Fasistien kansalaisaloite

FUCKIFUU

Kahden uskonnollisen oikeiston edustajan tekemä kansalaisaloite on saanut hyvin tuulta alleen samaan aikaan kuin vapaa-ajattelijoiden aloite on lähes pysähtynyt. Olen jo huolissani että fasistit saavat aloitteensa tarvittavan nimimäärän kerättyä. Samaan aikaan patalaiskat vaparit eivät tee mitään aloitteensa eteen.

No täällä kuitenkin linkki jossa voi allekirjoittaa tärkeän aloitteen

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/707

Vaarallista kristittyjen aloitetta en linkitä koska minun ei tarvitse olla tasapuolinen vaan nimenomaan kirkon vastainen.

18

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sösselström

      Lisää ehdotuksia antifasistisiksi aloitteiksi.

      Vanhemmat saattavat salaa opettaa pikkulapsillensa uskontoa kotona. Tällöin rikotaan törkeästi lapsen oikeutta omaan vakaumukseen.
      Sosialiviranomaisila on velvollisuus ottaa tällaisilta perheiltä lapset pois ja sijoittaa heidät joko ateistisiin lastenkoteihin tai sijaisperheisiin.

      Mitä hallitus aikoo tehdä että tämä lasten universaalioikeus toteutuu eikä lasten tarvitse kotona altistua vanhempien uskonnolliselle hourailulle?

    • Liity vapareihin ja tule auttamaan. :)

    • sösselström

      Liityn heti kun hoipertelijat , kuten Karisma ja Mäntysalo, on saatu vapareista ligvidoitua.

      • Hahahahahah

        Taidat olla homoseksuaali


    • FUCKIFUU

      Tilanne nyt

      Krisittyjen fasistien aloite alkoi 25.3 ja nyt kahdessa viikossa he ovat keränneet

      1264 allekirjoitusta. Tällä vauhdilla he saavuttavat pelkästään netissä 15 000 allekirjoitusta. Tähän tulee päälle puolen vuoden jumalanpalveluksissa kerättävät äänet, jumalanpalveluksia on 3000 x 4 x6 = 72 000, keskimääräinen kävijämäärä on 10 hlöä eli 720 000 hlöä, joista tosin valtaosa on samoja, mutta noin 10% tästä luvusta on varmaankin montako eri henkilöä käy puolen vuoden aikana eli 72 000 kävijää. Jos heistä allekirjoittaa puolet eli 36 000 niin käy niin että aloite menee läpi 51 000 äänellä. Pelottavaa eikö?

      Samaan aikaan vapaa-ajattelijoiden aloitetta ei ole allekirjoittanut edes kaikki vapaa-ajattelijoiden jäsenet! Mikä maksaa? Pelkääkö vaparit oikeutetusti kirkon kostoa mm. työpaikan menetyksenä jos töissä valtiolla tai kunnalla.

      • zyrt

        Sinä olet sekopää. Mene lääkärille. Ihan todella tarkoitan sitä. Juttusi tulevat koko ajan hullummiksi. Miksi meuhkaat tuolla tavalla?


      • FUCKIFUU
        zyrt kirjoitti:

        Sinä olet sekopää. Mene lääkärille. Ihan todella tarkoitan sitä. Juttusi tulevat koko ajan hullummiksi. Miksi meuhkaat tuolla tavalla?

        Haista sinä kristitty pasko vaan!


      • zyrt
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Haista sinä kristitty pasko vaan!

        En ole kristitty, enkä millään tavalla uskovainen, mutta on todella ikävää, että sinä olet noi typerä.


      • FUCKIFUU
        zyrt kirjoitti:

        En ole kristitty, enkä millään tavalla uskovainen, mutta on todella ikävää, että sinä olet noi typerä.

        Älykkäämpi kuin sinä. Mikset ota kantaa ketjun aiheeseen mulkero?


      • zyrt
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Älykkäämpi kuin sinä. Mikset ota kantaa ketjun aiheeseen mulkero?

        Et ole älykkäämpi kuin minä. Vaikka ei sillä mitään merkitystä ole. Sinä olet riidanhaastaja, enkä ymmärrä mitä sinä kirjoituksillasi luulet saavuttavasi.


    • sörsselström

      Todella pelottavaa.
      Koko vaparilaumakaan ei täytä edes Ruotsin laivaa vaikka kaikki lähtisivät seilaamaan yhteiskunnan tukirahoilla.
      Ei sillä määrällä paljon eduskunta-alotteita tehtailla, vaikka näillä vapariuskon sotureilla on varusteena rintahaarniskat ja ateismin rautalakit , ynnä sauna.

      • FUCKIFUU

        Olemme jo tietoisia sinun eheytymisongelmistasi, ei niitä tarvi tulla joka ketjuun kertomaan.


      • sösselström
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Olemme jo tietoisia sinun eheytymisongelmistasi, ei niitä tarvi tulla joka ketjuun kertomaan.

        Myöntänet itsekkin, että on pelottavaa kun vapariporukka ei riitä edes eduskunta-aloitteen tekemiseen.
        Jos kovin paljon satamaterminaalissa mesoatte, saattaa olla ettei teitä oteta edes Ruotsin laivaan. Niin marginaalisesta ryhmästä on kyse. Ei näy laivayhtiön taseessa vaikka rannalle jäätte.

        Sääliksi käy.


      • FUCKIFUU
        sösselström kirjoitti:

        Myöntänet itsekkin, että on pelottavaa kun vapariporukka ei riitä edes eduskunta-aloitteen tekemiseen.
        Jos kovin paljon satamaterminaalissa mesoatte, saattaa olla ettei teitä oteta edes Ruotsin laivaan. Niin marginaalisesta ryhmästä on kyse. Ei näy laivayhtiön taseessa vaikka rannalle jäätte.

        Sääliksi käy.

        Uskonnottomia on muitakin kuin vaparit jos et sattunut tietämään, kai tiesit kun menit eheytymään että lobotomiaa ei voi peruuttaa.


    • Kannattaa äänestää
    • FUCKIFUU

      Tuo on todellakin sairas aloite, jos tuo menee läpi niin seuraavaksi laillistetaan pedofilia.

    • erttkkl

      Tuo vasemmistolaisten,ateisttien ja vapaa-ajattelijoiden filosofiaa. Pyrkivät kumoamaan Jumalan asettamia säätyjä, jotka olleet maailman alusta asti!

      • FUCKIFUU

        Kristityt tahtoisivat siis takaisin orjuuden?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe