Tietääkö ateisti miksi hänkin vanhenee ja kuolee ?

Miksikö

Siinä onkin pähkinää purtavaksi aamuun asti-

15

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et alii

      Tietää. Oliko muuta?

      • Miksikö

        Mutta miksi ?


      • et alii
        Miksikö kirjoitti:

        Mutta miksi ?

        Etkö tiedä?


      • zyrt
        Miksikö kirjoitti:

        Mutta miksi ?

        Onko solubiologia sinulle tuttua? Solut vanhenevat ja myös eliöt tietenkin vanhenevat, kunnes kuolevat.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Solu


    • zyrt

      Tiedän. Se on sitä biologiaa.

    • vaihdetaan levyä?

      Tosiuskovan erottaa siitä, että vielä haudan partaallakin hän hokee pienen lapsen tavoin MIKSI, MIKSI?

      • zyrt

        Asia on hyvin tärkeä, siksi he vielä kuolinkouristuksissaankin kyselevät miksi. Ja sitten, no joo, vastausta ei enää tule. Mutta mitä siitä, eihän kuollut mahdollista vastausta enää kuule.


    • "Tietääkö ateisti miksi hänkin vanhenee ja kuolee ?"

      Ateisti vanhenee koska kaikki muukin mitä maailmankaikkeudessa on myöskin vanhenee ja kuolee siinä missä ateistikin. Kyse on asiasta joka on ollut osa meidän maailmankaikkeuttamme aina.

    • Miksikö

      En valvota teitä aamuun asti tämän takia.
      Oikea vastaus löytyy 1 Moos. 2: 16 - 17

      • ihan noin ohimennen

        Ihan vain sinun kiusaksesi lausahdan ihan noin ohimennen, että tiesin syyn vanhenemiseen ja kuolemiseen jo ennen kuin opin lukemaan. Sinä et sitä todellista syytä taida tietää vieläkään.



      • Miksikö
        ihan noin ohimennen kirjoitti:

        Ihan vain sinun kiusaksesi lausahdan ihan noin ohimennen, että tiesin syyn vanhenemiseen ja kuolemiseen jo ennen kuin opin lukemaan. Sinä et sitä todellista syytä taida tietää vieläkään.

        " Sinä et sitä todellista syytä taida tietää vieläkään. "

        Enkö ?


        En valvota teitä aamuun asti tämän takia.
        Oikea vastaus löytyy 1 Moos. 2: 16 - 17


      • 1 Moos. 2: 16-17:

        "Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,
        mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman""

        Ei anna vastausta kysynykseen, ilmaisee puhtaasti vain että hyvän- ja pahantiedon puusta syöminen tappaa ihmisen sinä päivänä kun ihminen siitä syö. Joten mikään kyseisessä Raamatun kohdassa ei viittaa siihen ettei ihminen olisi ollut vanhenevainen ja kuolevainen jo valmiiksi tai siitä että ylipäänsäkin kyseisestä väärästä puusta syömisellä olisi mitään muuta seurauksia kuin kuoleminen vielä kyseisen päivän aikana.

        Myöskään kyseisestä kohdasta ei käy ilmi että söikö ihminen kyseisestä puusta ja koska se ei myöskään viittaa mitenkään ihmiseen vanhemattomana ja kuolemattomana, täten emme voi pitää kyseisen kohdan perusteella myöskään ihmisen nykyistä vanhenemista ja kuolevaisuutta merkkinä siitä että ihminen olisi kyseisestä puusta syönyt.

        Joten ei, vastaus ei löytynyt Raamatun kohdasta 1 Moos. 2: 16-17.

        Ja mitä todisteita sinulla on siitä Raamattu olisi oikeassa asian suhteen, siitä että olisi joskus edes ollut oikeasti sellainen asia kuin hyvän- ja pahantiedon puu.


      • shadowself kirjoitti:

        1 Moos. 2: 16-17:

        "Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,
        mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman""

        Ei anna vastausta kysynykseen, ilmaisee puhtaasti vain että hyvän- ja pahantiedon puusta syöminen tappaa ihmisen sinä päivänä kun ihminen siitä syö. Joten mikään kyseisessä Raamatun kohdassa ei viittaa siihen ettei ihminen olisi ollut vanhenevainen ja kuolevainen jo valmiiksi tai siitä että ylipäänsäkin kyseisestä väärästä puusta syömisellä olisi mitään muuta seurauksia kuin kuoleminen vielä kyseisen päivän aikana.

        Myöskään kyseisestä kohdasta ei käy ilmi että söikö ihminen kyseisestä puusta ja koska se ei myöskään viittaa mitenkään ihmiseen vanhemattomana ja kuolemattomana, täten emme voi pitää kyseisen kohdan perusteella myöskään ihmisen nykyistä vanhenemista ja kuolevaisuutta merkkinä siitä että ihminen olisi kyseisestä puusta syönyt.

        Joten ei, vastaus ei löytynyt Raamatun kohdasta 1 Moos. 2: 16-17.

        Ja mitä todisteita sinulla on siitä Raamattu olisi oikeassa asian suhteen, siitä että olisi joskus edes ollut oikeasti sellainen asia kuin hyvän- ja pahantiedon puu.

        Odotan edelleen todistetta siitä että kärmes puhui.


    • Holy F

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe