missä teidän?

tassutin

itseluottamus on? Oon lueskellut näitä miesten juttuja täällä ja nyt oli pakko itekin "tarttua kynään". Miksi teillä nk. atm miehillä noin kauhean katkera elämänkatsomus ja käsitys itsestänne ?Minulla ollut suhteita niin "atm" kuin "ytm" miehiin, tosin itse en ihmisiä näin luokittele, nämä termit täältä palstalta poimittu. Pitää myöntää , että monesti jumalattoman hyvän näköiset miehet kusipäisiä ja itserakkaita, mutta ei toki aina.
Jos olet täysipäinen ja mukava, kiltti mies niin uskon naisia löytyvän, joka sinua arvostaa! Kaveripiirissäni mies joka ei todellakaan ole ulkonäöllä pilattu, mutta parisuhteita löytänyt aivan ihanan luonteensa ansiosta.
Tämän viestin tarkoitus nyt vain tsempata teitä katkeroituneita....koittakaa muuttaa sitä käsitystä itsestänne, jos et itse itseäsi hyväksy, niin vaikea on kuvitella että kukaan muukaan sitä tekee.. Joten leuka rintaan ja rohkeasti kohti uusia vastoinkäymisiä, kaikki "ätmit!...ja naiset muös!

53

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuseriätmi

Eikös se näitä juttuja lukemalla ole jo selvinnyt, että ei täällä ole täysipäisiä, ja suoraan sanoen olen epäileväinen sen kiltteyden ja mukavuudenkin suhteen. Mikä tietysti selittää senkin, ettei niitä naisia palstalaisille sitten löydykään.

• tassutin

No tämä voi tietysti pitää paikkansa....Kunhan tässä aikani kuluksi kaikenlaisia palstoja selaillut.....ja rupesi tämä meininki täällä ihmetyttämään!

• Luuseriätmi
        tassutin kirjoitti:

No tämä voi tietysti pitää paikkansa....Kunhan tässä aikani kuluksi kaikenlaisia palstoja selaillut.....ja rupesi tämä meininki täällä ihmetyttämään!

Niin se ihmetyttää minuakin, vaan täälläpä yhä roikun.

• vihainen mies

Haluukkonää pataas?!

• Luuseriätmi
        vihainen mies kirjoitti:

Haluukkonää pataas?!

Kyllä kiitos, vaikkapa tuoreita maissintähkiä. Niistä tulee keittämällä oikein hyvän makuisia. Vähän sormisuolaa vaan päälle.

• 17+20
        Luuseriätmi kirjoitti:

Kyllä kiitos, vaikkapa tuoreita maissintähkiä. Niistä tulee keittämällä oikein hyvän makuisia. Vähän sormisuolaa vaan päälle.

Minusta suolan uuttaminen sormista on turhan aikaa vievaa. Suosittelen käyntiä kaupassa.

• Olet ämmä
        Luuseriätmi kirjoitti:

Kokkaaminen on naisten homma.

• Luuseriätmi
        Olet ämmä kirjoitti:

Kokkaaminen on naisten homma.

Niin olenkin.... nimittäin AA TEE ÄMMÄ

• ätmi

ATM ei tarkoita rumaa miestä, vaan sellaista miestä, jolla ei ole vientiä. Et siis ole ollut suhteessa AT-mieheen, koska niillä ei ole suhteita.

• tassutin

Ok, mistä se sitten johtuu että niitä suhteita ei ole ollut?

• "Jos olet täysipäinen ja mukava, kiltti mies niin uskon naisia löytyvän, joka sinua arvostaa! Kaveripiirissäni mies joka ei todellakaan ole ulkonäöllä pilattu, mutta parisuhteita löytänyt aivan ihanan luonteensa ansiosta."

Missä mahtaa mennä pieleen... Niinpä. Puuttuu toi loppuosa. "... aivan ihanan luonteensa ansiosta". Ihana ehkä jossain mielessä, mutta ei siinä oikeassa mielessä.

Ei se mitään... rohkeasti tässä mennään kohti uusia vastoinkäymisiä. Muutama myötäkäyminen sinne väliin vaan antaisi kummasti uutta pontta kulkuun.

