Miksi uskovaiset ei käytä kaikkea vapaa-aikaansa rukoilemiseen itsensä ja muiden hyväksi, jos kerta uskovat sen voimaan?
Vastauksen tietysti tiedän, mutta josko joku uskis tarttuisi syöttiin...
Rukoileminen
16
89
Vastaukset
- joo-o
Uskovaiset sanovat ettei Jahvea pidä testata ja eikö rukoilu ole juuri sitä?
- 1213
"Uskovaiset sanovat ettei Jahvea pidä testata ja eikö rukoilu ole juuri sitä?"
Testaaminen on eri asia kuin kiusaaminen. Ja Jeesuksen sanojen mukaan ei pidä kiusata.
Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
Matt. 4:7 1213 kirjoitti:
"Uskovaiset sanovat ettei Jahvea pidä testata ja eikö rukoilu ole juuri sitä?"
Testaaminen on eri asia kuin kiusaaminen. Ja Jeesuksen sanojen mukaan ei pidä kiusata.
Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
Matt. 4:7Tämä Harro Koskisen Sikaperhe on edelleen Suomen taiteen hauskimpia päähänpälkähdyksiä - seinällä toisena vasemmalta on Sikamessias.
http://personal.inet.fi/palvelu/harro.koskinen/isot kuvat/sikaperhe.jpg
- JumalaPelaaCS:ää?
Lentokoneen löytymiseksi voisi rukoilla, jos Jumala kuulisi. Kerrankin.
Viimekerralla löytyi kaksi konetta sen kerrostalon seinästä, kun uskovaiset jotain rukoili! Tuhansia krisittyjä vs. pari muuta - ja ne muut Terot voitti.- 13+666
Mutta tää JumalaJeesus pelaa CS:ää ,kun on sellainen hippitukkain.. jah,man
- Kapea tie
Vastaus on: oikeasti Jeesusta seuraavia uskovia on tosi vähän. Suurin osa ns. "uskovista" ei tule läpäisemään loppukoetta.
Olet aivan oikeassa siinä, että uskova elää rukouksesta ja koko hänen elämänsä on (siis pitäisi olla) Jumalan tahdon toteuttamista, itsensä kieltäen.
Ne muut eivät ole Jeesuksen opetuslapsia eli uskovia, kuvittelevat vain. - ateismi =
Varmaan olisi oikein rukoilla enemmän, mutta yleensä rukoilen päivässä kerran esim. uskomattomien lähimmäiseni puolestasi mikäli erikoista kehotusta sisimmässä en koe rukoilla enemmän. Eihän Jumala kuuro ja hajamielinen dementikko ole jotta häntä alinomaa muistutella pitäisi.
Rukousta on myös ajatella Jumalaa ja tulevaa elämää, koe Herran läsnäoloa, seurustella Herran kanssa.Rukoilisit vaikkapa maailmanrauhan tai afrikkalaisten lasten puolesta mutta oletkin valinnut itsekeskeisen rukoilukohteen.
- satujahve
Millaista olentoa edes pitää rukoilla? Miten narsistinen ja turhamainen tämä sinun jumalasi oikein on?
- pancho1
Miksi et pyhitä aikaasi rukoilemiseen maailman kurjaosaisimpien hyväksi???
Tai edes kahdeksaa tuntia vuorokaudesta.
- Ateisti
Rukoileminen on sama asia kuin sanoisi jollekulle, että jos pidät näitä kenkiä jalassasi tapaat elämäsi rakkauden. Se tapahtuu varmasti!!
- henget puhuvat
Rukoilemisessa on yhtä vähän voimaa kuin pieremisessä,
mutta pieru helpottaa enemmän. - vbgfbhghngh
T-paitojahan on saatavilla tekstillä:
Prayer: How to do nothing and still think you are helping- irti uskosta
Uskovat ovat juuri tällä tavalla avuliaita. Rukoillaan että itselle tulisi hyvä omatunto, mutta vähät välittävät ihmisen todellisesta hädästä. Tai sitten he ehdollistavat hyvän tekemisen: jos tulet uskoon, saat avun.
- Armollinen Jumala
Jos olisin Jumala tappaisin jokaisen joka rukoilisi itselleen lottovoittoa tai kannattamansa urheilujoukkueen maailmanmestaruutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273