Voi jessus mitä skeidaa! !

Normi jannu Hesasta

Oikein ällöttää kun lukee näitä juttuja. Oikeutatteko te omasta mielestänne kaikki nämä vihapuheenne ns. uskonnottomuudella ja uskovien huonommuudella itsenne verrattuna? Psykiatriassa on oma luokittelu teidän kaltaisille. Menkää hoitoon!!! Olette tietysti omasta mielestä ihan terveitä, niin kuin muutkin psykopaatit? (Sairauden tunto puuttuu. )

En ole vähimmässäkään määrin uskova tai kristitty, joten voitte haukkua tässä ketjussa mua ihan henkilökohtaisesti. Kiitos.

34

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyilijä

ap on joko trolli, kärttyinen uskis tai molempia

• Vähintään uskis

Päivittäinen valitusviestisi on tehty.

• xxxxxxxxx

"ap on joko trolli, kärttyinen uskis tai molempia "

Ja heti lähti ateistimopo keulimaan just niin kuin ap kirjoitti.

Tämän palstan ateistit ei ole tervettä päivää nähnytkään. :-D

• vai normi jannu :D

Normi jannu Hesasta on valelääkäri. Siksi hänen "diagnoosinsa" ovat täysin arvottomia. Narsistisena psykopaattina hänellä on voimakas tarve tehdä itsestään parempi kuin hän oikeasti on. Hän on menettänyt otteen todellisuudesta.

• normi bsygiatrdi

Ja lisää valelääkäreitä vaan pukkaa mukaan keskusteluun... ?? Minkä sortin laillistettu psykiatri sinä olet?

• et oo normi
        normi bsygiatrdi kirjoitti:

Ja lisää valelääkäreitä vaan pukkaa mukaan keskusteluun... ?? Minkä sortin laillistettu psykiatri sinä olet?

ihan koulutuksen saanut, ettäs tiedät stanan hullu

• bsygiadri
        et oo normi kirjoitti:

ihan koulutuksen saanut, ettäs tiedät stanan hullu

Joka tekee diagnooseja netissä? Hullu oot itse.

• niin oot hullu
        bsygiadri kirjoitti:

Joka tekee diagnooseja netissä? Hullu oot itse.

Pakko tehdä, jos kaltaisesi potilaat täällä paljastavat todellisen sairauden tilanteensa, mielipuoli.

• bsygiadri
        niin oot hullu kirjoitti:

Pakko tehdä, jos kaltaisesi potilaat täällä paljastavat todellisen sairauden tilanteensa, mielipuoli.

hullu mies oot huittisista, mee nukkuu taukki

• koeta parantua
        bsygiadri kirjoitti:

hullu mies oot huittisista, mee nukkuu taukki

En ole hullu enkä Huittisista.
        Kerroit ilmeisesti itsestäsi.
        Kiitos rehellisyydestäsi.

• 1+6

Noin se menee. Jos S2-4 "ateistit" eivät haukkuisi netissä uskiksia niin sitten ne tappaisi aikaansa repimällä kärpäsiltä siipiä. Natsi-Saksassa niille olisi auennut ura jossain elämää suuremmassa.

• Näin on

Natsi- Saksassa ateistit vietiin ensimmäisten joukossa tuhoamisleirien uuneihin koska natsismissahan oli syvästi kristinuskoon perustuvia periaatteita.
        Lutherilta katolinen Hitler kopioi juutalaistuhoamisohjelmansa ja Kristalliyö vieläpä suoritettiin Lutherin merkkipäivänä jotta voitiin osoittaa kunnioitusta aatteen eräälle suurelle ideologille.

Natsi- Saksassa olivat siis kristinuskon periaatteet hyvinkin korkealle nostettuja, juutalaiset tuhotaan ja kaikki muut kansat ja uskot alistetaan herrarodulle.
        Ihan Raamatun oppien mukaista vai mitä?

• Oot valhepukki
        Näin on kirjoitti:

Natsi- Saksassa ateistit vietiin ensimmäisten joukossa tuhoamisleirien uuneihin koska natsismissahan oli syvästi kristinuskoon perustuvia periaatteita.
        Lutherilta katolinen Hitler kopioi juutalaistuhoamisohjelmansa ja Kristalliyö vieläpä suoritettiin Lutherin merkkipäivänä jotta voitiin osoittaa kunnioitusta aatteen eräälle suurelle ideologille.

Natsi- Saksassa olivat siis kristinuskon periaatteet hyvinkin korkealle nostettuja, juutalaiset tuhotaan ja kaikki muut kansat ja uskot alistetaan herrarodulle.
        Ihan Raamatun oppien mukaista vai mitä?

Hitler oli roomkat kirkosta eronnut ateisti. Sai potkut jo katolisesta kirkosta ja toimitti Saksan katolisen kirkon papit tuhoamisleireille.

• 8+8+9
        Oot valhepukki kirjoitti:

Hitler oli roomkat kirkosta eronnut ateisti. Sai potkut jo katolisesta kirkosta ja toimitti Saksan katolisen kirkon papit tuhoamisleireille.

Ei ollut aivan yksiviivaista, konkordaatti unohtui.

• ....-
        Oot valhepukki kirjoitti:

"Oot valhepukki"

Itse olet.

" Pyrkiessään valtaan, Hitler kirjoitti kirjansa Taisteluni. "... Olen vakuuttunut siitä, että toimin Luojan edustajana. Torjuessani juutalaiset teen Herran työtä." Vuosia myöhemmin vallassa ollessaan hän lausui nuo samat sanat eräässä Reichsttagin puheessa v. 1938.

Kolme vuotta myöhemmin hän ilmoitti kenraali Gerhardt Engelille: "Olen katolinen kuten ennenkin, ja olen aina oleva." Hän ei koskaan jättänyt kirkkoa, eikä kirkko koskaan hylännyt häntä. Hänen kirkkonsa julisti pannaan suurta kirjallisuutta, mutta hänen kurjaa kirjaansa "Taisteluni" ei koskaan mainittu Kiellettyjen kirjojen listalla.

Häntä ei erotettu kirkosta, eikä kirkko edes tuominnut häntä. Itse asiassa paavit tekivät sopimuksen hänen ja hänen fasistiystäviensä Francon ja Mussolinin kanssa. Siinä heille annettiin veto-oikeus paavin nimittämiin piispoihin Saksassa, Espanjassa ja Italiassa. Nuo kolme konnaa suostuivat yliverottamaan maidensa katolisia ja lähettämään rahat Roomaan varmistaakseen sen, että valtio pystyi kontrolloimaan kirkkoa.

Niiden, jotka yrittävät tehdä Hitleristä ateistia, pitäisi kääntyä historiankirjojen puoleen, ennen kuin lähestyvät kirkonpenkkejään ja mikrofonejaan. Juhlittu Hitlerin elämäkerran kirjoittaja John Toland selittää hänen sydämettömyytensä näin: "Vaikka inhosikin Rooman kirkon järjestystä, Hitler oli kirkon hyvä jäsen, ja piti mielessään sen opetuksen, kuinka juutalaiset olivat Jumalan tappajia. Sen vuoksi puhdistusta voitiin tehdä omatunnon soimaamatta, koska hän toimi ainoastaan Jumalan kostavana kätenä..." "

http://www.vihrearouva.net/usko/murphy/hitlerinuskonto.html

• Lässyn lässyn
        ....- kirjoitti:

"Oot valhepukki"

Itse olet.

" Pyrkiessään valtaan, Hitler kirjoitti kirjansa Taisteluni. "... Olen vakuuttunut siitä, että toimin Luojan edustajana. Torjuessani juutalaiset teen Herran työtä." Vuosia myöhemmin vallassa ollessaan hän lausui nuo samat sanat eräässä Reichsttagin puheessa v. 1938.

Kolme vuotta myöhemmin hän ilmoitti kenraali Gerhardt Engelille: "Olen katolinen kuten ennenkin, ja olen aina oleva." Hän ei koskaan jättänyt kirkkoa, eikä kirkko koskaan hylännyt häntä. Hänen kirkkonsa julisti pannaan suurta kirjallisuutta, mutta hänen kurjaa kirjaansa "Taisteluni" ei koskaan mainittu Kiellettyjen kirjojen listalla.

Häntä ei erotettu kirkosta, eikä kirkko edes tuominnut häntä. Itse asiassa paavit tekivät sopimuksen hänen ja hänen fasistiystäviensä Francon ja Mussolinin kanssa. Siinä heille annettiin veto-oikeus paavin nimittämiin piispoihin Saksassa, Espanjassa ja Italiassa. Nuo kolme konnaa suostuivat yliverottamaan maidensa katolisia ja lähettämään rahat Roomaan varmistaakseen sen, että valtio pystyi kontrolloimaan kirkkoa.

Niiden, jotka yrittävät tehdä Hitleristä ateistia, pitäisi kääntyä historiankirjojen puoleen, ennen kuin lähestyvät kirkonpenkkejään ja mikrofonejaan. Juhlittu Hitlerin elämäkerran kirjoittaja John Toland selittää hänen sydämettömyytensä näin: "Vaikka inhosikin Rooman kirkon järjestystä, Hitler oli kirkon hyvä jäsen, ja piti mielessään sen opetuksen, kuinka juutalaiset olivat Jumalan tappajia. Sen vuoksi puhdistusta voitiin tehdä omatunnon soimaamatta, koska hän toimi ainoastaan Jumalan kostavana kätenä..." "

Hitler potkittiin kuitenkin pois katolisesta koulusta alkoholin ja tupakoinnin vuoksi. Hitler myös lähetti myöhemmin kasapäin katolisia pappeja keskitysleireille. Kristitty hän ei ollut vaikka olikin kuulunut kirkkoon.

PS. Ateistit aina puhuu, että Suomen Evlut kirkon jäsenistä vain murto-osa on uskovia. ..

• ....-
        Lässyn lässyn kirjoitti:

Hitler potkittiin kuitenkin pois katolisesta koulusta alkoholin ja tupakoinnin vuoksi. Hitler myös lähetti myöhemmin kasapäin katolisia pappeja keskitysleireille. Kristitty hän ei ollut vaikka olikin kuulunut kirkkoon.

PS. Ateistit aina puhuu, että Suomen Evlut kirkon jäsenistä vain murto-osa on uskovia. ..

Linkki ei siis kelpaa. No, en sitä odottanutkaan. Onko sinulla minkäänlaista linkkiä tuon väitteesi tueksi Hitleristä?

• adf
        Lässyn lässyn kirjoitti:

Ranskan kirkko pyysi anteeksi juutalaisilta jo 1997 siitä että osallistui holokaustiin.

http://www.nytimes.com/1997/10/01/world/french-church-issues-apology-to-jews-on-war.html

• lässyn lässyn
        ....- kirjoitti:

"Oot valhepukki"

Itse olet.

Netti valeita vaan heh heh

• älä lässytä
        Lässyn lässyn kirjoitti:

Jaaha, sekava hihu hitlertaruineen taas palstalla. Voisitko vihdoinkin päättää, erosiko Hitler itse kirkosta, erotettiinko kirkosta vai koulusta?

Et viime kerrallakaan pystynyt todistamaan väitteitäsi, joten oletan yhä, että valehtelet.

• M@k3

Uskovaiset liittävät ateistit mielellään natseihin, mutta kun katsotaan todellisuutta, niin ketkä vihaavat vähemmistöjä esim homoja. Ateistit vai uskovaiset?

• Tämä selvä

Ateistit vihaa. Kristityt rakastaa lähimmäisiään.

• joo-o
        Tämä selvä kirjoitti:

Kristillinen määritelmä rakkaudelle on suunilleen sama kuin vihalle.

• selvähän se
        Tämä selvä kirjoitti:

Kristittyjen lähimmäinen on hän itse.
        Kelpaa sitä rakastella. Muut hän tuomitsee.

• e0f2ecd6

Raamatun perusteella tuomitsen homoseksuaalisuuden harjoittamisen synniksi, mikä on eri asia kuin homojen vihaaminen.

Mutta myönnän, että aina lähimmäisenrakkauteni ei ole riittävä, esimerkiksi silloin kun tapaan ärsyttäviä ja tyhmiä ihmisiä herää sisälläni vihan tunteita.

• >=3
        e0f2ecd6 kirjoitti:

Raamatun perusteella tuomitsen homoseksuaalisuuden harjoittamisen synniksi, mikä on eri asia kuin homojen vihaaminen.

Mutta myönnän, että aina lähimmäisenrakkauteni ei ole riittävä, esimerkiksi silloin kun tapaan ärsyttäviä ja tyhmiä ihmisiä herää sisälläni vihan tunteita.

