Voisiko joku KTM tai YTM kertoa minulle..

hcatmi

..että miten iso menetys elämässäni on se, että en koskaan saa kokea miltä tuntuu rakastella naisen kanssa joka haluaa rakastella kanssani - ei rahasta - vaan rakkaudesta ja himosta?

Pyytäisin mahdollisimman asiallisia ja totuudenmukaisia vastauksia aidoilta KTM/YTMiltä jotka ovat kokeeneet aitoa rakastelua naisen kanssa. Olen todella masentunut tällä hetkellä enkä jaksaisi millään herjoilla.

23

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha masentua

Ei tervekätinen mies naista tarvi.

• Hmmm....

Kun tapaa naisen, alussa se seksi on parasta mitä voi olla.

Ajan kanssa se menettää hohtoaan.

• Naisasialooseri.

YT-miehelle naisen kanssa rakastelu on arkinen itsestäänselvyys. Ei se hänelle ole mikään maailman ihmellisin aisa kuten AT-miehelle on. Ei ollut edes teininä, koska se kuuluu normaalin miehen seksuaaliseen kasvuun ihan samalla tavalla kuin polkupyörällä ajamaan oppiminen.

Vähän samalla tavalla kuin kaksi toimivaa jalkaa on arkinen itsestäänselvyys, mutta jalattomalle ne olisivat maailman ihmeellisin ja suurin asia.

• Pahani Julmu

Juuri niin.

• felipe baby

Onhan se mukavaa, vaikka itsekin käyn huorissa aina jos lähden matkalle niin ei se silti ole sama asia kun naisen kanssa, joka sitä haluaa ihan vapaaehtoisesti. Toki mielestäni ei kannata sen takia menettää kokonaan elämäniloa vaikka ei pillua saiskaan. Ainakin itse keksin montakin asiaa jotka ovat tärkeämpiä kun joku pinpin saaminen.

• 18+20

Kyllähän se hienolta tuntuu, mutta ei se mitenkään sellainen asia ole minkä vuoksi kannattaisi kuolla.

• tri.YTM

Ei seksi ole elämää suurempi juttu sitten kun sitä on jo saanut. En vetäisi itseäni kiikkuun, jos mulkkuni tippuisi nyt pönttöön.
      Mutta naisen läheisyyden menettäminen kirpaisisi enemmän, tieto siitä, ettei enää ketään kenen kanssa nukkua tai kuka odottaa kotiin. Mutta ilmeisesti tämäkin tarve voi vanhemmiten sammua ja elämä yksin alkaa tuntua ihan hyvältä.

• 10+15

Jep, mietinkin että miten sen sanoisi ettei se seksi nyt ole niin se tärkein asia, mutta en silti kyllä alkaisi kenenkään kanssa suhteeseen ilman seksiä, joten kai se tavallaan on kuitenkin korvaamaton.

• ytm2

Hyvin sanottu. Olen täällä muutamaan kertaan sanonut, että "pillun saanti" on itseisarvona yliarvostettua. Se ei ole elämän suurin juttu kuin niille, jotka buustaavat egoaan sillä jatkuvalla naisten kaatamisella. Itse sorruin siihen tultuani petetyksi (pahasti) ja erottuani pitkästä suhteesta. Puhdasta itsetunnon pönkitystä ja oman kelpaavuuden testaamista.

Enää ei tarvitse. Itse saisin käytännössä aina, tieto siitä riittää mulle. Ja kun on vähän kokemusta, niin sinulta seksiä haluavat vaistoaa aika nopeasti. Joskus vain kävelin naisen luokse ja suutelimme 20 sekunnin päästä. Nyt tarkastelen jokaista naista potentiaalinen oikea suhde mielessä enkä vie hommaa yhtään pidemmälle jos tuntuu, ettei oikeesti voisi kiinnostaa. Tanssi, flirtti, pieni silmäpeli riittää mulle oman markkina-arvon väliaikaiseen testaukseen. Toki, ei sitä nyt jäätävän pitkiä aikoja ihan ilmankaan halua olla. Joskus tulee kiintiö täyteen ja haluaa vain tuntea naisen ihon.

Mutta kyllä kaipuu rakastavan naisen läheisyyteen kirpaisee joka ilta mennessä yksin nukkumaan. Rakastelu on parisuhteen kirsikka kakussa, ei itse tarkoitus.

