jos löydät ison paskan eli ulosteen?
Miten toimit
6
<50
Vastaukset
- Ikisinkku M
Mietin että jaaha modelli was here.
Melkein koko lause, vielä kun lopettaisit tuon änkytyksen, niin hyvä siitä tulisi. Mutta toisaalta, se että ei ole mitään sanottavaa saattaa tarkoittaa, että sanottavaa on paljonkin mutta ei välttämättä positiivista, järkevää ja rakentavaa.
- modellis only girl
I should say: "That the whole modelli is there"
Yks muija huus mulle just viime yönä taksitolpalla noin! Se oli siinnä mun edessä ja puhu koko sen saatanan ajan puhelimeen, vaikka näki ja kuuli et haluun tehdä sille seuraa. Sit mulla palo käämi ja sanoin sille, että miks et kävele himaas! Tekis hyvää tolle sun läskiperseelle jos kipittäisit joka paariillan jälkeen kotiin, etkä ajelis taksilla. Muija sano, et ei jaksa oli kuulema kilsa matkaa, ja sit ei voi mennä aamulla salille. Sit tuli sen taksi, muija oli menossa inee, niin kysäsin vielä varmuuden vuoksi, että miten sen panon kanssa tehdään....muija katto huuli pyöreenä ja huus et haista paska kuun oot semmonen.
- vaivaiskodin hoitsu
modelli kirjoitti:
Yks muija huus mulle just viime yönä taksitolpalla noin! Se oli siinnä mun edessä ja puhu koko sen saatanan ajan puhelimeen, vaikka näki ja kuuli et haluun tehdä sille seuraa. Sit mulla palo käämi ja sanoin sille, että miks et kävele himaas! Tekis hyvää tolle sun läskiperseelle jos kipittäisit joka paariillan jälkeen kotiin, etkä ajelis taksilla. Muija sano, et ei jaksa oli kuulema kilsa matkaa, ja sit ei voi mennä aamulla salille. Sit tuli sen taksi, muija oli menossa inee, niin kysäsin vielä varmuuden vuoksi, että miten sen panon kanssa tehdään....muija katto huuli pyöreenä ja huus et haista paska kuun oot semmonen.
Gentlemannin tunnettu modelli kehoitti sitä kassialmaa
istumaan rollaattorinsa tarakalle, koska matkakin oli samaan
vaivaistaloon syömään makaronivelli-illallinen ennen iltalääkkeiden jakoa.
Urhesti modelli veikin Alman perille saakka......
Mutta oli heti tilattava sydänambulanssi modellille. vaivaiskodin hoitsu kirjoitti:
Gentlemannin tunnettu modelli kehoitti sitä kassialmaa
istumaan rollaattorinsa tarakalle, koska matkakin oli samaan
vaivaistaloon syömään makaronivelli-illallinen ennen iltalääkkeiden jakoa.
Urhesti modelli veikin Alman perille saakka......
Mutta oli heti tilattava sydänambulanssi modellille.Sulla on kivoja juttuja niitä on mieluista lukea, aina jotain uutta ja yllättävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671