.

• Ätmi

Meillä miehillä kondomien ostamiseen liittyy vain ajatus että se on välttämätön paha jos niin hyvä tuuri sattuu käymään että käy flaksi. Meillä ätmeillä siihen liittyy vielä se masentava ajatus että ne kumit vain vanhentuisivat jossain kaapin perukoilla. Lisäksi se kumien ostaminen tuntuu jotenkin häpeälliseltä. En tiedä miksi. Ehkä se seksi on liian henkilökohtainen asia.

• gfhrtyuii

En tarvitse kondoomeja. Olen 25 vuotias atm-mies jolla on vieläkin poikuus tallella. Minulla ei ole sukupuolitauteja.

• Ätmi

Mutta jos menisit panemaan jonkun lutkan kanssa niin pian aikaa voisi olla.

• sepä kätevää

EIkä neitsyellä, jonka korkkaat, myöskään niitä ole.

• atm.

Minulla on laatikossa yks kondomi joka on varmaan 10 vuotta vanha. Sain sen jostain 18 vuotiaana ja nyt 28 vuotiaana se on vieläkin käyttämätä.

• atm.

no en tietenkään sitä kumia käyttäisi enään kun se on jo vanha.

• atm #5334

En, koska R-Kioskilta ei taida saada kuin standardikokoa? Nakkini vaatii astetta pienemmän sadetakin, joten pitäisi käydä varmaankin erikoisliikkeessä. Uskaltaisin kyllä.

• taitaa olla...

Varmaan aisuri-timppa tai hänen poika siinä kirjoittelemassa:)

• Uskallan, olen ostanut niitä kerran lähikaupasta toissa keväänä. Mutta ei niillä käyttöä ole ollut.

• SenttiSepi

Uskallan, mutta kioskin/kaupan valikoimista ei löydy kokoja (XXL) joten tilaan netistä perhepakkauksen pari kertaa vuodessa.

• paljaalla mennää

En tajua mitä ihmeellistä niiden ostossa on. Muutenkaan en välitä siitä, mitä joku kassahenkilö miettii ostoksistani. Tosin en ole ikinä nähnyt kenenkään ostavan enkä ole kyllä itsekään ostanut. Eihän niitä kukaan nainen edes halua käyttää.

Yleensä kondomit on tullut otettua mukaan kun niitä aina silloin tällöin on ilmaiseksi jaossa. Ensimmäisen kerran kun harrastin seksiä niin naisella sattui olemaan kondomi ja sillon tulikin käytettyä, mutta sen jälkeen ollaan menty paljaalla. Itseasiassa silloin 18-vuotiaana mietin kun ei ollut ekalla kerralla itsellä kortsua mukana että "pitääpä ostaa niitä varmuuden vuoksi". Sittemmin on käyny selväks että lähes kukaan nainen ei halua sitä käytettävän niin minkäs teet.

Toki oma kumppanimäärä on vain n. 20 joten tiedä sitten onko sattunut vaan jotain tapauksia jotka ei pidä kortsuista. Ikää 25.

• Voi Gauhiaa

Mitä häpeämistä kondomien ostamisessa on? Luuletteko että ihmiset kovastikin järkyttyvät kun huomaavat että joku aikuinen mies ehkä harrastaa seksiä?

• Itselläni on aina

kondomeja kotona varalla. Ostan niitä marketista normaaleiden ruokaostosten yhteydessä kuten liukuvoidettakin.

• Hippulat vinkuu

Aika teoreettinen skenaario tuo että olisin saamassa pimppiä, ei ole tähän päivään mennessä tapahtunut. Mutta voisihan sitä tietysti pillupalkalla sprintata sen 200m, jos se nyt siitä kiinni on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      106
      3761
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      230
      2809
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2366
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1676
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1486
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18