• Marianne89...
        ytm2 kirjoitti:

Hyvin sanottu. Olen täällä muutamaan kertaan sanonut, että "pillun saanti" on itseisarvona yliarvostettua. Se ei ole elämän suurin juttu kuin niille, jotka buustaavat egoaan sillä jatkuvalla naisten kaatamisella. Itse sorruin siihen tultuani petetyksi (pahasti) ja erottuani pitkästä suhteesta. Puhdasta itsetunnon pönkitystä ja oman kelpaavuuden testaamista.

Enää ei tarvitse. Itse saisin käytännössä aina, tieto siitä riittää mulle. Ja kun on vähän kokemusta, niin sinulta seksiä haluavat vaistoaa aika nopeasti. Joskus vain kävelin naisen luokse ja suutelimme 20 sekunnin päästä. Nyt tarkastelen jokaista naista potentiaalinen oikea suhde mielessä enkä vie hommaa yhtään pidemmälle jos tuntuu, ettei oikeesti voisi kiinnostaa. Tanssi, flirtti, pieni silmäpeli riittää mulle oman markkina-arvon väliaikaiseen testaukseen. Toki, ei sitä nyt jäätävän pitkiä aikoja ihan ilmankaan halua olla. Joskus tulee kiintiö täyteen ja haluaa vain tuntea naisen ihon.

Mutta kyllä kaipuu rakastavan naisen läheisyyteen kirpaisee joka ilta mennessä yksin nukkumaan. Rakastelu on parisuhteen kirsikka kakussa, ei itse tarkoitus.

Nämä nimimerkit tri Ytm ja ytm2 kuulostavat viestiensä perusteella paljon tervepäisemmiltä miehiltä kuin palstan pahimmat volisijat. Myös suhtautuminen naiseen kuulostaa hellemmältä ja huomaavaisemmalta, joten ei ihmekään että ovat paljon kysytympiä. Kuitenkin palstan naistenvihaajat aina pienessä päässään jankuttavat, että ne jotka saavat jatkuvasti olisivat aina naisten vihaajia/hakkaajia tai linnakundeja, vaikka todellakaan useimmiten ei ole kyse siitä vaan laajemmasta maailmankuvasta ja positiivisemmasta elämänasenteesta kuin heillä. Ja joo, en kiellä etteikö olisi myös niitä atm:ejä jotka yrittävät olla positiivisia, eivät vihaa naisia ja joiden maailmankuva on suht laaja, ja heitä vastaan mulla ei olekaan mitään.

• ktm....

Kyllähän se stressaaava tilanne on, varsinkin jos itse pidät naisesta. Samalla pitäis pystyä tyydyttämään nainen täysin, pysyä kovana ja jaksaa pitkään tulematta. Vielä oman kalun pienuus mietityttää. Kovin dilemma on kyllä olla tulematta heti ja säilyö kovana...

• Mjaa... No enemmän menettää siinä läheisyyden tunteessa, kuin varsinaisesti siinä aktissa noin muuten.

• Siis aika paljon, toki riippuu ihan siitä miten paljon kosketusta kaipaa ja sitä rataa. Joillain ei ehkä ole siihen sellaista tarvetta. Minä jos ajattelisin, että en enää koskaan sitä tule kokemaan. No ei se ehkä olisi niin paha, jos kyseessä olisi varma tieto, että en tule kokemaan... mutta jos elättelisin toiveita, mutta olisin silti varma että ei tule tapahtumaan. Olisin minäkin masentunut.

Jos taas pitäisin sitä täytenä faktana ja en toivoisi edes, niin olisi varmaan helpompaa uppoutua muihin tämän maailman houkutuksiin... Ehkä se ei olisi ihan niin kamalaa.

Epätoivoahan se on sitten jos toivoo, vaikka ei tule saamaan. Ja ... No. En minä tiedä mitä mä tässä mussutan taisi juoni kadota.

• Miksi kertojan pitää olla juuri kauppatieteiden tai yhteiskuntatieteiden maisteri??

• rfvrgv

Näin KT-miehenä voin sanoa, että kyllä se on iso menetys. Isoin menetys minkä ihminen voi elämässään kokea. Oikeastaan elämä on ihan täysin turhaa ja merkityksetöntä ilman rakkautta. Itse tappaisin itseni, jos se olisi kohtaloni.

