iHerbin SCRAM-tuote, jouduinko tullivaikeuksiin?!

sabrinebeauty

Hei!

Tilasin Antioksidanttitklinikan lääkärin suosituksesta iHerbistä SCRAM -nimisen tuotteen candida albicansin häädön tukemiseen.

Sain sitten paketin Suomeen saavuttua tulliselvityspyynnön, yhteissumma kun ylitti tuon 50$, ja tein sen sitten saman tien netissä. Päivä oli tiistai, eikä vieläkään viikonlopun tultua ole tullut päätöstä, eli maksettavan veron summaa.

Täysi hiljaisuus vain! Alkoi kylmätä sen verran, että olen koko yön paniikissa koettanut etsiä tietoa, josko SRAM sittenkin sisältää jotakin Suomessa kiellettyä... muuta epäilyttävää siitä en keksinyt kuin entsyymit, lipaasia yms. Olen tosin aivan onneton internetäärisessä tiedonhaussa, enkä ymmärrä lääkelistoista mitään... niin, ei tietenkään pitäisi tällaisen neanderthaalin mitään netistä tilaillakaan, mutta vointi on tullut niin paljon paremmaksi näiden amerikkalaisten täsmätuotteiden avulla, ja aina aiemmin olen arvokkaamman paketin tullipäätöksen heti saanu ilman tällaista raastavaa hiljaisuutta :-(

Osaisiko joku teistä auttaa? Onko tiedossanne, onko SCRAM -valmisteen tilaaminen sittenkin laitonta?

Kyseinen lääkäri ei ikinä pahemmin ole näistä tuontiasoista maininnut, sain esim. mutkan kautta sattumalta onnekseni ajoissa tiedon, ettei hänen suosittelemaansa 5htp:tä saakaan Suomeen tilata.

Kiitos jo etukäteen, jos ehditte tähän vastata ja hyvää talven jatkoa kaikille!

0

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
        Ikävä
        105
        8227
      2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
        Ikävä
        110
        5743
      3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
        Ikävä
        55
        5211
      4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
        Ikävä
        289
        5196
      5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
        Ikävä
        78
        3831
      6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
        Ikävä
        58
        3031
      7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        66
        2747
      8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
        Ikävä
        22
        2548
      9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
        Ikävä
        29
        2522
      10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        45
        2491
      Aihe