Elikkä, jos teen peruna porkkana kukkakaali sosekeiton niin miten saan laskettua sen proteiinit? Tai miten saan laskettua että paljon esim perunaa ja kukkakaalia on annoksessa??
nyt lyö tyhjää... apua kaipaan
2
111
Vastaukset
Laske paljon heität sinne kasviksia, ja kuinka monta annosta lopputuloksesta tulee ja jaat ne? Tosin mun mielestä on fiksumpi vaikka heittää keiton päälle niin paljon vaikka soijajugurttia tai siemeniä että varmasti tulee tarpeeksi proteiinia, kuin alkaa mittailemaan niitä jonkun keittiövaa'an kanssa et milloin on just tarpeeksi :P
- potatoestpotaostpota
Mielenkiintoiseksi tämänhän tekee se, että kasviksissa on riippuen kasvuajankohdasta kuin -olosuhteista vaihtelevasti niin proteiineja kuin myös muita ravinto-arvoja.
Tarkkaa arvoa tuskin kukaan kertomaan mutta keskiarvoilla kai tässäkin mennään. Joten kasvisten määrät per annos nyt ainakin saat laskettua jakamalla uunivuoan sisällön annospalan koon mukaan.
Pelkkää jakolaskua siis - ei edes prosenteilla pelaamista - jos ei sitä sitten halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486