pulled pork

marjatta-59

11

537

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas noita tolloja

      Mene sen oman blogisi kanssa vaikka saunan taakse, joohan.

    • säälittävää tuollane

      Aivan, on säälittävää kun nuo bloggaajat laittavat osoitteensa, mukamas siellä sitten upeaa resseptiä.
      Tuollasia pullet pork reseptejä tulee googlettamalla satoja. Joku niistähän tuo on itselleen kopioinnut.

    • antaa kaikkien

      kukkien kukkia
      Herättipä närää mutta myös uusia oivalluksia.

    • Kokkaa, älä bloggaa

      Joo, ruokabloggaajat luulevat olevansa jotain asiantuntijoita. Hohhoijaa....

    • kummaa tuherrusta

      Ovat kyllä hiukan raukkoja, mikä siinä että pitää mainostaa noita surkeita blogeja joka paikassa ? Ovatko jotain narsisseja kun haluavat huomiota ?

      • potsi nöhnöh

        En tiiä mut pulled pork on hyvääääääääääääää


    • Yök, yök oli se

      Tein pulled porkia Kodin kuvalehden ohjella. Liha marinoitiin yön yli liemessä jossa on etikkaa, ciliä, valkosipulia, mausteita ym. Meni iso kimpale lihaa pilalle, maku oli aivan kamala. Siitä pidin, että liha oli mureaa, syyt irtosivat jne.

      Haluaisin kokeilla jollain uudella ohjella. Kertokaa lempparinne, please. Kiitos!

      • Ilman etikkaa

        Googlaa nyhtöpossu ja pulled pork sekä valitse ohje missä on omaan makuun ainesosat ja mausteet ilman etikoita... ja ohjeissa ei yleensä ole ollut perusetikkaa...


      • Perusveto

        Kokkasin eilen ja ihan hyvää tuli.
        Ostin valmiiksi marinoidun 1,2 kg kasslerlihan, huoneen lämmössä pari tuntia ja pyyhin marinaadit pois sekä leikkasin suuremmat läskit pois.
        Uuniin korkeareunaiseen voideltuun vuokaan ja lämpöä 115C, tunnin päästä pari desiä vettä vuokaan ja alumiinifolio päälle. Lihamittari hälytti 3,5 h päästä 93C asteessa ja annoin olla uunissa vielä 0,5 h lämpö pois päältä (loppulämpötila 95C). Sitten revin sen tunnin päästä ja pyöräytin myllystä kuivattua valkosipulia mausteeksi sekaan ja laitoin puolet paistinliemestä sekaan, lopun heitin pois.

        Joskus voisi kokeilla laittaa olutta tuon veden ja liemen sijaan ja siirappia tai fariinisokeria hieman. Itse en ainakaan laita mitään viinietikoita tai colia...


      • ...
        Perusveto kirjoitti:

        Kokkasin eilen ja ihan hyvää tuli.
        Ostin valmiiksi marinoidun 1,2 kg kasslerlihan, huoneen lämmössä pari tuntia ja pyyhin marinaadit pois sekä leikkasin suuremmat läskit pois.
        Uuniin korkeareunaiseen voideltuun vuokaan ja lämpöä 115C, tunnin päästä pari desiä vettä vuokaan ja alumiinifolio päälle. Lihamittari hälytti 3,5 h päästä 93C asteessa ja annoin olla uunissa vielä 0,5 h lämpö pois päältä (loppulämpötila 95C). Sitten revin sen tunnin päästä ja pyöräytin myllystä kuivattua valkosipulia mausteeksi sekaan ja laitoin puolet paistinliemestä sekaan, lopun heitin pois.

        Joskus voisi kokeilla laittaa olutta tuon veden ja liemen sijaan ja siirappia tai fariinisokeria hieman. Itse en ainakaan laita mitään viinietikoita tai colia...

        Mietin kuka noita marinoituja lihoja ostaa, kun kukaan tuttuni ei myönnä niitä käyttävänsä. Kaupan hyllyltä katoaa ensin marinoimattomat lihat ja viimeiseksi jää ne punaisessa marinadissa lilluvat vanhat lihat...


      • Siks kun
        ... kirjoitti:

        Mietin kuka noita marinoituja lihoja ostaa, kun kukaan tuttuni ei myönnä niitä käyttävänsä. Kaupan hyllyltä katoaa ensin marinoimattomat lihat ja viimeiseksi jää ne punaisessa marinadissa lilluvat vanhat lihat...

        Aina ei ole aikaa odotella maustumista.
        Pointti oli kuitenkin siinä, ettei tarvita mitään etikkaisia taikaliemiä.

        Grilli sotkeutuu valmiiksi marinoitujen lihojen kanssa niin totaalisesti, että sítä varten marinoin itse, mutta pihvikokoon leikattuna maustumiseen riittää muutama tunti.

        Tutut eivät myönnä montaa muutakaan tekemäänsä asiaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe