En taida viitsii lähtee menee
Hei nyt tuli rollaattori pihaan.
9
88
Vastaukset
- modeIIi
Yai jospa lähdenin naisiin kun olen syönyt ensin makarooniv vellini.
Älä lähde naisiin kirjoitti:
sillä se on http://vocaroo.com/i/s0wmanDG322g
Mitä rollaatorin konehuoneessa? V6 235 hp
moottorin lämpötila 92º
öljynpaine 375 Kpa
polttoaine E98
rengaspaineet 2,2- Signeneito
modelli kirjoitti:
Mitä rollaatorin konehuoneessa? V6 235 hp
moottorin lämpötila 92º
öljynpaine 375 Kpa
polttoaine E98
rengaspaineet 2,2Eikös nyt harmita, kun ajookrtti meni 75vuotiaana?
Vaan äläp sure, kyllä Signe sulle antaa vielä. Signeneito kirjoitti:
Eikös nyt harmita, kun ajookrtti meni 75vuotiaana?
Vaan äläp sure, kyllä Signe sulle antaa vielä.Ei, se ei harmita minua lainkaan, vaan se, että jotkut ovat altistuneen tupakalle ja alkoholille ja tälle altistumiselle on vielä pitkät perinteet....ja se näkyy.
- Signeneito
modelli kirjoitti:
Ei, se ei harmita minua lainkaan, vaan se, että jotkut ovat altistuneen tupakalle ja alkoholille ja tälle altistumiselle on vielä pitkät perinteet....ja se näkyy.
Juopottelit sinäkin keskviikkopottusi ja keräsit tumppeja vanhainkodin parvekkeella!
Signeneito kirjoitti:
Juopottelit sinäkin keskviikkopottusi ja keräsit tumppeja vanhainkodin parvekkeella!
Mee vonkaa spurgumuija joltain muilta, minä olen hyvin tarkka siitä kenen kanssa peuhaan.
- Signeneito
modelli kirjoitti:
Mee vonkaa spurgumuija joltain muilta, minä olen hyvin tarkka siitä kenen kanssa peuhaan.
Sinähän se vonkaamaan tulet tänään, on nääs perjantaipottu ja sätkäpussikin:DD
- rolla ja minä
Jospa onkin niin että elän vain kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601