Itsellä oli edellinen kerta tammikuussa, sen jälkeen vakituinen fuck buddy löysi seurustelukumppanin.
Olen siis mies, 31- vuotias, kahden lapsen isä vuoroviikoin, en kulje baareissa ja töissäkin miehisellä alalla. Naispuolisia kavereita niinkin löytyy mutta olen ilmeisesti liian kiltti kun olen kiinnostava vain kaverina.
Milloin viimeksi harrastit seksiä?
28
285
Vastaukset
- 12+8
Se oli silloin joskus kylmän sodan aikaan.
- Ätminkäinen80
Pääsiäisenä, mut silloin joka päivä n. 2 krt. Nyt ollut sit hiljasempaa...
- sinun0
27.4.2014
- Nyrkki oikeelta
Turha näiltä urpoilta on kysyä kun niiden ainoa naiskontakti on/ollut niiden äitinsä.
- hgchg
Mutta onhan siinä muutaman prosentin mahdollisuus että äiti on ollut aktiivinen osapuoli ja seksiä on tullut saatua. Ei pidä diskriminoida.
- Epätoivoinen sekopää
hgchg kirjoitti:
Mutta onhan siinä muutaman prosentin mahdollisuus että äiti on ollut aktiivinen osapuoli ja seksiä on tullut saatua. Ei pidä diskriminoida.
Niinpä niin. Jos äitini ehdottaisi seksiä, ja rehellisesti asiaa ajattelisin, suostuin varmaan aika helposti jos se olisi oikeasti ainoa keino päästä poikuudesta eroon ja kokea seksiä. Äitini ei ole mikään kovin ruma tai lihava.
- Sinä olet pillusi jo
saanut. Nyt on sinun aikasi vetää kätään
- sinkkumies.
'noin 5 v sitten
Toukokuun alussa tulee 3 kk täyteen eli viimeksi harrastin vähän ennen eroa.
- äntäs..
koira? kaalimato?
- m28.
outo kysymys, en ole ikinä harrastanut.
- Atm 4evah
Viime elokuussa viimeksi. Olisi ollut joulukuussa mahdollisuus pukkia, kun nainen lähti baarista jatkoille, mutta olin niin kännissä etten edes lähtenyt koittamaan olisko siinä kunnossa toiminut vai ei. Vosu ei kuitenkaan jäänyt yöksi, että rapulassa olisi voinut jörniä.
- Timpan tytär
5 minuuttia sitten paikallisen jännä-ähkijän kanssa. Grrrr ;)
- ätmi-sinkku.
En ole päässyt ähkimään naisen päälle vielä. kovat on odotukset kesälle ja jos ei onnistu niin menen ja hommaan maksullisen. tilillä on n 9000 euroa että kyllä sillä jotain saa.
- lottamari<3
;o)
- raha-ätmi
Itse laskeskelin että tililtä löytyis jo noin 10x tuo määrä. Sillä vois vaikka isomman asunnon ostaa.
...Tai sitten...
Kerran kuussa jos maksaa laadukkaasta maksullisesta 300 euroa per kerta.
Se tekis sitten vuodessa 3600 euroa. Sillä tilillä olevalla rahalla siis olisin jo taannut itselleni seksiä seuraavaksi 25 vuodeksi.
Tuskinpa se oma keppi kauheasti enää nouseekaan ylös noiden 25 vuoden jälkeen, joten käytännössä siis loppuelämän saanti olisi turvattuna. Ja eliniän odotehan muutenkin laskis niiden kaikkien tautien myötä mitä siinä tulis hankittua.
Nyt vaan pitäis päättää että ostaako itselleen ison asunnon, jossa olla ilman seksiä koko loppuelämä (kuten tähänkin asti). Vai asua pienemmässä asunnossa ja saada varmaa seksiä parikymppisiltä naisilta koko loppuelämän ajan. Siinä vasta pulma. - kestoätmi
Sama tilanne. Kesällä pitää onnistua saamaan naista tai muuten syksyllä aloitan maksulliset. V*tut tässä enää jaksa turhaan moralisoida että seksin pitää olla tunteellista rakastelua tai muuta vastaavaa bullshittiä.
- oikea asenne!
kestoätmi kirjoitti:
Sama tilanne. Kesällä pitää onnistua saamaan naista tai muuten syksyllä aloitan maksulliset. V*tut tässä enää jaksa turhaan moralisoida että seksin pitää olla tunteellista rakastelua tai muuta vastaavaa bullshittiä.
..unohda noi tunteelliset rakastelujutut. Mitä ne muuten oikeasti edes tarkoittaa, oletko miettinty. Paras vaan puskea naisen päälle kunnon voimalla. Siitä nainen tykkään.
- ätmeily on kivaa
Viimeksi olin kosketuksissa naisen haarovälin kanssa 34 vuotta sitten. Siis silloin kun synnyin.
- Ikuinen atm
Ja minä en silloinkaan päässyt naisen haaraväliin vaan tulin sektiolla.
- Viime kesänä
Kävin maksullisella viime kesänä
- 20,1
28.3.1994.klo 7.40.
- saamaton28
Ehkä edellisessä elämässä, jos silloinkaan...
- timpantyttärentytär
Oox joku ATM vai? Oikeeeestiiiih?!?1
- Äädämi
Tänä aamuna klo 9 rakastelin kiihkeästi oikean käteni kanssa.
- joku.mies.
Loppujen lopuksi maksullinen ei ole niin ihmeeellistä vaan saat vain itse oman sen ajatuksen pois että olet harrastanut seksiä jonkun naisen kanssa. Itse tein sen 17 vuotiaana ja se oli sellanen itsetunnon kohotus juttu. Maksullinen nainen ei ole sen kummoisempi kuin muutkaan naiset joten suosittelen menemään baariin ja olemaan rohkea-
- gdgtetre
Juuri äsken:D:D:D:D
17.7.2009, saattoi tosin olla jo 18. päivän puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194