Kumpi miellyttää enemmän?
Itse olen vähän tämmönen kiltin puoleinen nuori 21v nainen, en juurikaan kiroile, polta, harrasta yhden yön juttuja, jne.. Minulla on saman ikäinen opiskelu kaveri, joka polttaa, harrastaa yhden yö juttuja ja on juuri sellainen leffojen "bad girl"- luonne. Hän saa aina seuraa, jos olemme yhdessä viettämässä iltaa, häntä aina viedään, tuntuu että miehet palvoo häntä. Hän aina kaataa uuden miehen yöksi ja hänellä saattaa olla monta irtosuhdetta samaan aikaan, mutta silti miehet kirjoittelee netissä että unelmana on kiltti neitsyt.
Ulkonäöltämme olemme yhtä nättejä, eli siitä ei ole kiinni.
Nyt jos olette miehet rehellisiä itsellenne, niin oletteko oikeasti sitä mieltä että se kiltti tyttö on unelma!?
Kiltti tyttö vai Tuhma tyttö?
40
3332
Vastaukset
- 13+10
Ehdottomasti kiltti, en edes kelpuuta mitään tommoisia kuin kaverisi. En itse harrasta myöskään mitään irtosuhteita, tai en ole koskaan harrastanut. Se, että saa paljon seksiä ei tee ihmisestä mitenkään sen parempaa. Päinvastoin väitän, että suurin osa miehistä arvostaa naisessa sitä ettei sekstaile kaikkien kanssa. Ehkei sillä ole juuri tommosiin yhdenyön panoihin niin merkitystä, mutta jos haet suhdetta niin siinä se on suuri plussa sulle.
"Kiltti tyttö vai Tuhma tyttö?"
-Rehellisesti vastaan, että valitsen sen tuhman tytön. Kiltteys ei sytytä...- ZixCix
Sopivasti tuhma on houkuttelevampi.
- Bobby Sands
Tää Onen vastaus on oli poikkeus yleisestä linjasta, mutta nyt olis ehkä hyvä taas alkaa miettimään, mitä nää termit "kiltti" ja "tuhma" tässä edes tarkoittaa.
One on täällä aiemmin sanonut, ettei ottaisi päihdeongelmaista naista ja päihdeongelmaisuuden voi kai laskea yhdeksi "tuhmuuden" merkiksi.
Psykopaattinainen on äärimmäinen esimerkki "tuhmasta", se on kevytkenkäinen, kaikinpuolin v*ttumainen ja vetää ehkä vielä kamaa.
Aikamoinen nolla saisi miehen olla, että kiinnostuu tuollaisesta äärimmäisen tuhmasta, koska suhde sellaisen kanssa olisi todella kuiva ja tyhjäsisältöinen. Bobby Sands kirjoitti:
Tää Onen vastaus on oli poikkeus yleisestä linjasta, mutta nyt olis ehkä hyvä taas alkaa miettimään, mitä nää termit "kiltti" ja "tuhma" tässä edes tarkoittaa.
One on täällä aiemmin sanonut, ettei ottaisi päihdeongelmaista naista ja päihdeongelmaisuuden voi kai laskea yhdeksi "tuhmuuden" merkiksi.
Psykopaattinainen on äärimmäinen esimerkki "tuhmasta", se on kevytkenkäinen, kaikinpuolin v*ttumainen ja vetää ehkä vielä kamaa.
Aikamoinen nolla saisi miehen olla, että kiinnostuu tuollaisesta äärimmäisen tuhmasta, koska suhde sellaisen kanssa olisi todella kuiva ja tyhjäsisältöinen.Tuhmuus on enempi siitä asenteesta kiinni. Ei siis mikään alkki tms looseri. Tuhma nainen on sujut seksuaalisuutensa kanssa eikä pelkää ottaa mitä haluaa ja uskaltaa nauttia täysin rinnoin. Eikä ole muutenkaan mikään kulmassa seisoskeleva hiljainen hissukka vaan on kykenevä agressiiviseenkiin aloitteeseen tarvittaessa. Ja toki myös vaatetuksen tulisi heijastaa tätä asennetta. ;)
- --------------------
Kiltti tietysti. En pidä lutkista.
- ätmi
Minäkin olisin aiemmin sanonut, että kiltti tietysti. Mutta sitten opin että kaikki naiset ovat lutkia.
- kummitus
Siis hetkinen... Ystäväsi harrastaa irtosuhteita mutta sinä et, ja sitten käytät näitä baarista pokattuja irtosuhteita esimerkkinä siitä, kuinka hän on halutumpi kuin sinä? Missä logiikka? Jos siis olet oikeasti kiltti, niin miksi sinä noista kertakäyttösuhteista olisit kateellinen?
- Kiltti likka
En kateellinen, irtosuhteet olivat vain esimerkki. Kateellinen olen siitä että hänellä on miehiä mistä valita parisuhteeseen, mutta minulla ei.
- 18+17
Kiltti likka kirjoitti:
En kateellinen, irtosuhteet olivat vain esimerkki. Kateellinen olen siitä että hänellä on miehiä mistä valita parisuhteeseen, mutta minulla ei.
Tuskin edes kaikki suostuisivat hänen kanssaan suhteeseen, kunhan haluavat paneskella. Ja sitten vielä vähemmän haluaisivat, jos tietäisivät millainen horo hän todellisuudessa on.
- kummitus
Kiltti likka kirjoitti:
Juu pahoittelen, kateus oli kyllä väärä sana. Tuntui vaan, että kuvasit hänen menestystään miesmaailmassa lähinnä kertomalla teidän omista eroistanne: koska hän harrastaa irtosuhteita, niin hän saa miehiä baarista kotiin yöksi, tietysti. Sinä et harrasta sellaista joten luonnollisesti palaat baarista tyhjin käsin. Eihän se kerro niinkään miesten suosiosta, vaan omista valinnoistanne.
- Näin sanoisin
Pitkään parisuhteeseen sellainen kiltti tyttö, kunhan ei ole mikään ihan tahdoton nysvö, eikä seksuaalisesti täysin estynyt.
Ongelmana onkin se, että naisesta täytyisi jotenkin tietää että se on kiinnostunut. Jos se tuhma tyttö näyttää avoimesti että on miehestä kiinnostunut ja kiltti tyttö vain on hiljaa ja odottaa vakavalla naamalla, niin onko se joku ihme että miehet keskittyvät siihen tuhmaan tyttöön? Jos nainen flirttaa ja hymyilee rohkeasti, niin se rohkaisee miehiä lähestymään. - gone bad
Olen samaa ikäluokkaa. Älä usko siihen, mitä netissä kirjoitellaan vaan usko siihen, mitä näet. Pahat tytöt saavat oikeasti huomattavasti enemmän miehiä.
- 8+12
No kyllä kai kuka tahansa saa miehiä, jos lupaa seksiä. Siis, jos haluat pelkästää munaa niin varmasti saat olit kiltti tuhma, tai ihan mitä tahansa.
- distinktio
Naiset eivät kaada miehiä, he alituvat näiden kirnuttavaksi.
- mies.
Minä haluaisin kiltin tytön joka ei polta ja joka haluu oikeesti tutustuu rauhassa.
- Just näin
Ehdottomasti kiltti koska olen itsekin kiltti mies. Savuton ja alkoholin käyttö huomattavasti lähempänä absolutistia kuin alkoholistia.
- uuyghjuyttrrfgjiiytg
Kiltti saa olla muttei liian tylsä.
- kiltti mies.
Joo mut oikeesti kiltit miehet ei kelpaa.
- best of both
Kiltti, joka on tuhma kahden kesken.
- Kiskisu
Naisen tärkein ominaisuus on kauneus. Kiltteys ja tuhmuus on toissijaisia ominaisuuksia.
- Helppoa se on
Kaverisi on helppo, joten saa helposti seuraa. Helppo ymmärtää, eikö?
- mies.
Kaveris on helppo lutka joka jakaa kaikille joten sana kiertää ja silloin kaikki yrittää vonkata kaveriis.
- lottamari.
Kilttinä tuhmana otan sen minkä haluan,.tiedän mitä haluan ja myös saan sen :)
En pidä turhan korrekteista tai takakireistä naisista, ovatko nämä sitten niitä ns. kilttejä? Itselläni on tapana ajatella ääneen, joten kiltin kanssa ei varmaankaan synkkaisi ollenkaan, ajatukseni eivät aina ole kauniita ja siveitä :D
- Bobby Sands
Kuten tuossa Onelle jo kirjoitinkin, niin tässä on kai aika paljon kyse siitä, mitä termeillä "kiltti" ja "tuhma" tarkoitetaan.
Tuhma voi olla aika laaja skaala huumeita myyvästä prostituoidusta johonkin vähän kipakkaan akkaan, joka kuitenkin elää ihan lakien mukaan. Tuhma voi olla se perheenäiti, joka harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita. Jollekin tuhma voi tarkoittaa sitä, että siltä ylipäätään saa helpommin seksiä.
Jokatapauksessa mun ihannenainen on kiltti nainen, jolla on lempeä, mutta ehkä temperamenttinen ja intohimoinen luonne. Nainen saa olla suhteellisen tasainen ja vakaa luonne, hän saa olla toisista välittävä, lapsia ja eläimiä rakastava, sekä suhteessa sitoutuva ja luotettava ihminen.
Toivoisin myös, että nainen on syvällinen ja älykäs ja, että hänellä on syvät mielipiteet ja elämänarvot, kuitenkin toisenlaisia ihmisiä hyväksyen ja läheisilleen tilaa antaen.
Päihteiden käyttö saisi olla korkeintaan luokkaa pari-kolme kertaa kuussa alkoholia. Juoppoa en halua. Seksuaalisesti nainen saisi olla seksistä pitävä ja ei rajoittunut, seksielämältään järjestäytynyt ja seksiä suhteissa harrastava, jolle seksissä on tärkeää luottamus ja toisen tunteminen ja, joka ei kerää satunnaisia seksikumppaneita baareista ja netistä sairaalla tavalla narsistisissa pyrkimyksissä.
Tuohon kuvitelmaasi, että kevytkenkäiset naiset olisivat suosittuja, voin sanoa, että ei minun tietääkseni. Ainahan nuo kevytkenkäiset naiset vinkuvat netissä ja jokapaikassa, että "miksi seksistä tykkäävä nainen on h*ora?".
Pelimiehet, panomiehet ja yhdenyönjuttuja suurina saavutuksina pitävät juntit kyllä varmaan panevat kevytkenkäistä kaveriasi, mutta eivät nekään sitä pahemmin arvosta. Kumppanin se kaverisi saa joko huijaamalla jotain kunnollista miestä, tai löytämällä itselleen sen juopon, tai narkomaanin oksentamaan olkkarin lattialle. Aika usein niiden kevytkenkäisten itsetunto riittääkin juuri kovaan hinkuun saada juuri se narkomaani ja ihan liikaa on narkkarin naisia nykypäivän Suomessa.
Mä olen yleensä varsin hienotunteinen ihminen joten en hauku naisia kavereiden kanssa keskustellessa, mutta olen kavereilta kuullut kyllä aika painavaa sanaa jokaisesta kevytkenkäisestä naisesta. Uskoisin tällä perusteella, että monikaan mies ei tietoisesti menisi selvinpäin kevytkenkäisen naisen kanssa edes sänkyyn, ei edes ne pelimiehet ja minä en edes kännissä. - girllll
Ootko miettiny, että jos te lähette viettämään iltaa esim. baariin, niin miehet on siellä hakemassa helppoo panoo, eikä pysyvää suhdetta, joten valittee kaveris? Sinuna en huolehtis sen takia et kaverias käytetää panopuuna.
- Bobby Sands
Aika sairas asenne tässäkin viestissä. On siellä varmasti suurin osa miehistä hakemassa suhdetta tosimielessä, mutta jostain syystä ne panomiehet ja pelimiehet lunastaa potin.
- Kiltti likka
No minusta kyllä tuntuu että ovat ihan tosissaan lääpällään häneen.. Aina hänen peräänsä huudellaan että "oletpa kaunis" "marry me" jne., ja kyllä nämä kunnon miehetkin ovat hänen kimpussaan, ei vain narkkarit ja alkoholistit.
- Bobby Sands
Kiltti likka kirjoitti:
No minusta kyllä tuntuu että ovat ihan tosissaan lääpällään häneen.. Aina hänen peräänsä huudellaan että "oletpa kaunis" "marry me" jne., ja kyllä nämä kunnon miehetkin ovat hänen kimpussaan, ei vain narkkarit ja alkoholistit.
Kiinnostaisko sitä kilttiä likkaa tutustua kilttiin poikaan? Uskaltaisitko lähettää sähköpostia?
- Tarjoilija!
Yksi kiltti tyttö, kiitos.
- Ei pano vaimoa tee
Käytettyyn naiseen voi aina käydä pallit tyhjentämässä, mutta mitään puolisoainesta se ei ole. Sellaiseen tarvitaan korkkaamaton neitsyt. Koskematon immenkalvo on kestävän parisuhteen edellytys. Ei pano vaimoa tee, sanoi jo mummovainaa.
- Naekkonen.
Kyllä ikäisesi miehet oikeasti tykkää niistä tuhmista ja feikeistä. Täällä pyörii 40 miehiä ja he varmaan haluaisivat kiltin neitsyen, mutta ei ne pari kymppiset.
- Kiltti on paras
Ei ainakaan tuollaista aloittelijan kuvaamaa tuhmaa tyttöä. HYI! Kiltit tytöt ovat ylivoimaisesti kuumimpia, etenkin sellaiset, joista saa hiukan tuhmemmankin puolen esiin houkuteltua sängyssä.
Naisen pitää olla kiltti. Tuhmuus on miehinen ominaisuus ja haluan naiseni naisellisena.- Anonyymi
Ei oo kiltti hyvä, ainaka liian kiltti.
- Anonyymi
Musta kyllä tuhma ja rohkeeta täytyy olla vähän, jotain piristystä!
- Anonyymi
Kukaan ei varmaan ole puhtaasti joko tai, kilteissäkin se tuhma puoli.
- Anonyymi
Kiltti itselle ja ilkeä toisille, mutta ei likainen.
Monesti ne kiltit tytön on lopulta tuhmimpia sängyssä.
- Anonyymi
Pitää paikkansa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833