Israel kunnioittaa homoja

iIkimyksen tuuraaja

21

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo onkin paha vaikea pala fundisuskoville: Vihataan homoja, mutta ei haluta sanoa mitään pahaa Israelista. SamiA kun vielä tykkää natseista, joten hyvin vaikea tilanne hänelle.

    • nooh jaaah

      Homppeleilla on paljon kahisevaa. Ei ne tyhmiä pohjalaisten tukipummien tapaan ole.

    • A-merkki

      Homoseksuaallisuus on kauhistus Jumalan silmissä. Pidättykää siitä kaikin keinoin.

      Siitä pääsee eroon, kun miettii vähän menneisyyttä, mistä se on saannut alkunsa, miettimällä tosissaan, tavoittaa sen alkusyyn.

      • jyrttt

        Tunnetun ajattelijan jyrin eli jb:n eli viksumman mukaan homoksi tullaan kun setä käyttää hyväksi, ja kaikkihan tietävät mistä hyväksikäyttäjistä suurimmat otsikot tehdään.


      • A-merkki
        jyrttt kirjoitti:

        Tunnetun ajattelijan jyrin eli jb:n eli viksumman mukaan homoksi tullaan kun setä käyttää hyväksi, ja kaikkihan tietävät mistä hyväksikäyttäjistä suurimmat otsikot tehdään.

        Todellinen syy on etäinen isäsuhde, sen ovat monet sadat entiset homot kertoneet pääsyyksi, toki voi olla syitä muitakin.


      • A-merkki kirjoitti:

        Todellinen syy on etäinen isäsuhde, sen ovat monet sadat entiset homot kertoneet pääsyyksi, toki voi olla syitä muitakin.

        Etäinen isäsuhde... typeryyttä.


      • Robin Hund
        A-merkki kirjoitti:

        Todellinen syy on etäinen isäsuhde, sen ovat monet sadat entiset homot kertoneet pääsyyksi, toki voi olla syitä muitakin.

        Oletko hyväkin tuttava noiden satojen entisten homojen kanssa? * LÄÄH LÄÄH *


      • Aaaaaaaapina
        A-merkki kirjoitti:

        Todellinen syy on etäinen isäsuhde, sen ovat monet sadat entiset homot kertoneet pääsyyksi, toki voi olla syitä muitakin.

        Minun suhteeni isääni on nyt ja on aina ollut ihan hyvä, mutta silti... :|


    • SamiA

      ”Natsien homouhrien muistomerkki paljastettiin Israelissa”

      Miksi homouhrien muistomerkkiä ei paljastettu Euroopassa? Luulisi, että täällä missä homojen oikeuden ovat eniten huomioitu, olisi merkki paljastettu. Tuskin muistomerkin homot olivat kaikki juutalaisia, vaan ylikansallisia homoja, joten muistomerkki on väärässä paikassa.

      Jokin tekopyhyys tässä on takana. Kuka teistä haluaa muistomerkin itsestään juutalaisvaltioon? Yhtäkkiä juutalaisvaltio kelpaakin ihmisille. Jaffoja ja Pampersvaippoja ei saa tuoda, mutta muistomerkin saa homoille pystyttää.

      • > Miksi homouhrien muistomerkkiä ei paljastettu Euroopassa? <

        Älytön kysymys ansaitsee älyttömän vastauksen: yleensä muistomerkit paljastetaan siellä missä ne ovat.


      • >>Miksi homouhrien muistomerkkiä ei paljastettu Euroopassa?



      • SamiA
        naapurin.kissa kirjoitti:

        > Miksi homouhrien muistomerkkiä ei paljastettu Euroopassa? <

        Älytön kysymys ansaitsee älyttömän vastauksen: yleensä muistomerkit paljastetaan siellä missä ne ovat.

        ”Älytön kysymys ansaitsee älyttömän vastauksen: yleensä muistomerkit paljastetaan siellä missä ne ovat.”

