dazutohtori kertoo.
G: maaninen psykoosi
Kaikkien palstalaisten diagnoosit
11
108
Vastaukset
- DrWittnengstein
Bobby Sands projektiivinen idetifikaatio
- Tri dazu
(Kassi)Almameedialla on mariamaaninen keniomania
- ruumperi
Possessiivisuffiksien derivointi ejakuloitui hyperbeliksi.....
- Tony Pimiä
dazulla on jukesmallbox
- modeIIi.jr
Isoisälläni on vanhuuden seniiliteetti
modelli.jr kirjoitti:
Teillä se näyttää olevan periytyvää, koska et itskään muista, että se oli insestiteetti.
Hyvä poika, pidä puolesi!
On olemassa musertavat todisteet siitä, että ihmisten murtuminen johtuu sosiaalisista ja psykologisista olosuhteista – kuolemantapauksista ja menetyksistä, köyhyydestä ja syrjinnästä, traumoista ja hyväksikäytöstä. Itsekin olen joutunut eräiden palstalaisten herjan kohteeksi perättömillä homoseksuaalisuuteen viittaavilla tai houkuttelevilla herjaviesteillä ja eräskin naishenkilö on useasti tullut siihen tulokseen, että minun viestini tulisi poistaa jälleen kerran.....nimiä mainitsematta.
- Tri dazu
modellin suvussa on hereditäärinen hypokondria
Tri dazu kirjoitti:
modellin suvussa on hereditäärinen hypokondria
Joo ja minulla se vasemmassa jalassa kroonisena, mutta sinulla on useiden lääkeaineiden tai muun psyykkisiin toimintoihin vaikuttavan aineen aiheuttama riippuvuusoireyhtymä jatkuva käyttö ja muu vapina.
- Tri dazu
modelli kirjoitti:
Joo ja minulla se vasemmassa jalassa kroonisena, mutta sinulla on useiden lääkeaineiden tai muun psyykkisiin toimintoihin vaikuttavan aineen aiheuttama riippuvuusoireyhtymä jatkuva käyttö ja muu vapina.
Kieltmättä vedän öisin mömmöjä paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621143Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto94618- 54598
- 78571
- 39538