Minulla on ongelmia tän minun koneeni kanssa jotka ovat tällaisia.
(windows 2000)
1: Koneeni ei käynnisty kunnolla jää vain tietokoneen ikkuna mustaksi eli painan sitten (reset) nappia ja muutaman reset nappia ja muutaman kerran sen tehtyäni kone lähtee sit päälle
2:Koneeni menee windowsin päällä ollessaan jumiin siten että hiiri ei toimi ollenkaan eli kone menee jumiin ja en voi sammuttaa konetta muuten kuin painamalla keskusyksiköstä virtanappia tai jos kokeilen käynnistää konettta uudestaan painan taas sitä reset nappia.
3: Koneeni lähtee itekseen päälle vaikka olen sen laittanut kiinni (windows ei käynnisty silloin) jää vaan se musta näyttö ja keskusyksikkö surraa näin on käynyt jo 2 kertaa.Eli olen sitten laittanut virrat kokonaan pois koneestani ettei se lähe itekseen surraan päälle.
Siis auttakaa joku missä vika.
apua ihan oikeesti
5
723
Vastaukset
Mutta huolto tekis kyllä ihmeitä. Windowssin uudelleen asennus voi auttaa.
- glyserin
eli lataat ton HijacThis koneelle
ja lähetät sen login HijacThis palstalle
siellä on muutama asiantuntija jotka
varmaan auttaa
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hijackthis.htm - Teemu
vaikuttaisi siltä että virtalähde vetää viimesiään. Eli huoltoon kone.
- Nokkahiiri
Virtalähde ei kyllä saa aikaiseksi ongelmaa numero 2.
Muuten poweria voisi epäilläkin.
- tuo on
mitä ohjelmia olet asentanut ja/tai poistanut.
käynnistyykö w2000 kohras 1 ollenkaan eli vilahtaako windows logo näytöllä, tuleeko mitää virhe ilmoitusta.
Kokeile käynnistää w2000 vahvistus rivi riviltä tavalla ja katso mikä on viimeinen ohjain jonka w2000 lataa ja käynnistä w2000 vikasietotilassa, jos et tiä miten ne saa nii joku joka lukee tämän niin varmasti kertoo.
kokeile vaihtaa näytön ohjain vaikka vga taikka supervga ohjaimeksi.
käynnistä w2000 niin et se tekee käynnistys "lokin" tai mikä sen nimi nyt olikaa ja laita se tänne, niin nähään että miten ison tieroston tämä kestää
MUTTA SUOSITTELEN ETTÄ VARMISTAT ENSIN ETTÄ SIINÄ LOKIS EI OLE SINUN NIMEÄSI.
xp's ainaski se SAATTAA tulla c:\dokuments ja settings\matti meikäläinen\ jos windows lataa jotain sieltä.
varmista laitehallinnasta että ei ole mitään laite konfilktia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613