• tassutin

Mikä siinä luonteessa sitten vikana?

• tassutin kirjoitti:

Mikä siinä luonteessa sitten vikana?

Se ettei siinä ole mitään kiinnostavaa.

Vähäpuheinen epäitsevarma ja tylsä introvertti, joka ei osaa naista naurattaa eikä pahemmin naura itsekään.

Ei hirveästi naiset yleensä syty... Jostain kumman syystä.

En kyllä syttyisi erityisesti itsekään samanlaisesta naisesta jollei olisi kaunis. :)
        Taino.. se epäitsevarmuus/ujous ois kyllä naisessa ihan sytyttävä piirre. Mutta ei tietenkään miehessä. Että oikeastaan minulle kelpaisi hyvin itseni luonteinen nainen. No. Peilikuvaa tuijottelemaan vaan. :D Jostain pitää ostaa hame ja topatut rintaliivit niin eiköhän se siitä.

• Luuseriätmi
        hullutiedemies kirjoitti:

Se ettei siinä ole mitään kiinnostavaa.

Vähäpuheinen epäitsevarma ja tylsä introvertti, joka ei osaa naista naurattaa eikä pahemmin naura itsekään.

Ei hirveästi naiset yleensä syty... Jostain kumman syystä.

En kyllä syttyisi erityisesti itsekään samanlaisesta naisesta jollei olisi kaunis. :)
        Taino.. se epäitsevarmuus/ujous ois kyllä naisessa ihan sytyttävä piirre. Mutta ei tietenkään miehessä. Että oikeastaan minulle kelpaisi hyvin itseni luonteinen nainen. No. Peilikuvaa tuijottelemaan vaan. :D Jostain pitää ostaa hame ja topatut rintaliivit niin eiköhän se siitä.

Pitäisi miettiä, mitä annettavaa itsellä oikein suhteeseen on. Jos tuntuu siltä, ettei paljon mitään niin sitten ei pidä ihmetellä, ettei kukaan kiinnostu.

• Luuseriätmi kirjoitti:

Pitäisi miettiä, mitä annettavaa itsellä oikein suhteeseen on. Jos tuntuu siltä, ettei paljon mitään niin sitten ei pidä ihmetellä, ettei kukaan kiinnostu.

Niinpä. Enhän minä varsinaisesti ihmettelekään miksei naiset kiinnostu.

Alan sen kyllä jo käsittämään. Ettei minulla ole mitään annettavaa. Ei ainakaan sille keskivertonaiselle, joka haluaa kaikkea tuota mitä en voi tarjota.
        Ehkä joku nainen olisi tyytyväinen siihen mitä voin tarjota - kohtuullisen tasaista ja ennalta-arvattavaa tylsän turvallista arkea. Mutta vähissä ne taitaa täällä Suomessa olla.

Siksihän minä yritänkin itseäni muuttaa, koska en usko että tällaisena kelpaan tai pystyisin ketään naista hurmaamaan.
        Voihan kyse olla vain itseluottamuksen puutteesta tai siinä että kuvittelen naisten haluavan enemmän kuin ne itse asiassa haluavatkaan.
        Mutta vaikea sitä oikeaa totuutta on tietää kun en ole suhteessa ollut.

• neiti ruiskukka

Niinpä. Enhän minä varsinaisesti ihmettelekään miksei naiset kiinnostu.

Alan sen kyllä jo käsittämään. Ettei minulla ole mitään annettavaa. Ei ainakaan sille keskivertonaiselle, joka haluaa kaikkea tuota mitä en voi tarjota.
        Ehkä joku nainen olisi tyytyväinen siihen mitä voin tarjota - kohtuullisen tasaista ja ennalta-arvattavaa tylsän turvallista arkea. Mutta vähissä ne taitaa täällä Suomessa olla.

Siksihän minä yritänkin itseäni muuttaa, koska en usko että tällaisena kelpaan tai pystyisin ketään naista hurmaamaan.
        Voihan kyse olla vain itseluottamuksen puutteesta tai siinä että kuvittelen naisten haluavan enemmän kuin ne itse asiassa haluavatkaan.
        Mutta vaikea sitä oikeaa totuutta on tietää kun en ole suhteessa ollut.

