Mitä naiset pelkää, pakkeja vai?
Miksi naiset ei tee alotteita
52
260
Vastaukset
- 30 ikäluokassa
Kyllä ne tekee, jatkuvasti.
- 12+10
Valetta, ei oo 30 jälkeen tehnyt mulle kertaakaa kukaan.
- 30 ikäluokassa
12+10 kirjoitti:
Valetta, ei oo 30 jälkeen tehnyt mulle kertaakaa kukaan.
Ei se ole valetta jos sulle ei tapahdu niin.
Perjantaina radalla kaksi naista yritti suudella, yksi kiinnostuksenilmaisu deittailuun puolitutulta, baarissa blondi tuli juttusille, brunette vaan hymyili ja viittoili luokseen niin valloittavasti, että otin sen.
- Rusinat pullasta
Ne elävät tässä asiassa edelleen 1950-luvulla. Tasa-arvo kelpaa naisille kunhan se heitä hyödyttää, toisin päin ei niin väliä.
- tässä oli totuus
Naiset pyrkivät vain ja ainoastaan maksimoimaan etunsa. Naiselle on erittäin vastenmielistä tehdä mitään, mistä tulee henkistä kustannusta. Siksi nainen avaa haaransa pienestäkin vihjeestä jyystärikarjulle. Mutta ei tee aloitetta "kunnon miehelle", vaikka olisi tavoitteena pariutuminen naisella.
- pakkimies
30 naiset odotttaa pelastajaa itselleen ja lapselleen. Ovat tehneet niille pelimiehille lapsia ja kunnollisen miehen pitäis sitten tulla tekee aloite naisen kotiovelle.
- piiloalfa
Koska miehet ovat liian komeita. Eipä siinä kukaan mies kiinnostu, kun naisen alahuuli väpättää tilanteessa, jossa ollaan kahden.
- mies.
NAiset ei osaa iskeä miehiä sivistyneesti. Jos nainen lähestyy miestä, mies luulee että nainen haluaa heti seksiä ja siksi nainen ei halua iskeä miehiä koska antaisivat itsestään tyrkyn kuvan. Naiset on myös heikko itsetuntoisia, jos mies antaa pakit niin nainen luulee olevansa ruma.
- näin se menee
Ehkä noinkin, mutta peruslähtökohta naisilla on että he eivät tee mitään koska odottavat miesten tekevän aloitteet. Eivät naiset analysoi mitä aloitteen teosta voisi seurata (torjunta, paha mieli yms.). Case in point = palstalla trollaava _Sinkkunelli_
”Jos nainen lähestyy miestä, mies luulee että nainen haluaa heti seksiä ja siksi nainen ei halua iskeä miehiä koska antaisivat itsestään tyrkyn kuvan. ”
Siis tarkoituksesiko oli saada naiset lopullisesti vakuuttuneiksi siitä, ettei miehiä kannatakaan lähestyä?- aivan sama
stellaria81 kirjoitti:
”Jos nainen lähestyy miestä, mies luulee että nainen haluaa heti seksiä ja siksi nainen ei halua iskeä miehiä koska antaisivat itsestään tyrkyn kuvan. ”
Siis tarkoituksesiko oli saada naiset lopullisesti vakuuttuneiksi siitä, ettei miehiä kannatakaan lähestyä?Miten nykytilanne muuttuisi? No eipä juuri mitenkään.
- 6+11
stellaria81 kirjoitti:
Siis tarkoituksesiko oli saada naiset lopullisesti vakuuttuneiksi siitä, ettei miehiä kannatakaan lähestyä?Ihan samantekevää se on, ette te kuiteskaan ikinä lähesty sellaisia miehiä jotka teistä ois kiinnostuneita ja semmoista kaipais. Aina vaan se mies jota kaikki muutkin naiset tavoittelee ja on se kaikista halutuin mies.
- Riki Hanhi
Minulle ainakin naiset ovat tehneet useinkin alotteita. Yritän aina kiltisti sanoa, että olen immarreltu tarjouksesta, mutta olen jo varattu. Ei kai ole syytä toista loukata tai nöyryyttää.
