Evoluutioteorian kannattajat vastatkaa

hmm6

Kauan kauan sitten, ennen "alkuräjähdystä" ei ollut olemassa mitään. Ei yhtikäs mitään. Vain tyhjyys. Miten alkuräjähdys oli mahdollinen, kun olemassa ei ollut mitään mikä voisi räjähtää?

7

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy fyysikoilta. Alkuräjähdyksellä ei ole mitään tekemistä evoluutioteorian kanssa.

• Kvanttifluktaatio

Planck luotaimen uusimpien tutkimusten mukaan universumin kokonaisenergia on 0. Universumi on nyhjätty tyhjästä.

"Tuovisen mukaan Planck-hankkeessa on todistettu vääräksi myös vanha sanonta.
      - Maailmankaikkeuden kokonaisenergia on nolla ja energia on lähtenyt nollasta. Tyhjästä on erittäin hyvä nyhjästä. "

http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CDQQFjAB&url=http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013032116811280_ul.shtml&ei=qebQUvDPBoiDywPpy4H4Dw&usg=AFQjCNEExESVmygojISnt0YpoR3kNHh7GQ&bvm=bv.59026428,d.bGQ&cad=rja

• ghhoijwp

Aluksi kaikki oli tiivistyneenä yhteen pisteeseen. Alkuräjähdys on se kun kaikki alkoi laajentumaan tuosta yhdestä pisteestä. Ehkä maailmankaikkeus on ollut aina olemassa, aluksi vain yhdessä pisteessä. Paljon järkevämpää niin on uskoa kuin että näkymätön joulupukki loihti kaiken 6000 vuotta sitten.

• Kalle Tarvinen

Sori, ei ole tietoa. Alkuräjähdyksessä syntyi maailmankaikkeus kokonaisuudessaan, siis myös aika ja maailmankaikkeutta säätelevät fysikaaliset totuudet.

Ei ollut olemassa aikaa ennen alkuräjähdystä, ei mitään totuuksia, jonka mukaan jokin tapahtuisi tai ei tapahtuisi. Emme voi päätellä yhtään mitään meidän maailmankaikkeutemme perusteella jostain joka ei ole meidän maailmankaikkeudessamme. Mikään "ennen" alkuräjähdystä ei ole olemassa eikä ole ollut olemassa tässä maailmankaikkeudessa ja näissä meidän fysikaalisissa totuuksissa

• iitursi

Joku on esittänyt, että ennen tätä maailmankaikkeutta oli toinen maailmankaikkeus. Tämä kuitenkin on vain teoria, jota ei ole oikeaksi todistettu, kuten evoluutioteoria.

• 28x...

Mitä hittoa; kuinka niin evoluutioteoria olisi oikeaksi todistettu? Kuka sen on tehnyt?
        Jos minä olen eri mieltä niin onko teoria oikea? Minä en puutu maailmankaikkeuden syntyyn koska se menee täysin yli ymmärrykseni mutta tähän evoluutioon jo järkeni riittää.
        Minä sanon että en ole apina. Enkä ole kuullut että esi- isänikään olisivat olleet.
        Evoluutioteorian mukaisesti Korkeasaaren apinat pitäisivät huomenna solmiota ja käyttäisivät kondomia? Mutta näinhän eivät tee. Apinat nyt vain ovat niitä aina olleet ja tulevat olemaan maailman tappiin saakka.
        Tarkastin että olenko yleensä oikealla palstalla höpöttelemässä. Juu on tämä kai oikea eli täällä kai saapi höpötellä mielipiteitään? Naurattaa joidenkin keskustelupalstojen vaatimukset missä höperöt vaativat aina vastaväittäjänsä esittämään jonkun lähteen väittämänsä tueksi. Niinkuin jonkun juopuneen toimittajan hörinät kuuluisassa lehdessä jonkun paskatarinan todeksi osoittaisivat!?
        Minun teoriani on että kehittyneemmät sivilisaatiot tähdistä tulivat tänne ja löysivät sitä mitä nyt täällä oli. Alkukantaista tyhmyyttä ja paskomiskulttuuria missä paperia ei käytetty. Pistivät moneen kertaan kaiken uusiksi. Siinä nyt menivät dinot ja vähän muutakin. Tuskin ovat tuotoksiinsa tyytyväisiä vieläkään koska koko ajan vahtivat tekemisiämme.
        Muistakaamme että nykyinen geeniteknologia laukkaa jo ties missä?! Oletteko kuulleet siitä sitten Dolly- lampaan? Tästähän on jo aikaa. Olen varma että ovat saaneet aikaan mielenkiintoisia otuksia mutta sellaisia millä ei ole mitään käyttöä. Mutta kehittelyt jatkuvat. Kaukana ei ole päivä jolloin kirjoitamme jälleen historiamme uusiksi. Suonette anteeksi ajankäyttöönne tuhlaamani ajan?

• .jhvjvhgv
        28x... kirjoitti:

Mitä hittoa; kuinka niin evoluutioteoria olisi oikeaksi todistettu? Kuka sen on tehnyt?
        Jos minä olen eri mieltä niin onko teoria oikea? Minä en puutu maailmankaikkeuden syntyyn koska se menee täysin yli ymmärrykseni mutta tähän evoluutioon jo järkeni riittää.
        Minä sanon että en ole apina. Enkä ole kuullut että esi- isänikään olisivat olleet.
        Evoluutioteorian mukaisesti Korkeasaaren apinat pitäisivät huomenna solmiota ja käyttäisivät kondomia? Mutta näinhän eivät tee. Apinat nyt vain ovat niitä aina olleet ja tulevat olemaan maailman tappiin saakka.
        Tarkastin että olenko yleensä oikealla palstalla höpöttelemässä. Juu on tämä kai oikea eli täällä kai saapi höpötellä mielipiteitään? Naurattaa joidenkin keskustelupalstojen vaatimukset missä höperöt vaativat aina vastaväittäjänsä esittämään jonkun lähteen väittämänsä tueksi. Niinkuin jonkun juopuneen toimittajan hörinät kuuluisassa lehdessä jonkun paskatarinan todeksi osoittaisivat!?
        Minun teoriani on että kehittyneemmät sivilisaatiot tähdistä tulivat tänne ja löysivät sitä mitä nyt täällä oli. Alkukantaista tyhmyyttä ja paskomiskulttuuria missä paperia ei käytetty. Pistivät moneen kertaan kaiken uusiksi. Siinä nyt menivät dinot ja vähän muutakin. Tuskin ovat tuotoksiinsa tyytyväisiä vieläkään koska koko ajan vahtivat tekemisiämme.
        Muistakaamme että nykyinen geeniteknologia laukkaa jo ties missä?! Oletteko kuulleet siitä sitten Dolly- lampaan? Tästähän on jo aikaa. Olen varma että ovat saaneet aikaan mielenkiintoisia otuksia mutta sellaisia millä ei ole mitään käyttöä. Mutta kehittelyt jatkuvat. Kaukana ei ole päivä jolloin kirjoitamme jälleen historiamme uusiksi. Suonette anteeksi ajankäyttöönne tuhlaamani ajan?

"Jos minä olen eri mieltä niin onko teoria oikea? Minä en puutu maailmankaikkeuden syntyyn koska se menee täysin yli ymmärrykseni mutta tähän evoluutioon jo järkeni riittää"

Ei riitä. Eikä tarvii pyytää anteeksi. Luin vain ensimäiset lauseet. Lopun kykeni arvaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      636
      3287
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      98
      2672
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1691
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1592
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      47
      1510
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1500
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1444
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      342
      1414
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1328
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1233
    Aihe