Löytyvät ainakin Seiskan sivuilta.
Mun mielestä kropat ok, mut oishan sen pärstänkin suhteen.voinut vaatia
joiltain enemmän!
Mitä tykkäätte Mister Finland-ehdokkaista?
13
577
Vastaukset
- varmaan jänniä
oliko niil tatuointeja?
- piiloalfa
Joo, ei taida olla naamat järin komeita koskaan tuossa kisassa. Minulle sanottiin joskus, että olisin päässyt mukaan.
- Anonyymi
Kyllä se niin on että ei miehinen mies lähde mister kisaan. Hehhhh. Tai sitten homot niitä harrastaa. Minun mies on hyvännäköinen mutta mister kisa ei missään nimessä on sen verran miehinen että ei lähde kisoihin. Aikoinaan oikein kiva mies meni kisoihin jolla oli paljon kavereita kun voitti kisan niin nousi kusi päähän näin ollen ei yhtään kaveria sen jälkeen. Kyllä muuttui vittumaiseksi jätkäksi.
Hö, en löytänyt kuin tuommoisen kuvan:
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Huh-mita-uroksia-Mr-Finland-finaalissa-nahdaan-mukana-myos-BB-komistuksia/1041450
josta ei saa kovin perusteellista käsitystä tasosta. Ihan perusnättejä poikiahan nuo tuntuvat olevan, tosin joillakin tuollainen jokseenkin epäonnistunut poseerausilme. En tiedä muista naisista, mutta ei minulle kyllä koskaan tule pelkästään miehen ulkonäön perusteella semmoista ”panisin” –fiilistä. Kyllä siitä henkilöstä pitäisi jotain enemmän tietää ennen kuin voisi viisari värähtää kumpaankaan suuntaan.
Jotkuthan noista on ollut bb:ssä, ja täysin tietämättä ketkä, voin ennustaa, että miinuksen puolelle menisi heidän tapauksessaan minun viisarini.- ap.
Joo, täytyy valittaa Seiskalle, ettei kuvia ollut tarpeeksi.
Mua häiritsi sekin, että kokelaat oli kaikki jotain rakennuspoikia, missä esim kaikki opiskelijat? - lottamari<3
Kaameeta. Että voi mies olla imelä. Missikisoihin osallistuva mies on sama kuin tra-la-la-lal-laa....en sano mitään, tai sanon, naismainen.,huh.
- Miksi kukaan
ap. kirjoitti:
Joo, täytyy valittaa Seiskalle, ettei kuvia ollut tarpeeksi.
Mua häiritsi sekin, että kokelaat oli kaikki jotain rakennuspoikia, missä esim kaikki opiskelijat?jossain vakavasti otettavassa opinahjossa opiskeleva menis pilaamaan maineensa osallistumalla moiseen miesmissikisaan. Se on WT-väen toimen kuvaa ei kunnon ihmisten.
- Ei kaikki komeat
lottamari<3 kirjoitti:
Kaameeta. Että voi mies olla imelä. Missikisoihin osallistuva mies on sama kuin tra-la-la-lal-laa....en sano mitään, tai sanon, naismainen.,huh.
miehet oo homoi
- 6+2
Totta, pitäs esim tietää ammatti ja paljonko tienaa kuukaudessa ja onko mahdollisesti rikasta sukua, tai muuta omaisuutta.
- valkoinen barbaari
Jaahas, joukossa on näköjään taas mukana pari kiintiökurdia tai kiintiöarabia geelitukat kiiltäen, kuten aina, vaikkei ne ikinä voitakaan.
Miksiköhän Miss Suomi-kisoissa ei koskaan ole ulkomaalaisia naisia, esim. joku kiintiöaasialainen tai kiintiöafrikkalainen? Tiedämme kyllä kaikki, miksei siellä nähdä ikinä kurdi- tai arabinaisia.
- Naisasialooseri.
Miesmissikisat ovat niin vähäpätöinen ja väkisinväännetty juttu, että noita ei kukaan muista enää viikon päästä kisasta. Sen sijaan naismissit pysyvät julkisuudessa ja ihmisten mielissä jopa vuosikymmeniä ja saavat vaikka mitä työtarjouksia jatkuvasti.
Kyllä siihen miehen seksikkyyteen ja tasoon vaaditaan hieman muutakin kuin poseeraamista kalsarit jalassa jossain seiskassa.- Naisasialooseri.
Minäkin voisin osallistua tuollaiseen kisaan ja sitten haastattelussa kertoisin,että en ole saanut naista.
Jos noista valitsisin mikä minusta näyttäisi hyvältä, niin (siitä Stellarian linkittämästä kuvasta) eka vasemmalta, siis se blondi ja senkin kohdalla mietin jonkin aikaa sanoisinko komeaksi, kun tosiaan tuon yhden kuvan perusteella vaikea arvioida. Myös ylempi oikeimmanpuoleinen näyttää siltä, että saattaisi olla mielestäni hyvännäköinenkin, mutta tarvitsisi ensin nähdä toinen kuva. Muut eivät kaupungilla vaatteet päällä kulkiessaan kiinnittäisi huomiotani joten omasta mielestäni kasvoiltaan taviksia. Mutta tämäkään ei tarkoita sitä, etteikö nimenomaan tavis kelpaisi miehenä vallan hyvin, en vain pidä komeina muita kuin mahdollisesti sitä mainitsemaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881