Eli minulle tekstiviestillä. Nainen kyllä tietää että olin ihastunut ja joskus yritin vonkailla ja sitten nainen löysi jonkun toisen miehen ja nyt kertoi uutena vuotena että on eronnut siitä toisesta miehestä. Nainen on sanonut että halua olla vain kaveri.
Miksi nainen kertoo erostaan tekstiviestillä
13
102
Vastaukset
- Kiskisu
Testailee vaikutustaan. Ei kannata vastata mitään. Mutta jos ottaa uudelleen yhteyttä, tee selväksi, että kaveruus ei tule kyseeseen.
- 30+33
Ehkä se onkin kiinnostunut ja haluu että teet aloitteen, pyydä kahville tai jotain.
- Kiskisu
Niin, se on kiinnostunut siitä, saako aloittajan heti innostumaan ja ehdottamaan treffejä. Kun aloittaja sen tekee, innostus sammuu saman tien. Ei ole jännää liiallinen varmuus.
- 4+20
Kiskisu kirjoitti:
Niin, se on kiinnostunut siitä, saako aloittajan heti innostumaan ja ehdottamaan treffejä. Kun aloittaja sen tekee, innostus sammuu saman tien. Ei ole jännää liiallinen varmuus.
Miks naisien pitää harrastaa tuommoista vammailua? Onko teissä yhtään täysjärkistä olemassa?
- Kiskisu
4+20 kirjoitti:
Miks naisien pitää harrastaa tuommoista vammailua? Onko teissä yhtään täysjärkistä olemassa?
Ei se ole harrastus, se on biologiaa.
- Älä luule liikoja
Testailee omaa viehätysvoimaansa kun itsetunto on vähän maissa eron jälkeen. Kerjää kehuja ja huomiota. Ihan tyypillistä käytöstä naisilta.
- 3+20
Jeps, erittäin todennäköisesti juurikin näin. Suosittelen ap:lle ettei vastaa ollenkaan tai korkeintaan lyhyesti ja välinpitämättömästi tyyliin "jaa", "ok" tms. Jos akka haluaa muutakin kuin itsetunnon boostausta, niin kyllä se saa itse pistää jatkoviestiä
- naisten touhuja ne
kunhan vittuilee.
- mies.
Olin uutena vuotena yhes baarissa ja tää nainen pyysi minua toiseen baariin missä oli itse. En kuitenkaan mennyt enkä ole sen jälkeen mitään viestitellyt edes. Mutta sinkku kun olen niin mielihän tekis katsoo mitä tulee vai tuleeko mitään
- Kiskisu
No sitten kannattaa viestiä jotain sellaista kuin että "Ikävä kuulla (erosta). Miten pärjäät/Oletko ok?" Eikö tuo olisi miellyttävä friendzonetus kerrankin toisin päin.
- ätmi-sinkku
Vonkaa sitä sänkyyn niin siitä näkee onko tosissaan.
Mitä väliä enää kun menneessä aikamuodossa kirjoitat?..
Ei se aina niin yksiselitteistä ole. Voi olla niinkin että nainen on mahdollisesti jättänyt sen eksänsä juuri sinun takiasi, kun huomasi että pieleen meni valinta. En minä nyt tässä etänä osaa mennä absoluuttista totuutta sanoman, mutta ihan vain huomioonotettavaksi tällainenkin mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697274Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425023- 913097
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202061
- 341983
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171747- 281641
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,131620- 181381