Tämän kaiken sanottuani totean kuitenkin, että en usko sinun jäävän ilman rakkautta, jos oikeast aidosti sitä haluat.

Ensinnäkin uskon sinun olevan vielä aika nuori. Nuorena miehen on noin 70 000 kertaa vaikeampaa löytää kumppania kuin keski-ikäisenä. Vanhemapana roolit muuttuu, kun naissinkkuja alkaa olemaan enemmän kuin miessinkkuja. Mitä vanhemmaksi tulet sitä helpompaa se oman ikäisen kumppanin löytäminen on.

Sitä paitsi ainahan voit hakea naisen tyyliin Aasiasta. Joo, tottahan toki, hän alunperin kiinnostuu sinusta rahan takia, mutta ajan myötä hän kyllä oppii rakastamaan sinua aidosti.

• Naisasialooseri.

Joo, mutta keski-ikäisellä naisella ei tee minkäänikäinen mies seksuaalisessa mielessä yhtään mitään.

Siinä olet kyllä täysin oikeassa, että seksi on maailman tärkein asia.

• 12+2

Jaa missä vaiheessa se helpottuu? Itselläni ~25v oli ihan kohtalaisesti kysyntää ja nyt 30 ei oikeastaan yhtään.

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Joo, mutta keski-ikäisellä naisella ei tee minkäänikäinen mies seksuaalisessa mielessä yhtään mitään.

Siinä olet kyllä täysin oikeassa, että seksi on maailman tärkein asia.

Sun kaltaisella väkivaltaisella mielisairaalla autistilla ei ole täällä mitään varaa arvostella yhtään ketään. Hoitaisit ensin sen pääsi kuntoon, ennen kun tulet tänne palstalle mitään kirjoittelemaan.

Luuletko sä muka itse, että jotkut parikymppiset naiset kiinnostuisivat susta missään mielessä sitten kun oot itse viiskymppinen keski-ikäinen mies?

Se on ihan sun oma vika, kun elämäsi on tollaista kärsimystä ja itse olet sen ansainnut, joten syytä vaan siitä itseäsi.

• MentalFear
        DarkFear kirjoitti:

Sun kaltaisella väkivaltaisella mielisairaalla autistilla ei ole täällä mitään varaa arvostella yhtään ketään. Hoitaisit ensin sen pääsi kuntoon, ennen kun tulet tänne palstalle mitään kirjoittelemaan.

Luuletko sä muka itse, että jotkut parikymppiset naiset kiinnostuisivat susta missään mielessä sitten kun oot itse viiskymppinen keski-ikäinen mies?

Se on ihan sun oma vika, kun elämäsi on tollaista kärsimystä ja itse olet sen ansainnut, joten syytä vaan siitä itseäsi.

Sun tapauksessa olisin ihan hiljaa. Jos vihaat mielenterveysongelmaisia, niin saat siitä itsellesi vihaa takaisin ja muita hankaluuksia. Meitä on ainakin miljoona Suomessa. Joten siisti suusi ajoissa. Jos koet hankaluuksia vihasi levittämisestä niin se on oma vikasi ja itse olet sen ihan hyvin ansainnut.

• laatu makkara

et menetä yhtään mitään ja ole onnellinen naisen puolesta että saa rakastella kanssani nainen on kanssani onnellinen ja saa laatu makkaraa ja laadukasta ja kunnollista siementä joista kasvaa kunnon ihmisiä

• Nimimerkki Luola

Myöhäispelastettu 23v:nä poikuutensa menettänyt KTM vastaa:

Ei se rakastelu sinänsä merkitse juuri mitään. Se on kivaa ja väliaikaista nautintoa.

Olennaisempaa on se rentoutuminen kun tajuaa että ASIAT OVAT HYVIN JA OLET NORMAALI. Tuo kokemus omasta kelpaavuudesta on jotain mikä tekee ihmisen "kokonaisemmaksi" - voit luottaa siihen että sinä olet kelpoisa ihminen, sinulla on kumppani joka välittää sinusta, olet tämän arvoinen - et vain kumppanillesi - vaan mahdollisesti muillekin ihmisille.

Tästä seuraa rentoutuminen ja "elämään pääseminen". Elämässä olevat muut ongelmat menettävät samantien kaksi kolmasosaa painostaan. Se mikä ennen oli "Onneani uhkaava asia" on nykyisin "pieni harmi" jne jne.

On myös helpompaa olla sosiaalisesti toisten ihmisten kanssa. Ei vain oman kumppanin. Tiedostat että sinulla on "oma ihminen" tai vähintääkin "jonkinlainen kelpaavuus" joka asettaa sinut omassa henkisessä perspektiivissä aina sosiaalisesti vähintään keskikategoriaan. Ei ole tarvetta hävetä mitään, ei pitää itseään alempana tai epäonnisuneena pysyvässä mielessä.

Tämä status jonka saavuttaa suhteessa itseensä ja suhteessa muihin vain siksi että "tietää" olevansa kelpuutettu vaikuttaa positiivisesti kaikkeen kanssakäymiseen ja tekemiseen. Ukkomiehen karisma on todellinen ilmiö; kun takana on kumppani ihminen ilmentää itseään eikä mitään "pariutumisroolia", jolloin tuollaiseen ihmiseen on helpompaa samaistua ja viehättyä. Parisuhteessa olevat ovat tyypillisesti turvallisen tuntuisia ja siksi he saavat vastakkaiselta sukupuolelta peruspositiivisen vastaanoton. Parisuhteessa olevat voivat suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen rennon neutraalisti jolloin heistä ei tule "ahdistavia" toisin kuin vaikutuksen pyrkimäänt tekevistä sinkuista tai itsensä sosiaalsiesta kanssakäymisestä syrjäyttävistä luusereista.

Jotain tälläistä koen suhteideni ja kokemusteni summana. Seksi ei ole sinänsä tärkeää tai kokemuksena "erikoinen", oleellisempaa on se suhteen sisältö. Aivan kuin kirje ja sen sisältö sisältää kaiken oleellisen voisi seksiä pitää sinettinä joka tekee asiasta enemmän tai vähemmän virallisen eikä mitään paskapuhetta. Seksi symbolisoi sitä että kaikki mitä koet muussa suhteessa on riittävän todellista että siihen voi luottaa ja luottaa siihen että se kaikki kuuluu itselle ja olet oikeasti osallinen tässä.

Tätähän mikään sosiaalinen kanssakäyminen joka perustuu ajatukselle "kyllä sinulle vielä jostain joku löytyy (kunhan se joku ei ole minä)" ei voi korvata.

• hcatmi

Erittäin hyvät perustelut ja muutenkin hyvä kirjoitus, yksi parhaimmista tällä palstalla viime vuosina, mutta ..se sai toisaalta minut masentumaan entisestäänkin, tiedostan nyt olevani aavistuksen verran isompi naista-saamaton-hcatm-luuseri.

• Keskiverto76M

Hyvä kirjoitus jep. Eli seksi itsessään ei ole se päämäärä tai ainoa tavoittelemisen arvoinen asia, vaan niin kuin itsekin aloituksessa sanoit, on kyse rakkaudesta ja pyyteettömyydestä. Himoa saa myös vaikka rahalla. Itsellä on takana pari pitkää suhdetta ja parisen sataa seksikumppania ja ajatus, että seksiä ei harrastaisi ei tunnu niinkään pahalta kuin ajatus, ettei tuntisi rakkautta ja naisen läheisyyttä enää koskaan. Vaikka yhden illan juttu haluaa sänkyyn kanssasi, niin se ei ainakaan minun kohdallani ole tuonut täyttymyksen oloa. Itseasiassa jopa maksullisen naisen ostaminen on tuntunut paremmalta.
      Parhaan kokemuksen seksistä saa mielestäni, kun jakaa sen hyvässä parisuhteessa vain ja ainoastaan yhden kumppanin kanssa. Tätä kokonaisuutta ilman voisin kuvitella elämän välillä tuntuvan merkityksettömältä. Ja parisuhteeseen liittyy niin monta muutakin henkisen puolen hyvää asiaa, joita ei muuten saa. Kuten aiemmin on tässä lueteltu.
      Mutta siis seksi itsessään ei ole niin tärkeä, että ilman sitä ei voisi elää. Äitienpäivänä lasten mentyä nukkumaan sain ihanan yhdessä vietetyn päivän jälkeen nauttia kiihkeästä puolisostani ja lasteni äidistä täysin siemauksin, ja jos tätä en saisi enää kokea, niin se tuntuisi jo liian isolta menetykseltä elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8466
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3802
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      256
      2584
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2207
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2045
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1990
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1922
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1793
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe