Seksi seuraa yhdeksi yöksi jos haluaa niin miehiä ei tahdo löytyä jotka ottais naisenkin huomioon. Miehet vaan ajattelee omaa nautintoa ja miehet ei oikeesti tiedä miten nainen tyydytetään.
Hyviä miehiä on vähän
12
143
Vastaukset
- tuco.
Mitä tarkoitat.. Suuseksiäkö? Ehkäpä ne ei ihan kaikkia tauteja halua itseensä lipitellä.
Vaikeatahan se on kokemattomana tietää.
- näinn
näin kokemattomana miehenä on aina vaikea käsittää näitä ongelmia. Mikset pidä itse huolta siitä, että tulet tyydytetyksi? Eikö seksissä kommunikoiakkaan millän muotoa? Mitä mies tekee ja mitä miehen pitäisi tehdä toisin? Miten seksistä voi nauttia ilman, että molemmilla on hauskaa? Feikkaatko tykkääväsi ja täten mies luulee että oikeasti tykkäät?
Kokemattoman miehen käsitys seksistä on ilmeisesti ihan väärä. - Kyrvän tyhjentäjä
Ei huoraa "tyydytetä". Siihen tyhjennetään kyrpä.
- Nörtti narukäsi
'Seksi seuraa yhdeksi yöksi jos haluaa niin miehiä ei tahdo löytyä jotka ottais naisenkin huomioon.'
Mulla on taas ongelma on se, että Seksi seuraa yhdeksi yöksi jos haluaa niin naisia ei tahdo löytyä jotka ottais miehenkin tarpeet huomioon. - ........
Miksi jonkun satunnaisen baaripatjan nautinnon pitäisi miestä kiinnostaa? Tyhmähän se sellainen mies on, joka alkaa useiden miesten nussimaa potentiaalista tautipesää lipomaan.
- ap.
Ne taudit on lähtöisin miehiltä koska miehet panee jotain huo.ria jossain thaimaassa.
- Kohtaa totuus
Enemmän suomalaiset naiset ihan Suomessa panevat kaiken maailman ulkomaanihmeitä kun miehet thaikkutyttöjä, ja vielä moninkertaisesti. Niistä etnomiehistä ne taudit tulevat.
- näinn
sinkkunaiset matkustelevat enemmän ulkomailla, kuin miehet. Ja suomessakin on jo aika paljon noita viidakkomiehiä...
- lohtulaaki
No ei. Ammattinaisia ei ilman kondomia saa edes panna. Sitä vastoin kiimavitullaan jännän miehen valitsevat baarinaiset taas mölyävät sitä paremmin mitä enemmän spermaa joku kusiaivomies sinne limaläpeen vaan pumppaa.
- mies hesassa
Onko neiti PK seudulta? Koska minulla on miehenä ongelmana taas löytää nainen jolle antaa nautintoa. ;) Naiset ei vaan tunnu tajuavan millaiset miehet nauttii naisen nautinnosta. :)
- sanon vaan
Suomes naisen kannattaa olla lesbo koska siten saa toisen naisen kanssa ainoastaan nautintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282973Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652643Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151714Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281428- 1101422
- 1021417
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241197Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411116Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141093Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591005