Siinä onkin pähkinää purtavaksi aamuun asti-
Tietääkö ateisti miksi hänkin vanhenee ja kuolee ?
15
112
Vastaukset
- et alii
Tietää. Oliko muuta?
- Miksikö
Mutta miksi ?
- et alii
Miksikö kirjoitti:
Mutta miksi ?
Etkö tiedä?
- zyrt
Miksikö kirjoitti:
Mutta miksi ?
Onko solubiologia sinulle tuttua? Solut vanhenevat ja myös eliöt tietenkin vanhenevat, kunnes kuolevat.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Solu
- zyrt
Tiedän. Se on sitä biologiaa.
- vaihdetaan levyä?
Tosiuskovan erottaa siitä, että vielä haudan partaallakin hän hokee pienen lapsen tavoin MIKSI, MIKSI?
- zyrt
Asia on hyvin tärkeä, siksi he vielä kuolinkouristuksissaankin kyselevät miksi. Ja sitten, no joo, vastausta ei enää tule. Mutta mitä siitä, eihän kuollut mahdollista vastausta enää kuule.
"Tietääkö ateisti miksi hänkin vanhenee ja kuolee ?"
Ateisti vanhenee koska kaikki muukin mitä maailmankaikkeudessa on myöskin vanhenee ja kuolee siinä missä ateistikin. Kyse on asiasta joka on ollut osa meidän maailmankaikkeuttamme aina.- Miksikö
En valvota teitä aamuun asti tämän takia.
Oikea vastaus löytyy 1 Moos. 2: 16 - 17- ihan noin ohimennen
Ihan vain sinun kiusaksesi lausahdan ihan noin ohimennen, että tiesin syyn vanhenemiseen ja kuolemiseen jo ennen kuin opin lukemaan. Sinä et sitä todellista syytä taida tietää vieläkään.
- Miksikö
ihan noin ohimennen kirjoitti:
Ihan vain sinun kiusaksesi lausahdan ihan noin ohimennen, että tiesin syyn vanhenemiseen ja kuolemiseen jo ennen kuin opin lukemaan. Sinä et sitä todellista syytä taida tietää vieläkään.
" Sinä et sitä todellista syytä taida tietää vieläkään. "
Enkö ?
En valvota teitä aamuun asti tämän takia.
Oikea vastaus löytyy 1 Moos. 2: 16 - 17 1 Moos. 2: 16-17:
"Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,
mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman""
Ei anna vastausta kysynykseen, ilmaisee puhtaasti vain että hyvän- ja pahantiedon puusta syöminen tappaa ihmisen sinä päivänä kun ihminen siitä syö. Joten mikään kyseisessä Raamatun kohdassa ei viittaa siihen ettei ihminen olisi ollut vanhenevainen ja kuolevainen jo valmiiksi tai siitä että ylipäänsäkin kyseisestä väärästä puusta syömisellä olisi mitään muuta seurauksia kuin kuoleminen vielä kyseisen päivän aikana.
Myöskään kyseisestä kohdasta ei käy ilmi että söikö ihminen kyseisestä puusta ja koska se ei myöskään viittaa mitenkään ihmiseen vanhemattomana ja kuolemattomana, täten emme voi pitää kyseisen kohdan perusteella myöskään ihmisen nykyistä vanhenemista ja kuolevaisuutta merkkinä siitä että ihminen olisi kyseisestä puusta syönyt.
Joten ei, vastaus ei löytynyt Raamatun kohdasta 1 Moos. 2: 16-17.
Ja mitä todisteita sinulla on siitä Raamattu olisi oikeassa asian suhteen, siitä että olisi joskus edes ollut oikeasti sellainen asia kuin hyvän- ja pahantiedon puu.shadowself kirjoitti:
1 Moos. 2: 16-17:
"Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,
mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman""
Ei anna vastausta kysynykseen, ilmaisee puhtaasti vain että hyvän- ja pahantiedon puusta syöminen tappaa ihmisen sinä päivänä kun ihminen siitä syö. Joten mikään kyseisessä Raamatun kohdassa ei viittaa siihen ettei ihminen olisi ollut vanhenevainen ja kuolevainen jo valmiiksi tai siitä että ylipäänsäkin kyseisestä väärästä puusta syömisellä olisi mitään muuta seurauksia kuin kuoleminen vielä kyseisen päivän aikana.
Myöskään kyseisestä kohdasta ei käy ilmi että söikö ihminen kyseisestä puusta ja koska se ei myöskään viittaa mitenkään ihmiseen vanhemattomana ja kuolemattomana, täten emme voi pitää kyseisen kohdan perusteella myöskään ihmisen nykyistä vanhenemista ja kuolevaisuutta merkkinä siitä että ihminen olisi kyseisestä puusta syönyt.
Joten ei, vastaus ei löytynyt Raamatun kohdasta 1 Moos. 2: 16-17.
Ja mitä todisteita sinulla on siitä Raamattu olisi oikeassa asian suhteen, siitä että olisi joskus edes ollut oikeasti sellainen asia kuin hyvän- ja pahantiedon puu.Odotan edelleen todistetta siitä että kärmes puhui.
- Holy F
Tuosta Turritopsis nutriculasat löytyi mainio määritelmä:
http://assets.extremeadvertisements.com/hashed_silo_content/silo_content/23054/resized/picture_19657.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381