http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/kasvu_ja_kehitys/seksuaalisuuden_portaat
Kerro myös ikä ja sukupuoli :) Mä oon 20v poika ja just ja just päässy numeroon 4...
Millä seksuaalisuuden tasolla olet?
9
129
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Nuo portaat kuvaavat hyvin sitä, miten se seksuaalinen kasvaminen tapahtuu normaalilla ihmisellä. ATM taas jää jonnekkin kolmannen ja neljännen portaan asteelle.
5. askel olisi seuraavana edessä. Olen 34 vuotias mies.
- melkein jo isopoika
Olen saavuttanut jo kolmannen portaan. En ole koskaan kertonut kenellekkään ihastumisistani.
- Setä on vielä teini
Olen portaalla 3. Ja olen 43v mies. Enkä ole homo, vaikka tuolla tietysti naispuolinen kirjoittaja vittuillakseen sellaista vihjaileekin. Kyrpäni seisoo pillun kuville. Odotan yhä ensimmäistä teinirakkautta ja sukupuoliyhdyntää, joka siis on ensimmäinen kerta molemmille, eikä siis sitä että pettyneenä ähkin jonkun melkein ikäiseni synnyttäneen ämmänkuvatuksen päällä.
- osu ja uppos
Paperinukkeleikki ;)
- 7+2
oon ton taulukon mukaan jossain 25 menossa
- ujo erakko
5. portaalla ollaan ja ikää 43v. Kakkosen, eli idolirakkauden olen sivuuttanut kokonaan. Kutosesta on pieniä toiveita sillä tekstailen unelmanaiseni kanssa ja yhdet treffit takana, vielä ei ole lämminnyt minulle, mutta ehkä se tästä. Nautin hänen kanssaan viestimisestä ja seurasta vaikka se jäisikin siihen.
- mies 86
En jaksa avata linkkiä, joten totean vain kylmästi olevani seksuaalisesti aktiivinen runkkari. Luultavasti sekin kohta löytyy tuolta jostain.
- fofoivow
Tuo lista kuvaa hyvin myös seksiin liittyvää tunnepuolta. Se, että moni jää aikuisuuteen asti portaikon alapäähän selittää hyvin monet tämänkin palstan jutut.
Kokemattomien on vaikea päästä mukaan, jos välistä puuttuu monta tunneporrasta käymättä läpi. Se heijastuu myös siihen, miten seksuaalisuuteen suhtautuu, omaansa ja toisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113824
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2352847
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392376- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181345
- 221271