Täällä pelkkää haukkumista ja arvostelua. EIkö teillä tosiaan parempaa tekemistä ole?
Miksi haukutte toisianne?
14
141
Vastaukset
- firebird
Narsistien itkua.
- Pöö.
Täällä olevilla ei ole muuta elämää.
"Miksi haukutte toisianne? "
Noo, me haukumme täällä toisiamme tyypillisesti mm. ätmeiksi ja kurpiksi.
On muuten hieno topikki. Toivottavasti tähän tulee paljon hauskoja ja innovatiivisia ideoita uusiksi haukkumanimiksi.- 32+
Parisuhde elämän ja seksin puute saa ihmiset kateellisiksi jos toisilla on ollut suhteita. Myös liika vapaa-aika ja itsensä näkeminen parempana kuin muut, saa täällä haukkumaan toisiaan.olevat
- olen atmi ja kurppa :)
Olen saanut kuulla olevani epäsosiaalinen ätmi, kehari, vajaa, yksinkertainen, läski, ruma, vanha kurppa jne. pelkän tietyn asian kommentoinnin vuoksi. Eipä se minua haittaa, eikö nimittely kerro vain nimittelijän argumentointikyvyistä?
- ätmi
Se kertoo ettet osaa trollata konsistentisti.
- Ei nidien vika
Ei se sitä ole..Nää on henkisesti vaurioituneita kun niillä on sitä alkoa ja yksinäisyyttä ja työttömyyttä, ei siinä sen kummemmasta ole kysymys. Eikä noita häiriintyneitä juttuja heitä kun noin 1-3 henkeä, mutta ovat kaiken avun saavuttamattomissa kun avohoito on mitä on.
- Pyllerö kakkiainen
Onko kakkatahroja tapetissa?
- ätmi-sinkku
Naisen läheisyyden puutteen takia mä täällä olen. Liikaa vapaa-aikaa on meinaan.
- mies 86
On täällä välillä ihan asiallisiakin ketjuja mutta kun niissäkin joka toinen viesti on trolli...
- PalstaTrolli
Trolleja ei ole olemassa. On vain erilaisia mielipiteitä, jotka kaikki ovat yhtä arvokkaita.
- töissäkin.
Ei ihmisillä ole muuta tekemistä kun arvostella toisaan.
- lottamari.
Tämä sama ketju taisi olla narsismipalstalla jo muutama vuosi sitten. Sama kysymys samat vastaukset. Kummallista. Itse kysymykseen, niin ei haukku haavaa tee ja täällä tämä haukkuminen on pelkkää rakkautta.
Rakkaus- kaiken se kestää.---haukut ja vittuilut. - atm+kurppa= <3333333
On koomista että palstan kurpat ja ätmit haukkuvat toisiaan, vaikka he ovat juuri "match made in heaven". Kurpalle kuuluu ätmi ja ätmille kurppa, nauttikaa toisistanne ja lopettakaa haukkuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634916
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2563626- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2792322Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381953
- 1081902