Näiden kirjoituksiesi perusteella et oo kyllä yhtään tylsän oloinen ihminen, mutta ilmeisesti se sitten tulee ilmi vain livenä. Ehkä et pysty antamaan itsestäsi samalla lailla livenä kuin täällä. Voi olla myös tuota itseluottamuksen puutetta, ja jos on monta kertaa saanut tuntea olevansa ei-haluttu niin kyllähän sekin varmaan vaikuttaa siihen nykyiseen käyttäytymiseen. Voi olla jo valmiiksi sellainen asenne ettei kukaan kuitenkaan kiinnostu. Itse elää tuota ajatusta omalla käyttäytymisellään todeksi eikä kukaan sitten kiinnostukaan.

Kannattaa olla kiinnostunut muiden asioista, kysellä, kyseenalaistaa, mutta myös kuunnella tarkkaan, jotta osaa tarttua niihin vihjeisiin/juttuihin toisen puheessa. Koittaa saada huumoria keskustelun lomaan ettei jutustelu käy liian kuivakaksi. Itseään on turvallista käyttää vitsailun kohteena niin ei tule ainakaan loukanneeksi toista, jos ei tunne vielä paremmin. Keskustelua voi elävöittää käyttämällä värikästä kieltä, havainnollistaa käsin, eri äänenpainoin, voimakkuuksineen, ilmein ja elein tai vaikka imitoimalla miltä joku kuulosti/näytti tms. Johan tulee heti kiinnostavuutta lisää. Kiinnostavalle tyypille ei ole välttämättä sattunut edes mitään kovin erikoista, mutta hän osaa kertoa arkipäiväisistäkin asioista niin, että kaikki jaksavat kuunnella.

Katsekontaktin pitämistä kannattaa harjoitella, koska se luo sen yhteyden toiseen. Jos hymyily ei oo luontevaa niin myös sitä kannattaa harjoitella. Kunnon katsekontakti ja hymyily antavat heti avoimen ja hyvän ensivaikutelman.
        Kannattaa muistaa kehua, koska melkeinpä kaikki tykkäävät siitä... Pieni leikkimielisyys ja kiusoittelukin sopivassa suhteessa uppoaa melko varmasti naisiin ;)

• neiti ruiskukka kirjoitti:

Näiden kirjoituksiesi perusteella et oo kyllä yhtään tylsän oloinen ihminen, mutta ilmeisesti se sitten tulee ilmi vain livenä. Ehkä et pysty antamaan itsestäsi samalla lailla livenä kuin täällä. Voi olla myös tuota itseluottamuksen puutetta, ja jos on monta kertaa saanut tuntea olevansa ei-haluttu niin kyllähän sekin varmaan vaikuttaa siihen nykyiseen käyttäytymiseen. Voi olla jo valmiiksi sellainen asenne ettei kukaan kuitenkaan kiinnostu. Itse elää tuota ajatusta omalla käyttäytymisellään todeksi eikä kukaan sitten kiinnostukaan.

Kannattaa olla kiinnostunut muiden asioista, kysellä, kyseenalaistaa, mutta myös kuunnella tarkkaan, jotta osaa tarttua niihin vihjeisiin/juttuihin toisen puheessa. Koittaa saada huumoria keskustelun lomaan ettei jutustelu käy liian kuivakaksi. Itseään on turvallista käyttää vitsailun kohteena niin ei tule ainakaan loukanneeksi toista, jos ei tunne vielä paremmin. Keskustelua voi elävöittää käyttämällä värikästä kieltä, havainnollistaa käsin, eri äänenpainoin, voimakkuuksineen, ilmein ja elein tai vaikka imitoimalla miltä joku kuulosti/näytti tms. Johan tulee heti kiinnostavuutta lisää. Kiinnostavalle tyypille ei ole välttämättä sattunut edes mitään kovin erikoista, mutta hän osaa kertoa arkipäiväisistäkin asioista niin, että kaikki jaksavat kuunnella.

