Onko se ihan turhaa, vai onko se säälittävää ja naiset ei ota sitä tosissaan?
Tuntemattoman naisen iskeminen?
9
146
Vastaukset
- ätmi
On.
- ..........
Jos kerran olet komea, niin kai sitä voi harrastaa. Ruman tai taviksen pitäisi päästä naisen sisäpiiriin enemmänkin hitaasti tutustumalla harrastuksissa, töissä tai vaikkapa nettideittien kautta.
- adfbhsfvvad
Ruman tai taviksen kannattaa noiden harrastuksien tai työn kautta yrittää. Toimii parhaiten koska siinä tulee luontevassa ympäristössä pidempiaikaista keskustelua. Luonne pääsee esille eikä pelkkä ulkokuori.
Nettideitti on vähän huono. Se on kuitenkin aika pinnallista. Mutta ainahan sitä voi yrittää. Ainakin jos on hyvät kirjoitustaidot ja sit myös hyvä naurattamaan naisia livenä.
Baareissa voi taviskin yrittää. Hieman alkoholia nauttinut nainen helpommin sietää komeuden puutetta (kunhan ei valitse sieltä sitä kauneinta naista, vaan taviksen tai ruman naisen).
Selvin päin kadulla on vaikeaa jos ei ole komea. Tavis voi tuunaamalla (käy usein parturissa, pukeutuu huolitellusti, voiteella finnit piiloon, jne.) päästä juuri ja juuri sille tasolle ulkonäössä, että jos on vielä hyvä puhumaan niin voi myös selvin päin onnistua ainakin taviksien ja rumien naisten kanssa.
Rumien miesten... Varmaan kannattaa keskittyä lähinnä nettideitistä rumien naisten lähestymiseen.
Kauniit naiset voi taviksetkin melkein unohtaa, jollei ole ihan pirun hauska tyyppi.
- Jii007
Naisten iskeminen on ihan turhaa oli se sitten tuttu tai tuntematon. Naiset pitää säälittävänä jos ei ole tatuoitu jännäjyystäri.
- Ikisinkku M
Kohta palstan naiset ryntää joukolla kertomaan kuinka aina ja missä tilanteessa tahansa heitä kannattaa tulla iskemään koska onhan se toki heille mukavaa itsetunnon kohotusta. Käytännössä taas miehen kannalta se on aika turhaa touhua, ei se iskettävä kuitenkaan ole vapaa ja lapseton tai jos onkin niin sehän oikeasti vain pelästyy ja lähtee karkuun jos iskemisympäristönä ei ole kapakka tai joku muu hyväksyttävä iskemismesta.
- Dateforme
Hyvänen aika mitä sontaa nämä vastaukset. Elä normaalia elämää ja käytä tilannetajuasi.
- sinkku nainen vain
No ei se ihan turhaa ole. Et arvaakkaan kuinka monen naisen mieleen jää just se vieras mies joka on tullut flirttailemaan ja jonka puhelinnumeroa ei ole uskaltanmut ottaa siinä tilanteessa vastaan.
Ei nyt millään pahalla, mutta minkälainen assburgeri pitää ihmisen olla, jos ei uskalla ottaa tarjottua puhelinnumeroa vastaan? Mulle ei ole kyllä tainnut ikinä kukaan mies puhelinnumeroaan tyrkyttää, vaikka muuten ehkä onkin kiinnostuneelta vaikuttanut.
- Ökhydcöojsdbcäp
Riippuu siitä, ketä yrität. Jos kelpuutat vain yhdenlaiset, menee todennäköisesti vaikeeks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881