Elikkä, jos teen peruna porkkana kukkakaali sosekeiton niin miten saan laskettua sen proteiinit? Tai miten saan laskettua että paljon esim perunaa ja kukkakaalia on annoksessa??
nyt lyö tyhjää... apua kaipaan
2
104
Vastaukset
Laske paljon heität sinne kasviksia, ja kuinka monta annosta lopputuloksesta tulee ja jaat ne? Tosin mun mielestä on fiksumpi vaikka heittää keiton päälle niin paljon vaikka soijajugurttia tai siemeniä että varmasti tulee tarpeeksi proteiinia, kuin alkaa mittailemaan niitä jonkun keittiövaa'an kanssa et milloin on just tarpeeksi :P
- potatoestpotaostpota
Mielenkiintoiseksi tämänhän tekee se, että kasviksissa on riippuen kasvuajankohdasta kuin -olosuhteista vaihtelevasti niin proteiineja kuin myös muita ravinto-arvoja.
Tarkkaa arvoa tuskin kukaan kertomaan mutta keskiarvoilla kai tässäkin mennään. Joten kasvisten määrät per annos nyt ainakin saat laskettua jakamalla uunivuoan sisällön annospalan koon mukaan.
Pelkkää jakolaskua siis - ei edes prosenteilla pelaamista - jos ei sitä sitten halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882