- Huonoja kokemuksia
Jos nainen tekee aloitteen miehelle mies ei todennäköisesti ole kiinnostunut ellei nainen ole ulkonäöltään missitasoa. Mies tekee aloitteen naiselle silloin jos on hänestä oikeasti kiinnostunut. Naisen tekemä aloite nähdään yleisesti ottaen epätoivoisena ja saa naisen vaikuttamaan epätoivoiselta. Oikeasti haluttujen naisten ei tarvitse tehdä miehille aloitteita koska he saavat jatkuvasti lähestymisyrityksiä miehiltä. Olen itse kerran yrittänyt lähestyä ihan tavallista miestä ja pakithan sieltä tuli. Vaikka olen siis useasti kauniiksi kehuttu, en mikään rumilus. Toisen kerran kun tein miehelle aloitteen paljastui myöhemmin että mies on luonteeltaan psykopaattinen naisten hyväksikäyttäjä. Suhde tämän miehen kanssa ei kestänyt onneksi muutamaa kuukautta pitempään.
- .....
Tavallinen mies joutuu kokemaan useat pakit ennen kuin pääsee yksillekään treffeille. Nainen tekee yhden aloitteen ja saa pakit ja päättelee siitä, että koskaan ei kannata tehdä aloitetta. Käytä aivojasi, arvon kananen, jos sinulla sellaiset on.
- Huonoja kokemuksia
..... kirjoitti:
Tavallinen mies joutuu kokemaan useat pakit ennen kuin pääsee yksillekään treffeille. Nainen tekee yhden aloitteen ja saa pakit ja päättelee siitä, että koskaan ei kannata tehdä aloitetta. Käytä aivojasi, arvon kananen, jos sinulla sellaiset on.
Todellakin on! Ja minä käytän niitä, en halua saada kymmeniä pakkeja. Miksi miehet tekevät niitä aloitteita ja sitten vinkuvat niiden seurauksista? Olkaa tekemättä ja katsokaa moniko nainen teitä lähestyy, tuskin kovin moni. Komeita ja tasokkaita miehiä kyllä lähestytään mutta taviksen on turha haaveillakaan sellaisesta suosiosta mitä komeat saavat osakseen. Niin se vaan tämä elämä menee, asia jolle ette voi mitään ja joka tuskin tulee muuttumaan. Toki on niitä naisia jotka tekevät aloitteita miehille mutta suurin osa on passiivisia ja ihan syystäkin. Mieluummin naiset antavat pakkeja kuin haluavat saada niitä.
- kjhkgjkghjkhkg
Huonoja kokemuksia kirjoitti:
Todellakin on! Ja minä käytän niitä, en halua saada kymmeniä pakkeja. Miksi miehet tekevät niitä aloitteita ja sitten vinkuvat niiden seurauksista? Olkaa tekemättä ja katsokaa moniko nainen teitä lähestyy, tuskin kovin moni. Komeita ja tasokkaita miehiä kyllä lähestytään mutta taviksen on turha haaveillakaan sellaisesta suosiosta mitä komeat saavat osakseen. Niin se vaan tämä elämä menee, asia jolle ette voi mitään ja joka tuskin tulee muuttumaan. Toki on niitä naisia jotka tekevät aloitteita miehille mutta suurin osa on passiivisia ja ihan syystäkin. Mieluummin naiset antavat pakkeja kuin haluavat saada niitä.
Ei komeitakaa lähestytä. Terveisin komea. Itse joutuu tekemään aloitteen...
- 3 3
Sillä testataan miehen laatua. Jos ei uskalla tehdä aloitetta, uskaltaako puolustaa perhettään.
- .....
Puolustaa mitä vastaan? Putinia?
- 9+18
Nykyisessä tasa-arvoisessa ja feministisessa yhteiskunnassa naiset voivat vastata itsensä puolustamisesta. Ei siihen miehiä tarvita.
Sitä paitsi, jos ei olisi miehiä, ei olisi mitään tarvetta puolustautua.
- aloeveera
No koska mies ei kestä sitä että nainen tekee aloitteen ja ahdistuvat siitä.
Ja sitäpaitsi, naiset kyllä tekevät aloitteita, mutta miehen pitää tajuta, mikä se naisen aloite on! Naisen aloite on: kävellään ohi, hymyillään, katsotaan silmiin, tai sitten muut viipyvät ja useat katsekontaktit. SE on naisen aloite.
Miehen tehtävä on sitten se lähestyminen naisen aloitteen jälkeen.
Nainen viestittää, että on havainnoinut miehen, ja mies ottaa kutsun vastaan ja tulee naisen luo avaamaan jutustelun. Se kannattaa kuitenkin tehdä sillälailla keveästi ja harmittomasti, ettei olla liian vakavalla mielellä liikenteessä.- kävelen ohi
Joopa joo.
