Onko Karisma kirkon salainen agentti ?

sösselström

Karisman esiintyminen TV väittelyssä papin kanssa oli niin surkeaa ja vastenmielistä katseltavaa, että herää väkisin ajatus Karisman teeskentelystä tietämätöntä hölmöä jotta kirkon edustaja vaikuttaisi fiksulta ja vaparit öykkäreiltä.

Ei olisi ensimmäinen kerta kirkkohistoriassa. Kyllä uskikset niin juonia ovat että voivat hankkiutua jopa vapareiden johtopaikoille tekemään sabotaassia.
Kannattaa tarkistaa saako joku palkkaa tai palkkioita kirkolta ja on silti vapareissa.
Mm. NL:ssa 30-luvulla saatiin kiinni kymmeniä miljoonia ulkomaisia agentteja, jopa puolueen ja salaisen poliisin johdossa.
Miksei vapareissa ?

16

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FUCKIFUU

Vain kristitty voi pitää Laajasalon esiintymistä ikinä fiksuna. Minun tosin vaikea kuvitella että edes kristityn ÄO olisi niin alhainen mutta palstan vaparivihatrollin ÄO on todistettavasti saavuttanut lääketieteellisen termin "idiootti"

Trolli on katkera koska hänen trollailunsa ei mene hänen pillinsä mukaan vaan olen murskannut trollin jokaisen yritelmän missä trolli ei ammu aivan liian korkea lentoiselle radalle.

• 2+6

Ennemmin mitä Karismaa katselen ja kuuntelen kuin sinua. Olet todella vastenmielinen öykkäri, en voi muuta sanoa.

• sösselström

Ei Laajasalon toiminta nyt mitenkään erityisen fiksua ollut mutta Karisma veti niin alta riman nahkatakkiansa repien , että väkisin sen täytyi olla hölmöä näyttelemistä, varsinkin kun vapareiden ÄO on huippua.
      Siksi on perusteltua epäillä salaista sopimusta kirkon kanssa. Varsinkin kun hän on aikaisemminkin osoittanut aatteellista hoipertelua.

• Mitenköhän paljon ateistien olot Suomessa olisivat parantuneet jos sinä käyttäisit kaiken tuon tarmosi siihen etkä tähän vapaa-ajattelijoiden vihakampanjaan? Sitten me vaparit - nähtyämme mihin kaikkeen sinä yksin pystyt - voisimme vain nöyränä harmitella että emme tarjonneet sinulle aiemmin tukeamme. Kylläpä meitä sitten harmittaisi, ja sitten sanoisimme että ihan väärin on kirkko hajotettu nyt.

No, en pidätä hengitystäni tätä odotellessa. Tämmöistä hassua retorista fundeerausta tämä vain on.

• nahkatakimies

Paljonko Karisma sai korvausta kelvottomasta esiintymisestä TV:ssa ?
      Karisman itsensä pitäsi maksaa korvausta vapareile tekemästään tihutyöstä.

En ole vapari mutta moraalisesti olen korvauksen kannalla. Vahinko täytyy korvata, tekipä sen kuka tahansa ja kelle tahansa.

• Miksei vastata?

Onko Karisma saanut hyötyjä valtion tukieuroista. Tätä on nyt kyselty, mutta vastausta ei kuulu - vaikka kysymys on meidän veronmaksajien rahoista.

• piipaapiipaa
        Miksei vastata? kirjoitti:

Onko Karisma saanut hyötyjä valtion tukieuroista. Tätä on nyt kyselty, mutta vastausta ei kuulu - vaikka kysymys on meidän veronmaksajien rahoista.

Miksi olet mielisairas ja vastaat itsellesi?

• sösselström
        piipaapiipaa kirjoitti:

Miksi olet mielisairas ja vastaat itsellesi?

Eihän tässä ole vastausta saatu, ei itseltä eikä vapareilta.
        Vastatkaa nyt ihmeessä.

Saiko Karisma korvausta TV esiintymisestään ja onko Karisma korvannut TV esiintymissessä aiheuttamaansa vahinkoa vapareille ?

• piipaapiipaa
        sösselström kirjoitti:

Eihän tässä ole vastausta saatu, ei itseltä eikä vapareilta.
        Vastatkaa nyt ihmeessä.

Saiko Karisma korvausta TV esiintymisestään ja onko Karisma korvannut TV esiintymissessä aiheuttamaansa vahinkoa vapareille ?

Toistan kysymyksen miksi olet mielisairas ja vastaat itsellesi?

• karppa.

On silti aika yhdentekevää meneekö Karisman TV esiintyminen hyvin tai huonosti. Kirkko on joka tapauksessa kriisissä, eikä suinkaan Karisma. Kun kirkossa tapahtuu joku kohu, niin erot nousevat heti.

Teemu Laajasalon olemus saa jo monet eroamaan kirkosta. Sen äijän persoona on todella vastenmielinen.

• sösselström

Ksymykseen saiko Karisma korvausta TV esiintymisestä ja onko hän mahollisesti korvannut vapareille aiheuttamansa vahingon ei edelleenkään ole tullut vastausta.

Olisi muuten ihan kiva tietää missä firmassa oli Karisman nahkatakki tehty kun saumat näyttivät kestävän kovaakin repimistä.

Siinä olisi firmalle kovaa mainosta: Nahkatakkimme kestää vaparinkin repimisen!!

• karppa.

Vastaa sinä sösselström ensin kysymykseen mihin Laajasalo uskoo. Kun kuuntelee hänen selityksiään, niin ainakaan Jumalaan se pappi ei usko. Laajasalo on lähinnä helppo-heikki jonka suurin rakkaus on itserakkaus.

• sösselström

Minulle on henk.koht.ihan sama mihin joku Laajasalo uskoo, se on hänen asiansa.

Eniten kiinnostaisi, minkä firman tuotteissa on niin laadukkaat saumat, että kestävät vaparinkin repimisen repeämättä.

• karppa.

Sinä näköjään olet samanlainen pölvästi kuin mitä on Laajasalokin. Juttusi taso on todella ala-arvoista.

• sösselström

Tarkoititko kirjoittaa " Karismakin" ?

PS
        Lopettakaa jo se keskinäinen tappelu " kuka sai parhaimman pihvin".

• sösselström

Eturauhaseni oikuttelee taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5095
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4012
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      2073
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1717
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1414
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      26
      1185
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1006
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      960
    Aihe