Neitsyyttä kauppaava nainen paljasti kasvonsa

ätmi-sinkku

15

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

Eikö joku aiemmin pyytänyt neitsyydestään huomattavasti enemmän, vai oliko se tuo sama? Vieläkö hän joutuu vaginaansa kauppaamaan? Ilmeisesti kohta hänen on laitettava uusi mainos: Neitsyttä alehintaan!

Jos huoria saa satasella ja alle, niin neitsyttäkin, uutta munuaista, maksaa ja silmämuniakin saa jo samaan hintaan. Tuo nainen täytyy olla lähtenyt maalta ensi kertaa kaupunkiin.

• järkyttynyt

Näyttää melkolailla käytetyltä. Palstaviisauden mukaisesti voi epäillä jopa 15nussimaksi.

• mies 34

Kropan perusteella luulin paljon kauniimmaksi mutta naaman perusteella en ihmettele että on neitsyt. Olen pannut neitsyt naista nuorena ja oli paljon kauniimpi. En maksais rahaa koska se neitsyt nainen ei nyt niin ihmeellinen kokemus ole. Seksi on parempaa jos siinä on tunteita mukana kuten nuuorena oli kun mun eka oikea tyttöystävä oli neitsyt.

• 1+1

Yllättävän ruma. Tiedän naisia joilla on tosi seksikäs kroppa mutta kasvot ei ole kummoiset.

• hui kauhistus

Ainakaan meikata tuo ei osaa. Silmät meikattu mustiksi kuopiksi. Väistämättä aloin etsiä merkkejä, olisiko sittenkin leikattu mies, vaikka vartalo on upea. Korkeamman hinnan olisi saanut, kun olisi pitänyt säkin päässään tapahtuman ajan.

• jo vain

Postatkaa palstatytöt kuvianne niin huutokauppaamme teidät, vaikkette neitsyitä olekaan.

• tarjotkaa tarjotkaa

lottamari

• Onpas taas palstapojilla vaatimuksia, nättihän tuo on.

Mutta tuo kaupittelu on kyllä mielestäni aika kummallista puuhaa. Aivan samantasoisia neitsyitä kuitenkin on maailmassa pilvin pimein, ja heiltä saa sen neitsyyden ihan ilmaiseksi, kunhan sattuu olemaan ”se oikea” mies, tai edes onnistuu näyttelemään sellaista jonkin aikaa.

Toki jollekin laiskalle, mutta rikkaalle ätmille tuo voisikin olla ihan hyvä diili, kun ei tarvitsisi nähdä sitä suunnatonta tutustumisen vaivaa..

• huora on huora

lääkkiksessäkin.

• malliesimerkki

Tuo on oikea koulukirjaesimerkki naistyypistä "butterface"

Everything else is attractive "but her face," hence butterface.

• ätmi

Kummin päin tuo kuva edes on? Sillähän on perse molemmissa päissä.

• suomihuora=15nussima

On paljon kunniallisempaa ja rehellisempää myydä puhdas neitsyys kun nussitutta itseään ilmaiseksi jollain nuuskahuulella ja sitten tarjota käytettyä huoranvittua 20v iässä tulevalle aviomiehelle ja esittää kunnollista.

Nyt tämä lutkaksi itsensä nussituttava saa sentään kunnon korvauksen saastumisestaan. Toisin kuin ilmaiseksin nussitut suomihuorat.

• 6+17

Vois olla, että tuo nainen joutuis maksajaksi tässä tapauksessa.

• atm 30

Vedin 900 000 dollarin tarjouksen pois kun näin tuon naaman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      219
      1490
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1157
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1156
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      958
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      895
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      870
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      41
      828
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      813
    Aihe