"Mutta myönnän, että aina lähimmäisenrakkauteni ei ole riittävä, esimerkiksi silloin kun tapaan ärsyttäviä ja tyhmiä ihmisiä herää sisälläni vihan tunteita."

Ihan normaalia, kaikille niin käy.

• joo-o

Käypä lukemassa uskovien palstoja vastapainoksi.

• VL-vihaa

Seuraa esim. VL-porukan kirjoituksia. Siellä huomaa aika nopeasti miten uskovaiset vihaavat esim. Suomen lakia ja erityisesti homoseksuaaleja. Mitään rakkauden sanomaa en ole löytänyt VL-keskusteluista.

• Ihan sama, mitä väität, mutta FRANK SINATRAN FANITTAMISESSA EI OLE MITÄÄN VÄÄRÄÄ!! Kehtaatkin väittää sen olevan ällötystä.

Ettäs tiedät.

• Muistathan, että jos et ole uskova(eli teisti) tai kristitty, niin olet ateisti.

Minä ainakaan en koe harrastaneeni vihapuhetta, ainakaan provosoimatonta. Vastaan yleensä vain samalla mitalla takaisin. Olisiko sinulla näyttää toisin?

• Et ilmeisesti ole nähnyt (tai halunnut nähdä) niitä lukuisia vihapuheita joita kristiyt tällä ja omilla palstoillaan kylvävät.
      Juuri yksi jossa ateisteja solvattiin ja uhattiin helvetillä, poistettiin, eikä se suinkaan ollut ainoa.

Joko sinulla on aivan oma käsitys vihapuheista tai sitten sinulla on uskislasit päässä ja olet uskova.
      Monet uskovat ottavat kritiikin vihapuheena kuten sinäkin taidat tehdä.

Toki kieli jota käytämme voi olla melko voimakasta mutta se on kaukana vihapuheesta, me emme koskaan uhkaa ikuisella kidutuksella tai muulla vastaavalla tai hauku jatkuvasti moraalittomiksi kuten uskovat tekevät.

Asiallisiin kirjoituksiin vastataan asiallisesti ja asiattomiin niiden ansaitsemalla tavalla ja sinun kirjoituksesi on asiaton ja vihapuheeksi voisin sitä sanoa jos määrittelisin sen samoin kuin sinä.

Vastaukseni on tietysti vihapuhetta varsinkin jos sanon että olet ääliö ;)

PS. Oletko ainoa ateisti joka ei ole psykopaatti vai puuttuko sinultakin sairaudentunto?

• Jackal_5on

"Oikein ällöttää kun lukee näitä juttuja."
      Voisitko yhtään täsmentää mitkä jutut sinua nyt tarkkaan ottaen ällöttävät?

"Oikeutatteko te omasta mielestänne kaikki nämä vihapuheenne ns. uskonnottomuudella ja uskovien huonommuudella itsenne verrattuna?"
      En koe harrastavani vihapuheita, joten en myöskään pidä omana päänvaivanani etsiä mokomille oikeutusta.

"Psykiatriassa on oma luokittelu teidän kaltaisille."
      No niin varmasti onkin, koska kaikki ihmiset ovat kategoroitavissa psykologisesti johonkin lokeroon.

"Menkää hoitoon!!!"
      Käyn jo hoidossa, joskaan en sen laatuisessa johon tässä mitä ilmeisimmin viittaat.

"Olette tietysti omasta mielestä ihan terveitä, niin kuin muutkin psykopaatit?"
      Mistä oikein vedät tuon että olisimme psykopaatteja? Noin räikeä syytös kaipaisi jonkinmoisia perusteluja, jottei se olisi vain asiattomuuksien huutelua tuuleen.
      Omakohtaisesti ongelmani on melkein päinvastainen, eli olen toisinaan niin empaattinen että se ärsyttää itseänikin.

"En ole vähimmässäkään määrin uskova tai kristitty, joten voitte haukkua tässä ketjussa mua ihan henkilökohtaisesti."
      Tyydyn toteamaan, että aloituksesi on huonosti perusteltu ja melko lapsellinen, mutta sinua itseäsi en kiusallanikaan hauku.

• :))

"En ole vähimmässäkään määrin uskova tai kristitty,"

Olet siis ateisti. Eipä uskoisi:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      6
      12396
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11163
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5085
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3699
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3544
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3094
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2819
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2318
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      39
      2138
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1955
    Aihe