Elikäs mulle kävi näin: koneelle änkeytyi virus ja jouduin tyhjentämään hela hoidon eli käyttis uusiksi. Kun yritin asentaa ohjelmia uudestaan, fotarin kanssa tuli jotain ongelmaa - blondina jatkoin asennusta ja nyt tilanne on se että koneelle on asennettu vaurioitunut fotari 7 jota en saa poiskaan, toisaalta uudelleenasennus ei onnistu, koska "tiedosto on vaurioitunut". Eli nesteessä ollaan. Mistä ihmeestä on kyse? Voiko levy vaurioitua noin? Miten pääsen eroon väärin ja huonosti asennetusta ohjelmasta joka ei toimi?
Kävipä köpelösti Photoshopin kanssa
Mama Sheba
2
301
Vastaukset
- Joo
Resulssienhallinta ja sieltä niin että pääset Program Files > Adobe.. Sieltä niitä aukeaa koitatappa lähteekö sieltä pois jos löytyy?
Kokeile kylmästi vaan deletee. Tai sitten koneen käynnistyksen aikana painat F8 ja vikasietotilaan.
Yks vaihtoehto voi olla että asentaa uudestaan sen saman päälle. Jos siinä on joku korjaus asennus tai joku semmonen. Enkä usko että hiusten väri vaikuttaa älykkyyteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149