On Sanamiehen yksityiselämä. sitä he seuraavat kuin ämmät kauniita ja rohkeita. Luulisi heidän oman uskonpuolella olevan tärkeitä asioit,ettei toisten yksityiselämä enää kiinnostaisi
Jehovan todistajien saippua ooppera
19
73
Vastaukset
- Tämä selvä?
Re: Jehovan todistajien käyttäytyminen
ViestiKirjoittaja Tony » 08.03.2014 11:01
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Tämä on tapahtunut suomi24 keskustelussa http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3781
Nyt täytyy kyllä sanoa, että olet erehtynyt pahemman kerran.
Ensinnäkään Jehovan todistajat eivät edes saa osallistua jehovantodistajuutta käsittelevien keskustelupalstojen keskusteluihin.
Silloin harvoin kun heitä palstoilla on,
he eivät lähde kuvaamasi kaltaiseen toimintaan,
vaan keskittyvät puolustelemaan uskontoaan.
Kohtaamasi henkilöt
ovat todennäköisesti___ ihan tavallisia kokopäivätrolleja.___
Henkilöitä joiden harrastuksena
on häiriköidä erilaisilla keskustelupalstoilla.
Tällaiset puuhastelijat vain innostuvat
jos lähdet mukaan leikkiin
tai luulet heitä virheellisesti joksikin mitä he eivät ole.
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=6115
Sinun täytyisi nyt ensimmäiseksi sisäistää,
että sinä et ole ollut Suomi24-palstalla tekemisissä Jehovan todistajien kanssa.
Tämä selvä?Älä valehtele. Kyllä te olette jehovan todistajia jotka tänne kirjoittaa ja haukutte lähimmäistänne.
On sama asia sanoa ettei jehovan todistajat ole täällä olevat kirjoittajat kuin tulisi minulle joku sanomaan ettei kommunistit ole vastuussa ja tietämättömiä stalinin rikoksista- Sanis-logiikka RULES
Älä valehtele. Kyllä te olette jehovan todistajia jotka tänne kirjoittaa ja haukutte lähimmäistänne.
On sama asia sanoa ettei jehovan todistajat ole täällä olevat kirjoittajat kuin tulisi minulle joku sanomaan ettei kommunistit ole vastuussa ja tietämättömiä stalinin rikoksista***On sama asia sanoa ettei jehovan todistajat ole täällä olevat kirjoittajat
kuin tulisi minulle joku sanomaan ettei kommunistit ole vastuussa ja tietämättömiä stalinin rikoksista****
jaahas.
Sanamies kirjoittaa tänne,
ahkerasti jopa.
SANAMIES ONKIN SIIS...JEHOVANTODISTAJA,
jipppii jihhuuahh allahlujjaaahhh!!!!! - ARTO-logiikkaa
Älä valehtele. Kyllä te olette jehovan todistajia jotka tänne kirjoittaa ja haukutte lähimmäistänne.
On sama asia sanoa ettei jehovan todistajat ole täällä olevat kirjoittajat kuin tulisi minulle joku sanomaan ettei kommunistit ole vastuussa ja tietämättömiä stalinin rikoksistatotuusvoittaaaina5.4.2014 00:31
Älä valehtele. Kyllä te olette jehovan todistajia jotka tänne kirjoittaa ja haukutte lähimmäistänne.----------------
ÄLÄ VALETELE ! Kyllä te olette artonissejä jotka tänne kirjoittaa ja haukutte lähimmäistänne. M.O.T.
- huomattu on
Ikävä kyllä Sanamies itse on linssilude
joka tyrkyttää joka paikassa linkkiä kotisivuilleen
jossa huorittelee omaa vaimoaan. - Syyt Selvillä
^^jota ei kukaan edes Suomessa whant puolisokseensa.
Minä ainakin kutsun huoraksi ja sanon kuten edesmennyt Juice
että vaimoni on frankenstein.^^
http://www.artonissi.fi/108416813
;->1.4.2014 15:570 SULJE
En ole koskaan ollut yksipuolisen sananvapauden kannalla, joten tässä kuvaruutukaappaus vaimon näkemyksistä:
http://prntscr.com/361r96
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12148291#comment-67036137-view - Iron Nerves
----Joku nyt tietenkin jo kysyy,
että miksi menet ulkomaalaisen kanssa aina naimisiin?
Vastauksen voi antaa asiaan suomalaiset naiset,
jotka kiertävät aina minut 50m. Säteeltä. Tietenkin minun olisi pitänyt käsittää asia, jos ei suomalaisetkaan naiset minua hyväksy
ei kai sitten ulkomaalaisetkaan muussa kuin hyötymis tarkoituksessa
ja tuohon me olemme hyviä uhreja, kun ei täällä hyväksytä on sitten mahtava kokemus, kun yllättäen ulkomaalainen hyväksyy-----
tilittää Sanamies kotisivullaan.
Ensin 10 v avioliittoo ulkolaisen kanssa ja nyt sitten..v 2005 solmittu liitto
samoin purkatumassa.
Kyllä se joka on 10 vee aviossa Sanamiehen kanssa,
ansaitsee ihan
Mannerheimin ritarikunnan mitalin kestävyydestään.
Siinä vaaditaan todellakin kestävyyttä. - ei me perill?
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=6115
Sinun täytyisi nyt ensimmäiseksi sisäistää,
että sinä et ole ollut Suomi24-palstalla tekemisissä Jehovan todistajien kanssa.
Tämä selvä?--------------------
Tämän palstan kommentoijien Tajuntaan ei asia mene
vaikka sen
lausunnon antaakin mies joka tietää Todistajuudesta
enemmän kuin sata Pasi Turusta yhteensä.On sama asia sanoa ettei jehovan todistajat ole täällä olevat kirjoittajat kuin tulisi minulle joku sanomaan ettei kommunistit ole vastuussa ja tietämättömiä stalinin rikoksista
- nisejäkaikki
On sama asia sanoa ettei jehovan todistajat ole täällä olevat kirjoittajat kuin tulisi minulle joku sanomaan ettei kommunistit ole vastuussa ja tietämättömiä stalinin rikoksista
totuus-voittaa-aina...
On sama asia sanoa ettei ARTONISSIT ole täällä olevat kirjoittajat kuin tulisi minulle joku sanomaan ettei kommunistit ole vastuussa ja tietämättömiä stalinin rikoksista
KAIKKI täällä kirottavat ovat siis artonissejä
KIITOS JUMALA, HALLELUJJAAAAHHHH
- miksi on
Suomalainen mies on kova huorittelemaan...
- 4.4.-14
----Joku nyt tietenkin jo kysyy,
että miksi menet ulkomaalaisen kanssa aina naimisiin?
Vastauksen voi antaa asiaan suomalaiset naiset,
jotka kiertävät aina minut 50m. Säteeltä.-----------------------
huoritteleva mies kierretään kaukaa.
ulkolainen nainenjoka ei osaa suomea,
oppii sitten kantapään kautta sen..
- Pesula ™
Sanamies itse lienee tämänkin aloituksen tekijä.
- Loonely Määän
Tokin onkin, kaipaa välillä juttukavereita ,
kun niitä
ei ole enää livenä,
vain virtuaalielämää hänellä.
sekin yksipuolista tumputtamista
ja massapostausta.
- Palmolive ™
Ensimmäinen muistiin merkitty tieto
englanninkielisestä nimityksestä soap opera on vuodelta 1939.
Sitä käytetiin väheksyvästi tai halventavasti
päiväsaikaan lähetetyistä radiokuunnelmista - kuunnelma lienee paras
suomenkielinen vastine - joita pesuaineiden valmistajat sponsoroivat.
Lähde:
Online Etymology Dictionary http://www.etymonline.com/index.php?term=opera - OMO tehhoo
Sanamies tartteis OMOa ja
90 asteen pesun niin kielesä puhistuisi.
Hävviis tuhumat sanat tykkänää - -----
mitä jos Sanamies nyt vaan lopettais sen oluen kittaamisen ja menis nukkumaan. Huomenna vois alkaa miettiä vaikka jotain AA-ryhmää.
- joukkopako
Härrgyyd, mahtas olla mielenkiintosta nähdä
sen AA-ryhmän reaktiot jota Sanamies kunnioittas käynneillään :D
- juu-jåå
Julkista elämää...=>
--4. Politiikka ja elämä edellyttävät sosiaalisia taitoja. Tämä tarkoittaa kykyä tulla toimeen erilaisissa ryhmissä ja erilaisten ihmisten kesken. Luottamustehtävässä sinulta voidaan edellyttää myös ajatuksia ja perusteltuja kannanottoja usein varsin monimutkaisista asioista. Miten toimit?
Olen mielestäni sosiaalinen,
viihdyn suurissa ryhmissä ja nautin keskipisteenä olemisesta. --TOTTA
Olen aloitteellinen ja kerron myös avoimesti itsestäni ja ajatuksistani.
--Olen sosiaalinen, mutta tiedän olevani parhaimmillani pienemmissä kokoonpanoissa, joissa asioihin voi paneutua syvällisemmin.
Rakastan nopeita päätöksiä, visioita ja suunnittelen mielelläni tulevaisuutta muiden kanssa.
Minulla on syvää näkemystä, haluan visioida ja ajatella hiljaa ennen kuin tulen esiin ajatusteni kanssa.---
https://vaalikone.yle.fi/index.php?emp=l-1.d-638.lt-1.rt-1.ri-26628.rs-h2N0yS821DI2Ls53 v/uivzT.s-5.q-111.ps-0
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779