Hei!
Tilasin Antioksidanttitklinikan lääkärin suosituksesta iHerbistä SCRAM -nimisen tuotteen candida albicansin häädön tukemiseen.
Sain sitten paketin Suomeen saavuttua tulliselvityspyynnön, yhteissumma kun ylitti tuon 50$, ja tein sen sitten saman tien netissä. Päivä oli tiistai, eikä vieläkään viikonlopun tultua ole tullut päätöstä, eli maksettavan veron summaa.
Täysi hiljaisuus vain! Alkoi kylmätä sen verran, että olen koko yön paniikissa koettanut etsiä tietoa, josko SRAM sittenkin sisältää jotakin Suomessa kiellettyä... muuta epäilyttävää siitä en keksinyt kuin entsyymit, lipaasia yms. Olen tosin aivan onneton internetäärisessä tiedonhaussa, enkä ymmärrä lääkelistoista mitään... niin, ei tietenkään pitäisi tällaisen neanderthaalin mitään netistä tilaillakaan, mutta vointi on tullut niin paljon paremmaksi näiden amerikkalaisten täsmätuotteiden avulla, ja aina aiemmin olen arvokkaamman paketin tullipäätöksen heti saanu ilman tällaista raastavaa hiljaisuutta :-(
Osaisiko joku teistä auttaa? Onko tiedossanne, onko SCRAM -valmisteen tilaaminen sittenkin laitonta?
Kyseinen lääkäri ei ikinä pahemmin ole näistä tuontiasoista maininnut, sain esim. mutkan kautta sattumalta onnekseni ajoissa tiedon, ettei hänen suosittelemaansa 5htp:tä saakaan Suomeen tilata.
Kiitos jo etukäteen, jos ehditte tähän vastata ja hyvää talven jatkoa kaikille!
iHerbin SCRAM-tuote, jouduinko tullivaikeuksiin?!
sabrinebeauty
0
118
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812586Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422196Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391063- 35918
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154808Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6588- 21535
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 33512