Sano nyt tietokoneesi ääressä ÄÄNEEN:
"JEESUS ON MINUN HERRANI JA PELASTAJANI"
Jos et tuota lausetta pysty sanomaan ääneen edes tietokoneen edessä?
Niin et ole pelastettu tai uudestisyntynyt!
KOE USKOVILLE JA ATEISTEILLE!
6
86
Vastaukset
Sanottu on, mutta pääni ei ollut viritetty oikeille Jeesus-aalloille joten en ole pelastettu enkä uudestisyntynyt.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta Jeesus ei tule pian eikä sen jälkeenkään. Luovu siis tieteenvastaisesta denialismistasi nyt heti ja pelastu typeryydeltä, niin loppuelämäsi saattaa olla jotenkin tolkullista. Vielä ei ole myöhäistä!- Apo-Calypso
Pidä partapellesi.
- jyr
Minusta on ikävää että näitä täysin evokkeihin verrattavia höyrypää- hihuleita on täällä pilaamassa todellisen kristillisyyden mainetta.
- totuus kirvelee
Kiitos aloitajalle viestistä. Minä kokeilin ja sanoin ääneen tuon lauseen... Ja Katso! Olin aikaisemmin ateisti... kun olin puhunut ääneen tuon lauseen................ Olinkin edelleen ateisti! Tadaa! Tämän kokeen perusteella noilla taikasanoilla oli tasan 0% uskoa tuottava vaikutus. Tämän loistavan arvosanan jakavat myös muut hyviksi koetut taikasanat kuten: "abrakadagba!" sekä "simsalabim!"... eli siis aivan taikasanojen parhaimmisto!
Olisiko aloittajalla vielä joitakin muita koeasetelmia joilla voisime falsifioida kristillisen mystiikan tuottamia todellisuudesta poikkeavia maailmankuvia? Jokseenkin samaan tulokseen kuin "totuus kirvelee" -nimimerkkikin päädyin kokeillessani erään toisen uskonnon kääntymysmenetelmään. Kokeilin tulisiko minusta muslimi lausuttuani " أشهد أن لا إله يستحق أن يعبد إلا الله، وأشهد أن محمدا رسول الله" (lue tuo oikealta vasemmalle) .
En tiedä, ehkä. Mutta vaikka lausuin sen sekjä hiljaa että kovaa, mitään en ainakaan havainnut tapahtuvan. En usko sen enempää kristittyjen jumalaan kuin Allahiinkaan.
Mikäs nyt neuvoksi?- Frans II
JeesusTULEEpian, onko suusi jo auki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215654- 541775
- 241241
- 701050
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1721032Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.137957- 48938
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58935Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️60928