Ooperran johtaja puolustaa suvivirttä

FUCKIFUU

Sekopäinen oopperajohtaja puolustaa suvivirttä pakollisena koulujen kevätjuhlissa.

On siis korkea aika leikata elitistisen "taidelajin" suhteettomat tukiaiset varsinkin tässä tilanteessa kun kirkon näkyvimmät jäsenet eli kristillisdemokraatit ilkkuvat köyhien 7e/kk leikkausta vähäiseksi. Toki se on vähäinen summa mutta ei silloin kun koko kuukauden tulot ovat alle 400e muutenkin.

Kristityt ovat viheliäistä sakkia ja heidät tulisi kaikki siirtää ihannevaltionsa Iraniin.
Itse asiassa Suomesta tulisi siirtää kaikki ihmiset joiden ÄO on alle 100 Iraniin. Molempien maiden keskimääräinen ÄO nousisi.

10

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairasta...

      Sinut pitäisi siirtää hullujen huoneelle.

    • Nasse.

      Sekopäisyydessä on onneksi yksi valopilkku, hän järkkää sekoilunsa koulujen ulkopuolella.

      Sinnehän taikauskoiset riitit ja niiden suorittaminen kuuluukin, eli hän itseasiassa tukee ihmisoikeuksia näiltä osin.

      Parasta vaan että vaahtoavat mahdollisimman paljon niin kirkkolaiva uppoaa nopeammin....

      LOL!

      • lääkitys kuntoon

        Onneksi avaaja jumalapsykoosissaan riehuu vapaa-aikana.

        Mutta vaparit:

        -Niiden hihhulointiin törmää vaikkapa liikenteessä , jossa bussien kyljet on liimattu täyteen niiden mainoksia. Tällainen on jopa liikenneturvallisuuden kannalta vaarallista.

        -Pornolehtiä tyrkyttävät kadulla ohikulkijoille.

        -Houkuttelevat alaikäisiä tyttöjä aikuisten miesten kanssa samaan saunaan.
        Miksei apulaisoikeuskansleri ole yhtään huolissaan moisesta aatteellisen järjestön harjoittamasta pedofiliaan verrattavasta toiminnasta yhteiskunnan antamalla rahallisella tuella?
        Uskovaisilla pedofilia on ollut henkilötasolla eikä kirkko ole sitä missään vaiheessa hyväksynyt.

        Ateismi on jokaisen oma asia, mutta vapareiden toiminta pitäisi saada päivänvaloon ja rikollisuus kiellettyä niin että tavallinen uskiskin uskaltaisi kadulla kulkea rauhassa ilman vaparifundamentalistien terroria.
        Eikä tarvitsisi pelätä lastenkaan puolesta.

        Oli suuri virhe vähentää psykiatristen sairaaloiden hoitopaikkoja ja siirtää vainoharhaset atet avohoitoon. Perustivat mokomat vielä oman järjestönkin, jonka siipien suojassa raivoavat.


      • Uusi kohde tukirahoi
        lääkitys kuntoon kirjoitti:

        Onneksi avaaja jumalapsykoosissaan riehuu vapaa-aikana.

        Mutta vaparit:

        -Niiden hihhulointiin törmää vaikkapa liikenteessä , jossa bussien kyljet on liimattu täyteen niiden mainoksia. Tällainen on jopa liikenneturvallisuuden kannalta vaarallista.

        -Pornolehtiä tyrkyttävät kadulla ohikulkijoille.

        -Houkuttelevat alaikäisiä tyttöjä aikuisten miesten kanssa samaan saunaan.
        Miksei apulaisoikeuskansleri ole yhtään huolissaan moisesta aatteellisen järjestön harjoittamasta pedofiliaan verrattavasta toiminnasta yhteiskunnan antamalla rahallisella tuella?
        Uskovaisilla pedofilia on ollut henkilötasolla eikä kirkko ole sitä missään vaiheessa hyväksynyt.

        Ateismi on jokaisen oma asia, mutta vapareiden toiminta pitäisi saada päivänvaloon ja rikollisuus kiellettyä niin että tavallinen uskiskin uskaltaisi kadulla kulkea rauhassa ilman vaparifundamentalistien terroria.
        Eikä tarvitsisi pelätä lastenkaan puolesta.

        Oli suuri virhe vähentää psykiatristen sairaaloiden hoitopaikkoja ja siirtää vainoharhaset atet avohoitoon. Perustivat mokomat vielä oman järjestönkin, jonka siipien suojassa raivoavat.

        Osuvaa analyysia. Tälle asialle täytyy tehdä jotain. Vaparien rauhoittamiseen on ohjattava yhteiskunnan varoja, vaikka niitä nyt muuten joudutaankin supistamaan. Ainakin vapreille annettujen tukirahojen uudelleen suuntaamista esim. vaparien henkiseen hoitamiseen voitaisiin suunnitella.


      • Haista VIttu
        Uusi kohde tukirahoi kirjoitti:

        Osuvaa analyysia. Tälle asialle täytyy tehdä jotain. Vaparien rauhoittamiseen on ohjattava yhteiskunnan varoja, vaikka niitä nyt muuten joudutaankin supistamaan. Ainakin vapreille annettujen tukirahojen uudelleen suuntaamista esim. vaparien henkiseen hoitamiseen voitaisiin suunnitella.

        Olet mielisairas trolli ja sen kaikki tietää


    • vi*un suvivirsi

      Suvivirttä pitäisi veisata siellä, minne se kuuluu eli kirkoissa.
      Seurakunnat voivat järjestää suvivirren veisuupäiviä, että kaikki saavat tarpeeksi veisata suvivirttään.

      • Ooppera alas!

        On omituista että tuollainen vanha ruma ämmä viitsi vinkua laulun perään jota ei ole laulanut ainakaan 50 vuoteen.


    • edistys edistyy

      Suvivirren sijasta lasten kuuluisi laulaa kevätjuhlassa: Vanhat sydänhaavat verta janoaavat.
      Siinä olisi porvariuskisopeilla miettimistä.

      Eläköön vapaa-ajattelu, eläköön edistys jja kansojen välinen ystävyys. Kuolema taantumuksellisille.

    • IinaNN
      • Minusta Paasikiven tempaus on hieno esimerkki siitä että suvivirttä voi ja kuuluukin laulaa nimenomaan koulujen ulkopuolella erillisessä tilaisuudessa. Hienoa, kannatan tätä ehdottomasti! Toivottavasti erillisestä suvivirsitilaisuudesta tulee jokavuotinen perinne jolloin sen laulaminen kouluissa voidaan lopettaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe