Onko kuu nyt kauimpana maasta,

kysyjä äimänä

kun se näyttää niin pieneltä?

Vai jokin muu mullistus?

9

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avaruusasema alfa.

Se on karkaamassa ulkoavaruuteen.

• Siinä mullistusta
    • Hauska illuusio muuten, kuinka Kuu näyttää paljon suuremmalta ollessaan matalalla horisontin tuntumassa kuin loistaessaan yksin korkealla yötaivaalla.

Näin helppo on ihmisen aisteja hämätä.

• Niin..

Esim. 1969 kuu oli niin kaukana että ihminen ei sinne päässyt ja siksi alettiin hämämään ihmisten aisteja kuten totesit koska se on niin helppoa.
        Hauska illuusio sinäänsä,jotkut jopa uskovat siihen vieläkin lähes 50 vuotta illuusion jälkeen.

• hgofoufioytf
        Niin.. kirjoitti:

Esim. 1969 kuu oli niin kaukana että ihminen ei sinne päässyt ja siksi alettiin hämämään ihmisten aisteja kuten totesit koska se on niin helppoa.
        Hauska illuusio sinäänsä,jotkut jopa uskovat siihen vieläkin lähes 50 vuotta illuusion jälkeen.

Hauska juttu on myös se, että kuusalkkarit ovat tekniikan ja fysiikan suhteen pahnanpohjimmaisia vajakkeja.

• hgofoufioytf kirjoitti:

Hauska juttu on myös se, että kuusalkkarit ovat tekniikan ja fysiikan suhteen pahnanpohjimmaisia vajakkeja.

Toki. Kuusalkkarit eivät näköjään jätä käyttämättä pienintäkään tilaisuutta saattaakseen itsensä ja asiansa naurunalaisiksi.

Hauskaa riittää.

• Ikuinen Työntyjä

"kuinka Kuu näyttää paljon suuremmalta".

Kuu ON suurempi ollessaan lähellä maata koska Maasta työntyy ikuista konkreettisesti olemassa olevaa asiaa erillsinä tihentyminä jotka kierrättävät keskenään sitä asiaa jota niissä on ja tuon kohteen keskustaan työntyy ulkoapäin koko ajan lisää konkreettisesti olemassa olevaa asiaa joka vuorovaikuttaessaan matkallaan tuon äärimmäisen tiheän asian kanssa, saa sen laajenemaan kiihtyvällä vauhdilla ja näin tuota äärimmäisen tiheää ja koko ajan laajenevaa asiaa työntyy tuon kohteen keskustasta pois päin ja samalla keskustan äärimmäiseen paineeseen työntyy ulkoapäin lisää konkreettisesti olemassa olevaa asiaa!

• 14+3

Kuun koko on tosiaan paljolti kuvitteellista. Itse kukin voi tarkistaa asian ottamalla mittanauhan käteen, ojentamalla käden suoraksi ja vertaamalla mittaustuloksia eri aikoina.

• jakinboas11

Kuukin ottaa etäisyyttä Putihitleriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe