Miksi ylläpito ei bannaa tätä sanamiestä palstalta

toivotaan

Hän spämmää samoja kopioita joka keskusteluun tajuamatta keskustelusta mitään. Onko kukaan hakenut luotsiksi palstalle? Jos ei niin toivottavasti joku joka on kiinnostunut laittamaan sanamiehen rautoihin löytyy pikaisesti.

12

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuulooooosss!!!

      Sanamies ja perävaunu voivat mennä jollekin toiselle palstalle jatkamaan riippuvuussuhteeksi muodustunutta kinaamistaan.

    • ainaski epäälen

      Taitaa perävaunu olla tykästynyt sanamieheen, kun siitä vaimostakin ainaa puhuu.

    • Siksi ylläpito ei poista, koska Sanamies julistaa totuuden Evankeliumia ja asiallisella tavalla. Vain jehovan todistajat herjaavat, kun eivät kykene vastaamaan Sanamiehen esittämiin kysymyksiin ja jäävät toiseksi väittelyissä kuten jäi venäjä eilen Suomelle jääkiekossa

      • Sanavoima

        Aikanaan poistuu koko Arton YLPEYS.Ole ylpeä aikasi.Katsotaan miten väärennetyn evankeliumin 'julistajan' käy?Itsehän tuomitset ihmiset helvettien tuskiin,vaikka teet itse samoja syntejä teet.Sydämeltä täysin ympärileikkaamaton fariseuksen poika olet.Kun kuvistasikin paistaa voimakas ylpeys ja syntielämä.


      • *Free Sri*

        Mites Aton vaimoke jakselee?

        Joko on saanut oman asunnon?


      • byebye, artsiet LOL
        *Free Sri* kirjoitti:

        Mites Aton vaimoke jakselee?

        Joko on saanut oman asunnon?

        Johan se häippäs.

        Ei oo enää sanamiehen fb-kaverikaan.


    • rasittava tautologi

      Ihan samat copyt,
      kirjoitusvirheineen...

      Ei osaa ko.papparainen edes oikeinkirjoitusta,
      liekö jonkun
      'kiertokoulun' käynyt hamassa muinaisuudessa...

    • heippa vaan

      Pyhän Marian seurakunta kuuluu
      Suomen evankelis-luterilaiseen lähetyshiippakuntaan.
      (siis..Luther-säätiöön)
      http://www.marianseurakunta.fi/

      meneppäs Sanamies sinne kuulemaan Jumalan sanaa.

    • hehehhoohhooh

      Luterilainen , pyhän Marian seurakunta.
      Sopii Sanamiehelle kuin nenä päähän :D

      Onhan se
      Luther-säätiön juttuja
      toki sinne, juoksujalkaa kipikapi.

      • ei sanamies

        Ihmettelen suuresti minkä ihmeen takia te koko aja morkkaatte
        Sanamiestä. Ette itsekään ole se parempia eikä kirjoituksenne
        selitä sanaa edes puoleksi niin hyvin mitä Sanamies.
        Taidatte olla aika heikoilla eväillä varustettuja ihmisiä.

        Katsokaa peiliin mitähän sieltä mahdatte nähdä, kieron vai rehellisen ihmisen?


      • sanan selättämistä
        ei sanamies kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti minkä ihmeen takia te koko aja morkkaatte
        Sanamiestä. Ette itsekään ole se parempia eikä kirjoituksenne
        selitä sanaa edes puoleksi niin hyvin mitä Sanamies.
        Taidatte olla aika heikoilla eväillä varustettuja ihmisiä.

        Katsokaa peiliin mitähän sieltä mahdatte nähdä, kieron vai rehellisen ihmisen?

        selitä sanaa edes puoleksi niin hyvin mitä Sanamies.***

        randomien raamatunjakeitten massapostaus apinan raivolla
        on 'sanan selitystä' by Sanamies.

        Yleensä ne ei ees koske keskustelun/ketjun aihettaakaan.
        Muslimipehvojen pyllistystä ja muuta.. :P

        Varsinainen *sanan selittäjä*,onkin
        tämä Sanamies jonka maailmassa
        *valo katoaa matkalla*

        niin puhuu AMK:n käynyt
        ATK/IT/tiedotusalan ammattilaisena toimiva Sanamies...
        älykin katoaa matkalla...

        perustakaa ihmeessä se 'rukouspiiri'
        jotta Sanamies saa henkiparannusta vaivoihinsa :D


    • ainut viisas

      Jaa miksikö?
      No,kuule IHAN SUN KIUSAKS!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe