Fasistien kansalaisaloite

FUCKIFUU

Kahden uskonnollisen oikeiston edustajan tekemä kansalaisaloite on saanut hyvin tuulta alleen samaan aikaan kuin vapaa-ajattelijoiden aloite on lähes pysähtynyt. Olen jo huolissani että fasistit saavat aloitteensa tarvittavan nimimäärän kerättyä. Samaan aikaan patalaiskat vaparit eivät tee mitään aloitteensa eteen.

No täällä kuitenkin linkki jossa voi allekirjoittaa tärkeän aloitteen

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/707

Vaarallista kristittyjen aloitetta en linkitä koska minun ei tarvitse olla tasapuolinen vaan nimenomaan kirkon vastainen.

18

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sösselström

Lisää ehdotuksia antifasistisiksi aloitteiksi.

Vanhemmat saattavat salaa opettaa pikkulapsillensa uskontoa kotona. Tällöin rikotaan törkeästi lapsen oikeutta omaan vakaumukseen.
      Sosialiviranomaisila on velvollisuus ottaa tällaisilta perheiltä lapset pois ja sijoittaa heidät joko ateistisiin lastenkoteihin tai sijaisperheisiin.

Mitä hallitus aikoo tehdä että tämä lasten universaalioikeus toteutuu eikä lasten tarvitse kotona altistua vanhempien uskonnolliselle hourailulle?

• Liity vapareihin ja tule auttamaan. :)

• sösselström

Liityn heti kun hoipertelijat , kuten Karisma ja Mäntysalo, on saatu vapareista ligvidoitua.

• Hahahahahah

Taidat olla homoseksuaali

• FUCKIFUU

Tilanne nyt

Krisittyjen fasistien aloite alkoi 25.3 ja nyt kahdessa viikossa he ovat keränneet

1264 allekirjoitusta. Tällä vauhdilla he saavuttavat pelkästään netissä 15 000 allekirjoitusta. Tähän tulee päälle puolen vuoden jumalanpalveluksissa kerättävät äänet, jumalanpalveluksia on 3000 x 4 x6 = 72 000, keskimääräinen kävijämäärä on 10 hlöä eli 720 000 hlöä, joista tosin valtaosa on samoja, mutta noin 10% tästä luvusta on varmaankin montako eri henkilöä käy puolen vuoden aikana eli 72 000 kävijää. Jos heistä allekirjoittaa puolet eli 36 000 niin käy niin että aloite menee läpi 51 000 äänellä. Pelottavaa eikö?

Samaan aikaan vapaa-ajattelijoiden aloitetta ei ole allekirjoittanut edes kaikki vapaa-ajattelijoiden jäsenet! Mikä maksaa? Pelkääkö vaparit oikeutetusti kirkon kostoa mm. työpaikan menetyksenä jos töissä valtiolla tai kunnalla.

• zyrt

Sinä olet sekopää. Mene lääkärille. Ihan todella tarkoitan sitä. Juttusi tulevat koko ajan hullummiksi. Miksi meuhkaat tuolla tavalla?

• FUCKIFUU
        zyrt kirjoitti:

Sinä olet sekopää. Mene lääkärille. Ihan todella tarkoitan sitä. Juttusi tulevat koko ajan hullummiksi. Miksi meuhkaat tuolla tavalla?

Haista sinä kristitty pasko vaan!

• zyrt
        FUCKIFUU kirjoitti:

Haista sinä kristitty pasko vaan!

En ole kristitty, enkä millään tavalla uskovainen, mutta on todella ikävää, että sinä olet noi typerä.

• FUCKIFUU
        zyrt kirjoitti:

En ole kristitty, enkä millään tavalla uskovainen, mutta on todella ikävää, että sinä olet noi typerä.

Älykkäämpi kuin sinä. Mikset ota kantaa ketjun aiheeseen mulkero?

• zyrt
        FUCKIFUU kirjoitti:

Älykkäämpi kuin sinä. Mikset ota kantaa ketjun aiheeseen mulkero?

Et ole älykkäämpi kuin minä. Vaikka ei sillä mitään merkitystä ole. Sinä olet riidanhaastaja, enkä ymmärrä mitä sinä kirjoituksillasi luulet saavuttavasi.

• sörsselström

Todella pelottavaa.
      Koko vaparilaumakaan ei täytä edes Ruotsin laivaa vaikka kaikki lähtisivät seilaamaan yhteiskunnan tukirahoilla.
      Ei sillä määrällä paljon eduskunta-alotteita tehtailla, vaikka näillä vapariuskon sotureilla on varusteena rintahaarniskat ja ateismin rautalakit , ynnä sauna.

• FUCKIFUU

Olemme jo tietoisia sinun eheytymisongelmistasi, ei niitä tarvi tulla joka ketjuun kertomaan.

• sösselström
        FUCKIFUU kirjoitti:

Olemme jo tietoisia sinun eheytymisongelmistasi, ei niitä tarvi tulla joka ketjuun kertomaan.

Myöntänet itsekkin, että on pelottavaa kun vapariporukka ei riitä edes eduskunta-aloitteen tekemiseen.
        Jos kovin paljon satamaterminaalissa mesoatte, saattaa olla ettei teitä oteta edes Ruotsin laivaan. Niin marginaalisesta ryhmästä on kyse. Ei näy laivayhtiön taseessa vaikka rannalle jäätte.

Sääliksi käy.

• FUCKIFUU
        sösselström kirjoitti:

Myöntänet itsekkin, että on pelottavaa kun vapariporukka ei riitä edes eduskunta-aloitteen tekemiseen.
        Jos kovin paljon satamaterminaalissa mesoatte, saattaa olla ettei teitä oteta edes Ruotsin laivaan. Niin marginaalisesta ryhmästä on kyse. Ei näy laivayhtiön taseessa vaikka rannalle jäätte.

Sääliksi käy.

Uskonnottomia on muitakin kuin vaparit jos et sattunut tietämään, kai tiesit kun menit eheytymään että lobotomiaa ei voi peruuttaa.

• Kannattaa äänestää
    • FUCKIFUU

Tuo on todellakin sairas aloite, jos tuo menee läpi niin seuraavaksi laillistetaan pedofilia.

• erttkkl

Tuo vasemmistolaisten,ateisttien ja vapaa-ajattelijoiden filosofiaa. Pyrkivät kumoamaan Jumalan asettamia säätyjä, jotka olleet maailman alusta asti!

• FUCKIFUU

Kristityt tahtoisivat siis takaisin orjuuden?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5095
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4012
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      2073
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1717
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1414
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      26
      1185
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1006
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      960
    Aihe