        Miksi muistomerkkiä ei pystytetty sinne, missä homoja tapettiin eli keksitysleireille? Muistomerkki laitetaan yleensä oletetun haudan päälle. Ihan toinen juttu sitten on, että tarvitsevatko homot erillisen muistomerkin, josta heidän homoseksuaalisuutensa käy ilmi, minusta ei. Sama muistomerkki vain kaikille natsien uhreille.

        Pitäisikö meillä Suomessa vastaisuudessa mainita hautakivessä seksuaalinen suuntautuminen? Tekisikö se kuolemasta jotenkin arvokkaamman ja eläneestä kunnioitetumman, jos homoseksuaalisuus mainitaan hautakivessä?

        Ateisteillahan on jo omat suuren suosion savuttaneet tunnustuksettomat muistolehtonsa, joten miksi syrjiä homoja tässä asiassa.


      • nghbgf

      • Kalapagos (ei kirj.)
        SamiA kirjoitti:

        ”Älytön kysymys ansaitsee älyttömän vastauksen: yleensä muistomerkit paljastetaan siellä missä ne ovat.”

        Miksi muistomerkkiä ei pystytetty sinne, missä homoja tapettiin eli keksitysleireille? Muistomerkki laitetaan yleensä oletetun haudan päälle. Ihan toinen juttu sitten on, että tarvitsevatko homot erillisen muistomerkin, josta heidän homoseksuaalisuutensa käy ilmi, minusta ei. Sama muistomerkki vain kaikille natsien uhreille.

        Pitäisikö meillä Suomessa vastaisuudessa mainita hautakivessä seksuaalinen suuntautuminen? Tekisikö se kuolemasta jotenkin arvokkaamman ja eläneestä kunnioitetumman, jos homoseksuaalisuus mainitaan hautakivessä?

        Ateisteillahan on jo omat suuren suosion savuttaneet tunnustuksettomat muistolehtonsa, joten miksi syrjiä homoja tässä asiassa.

        " Sama muistomerkki vain kaikille natsien uhreille.

        Pitäisikö meillä Suomessa vastaisuudessa mainita hautakivessä seksuaalinen suuntautuminen? Tekisikö se kuolemasta jotenkin arvokkaamman ja eläneestä kunnioitetumman, jos homoseksuaalisuus mainitaan hautakivessä?"

        Kappas vain taitaa olla toinen kerta, kun olen Samin kanssa samaa mieltä :) Tosin olen ollut muutaman kerran samaa mieltä, jopa Fox Newsin kanssa. Ei ketään pitäisi muistaa seksuaalisen suuntauksen vuoksi tai olla muistamatta. Sama kunnioitus kaikkian kohtaan on parempi. Samikin alkaa oppia tasa-arvoisen ajattelun alkeet. Paras tapa lähestyä asiaa on näköjään käänteinen psykologia, minkä jälkeen Sami ajaa tasa-arvoa kuin käärmettä pyssyyn :)

        En tosin katsonut, että onko tähän kunnioituksen, jokin tietty syy, mllä se perustellaan.


      • 1521
        SamiA kirjoitti:

        ”Älytön kysymys ansaitsee älyttömän vastauksen: yleensä muistomerkit paljastetaan siellä missä ne ovat.”

        Miksi muistomerkkiä ei pystytetty sinne, missä homoja tapettiin eli keksitysleireille? Muistomerkki laitetaan yleensä oletetun haudan päälle. Ihan toinen juttu sitten on, että tarvitsevatko homot erillisen muistomerkin, josta heidän homoseksuaalisuutensa käy ilmi, minusta ei. Sama muistomerkki vain kaikille natsien uhreille.

        Pitäisikö meillä Suomessa vastaisuudessa mainita hautakivessä seksuaalinen suuntautuminen? Tekisikö se kuolemasta jotenkin arvokkaamman ja eläneestä kunnioitetumman, jos homoseksuaalisuus mainitaan hautakivessä?

        Ateisteillahan on jo omat suuren suosion savuttaneet tunnustuksettomat muistolehtonsa, joten miksi syrjiä homoja tässä asiassa.

        Jos homot tapettiin, koska olivat homoja, en näe mitään ihmeellistä muistomerkissä.


      • asfdghj
        SamiA kirjoitti:

        ”Älytön kysymys ansaitsee älyttömän vastauksen: yleensä muistomerkit paljastetaan siellä missä ne ovat.”

        Miksi muistomerkkiä ei pystytetty sinne, missä homoja tapettiin eli keksitysleireille? Muistomerkki laitetaan yleensä oletetun haudan päälle. Ihan toinen juttu sitten on, että tarvitsevatko homot erillisen muistomerkin, josta heidän homoseksuaalisuutensa käy ilmi, minusta ei. Sama muistomerkki vain kaikille natsien uhreille.

        Pitäisikö meillä Suomessa vastaisuudessa mainita hautakivessä seksuaalinen suuntautuminen? Tekisikö se kuolemasta jotenkin arvokkaamman ja eläneestä kunnioitetumman, jos homoseksuaalisuus mainitaan hautakivessä?

        Ateisteillahan on jo omat suuren suosion savuttaneet tunnustuksettomat muistolehtonsa, joten miksi syrjiä homoja tässä asiassa.

        "Miksi muistomerkkiä ei pystytetty sinne, missä homoja tapettiin eli keksitysleireille?"

        No miksi Tel Avivissa on sitten holokaustin uhrien muistomerkki?
        Ps. Tel Aviv valittiin vuoden honokaupungiksi sen homomyönteisen ilmapiirin vuoksi joten miksipä siellä ei voisi olla muitakin homojen muistomerkkejä?


      • Kalapagos (ei kirj.)
        1521 kirjoitti:

        Jos homot tapettiin, koska olivat homoja, en näe mitään ihmeellistä muistomerkissä.

        Ihan validi pointti. Tällöin toki tulee sitten muistaa kaikkia ryhmiä erikseen, joita natsit sortivat. Tai vaihtoehtoisesi kaikkai samanaikaisesti. Ehkä tässä tapauksessa sorto kohdistui niin selkeästi tiettyihin kansanryhmiin tms. että tällainen erillinen muistaminen on paikallaan.


      • 1521
        Kalapagos (ei kirj.) kirjoitti:

        Ihan validi pointti. Tällöin toki tulee sitten muistaa kaikkia ryhmiä erikseen, joita natsit sortivat. Tai vaihtoehtoisesi kaikkai samanaikaisesti. Ehkä tässä tapauksessa sorto kohdistui niin selkeästi tiettyihin kansanryhmiin tms. että tällainen erillinen muistaminen on paikallaan.

        Pikaisella haulla löytyi romaneille omansa Berliinissä.

        Totta, on turha eritellä, ketä saa muistella tapahtuman muistomerkillä, etenkin kun uhreja oli niin paljon ja monesta eri ryhmistä.


    • "Miksi muistomerkkiä ei pystytetty sinne, missä homoja tapettiin eli keksitysleireille?"


      Ehkä siksi, ettei kaikilla ole mahdollisuutta matkustaa keskityleireille, mutta haluaisivat silti muistaa siellä kuolleita.



      "Muistomerkki laitetaan yleensä oletetun haudan päälle."


      On myös olemassa muistomerkkejä muualle haudattujen muistoille. Jos et sellaista ole tiennyt.

    • Mitä seuraavaksi?

      Kyllähän asia on niin että homous on sairaus.

      Se on luonnonjärjestyksen vastaista. Kokeilkaas vaikka magneeteilla: saman napaiset hylkivät toisiaan; ei eri merkkiset.

      N. 50 v sitten homous oli rikos. Nyt se on yhteiskunnallisesti hyväksyttävää, ja jopa hienoa, mitä mediaa on seurannut.

      No, 50 vuoden jälkeen pedofiliakin on sitten vain yksi seksuaalinen suuntaus, ja TV on pullollaan pedofilisia-arkkitehteja, pedofilisia TV-juontajaia jne. jne. Eduskunnassakin on pedofiilikansanedustaja, joka käy itsenäisyyspäivän juhlissa jonkun mukulan kanssa.

      Niin, olette ahdasmielisiä rasisteja, jos näitä muita pervoja mollaatte!

      Ja perässä tulevat sitten negrofilia ja sodomia jne. jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe