Kauan kauan sitten, ennen "alkuräjähdystä" ei ollut olemassa mitään. Ei yhtikäs mitään. Vain tyhjyys. Miten alkuräjähdys oli mahdollinen, kun olemassa ei ollut mitään mikä voisi räjähtää?
Evoluutioteorian kannattajat vastatkaa
7
198
Vastaukset
Kysy fyysikoilta. Alkuräjähdyksellä ei ole mitään tekemistä evoluutioteorian kanssa.
- Kvanttifluktaatio
Planck luotaimen uusimpien tutkimusten mukaan universumin kokonaisenergia on 0. Universumi on nyhjätty tyhjästä.
"Tuovisen mukaan Planck-hankkeessa on todistettu vääräksi myös vanha sanonta.
- Maailmankaikkeuden kokonaisenergia on nolla ja energia on lähtenyt nollasta. Tyhjästä on erittäin hyvä nyhjästä. "
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CDQQFjAB&url=http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013032116811280_ul.shtml&ei=qebQUvDPBoiDywPpy4H4Dw&usg=AFQjCNEExESVmygojISnt0YpoR3kNHh7GQ&bvm=bv.59026428,d.bGQ&cad=rja - ghhoijwp
Aluksi kaikki oli tiivistyneenä yhteen pisteeseen. Alkuräjähdys on se kun kaikki alkoi laajentumaan tuosta yhdestä pisteestä. Ehkä maailmankaikkeus on ollut aina olemassa, aluksi vain yhdessä pisteessä. Paljon järkevämpää niin on uskoa kuin että näkymätön joulupukki loihti kaiken 6000 vuotta sitten.
- Kalle Tarvinen
Sori, ei ole tietoa. Alkuräjähdyksessä syntyi maailmankaikkeus kokonaisuudessaan, siis myös aika ja maailmankaikkeutta säätelevät fysikaaliset totuudet.
Ei ollut olemassa aikaa ennen alkuräjähdystä, ei mitään totuuksia, jonka mukaan jokin tapahtuisi tai ei tapahtuisi. Emme voi päätellä yhtään mitään meidän maailmankaikkeutemme perusteella jostain joka ei ole meidän maailmankaikkeudessamme. Mikään "ennen" alkuräjähdystä ei ole olemassa eikä ole ollut olemassa tässä maailmankaikkeudessa ja näissä meidän fysikaalisissa totuuksissa - iitursi
Joku on esittänyt, että ennen tätä maailmankaikkeutta oli toinen maailmankaikkeus. Tämä kuitenkin on vain teoria, jota ei ole oikeaksi todistettu, kuten evoluutioteoria.
- 28x...
Mitä hittoa; kuinka niin evoluutioteoria olisi oikeaksi todistettu? Kuka sen on tehnyt?
Jos minä olen eri mieltä niin onko teoria oikea? Minä en puutu maailmankaikkeuden syntyyn koska se menee täysin yli ymmärrykseni mutta tähän evoluutioon jo järkeni riittää.
Minä sanon että en ole apina. Enkä ole kuullut että esi- isänikään olisivat olleet.
Evoluutioteorian mukaisesti Korkeasaaren apinat pitäisivät huomenna solmiota ja käyttäisivät kondomia? Mutta näinhän eivät tee. Apinat nyt vain ovat niitä aina olleet ja tulevat olemaan maailman tappiin saakka.
Tarkastin että olenko yleensä oikealla palstalla höpöttelemässä. Juu on tämä kai oikea eli täällä kai saapi höpötellä mielipiteitään? Naurattaa joidenkin keskustelupalstojen vaatimukset missä höperöt vaativat aina vastaväittäjänsä esittämään jonkun lähteen väittämänsä tueksi. Niinkuin jonkun juopuneen toimittajan hörinät kuuluisassa lehdessä jonkun paskatarinan todeksi osoittaisivat!?
Minun teoriani on että kehittyneemmät sivilisaatiot tähdistä tulivat tänne ja löysivät sitä mitä nyt täällä oli. Alkukantaista tyhmyyttä ja paskomiskulttuuria missä paperia ei käytetty. Pistivät moneen kertaan kaiken uusiksi. Siinä nyt menivät dinot ja vähän muutakin. Tuskin ovat tuotoksiinsa tyytyväisiä vieläkään koska koko ajan vahtivat tekemisiämme.
Muistakaamme että nykyinen geeniteknologia laukkaa jo ties missä?! Oletteko kuulleet siitä sitten Dolly- lampaan? Tästähän on jo aikaa. Olen varma että ovat saaneet aikaan mielenkiintoisia otuksia mutta sellaisia millä ei ole mitään käyttöä. Mutta kehittelyt jatkuvat. Kaukana ei ole päivä jolloin kirjoitamme jälleen historiamme uusiksi. Suonette anteeksi ajankäyttöönne tuhlaamani ajan? - .jhvjvhgv
28x... kirjoitti:
Mitä hittoa; kuinka niin evoluutioteoria olisi oikeaksi todistettu? Kuka sen on tehnyt?
Jos minä olen eri mieltä niin onko teoria oikea? Minä en puutu maailmankaikkeuden syntyyn koska se menee täysin yli ymmärrykseni mutta tähän evoluutioon jo järkeni riittää.
Minä sanon että en ole apina. Enkä ole kuullut että esi- isänikään olisivat olleet.
Evoluutioteorian mukaisesti Korkeasaaren apinat pitäisivät huomenna solmiota ja käyttäisivät kondomia? Mutta näinhän eivät tee. Apinat nyt vain ovat niitä aina olleet ja tulevat olemaan maailman tappiin saakka.
Tarkastin että olenko yleensä oikealla palstalla höpöttelemässä. Juu on tämä kai oikea eli täällä kai saapi höpötellä mielipiteitään? Naurattaa joidenkin keskustelupalstojen vaatimukset missä höperöt vaativat aina vastaväittäjänsä esittämään jonkun lähteen väittämänsä tueksi. Niinkuin jonkun juopuneen toimittajan hörinät kuuluisassa lehdessä jonkun paskatarinan todeksi osoittaisivat!?
Minun teoriani on että kehittyneemmät sivilisaatiot tähdistä tulivat tänne ja löysivät sitä mitä nyt täällä oli. Alkukantaista tyhmyyttä ja paskomiskulttuuria missä paperia ei käytetty. Pistivät moneen kertaan kaiken uusiksi. Siinä nyt menivät dinot ja vähän muutakin. Tuskin ovat tuotoksiinsa tyytyväisiä vieläkään koska koko ajan vahtivat tekemisiämme.
Muistakaamme että nykyinen geeniteknologia laukkaa jo ties missä?! Oletteko kuulleet siitä sitten Dolly- lampaan? Tästähän on jo aikaa. Olen varma että ovat saaneet aikaan mielenkiintoisia otuksia mutta sellaisia millä ei ole mitään käyttöä. Mutta kehittelyt jatkuvat. Kaukana ei ole päivä jolloin kirjoitamme jälleen historiamme uusiksi. Suonette anteeksi ajankäyttöönne tuhlaamani ajan?"Jos minä olen eri mieltä niin onko teoria oikea? Minä en puutu maailmankaikkeuden syntyyn koska se menee täysin yli ymmärrykseni mutta tähän evoluutioon jo järkeni riittää"
Ei riitä. Eikä tarvii pyytää anteeksi. Luin vain ensimäiset lauseet. Lopun kykeni arvaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402