- kaunis tarina
mutta ei pidä milläänlailla paikkaansa tosielämässä.
- justiinsa joo
Hah hah. Tuossako nyt sitten on naisen tekemä aloite? No, naisen logiikalla ja naisen mielestä varmaan onkin.
Eli kaikki tekemisen ja toimimisen vastuu miehelle, naiselle riittää kun vähän vilkaisee ystävällisesti. Ei tule kauppoja. - ,.,.,.,
kävelen ohi kirjoitti:
Joopa joo.
Mieti sitä ohi kävelevien naisten määrää vaikkapa Tokiossa. Sieltä vaan valitsemaan paras!
- piiloalfa
Minulle teki varmaan nainen kaupassa aloitteen. Olin porkkanahyllyllä ja siihen tuli sellainen 3/5 katselemaan niitä myös. Vähän ajan päästä hän muka vahingossa törmäsi minuun kääntyessään ja pyysi anteeksi, hymyili ja katsoi jotenkin odottavasti silmiin. Minä sanoin "eipä mitään" ja jatkoin porkkanapussien arvioimista. Nainen sitten poistui siitä mitä todennäköisimmin minua homoksi ajatellen.
justiinsa joo kirjoitti:
Hah hah. Tuossako nyt sitten on naisen tekemä aloite? No, naisen logiikalla ja naisen mielestä varmaan onkin.
Eli kaikki tekemisen ja toimimisen vastuu miehelle, naiselle riittää kun vähän vilkaisee ystävällisesti. Ei tule kauppoja.Juu, ei toki väkisin. Jätän kyllä miehen suosiolla rauhaan, jos katseeni ja hymyni näyttää tuottavan hänelle tuollaisia tuntemuksia.
- _M_
stellaria81 kirjoitti:
Juu, ei toki väkisin. Jätän kyllä miehen suosiolla rauhaan, jos katseeni ja hymyni näyttää tuottavan hänelle tuollaisia tuntemuksia.
Mutta kun ei tuollainen toiminta ole mitään aloitteen tekemistä. Vai liikutko muutoin katse maata viistäen naama peruslukemilla ja yrität vältellä katsekontaktia ympärillä oleviin ihmisiin, erityisesti miehiin. Sitten kun näät jonkun kiinnostavan miehen niin nostat katseesi ja alatkin yhtäkkiä hymyillä kunnes tilanne on ohi ja taas palaat tuohon katse maahan naama peruslukemilla tai jopa ränkällään. Kyllä minä ainakin ihmisten ilmoilla liikkuessani hymyilen ja katson ihmisiä silmiin eikä nuo ole mitään aloitteen tekemistä vaan ihan vain ystävällisyyttä kanssaeläjiä kohtaan. Jos taas nään kiinnostavan naisen niin menen suoraan aloittamaan juttelua ja samalla puntaroin hänen vastauksiaan että onko tämän parin lauseen tarina ja eteenpäin vai onko vastapuoli minusta kiinnostunut myös joten kannattaako pyytää vaikka kahville.
Ja tämä ei ollut nyt sitten pahalla kirjoitettua tai vinoilua vaan lähinnä ihmettelin ääneen tuollaista ns. aloitteen tekemistä jossa kuitenkin se ns. työ jätetään toiselle osapuolelle ja näin ollen voidaan omassa mielessä tuudittautua siihen ajatukseen että tein aloitteen mutta ei näköjään kiinnostanut. - ujohko mies..
Jos tuo on naisen aloite, sitten saan naisilta jatkuvasti aloitteita, mutta mitenpä hiljaisena tyhjäpää miehenä menet juttelemaan, et mitenkään!
- just joo
stellaria81 kirjoitti:
Juu, ei toki väkisin. Jätän kyllä miehen suosiolla rauhaan, jos katseeni ja hymyni näyttää tuottavan hänelle tuollaisia tuntemuksia.
Mitä tuntemuksia? Kaupan kassakin hymyilee minulle vaihtorahat ja kuitin antaessaan kuten kaikille muillekin. Ei herätä tuntemuksia eikä juuri minkäänlaisia ulkoisia merkkejä paitsi joko sen hymyn takaisin tai toteamuksen että "kiitti". Ei tilanne siitä muutu jos joku nainen ohimennen hymyilisi tai vilkaisisi silmiin.
- Sika mieheksi
piiloalfa kirjoitti:
Minulle teki varmaan nainen kaupassa aloitteen. Olin porkkanahyllyllä ja siihen tuli sellainen 3/5 katselemaan niitä myös. Vähän ajan päästä hän muka vahingossa törmäsi minuun kääntyessään ja pyysi anteeksi, hymyili ja katsoi jotenkin odottavasti silmiin. Minä sanoin "eipä mitään" ja jatkoin porkkanapussien arvioimista. Nainen sitten poistui siitä mitä todennäköisimmin minua homoksi ajatellen.
Selvä aloite ja sinä annoit pakit. Kyllä miehet on sikoja!
- noinhan se on
_M_ kirjoitti:
Mutta kun ei tuollainen toiminta ole mitään aloitteen tekemistä. Vai liikutko muutoin katse maata viistäen naama peruslukemilla ja yrität vältellä katsekontaktia ympärillä oleviin ihmisiin, erityisesti miehiin. Sitten kun näät jonkun kiinnostavan miehen niin nostat katseesi ja alatkin yhtäkkiä hymyillä kunnes tilanne on ohi ja taas palaat tuohon katse maahan naama peruslukemilla tai jopa ränkällään. Kyllä minä ainakin ihmisten ilmoilla liikkuessani hymyilen ja katson ihmisiä silmiin eikä nuo ole mitään aloitteen tekemistä vaan ihan vain ystävällisyyttä kanssaeläjiä kohtaan. Jos taas nään kiinnostavan naisen niin menen suoraan aloittamaan juttelua ja samalla puntaroin hänen vastauksiaan että onko tämän parin lauseen tarina ja eteenpäin vai onko vastapuoli minusta kiinnostunut myös joten kannattaako pyytää vaikka kahville.
Ja tämä ei ollut nyt sitten pahalla kirjoitettua tai vinoilua vaan lähinnä ihmettelin ääneen tuollaista ns. aloitteen tekemistä jossa kuitenkin se ns. työ jätetään toiselle osapuolelle ja näin ollen voidaan omassa mielessä tuudittautua siihen ajatukseen että tein aloitteen mutta ei näköjään kiinnostanut.No tuotahan naiset tavoittelee. Että vähän kun silmiään mahdollisesti kiinnostavalle räpyttää niin mies sieltä rientää jo tutustumaan. Aika pas*a diili. Valitettavasti miehet ovat vaan usein niin epätoivoisia että tuollaiseenkin retkuun menevät. Lopettaisivat kokonaan niin asiat voisivat muuttua.
- piiloalfa
Sika mieheksi kirjoitti:
Selvä aloite ja sinä annoit pakit. Kyllä miehet on sikoja!
No en minä nyt kaupassa ala sladdia kaivaa housuista. Kaupassa ollaan asioilla, ei pariutumassa!
- ätmi-sinkku
Naiset tekee alotteita mutta ei rumille miehille. Pitää olla kans status kunnossa eli työpaikka, auto, oma asunto tai vähintään kesämökki. Tällänen fillarilla kulkeva mies ei saa naisilta mitään huomiota.
- fhbdhf
No en varmasti minäkään tekisi jos siedettäväntasoiset vastakkaisen sukupuolen edustajat lähestyisivät lähes joka paikassa.
- näinseon
Naiset tekevät aloitteita komeille miehille, kuten miehet tekevät aloitteita kauniille naisille. Tavismies ei juurikaan aloitteita saa, kuten EI TAVISNAINENKAAN SAA.
Minä en tee aloitteita tavismiehille, koska he, aivan kuten kaikki miehet, haluavat kauniin naisen, eivät minua. En tee aloitteita myöskään komeille miehille, koska eivät hekään minua halua. Enkä rumille, koska myös ruma haluaa kauniin naisen, ei minua. Enkä minäkään rumalla mitään tekisi.
Minullekaan aloitteita ei tehdä, koska olen tavis / ruma.- piiloalfa
Monilla suorastaan rumilla naisilla on ihan vetävän näköinen mies. Sinun pitää vaan löytää sellainen vähän epätoivoinen ja huonoitsetuntoinen beta. Kyllä varmasti tärppää ja saat hyvännäköisen miehen, jos vaikka sataa yrität.
- ätmi
Kyllä nainen aina jonkun spugen päälleen löytää. Turha valittaa yksinäisyyttä, jos on itse noin nirso.
- Päinvastoin
piiloalfa kirjoitti:
Monilla suorastaan rumilla naisilla on ihan vetävän näköinen mies. Sinun pitää vaan löytää sellainen vähän epätoivoinen ja huonoitsetuntoinen beta. Kyllä varmasti tärppää ja saat hyvännäköisen miehen, jos vaikka sataa yrität.
Enemmän näkee päinvastaisia pareja, ruma mies ja kaunis nainen.
- piiloalfa
Päinvastoin kirjoitti:
Enemmän näkee päinvastaisia pareja, ruma mies ja kaunis nainen.
En ole asiaan noin tarkasti perehtynyt, eikä kommentissani siitä kyse ollutkaan.
- sinkkumies.
En tajuais jos mulle joku tekis aloitteen. Pitäisin sitä huonona läppänä ja pitäis aika suoraan sanoa mulle et haluaa treffeille kun en varmaan muuten uskois.
- Sukupuutto uhkaa
Olen naisena miettinyt tuota kysymystä, että miksi en tee aloitetta. Vaikka joskus haluaisin niin en vaan pysty. Voiskohan olla niin, että evoluutio on nykypäivänä mennyt pikkasen liian pitkälle tässä tasa-arvo- meiningissä.
Oma kokemukseni elää miehen kanssa jota ei niin hirveästi kiinnostanut tehdä aloitetta oikeastaan missään asiassa. Kaikki mitä ikinä teimme lähti minusta liikkeelle. Ennen pitkää alkoi ihan oikeasti väsymään tämän miehen ns." Perässä vetäminen". Väsyin ja lähdin pois. Noh tapasin jokusen jannun. Kahden kanssa seurustelin hetken ja sitten näitä tutustumisyrityksiä nettideiteillä muutama. Jotenkin kaikkia on jollain lailla yhdistänyt sellainen "minä olen mies, palvele, viihdytä (parhaimmissa tapauksissa maksa vielä päälle)" . Joku käsittämätön asenne, ettei itse niin hirveästi tarvitse minkään eteen tehdä mitään ja että on suorastaan palkinto naiselle, että tämä herra on häneen seurassaan.
Viimeisin tuttavuus kariutui siihen, että parilla viestillä jo ilmaisinkin kiinnostukseni erääseen jonka kanssa olin pari kertaa tavannut. Hän ei vastannut viikkoon, joten ajattelin, että olin sitten liian innokas tai sanoin tai tein jotain outoa. kappas hän sitten otti kuin ottikin yhteyttä viestillä ympäripäissään kolmelta yöllä. Kiinnostukseni lopahti samantien. Ihan kuin en sen arvoinen ole, etteikö päivänvalossa voi yhteyttä pitää.
Olen jonkinlaisen maalaisjärjen, oikeustajun ja moraalin omaava. Kauniskin. Kunnioitan itseäni ja haluan kunnioittaa muita. on kiva olla kiltti ja tehdä mukavia juttuja toiselle, mutta kumma kun ei sitä kivaa irtoo ittelle. Miksikö en tee aloitetta. No ehkä juuri siski, että olis edes kerran kiva tuntee ittensä naiseksi, halutuksi ja ihastuneeksi. Ettekö te miehet ole hoksanneet sitä, että melko pienellä vaivalla voi naisen saada ihastumaan ja sitten se tekee eteesi paljon. Sitä intoa täytyy vain välillä ruokkia välittämisellä ja kunnioittamisella. Taitaa vaan nykypäivänä kadota inhimillisyys puolin ja toisin tänne pikseleiden taakse- ätmi
Sellaista se on naisella, jonka parasta ennen -päiväys on jo takanapäin.
- sukupuutto uhkaa
Oikeastaan tiivistettynä... Nainen ei tee aloitetta, koska se joutuu muutenkin tekemään kaiken. Jos vielä aloitekkin tuttavuuden aloitukseen sälytetään naiselle niin ei sillä ole enää mitään tavoiteltavaa.
- puhut eri asiasta
Niin sinäkö siis olit se alkuperäisen aloitteen tekijä kaikissa noissa seurustelusuhteissa? No en niin luullutkaan.
Tässä ketjussa oli kyse aloitteiden tekemisestä, ei aloitteellisuudesta eri asioihin jo suhteessa oltaessa. - sukupuutto uhkaa
ätmi kirjoitti:
Sellaista se on naisella, jonka parasta ennen -päiväys on jo takanapäin.
ätmille.. Olen muuten nainen parhaassa iässä ja elän tällä hetkellä varmaankin elämäni parasta aikaa. En ole koskaan ollut niin onnellinen kuin nyt. Toivon sitä sinullekkin. Tosin se vaatii katsomaan itseäsi peiliin, tutkimaan tarkkaan ja oppimaan jotain
- mitä vielä
sukupuutto uhkaa kirjoitti:
Oikeastaan tiivistettynä... Nainen ei tee aloitetta, koska se joutuu muutenkin tekemään kaiken. Jos vielä aloitekkin tuttavuuden aloitukseen sälytetään naiselle niin ei sillä ole enää mitään tavoiteltavaa.
Mutta yhteiskuntahan kompensoi naiselle kaiken ja on tarvittaessa lapsellekin isä. Joten naiset tehkööt aloitteita.
- sukupuutto uhkaa
puhut eri asiasta kirjoitti:
Niin sinäkö siis olit se alkuperäisen aloitteen tekijä kaikissa noissa seurustelusuhteissa? No en niin luullutkaan.
Tässä ketjussa oli kyse aloitteiden tekemisestä, ei aloitteellisuudesta eri asioihin jo suhteessa oltaessa.olkoon sitten niin..
Jokaisessa suhteessa olen ollut se aloitteen tekijä aloittamaan se suhde mutta EN ENÄÄ. Voi lukea myös vähän vähemmän yksinkertaisella vaihteella
Tuttavapiirini naiset ovat kokeneet samaa. mutta hei olkaa niin pölkkypäitä kuin haluutte. Ootelkaa ihan rauhassa sitä, että nainen tekee aloitteen. Pallopelit ja fb:n pelit ja kaikki muutkin netin tarjoamat pelit antavat varmaan hyvää viihdykettä siihen asti. Kannattaa kuitenkin peseytyä välillä... `allekirjoittaneen ystävällinen huomautus` - sinkkuus=sinua varte
ätmille.. Olen muuten nainen parhaassa iässä ja elän tällä hetkellä varmaankin elämäni parasta aikaa. En ole koskaan ollut niin onnellinen kuin nyt. Toivon sitä sinullekkin. Tosin se vaatii katsomaan itseäsi peiliin, tutkimaan tarkkaan ja oppimaan jotain
"En ole koskaan ollut niin onnellinen kuin nyt."
Ok. Eli asiat ovat siis niin hyvin kuin voivat olla. Miksi siis haluiaisit tehdä tilanteen huonommaksi parisuhteen myötä? - näin me tehdään
olkoon sitten niin..
Jokaisessa suhteessa olen ollut se aloitteen tekijä aloittamaan se suhde mutta EN ENÄÄ. Voi lukea myös vähän vähemmän yksinkertaisella vaihteella
Tuttavapiirini naiset ovat kokeneet samaa. mutta hei olkaa niin pölkkypäitä kuin haluutte. Ootelkaa ihan rauhassa sitä, että nainen tekee aloitteen. Pallopelit ja fb:n pelit ja kaikki muutkin netin tarjoamat pelit antavat varmaan hyvää viihdykettä siihen asti. Kannattaa kuitenkin peseytyä välillä... `allekirjoittaneen ystävällinen huomautus`Joo niin ootellaankin. Pallopelit ja fb pelit ei kiinnosta. GTA ja Halo Xboxille onkin sitten eri juttu. COD:ja unohtamatta.
- ytmi
olkoon sitten niin..
Tuttavapiirini naiset ovat kokeneet samaa. mutta hei olkaa niin pölkkypäitä kuin haluutte. Ootelkaa ihan rauhassa sitä, että nainen tekee aloitteen. Pallopelit ja fb:n pelit ja kaikki muutkin netin tarjoamat pelit antavat varmaan hyvää viihdykettä siihen asti. Kannattaa kuitenkin peseytyä välillä... `allekirjoittaneen ystävällinen huomautus`Teen aloitteen vain kauniille naiselle.
- ätmi
Ajattelin ensin, että olisit kolmekymppinen, mutta tuo "nainen parhaassa iässä" viittaa kyllä jo orastavaan keski-ikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2191490- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61157Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171156Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9958Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66895- 32870
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest41828Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813