Makuvirhe Pirkan naudanjauhelihassa

en tykkää siasta

Jo toisen kerran kuukauden sisällä olen maistanut Pirkka 17% Naudan jauhelihassa epätavallisen maun. Liha paistaessa haisee ja syödessä maistuu sianlihalta. Molempina kertoina olen joutunut tarkistamaan, että pakkauksessa lukee todella 'naudan' jauheliha. Kummallista.

Olen tosi tarkka sen suhteen, että teen ruokaa ainoastaan naudan jauhelihasta. En voi sietää sian jauhelihan hajua ja makua, yök.

Taas tänään vedin jauhelihakastikkeen wc-pöntöstä alas.

En enää uskalla ostaa Pirkan jauhelihoja.

Muita jotka ovat huomanneet saman?

7

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tila-iita

Ihan uutta minulle. Minäkin olen tarkka siitä että jauhelihassa ei ole yhtään sikaa seassa, sen kyllä erottaa jos on.
      Olen käyttänyt Pirkka-jauhelihaa aika useinkin mutta ei ole sattunut virheellistä. Kannattaisi ottaa yhteyttä valmistajaan.

• Anonyymi

Hajonnut perusteella epäilin samaa. En osta samaa. Rönköllö laitetaan kaikkea huonompaa ainesta tarkoituksella sekaan.

• Anonyymi

Itse en osta mitään Pirkka tuotteita koska olen todennut ne täysin ala-arvoisiksi.

• Anonyymi

Suomalaiset ovat tottuneet liian hyvään kun karsastetaan tiettyä merkkiä. Aina pitäisi olla parasta elukan osaa tarjolla.

• Anonyymi

Kyllä hyvässä halvimmassa jauhelihassa on vain hereford- naudan täyslihasta tehtyä jauhelihaa...

• Anonyymi

Onko sinulla jokin lääkitys? Usein muutokset lääkityksessä saavat aikaan erilaisia harhoja kuten makuharhoja. Sähköallergia on toinen hyvin yleinen oire tällaisesta harhaisuudesta.

• Anonyymi

Älä osta Pirkkaa vaan esim. Hk:n niin varmasti on hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      8519
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      340
      1653
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      382
      1372
    4. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      290
      1366
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1295
    6. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      71
      1262
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1050
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1036
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      50
      992
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      968
    Aihe