Eläimet kumoavat Raamatun

iIkimys

Luoja loi karjaeläimet, eikö niin? Luoja loi metsäneläimet, eikö niin? Eläimet lisääntyvät lajinsa mukaan, eikö niin?

No ei. Villisika ja kesysika risteytyvät, lehmä ja biisoni risteytyvät, koira ja susi risteytyvät ja niin edelleen, eli karjaeläimet ja metsäneläimet risteytyvät lajirajoista piittaamatta.

Raamattu on kumottu.

18

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puolimutkateisti

      "Raamattu on kumottu."

      Hih hih.

      Nyt oot ilkimys ihan väärässä. Ei moneen kertaan kumottuu ja kuopattuu Raamattuu voi enää uudelleen kumota ;)

      • rcekim

        Jos se on kumottu peräti moneen kertaan, niin miksei sitä voisi kumota vielä yhden kerran? En näe estettä sille.


      • jyrrrrrrr
        rcekim kirjoitti:

        Jos se on kumottu peräti moneen kertaan, niin miksei sitä voisi kumota vielä yhden kerran? En näe estettä sille.

        Raamattu täytyy kumota aina vain uudestaan sillä nuo kumoamiset tapahtuvat vain evokkien mielikuvituksessa.

        Tämänkin ketjun avaaja kumosi sen, mutta koska todellisuudessa Raamatun mukaan keskenään risteytyvät eläimet ovat samaa lajia niin näemme sen että ihan avaajan oman pää sisällä se Raamattu kumoutui, reaalimaailmassa Raamattu elää ja voi hyvin ja se on edelleenkin jokavuotinen painettu maailman-bestseller.

        Darwinin kirja taas on vähiten painettu.

        He he.


      • tieteenharrastaja
        jyrrrrrrr kirjoitti:

        Raamattu täytyy kumota aina vain uudestaan sillä nuo kumoamiset tapahtuvat vain evokkien mielikuvituksessa.

        Tämänkin ketjun avaaja kumosi sen, mutta koska todellisuudessa Raamatun mukaan keskenään risteytyvät eläimet ovat samaa lajia niin näemme sen että ihan avaajan oman pää sisällä se Raamattu kumoutui, reaalimaailmassa Raamattu elää ja voi hyvin ja se on edelleenkin jokavuotinen painettu maailman-bestseller.

        Darwinin kirja taas on vähiten painettu.

        He he.

        Avaajahan ihmetteli, miten joitakin eläimiä luotiin "lajilleen" kahteen kertaan:

        "Raamatun mukaan keskenään risteytyvät eläimet ovat samaa lajia.."

        Ensin metsäneläiminä ja sitten uudelleen karjaeläiminä. Kysymys on edelleen vastaamatta.


      • Puolimutkarrrrrrr
        jyrrrrrrr kirjoitti:

        Raamattu täytyy kumota aina vain uudestaan sillä nuo kumoamiset tapahtuvat vain evokkien mielikuvituksessa.

        Tämänkin ketjun avaaja kumosi sen, mutta koska todellisuudessa Raamatun mukaan keskenään risteytyvät eläimet ovat samaa lajia niin näemme sen että ihan avaajan oman pää sisällä se Raamattu kumoutui, reaalimaailmassa Raamattu elää ja voi hyvin ja se on edelleenkin jokavuotinen painettu maailman-bestseller.

        Darwinin kirja taas on vähiten painettu.

        He he.

        "Raamattu elää ja voi hyvin ja se on edelleenkin jokavuotinen painettu maailman-bestseller. "

        Myydäänhän niitä muitakin satukirjoja kuin Raamattuu satoja miljoonia, esimerkiks Tolkienin kirjat. Ei niiden satukirjojen tarinat todeksi muutu vaikka niitä kuinka myytäisiin.

        Hih hih


      • Puolimutkateisti
        rcekim kirjoitti:

        Jos se on kumottu peräti moneen kertaan, niin miksei sitä voisi kumota vielä yhden kerran? En näe estettä sille.

        "Jos se on kumottu peräti moneen kertaan, niin miksei sitä voisi kumota vielä yhden kerran? En näe estettä sille."

        Joo toki. Se oli vitsi. Mulla ei oo todellakaan mitään sitä vastaan vaikka se kumotaan monta kertaa päivässä. Eihän se oo edes vaikeetakaan.


      • rcekim
        Puolimutkarrrrrrr kirjoitti:

        "Raamattu elää ja voi hyvin ja se on edelleenkin jokavuotinen painettu maailman-bestseller. "

        Myydäänhän niitä muitakin satukirjoja kuin Raamattuu satoja miljoonia, esimerkiks Tolkienin kirjat. Ei niiden satukirjojen tarinat todeksi muutu vaikka niitä kuinka myytäisiin.

        Hih hih

        Ja raamattuhan on maailman vanhimpia satukirjoja, joten on luonnollista että sitä on myyty paljon.


      • spällymälöö
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Avaajahan ihmetteli, miten joitakin eläimiä luotiin "lajilleen" kahteen kertaan:

        "Raamatun mukaan keskenään risteytyvät eläimet ovat samaa lajia.."

        Ensin metsäneläiminä ja sitten uudelleen karjaeläiminä. Kysymys on edelleen vastaamatta.

        Eikö asia ole jo kauan sitten selitetty niin, että Luoja unohti kertoa eläimille että niiden tulee lisääntyä lajinsa mukaan? Vai lieneekö eläinten muisti pettänyt siinä vaiheessa kun metsästä hiippaili pihapiiriin houkuttelevasti tuoksuva vastakkaisen sukupuolen edustaja?


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Avaajahan ihmetteli, miten joitakin eläimiä luotiin "lajilleen" kahteen kertaan:

        "Raamatun mukaan keskenään risteytyvät eläimet ovat samaa lajia.."

        Ensin metsäneläiminä ja sitten uudelleen karjaeläiminä. Kysymys on edelleen vastaamatta.

        xxxxx Ensin metsäneläiminä ja sitten uudelleen karjaeläiminä. Kysymys on edelleen vastaamatta xxxxxx

        Koira ja susi ovat alun perin sama laji, samoin lehmä ja biisoni, samoin kesysika ja villisika.
        Se, mitkä niistä olivat alunperin karjaeläimiä ja mitkä metsäeläimiä, on sivuseikka.

        Raamattu kumoaa evoluution ja todistaa luomisen puolesta.


      • tieteenharrastaja
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxx Ensin metsäneläiminä ja sitten uudelleen karjaeläiminä. Kysymys on edelleen vastaamatta xxxxxx

        Koira ja susi ovat alun perin sama laji, samoin lehmä ja biisoni, samoin kesysika ja villisika.
        Se, mitkä niistä olivat alunperin karjaeläimiä ja mitkä metsäeläimiä, on sivuseikka.

        Raamattu kumoaa evoluution ja todistaa luomisen puolesta.

        Koetat vain kiertää, kun et osaa vastata:

        "Se, mitkä niistä olivat alunperin karjaeläimiä ja mitkä metsäeläimiä, on sivuseikka."

        Koska "karjaeläimet", ovat ihmisen kesyttämiä, niitä ei voinut olla olemassa ennen ihmistä.


      • isgodreal?
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxx Ensin metsäneläiminä ja sitten uudelleen karjaeläiminä. Kysymys on edelleen vastaamatta xxxxxx

        Koira ja susi ovat alun perin sama laji, samoin lehmä ja biisoni, samoin kesysika ja villisika.
        Se, mitkä niistä olivat alunperin karjaeläimiä ja mitkä metsäeläimiä, on sivuseikka.

        Raamattu kumoaa evoluution ja todistaa luomisen puolesta.

        Miten raamattu kumoaa evoluution? Tai no tottakaihan se kumoaa elämän synnyn mutta tämähän on pelkkä sana sanaa vastaan kompleksi, ja evoluutiolla on tiede puolellaan joten..


      • Puolimutkarrrrrrr kirjoitti:

        "Raamattu elää ja voi hyvin ja se on edelleenkin jokavuotinen painettu maailman-bestseller. "

        Myydäänhän niitä muitakin satukirjoja kuin Raamattuu satoja miljoonia, esimerkiks Tolkienin kirjat. Ei niiden satukirjojen tarinat todeksi muutu vaikka niitä kuinka myytäisiin.

        Hih hih

        Ja tolkienit ynnä muut rowlingit myydään ihan oikeasti maaoravien esinahkoja tai muita valuuttoja vastaan eikä niitä jaeta miljoonittain lahkolaisille joko ilmaiseksi tai ostamaan velvoittamalla.

        Suomessakin jokainen kirkossa naiva pari saa raamatun halusi tai ei, eikä maksa mitään. Useimpia niistä ei avata edes kerran vuodessa, monia ei koskaan.


      • Epäjumalienkieltäjä
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxx Ensin metsäneläiminä ja sitten uudelleen karjaeläiminä. Kysymys on edelleen vastaamatta xxxxxx

        Koira ja susi ovat alun perin sama laji, samoin lehmä ja biisoni, samoin kesysika ja villisika.
        Se, mitkä niistä olivat alunperin karjaeläimiä ja mitkä metsäeläimiä, on sivuseikka.

        Raamattu kumoaa evoluution ja todistaa luomisen puolesta.

        "Koira ja susi ovat alun perin sama laji, samoin lehmä ja biisoni, samoin kesysika ja villisika."

        Siis jako "karjaeläimiin" ja villieläimiin ei täsmää todellisuuteen. Ilmeisesti silti sinun mielestäsi Raamattu on oikeassa ja todellisuus (taas kerran) väärässä.


      • Puolimustanaamio
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ja tolkienit ynnä muut rowlingit myydään ihan oikeasti maaoravien esinahkoja tai muita valuuttoja vastaan eikä niitä jaeta miljoonittain lahkolaisille joko ilmaiseksi tai ostamaan velvoittamalla.

        Suomessakin jokainen kirkossa naiva pari saa raamatun halusi tai ei, eikä maksa mitään. Useimpia niistä ei avata edes kerran vuodessa, monia ei koskaan.

        "Suomessakin jokainen kirkossa naiva pari saa raamatun halusi tai ei, eikä maksa mitään"

        Jos veis oman divariin niin maksaisivatko siitä mitään? Jos edes sarjiksiin vaihtaisivat (en kuitenkaan kehtaa ehdottaa vaihtoo pornolehtiin), niin niistäki olis enemmän iloa.


    • O'ou

      Jos Jumala loi villieläimet ja karjaeläimet erikseen, niin kukas loi poron? Sehän ei tunnetusti sovi kumpaankaan kategoriaan. Villieläin se ei voi olla, koskapa sitä lypsetään ja sillä ajetaan. Karjaeläin se ei voi myöskään olla, koska se elelee enimmän aikaa villieläimenä luonnossa...

      Jospa poron loi Staalo... ;-)

      • tieteenharrastaja

        Sehän on tietenkin välimuoto.


      • rappiolla
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Sehän on tietenkin välimuoto.

        poro on hirvestä rappeutunut koska on pienempi. Pisimmälle rappeutunein hirvieläin on Suomessa metsäkauris, pienin siis.
        Rappiolla on hyvä olla, ei rasitu polla.....


      • rappiolla kirjoitti:

        poro on hirvestä rappeutunut koska on pienempi. Pisimmälle rappeutunein hirvieläin on Suomessa metsäkauris, pienin siis.
        Rappiolla on hyvä olla, ei rasitu polla.....

        Nämä ne vasta rappiolla ovatkin - osa hampaistakin on mennyt vaikka osa onkin jumalaattorin oikun tjs takia ylikehittynyt:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kääpiökauriit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe