Vasemmiston patologinen Israel-viha kukoistaa jälleen. Kahdentoista vasemmistoliiton, vihreiden, SKP:n, SDP:n valtuutetun allekirjoittamassa aloitteessa Helsingin kaupunkia vaaditaan boikotoimaan bussiyhtiö Veoliaa ja purkamaan olemassaolevat sopimukset yhtiön kanssa. Veolia on rakentanut Itä- ja Länsi-Jerusalemin yhdistävän raitiotieyhteyden, joka on mm parantanut Itä-Jerusalemin arabien työmatkayhteyksiä merkittävästi. Nämä suomalaiset BDS kiihkoilijat eivät ymmärrä kansainvälistä lakia, eivätkä ilmeisesti tiedä, että heidän BDS fanaatikkokollegansa Ranskassa häivisivät Veolian Jerusalemin raitiotiehanketta vastaan nostetun BDS oikekudenkäynnin kahteen kertaan. "Veolia Transport ei millään tavalla riko kansainvälistä lakia osallistumalla [raitiotie]projektiin", todettiin oikeuden päätöksessä. Boikottikiihkoilu ei edes edusta arabien näkemystä Itä-Jerusalemissa, joista valtaosa suhtautuu myönteisesti raitiotieyhteyteen, joka merkitävästi helpottaa heidän työmatkojaan itä js länsi-Jerusalemin välillä. Tästä Veolian tapauksesta voi lukea lähemmin vihkosestani Kielletyt Hedelmät sivulta 45-50. Vihkosen voi ladata pdf:nä täältä:
Vasemmiston viha Israelia kohtaan jatkuu vain
8
96
Vastaukset
Ladattu tiedosto on tuolla
http://www.kuvajasana.fi/filebank/3970-Turunen,_Kielletyt_Hedelma776;t,_2_,_tark__painos.pdfKiitämme Artoa tästä uutisesta, jonka perusteella voimme boikotoida Veoliaa jatkossa kunnes se palaa Suomen viralliosen ulkopolitiikan taakse.
HYVÄ!Ja minä boikotoin Suomen vasemmistoa. Äänestän Natoa kannattavaa kokoomuslaista EU vaaleissa
totuusonvoittaja kirjoitti:
Ja minä boikotoin Suomen vasemmistoa. Äänestän Natoa kannattavaa kokoomuslaista EU vaaleissa
Kyllä mulle Natokin kelpaa. Sitten lähetäänkin Arton kans käs käässä puolustammaan Naton eurooppalaista ykköstykkiä TURKKIA kaikkia hyökkäyksiä vastaan!
HAHAHAHAHAAAA!!!- Jos Turkki EU-
totuusonvoittaja kirjoitti:
Ja minä boikotoin Suomen vasemmistoa. Äänestän Natoa kannattavaa kokoomuslaista EU vaaleissa
jäsenyyden saisi, niin varmaan olisi Suomen kokoomuksen kanssa myös samassa EU parlamenttiryhmässä se nykyinen Turkin hallituspuolue. Toki on vaikea mitään selkoa saada noista EU:n parlamentin ryhmistä, sillä ovat kyllä sen verran sekavaa sakkia eri maista. Kuitenkin nähdään selvästi samanlainen menestyvä poliittinen stratedia Suomen kokoomuksella ja sitten Turkin valtaa pitävällä puolueella, ja menestys on taattu.
KTS kirjoitti:
Kyllä mulle Natokin kelpaa. Sitten lähetäänkin Arton kans käs käässä puolustammaan Naton eurooppalaista ykköstykkiä TURKKIA kaikkia hyökkäyksiä vastaan!
HAHAHAHAHAAAA!!!Mennään vaan kun sinun idolli valtio iran hyökkää turkkiin.
HAH HAH HAAAA!!!!
- Siunataan Israelia
Jeesuksen nimessä ja rukoillaan esivallan puolesta ja anotaan Jumalan Hengen armoa ja totuutta ja vuodatusta runsaasti juutalaisille Israelissa.
Ja siunaamme palestiinalaisia ja puolustamme heidän oikeuksiaan kuten edistykselliset israelilaisetkin tekevät siirtokuntalaisrosvojen hyökkäysten varalta.
HYVÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510474- 425572
- 435133
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033891- 483568
- 133523
- 313036
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise782874- 442683
- 562583