Zombie-testi

Trivial Pursuit

Kun zombie-apokalypsi koittaa, niin selviytymisryhmäsi koostuu itsesi lisäksi seuraavista henkilöistä:

1) viimeksi kuuntelemasi musiikkikappaleen laulaja (tai instrumentaalin säveltäjä)
2) viimeksi lukemasi kirjan päähenkilö
3) viimeksi katsomasi elokuvan päähenkilö

No, miltä selviytymismahdollisuutesi näyttää?

8

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevyttä kauraa

1) Löi hetken tyhjää, mutta kuuntelin tänään youtubesta venäläisen naispuolisen oopperalaulajan laulua ihan siksi, että nainen oli aika kissa.

2) Nyt olen lukemissani (tieto)kirjoissa ei ole päähenkilöä. Mutta edellinen romaani, minkä luin, siinä sankari oli tiedustelupalvelun salamurhaaja, jotka valittiin ryhmäänsä poikkeuksellisten kykyjensä vuoksi. Sankarilla oli lähes täydellinen intuitio.

3) Taas lyö tyhjään.... Harry Potter. :D

Selviytymiseni on aika itsestään selvyys.

• Mitäs vattua, tuli punanen täppä linkkiin. Ei oo kuitenkaan mikään törkykuva, vaan ihan hauska juttu.

• karpulekovzski

Ehkä typerin trviaali mikä täällä on koskaan ollut.

• Marianne89...

1) viimeksi kuuntelemasi musiikkikappaleen laulaja (tai instrumentaalin säveltäjä)
      - Ramazzotti... Jos siis puhutaan ihan niistä, mitä soitin itse viimeksi kännykästä (eikä esim. mitä kuulin radiosta, sitä en edes tarkkaan muista).

2) viimeksi lukemasi kirjan päähenkilö
      - En muista minkä viimeksi saatoin päätökseen, mutta tässä nyt viimeksi aloittamani päähenkilö: rouva St. Vincent ja tämän tytär Barbara.

3) viimeksi katsomasi elokuvan päähenkilö
      - Tohtori Daniel Challis.

No, miltä selviytymismahdollisuutesi näyttää?
      - No ainakin Halloween 3:ssa Challis pärjäsi aika hyvin robotteja vastaan ja onnistui tuhoamaan koko suuruudenhullun tiedemiehen luomuksineen... Muiden fyysisistä selviytymistaidoista en olisi niin vakuuttunut, mutta ehkä heihin voi luottaa sen sijaan suunnittelun tai hämäämisen suhteen ja jättää suora action yksinomaan Challisin hoidettavaksi.

• 6+6

Aika huonolta, kaikki muut on jo kuolleita paitsi minä.

• Kympin Nainen

Heh, aika hauska kysely.

1) Dave Grohl
      2) Komisario Morse
      3) Ryan Gosling (en muista roolihahmon nimeä, mutta leffa oli Vallan kääntöpuoli)

Taitaisin pärjätä ihan hyvin…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1568
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      23
      1354
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1197
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      14
      952
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      915
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      881
    Aihe