Oon jopa vähän kateellinen kun omat tenivuodet meni hupparissa ja leveälahkeisissa farkuissa ilman mitään asusteita tai kampauksia. Pistit laukkuus jonkun anarkia pinssin, niin sait viikon kuulla siitä, kuinka "sä et ole punkkari ja punk on kuollut, ei tuommoista saa pitää". Nykyään on jotenkin niin paljon kaikkea, sä voit pukeutua leobardihaalariin, eikä kukaan ala nauraa tai saarnaamaan leobardien historiasta. On hiustenpidennyksiä ja irtoripsiä, värikkäitä aurinkolaseja ja kaikkea muuta. Tekis mieli vaan ostaa kaikkea vihreitä hiuslisäkkeitä ja leobardikuosi-laseja, mutta taidan olla liian vanha semmoisiin :D
Nykyteinien tyyli on upeaa!
5
398
Vastaukset
- kaikki miljonäärejä
Nykyajan 14veellä on samanlainen huivi tai trenssi, johon varakkaat naiset pukeutui 10v sitten. Ennen ostettiin aurinkolasit Seppälästä, nykyään tilataan Ray-Banit lasit jostain jenkeistä. Nykyajan meininkii.
- -eloveenuska-
Nykytyylin karmeat sabluunalla tehdyt kulmakarvat ja ripsipidennykset, jotka ovat kuin markiisit, ovat järkkyjä! Tosi luonnollista kauneutta! Nuoret tytöt ois nätimpii ilman näitä teennäisyyksiäkin... :(
Samaten ne kauheat korpin kynnet...kaikkea on tullu ittekin kokeiltuu. Hiustenpidennyksiä myöden. Nyt aikuisena uskallan olla oma itseni, ja mua ei pidetä ihan bimbona. Miehet tykkää paljon enemmän. Pidän muuten itteni timmissä kunnossa. Käyn salilla, juoksen, tukka on pitkä, mutta ei roikko, kynnet on hoidettu, mutta omat. Meikkaan nudemeikkinä. Halvemmaksikin tulee! :)- Anonyymi
Hienosti kirjoitettu ja pitää kyllä paikkanssa 👍🏼 t Crazyland
Katselin yhtenä päivänä kaupungin keskustassa kävellessäni nuorten (teinit ja parikymppiset) pukeutumista ja ajattelin, että monella on mielikuvitusta ja moni osaa tehdä jänniä asuyhdistelmiä. Onhan sitten myös niitä, joilla jokin menee vähän yli, esim. toissavuonna, kun oli se kauhea hellekesä yhdellä tytöllä oli niin lyhyet sortsit jalassa, että hänen takapuolensa näkyi lahkeiden alta. Ja jotkut sitten ovat vain ihan rennosti pukeutuneita collarihousihin tai farkkuhuin ja huppariin/t-paitaan/neuleeseen. Mutta nykyään aika monet nuoret miettii edes jollain tavalla omaa tyyliään ja jotkut myös enemmän kokeilevat erilaisia yhdistelmiä ja tyylejä. Itse olen aina pukeutunut aika yksinkertaisesti ja casuaalisti, joskin joskus myös vähän boheemisti. Pidän aika paljon rennoista ja sporttisista vaatteista kuten esim.collaritakeista/huppareista ja tuulipuvuista/ulkoilupuvuista ja yksinkertaisista housuista ja hameista ja tunikoista/pitkistä puseroista, mutta myös esim. huiveista ja ponchoista. Korkokenkiä en käytä, mutta korvakoruja melkein joka päivä, tosin en mitään kauhean isoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673