Katsekontaktin pitämistä kannattaa harjoitella, koska se luo sen yhteyden toiseen. Jos hymyily ei oo luontevaa niin myös sitä kannattaa harjoitella. Kunnon katsekontakti ja hymyily antavat heti avoimen ja hyvän ensivaikutelman.
        Kannattaa muistaa kehua, koska melkeinpä kaikki tykkäävät siitä... Pieni leikkimielisyys ja kiusoittelukin sopivassa suhteessa uppoaa melko varmasti naisiin ;)

Totta kai kaikella tuollaisella saa juttua mielenkiintoisemmaksi. Eihän kyse ole siitä etteikö sitä haluaisi olla hauskempi jutellessaan, yms.

Eikä kyse ole siitä etteikö tietäisi kuinka heittää hauskaa juttua, yms. Onhan tuota ikää tullut sen verran. On tullut juteltua välillä hauskemmin itsekin, välillä vähemmän hauskasti. Ja tullut nähtyä niitä "koomikko" luonteita jotka osaavat vääntää kaikesta vitsiä.

Sen jo tiedän että lähes poikkeuksetta uusien tuttavuuksien (etenkin niiden naisten) kanssa yleensä vaan juttelu ei vaan ole luontevaa. Vanhojen kavereiden kanssa on. Ja tuttujen työkavereiden kanssa on.

Kyse on siis jostain introvertin luonteen, ujouden ja tuntemattomien ihmisten kanssa jutunaiheiden puuttumisesta johtuvaa ongelmaa. Ehkä myös sitä että ainakin minä olen kaavoihini liian kangistunut. Puheenaiheet ovat liikaa työn, yms. ympärillä. Yhteiset tekijät tuntemattomien ihmisten kanssa minimissään.

Kai se vaatisi vähän tuuria, yhteisiä aiheita ja sen jään rikkomista että pääsisi jonkun naisen kanssa sujuvaan keskusteluun. Olisiko se sitten riittävää, ja millaisen naisen kanssa oikeasti voisi synkkata, se onkin sitten vähän vielä hakusessa.

• neiti ruiskukka

Totta kai kaikella tuollaisella saa juttua mielenkiintoisemmaksi. Eihän kyse ole siitä etteikö sitä haluaisi olla hauskempi jutellessaan, yms.

Eikä kyse ole siitä etteikö tietäisi kuinka heittää hauskaa juttua, yms. Onhan tuota ikää tullut sen verran. On tullut juteltua välillä hauskemmin itsekin, välillä vähemmän hauskasti. Ja tullut nähtyä niitä "koomikko" luonteita jotka osaavat vääntää kaikesta vitsiä.

Sen jo tiedän että lähes poikkeuksetta uusien tuttavuuksien (etenkin niiden naisten) kanssa yleensä vaan juttelu ei vaan ole luontevaa. Vanhojen kavereiden kanssa on. Ja tuttujen työkavereiden kanssa on.

Kyse on siis jostain introvertin luonteen, ujouden ja tuntemattomien ihmisten kanssa jutunaiheiden puuttumisesta johtuvaa ongelmaa. Ehkä myös sitä että ainakin minä olen kaavoihini liian kangistunut. Puheenaiheet ovat liikaa työn, yms. ympärillä. Yhteiset tekijät tuntemattomien ihmisten kanssa minimissään.

Kai se vaatisi vähän tuuria, yhteisiä aiheita ja sen jään rikkomista että pääsisi jonkun naisen kanssa sujuvaan keskusteluun. Olisiko se sitten riittävää, ja millaisen naisen kanssa oikeasti voisi synkkata, se onkin sitten vähän vielä hakusessa.

No nyt on kieltämättä sellainen fiilis kuten tuolla alempana kirjoitit, että hyvää tarkoittaen tsemppaa ja neuvoo niin tuleekin kirjoittaneeksi joitain latteuksia, jotka kaikki jo tietävät ennalta ja paremmin..

Pointtini oli nyt kuitenkin se (vaikka varmaan tässä nyt taas toistan itseäni), että ei tarvitse miksikään koomikoksi muuttua. Pienilläkin asioilla voi antaa itsestään esimerkiksi avoimemman kuvan kun kiinnittää nyt vaikkapa katsekontaktiin ja omaan perusilmeeseen huomiota. Joillakin perusilme voi olla ihan huomaamatta jotenkin tosi vakava tai yrmeä, jonka muuttaminen toisi jo ihmisestä huomattavasti helpommin lähestyttävämmän.

• atm.

Itseluottamus tulee kun saa pil.lua. En ole saanut pil.lua joten eiole itseluottamustakaan. Kohta meen huor.iin joten sitten on minulla itseluottamusta koska luotan että saan rahalla pil.lua.

• rumuusko viehättää

Mutta mitä jos onkin ulkonäöllä pilattu? Totta kai hyvännäköinen kaverisi saa seuraa.

• tassutin

no nimenomaan, ei ole hyvän näköinen, mutta mies jolla todellakin sydän paikoillaan..

• tassutin kirjoitti:

no nimenomaan, ei ole hyvän näköinen, mutta mies jolla todellakin sydän paikoillaan..

Sydän paikoillaan on muuten huono fraasi käyttää.

Joku voisi väittää että on sydän paikkallaan minullakin, mutta se on kaukana sellaisesta asiasta millä on merkitystä naisten saamisessa.

• Ikisinkku M

Kovinpa keveästi se taas muuttui kannustuspuheesta v..luksi "Jos olet täysipäinen ja mukava, kiltti mies niin uskon naisia löytyvän, joka sinua arvostaa!". Kuule kun ei se riitä että on täysipäinen, mukava, kiltti, työssäkäyvä, ihan ok-näköinen, vastuuntuntoinen jne...., me miehet tämä kyllä tiedetään, kunpa te naisetkin sen ymmärtäisitte tai ymmärtäisitte edes olla vi..lematta.

• tassutin

Oho, onpa täällä negatiivinen ilmapiiri...ihan kuin vaan halusin tsempata ihmisiä....elämä on lyhyt...ei kannattaisi sitä viettää tuollalailla kärvistellen kuin moni täällä!

• Luuseriätmi

Se on niin kovin helppoa tsempata netin kautta kirjoittelemalla, ja valitettavasti se helppous on kääntäen verrannollinen sen auttavuuteen. Tsemppi pitää antaa tuolla oikeassa elämässä, että sillä olisi jotain merkitystä.

• Ikisinkku M

No joo siis tarkoituksesi varmasti oli ja on hyvä en kiistä mutta kun me mukavat ja täysipäiset miehet on jo miljoonaan kertaan kuultu nuo samat fraasit eri muodoissaan niin se särähtää meidän korvaan. Katsos kun ei se elämä tai oikean kumppanin löytyminen ole ainakaan meillä miehillä pelkästään siitä kiinni että käännetään vain positiivisuusvaihde päälle, on me kaikki sitä pidetty ja yritetään ylläpitää parhaamme mukaan.

• tassutin
        Ikisinkku M kirjoitti:

No joo siis tarkoituksesi varmasti oli ja on hyvä en kiistä mutta kun me mukavat ja täysipäiset miehet on jo miljoonaan kertaan kuultu nuo samat fraasit eri muodoissaan niin se särähtää meidän korvaan. Katsos kun ei se elämä tai oikean kumppanin löytyminen ole ainakaan meillä miehillä pelkästään siitä kiinni että käännetään vain positiivisuusvaihde päälle, on me kaikki sitä pidetty ja yritetään ylläpitää parhaamme mukaan.

No sorry nyt vaan...sitten kaikille......en nyt tiedä itä sitten pitäisi tehdä? Teidän kanssa? Kunhan nyt vaan koitin sanoa et ette te nyt varmaan niin kauheita ole kuin kuvittelette olevanne......

• tassutin kirjoitti:

No sorry nyt vaan...sitten kaikille......en nyt tiedä itä sitten pitäisi tehdä? Teidän kanssa? Kunhan nyt vaan koitin sanoa et ette te nyt varmaan niin kauheita ole kuin kuvittelette olevanne......

Kiitos kaunis hyvästä tarkoituksesta. Kyllä se hyvän tarkoittaminenkin mieltä lämmittää. :)

• InhaKyynikko
        tassutin kirjoitti:

Eiväthän toki, osa on vieläkin kammottavampia.

• Ikisinkku M

Eihän meillä oikeastaan siitä ole oikeutta suuttua kun naisilla taitaa olla aikalailla suppeampi kokemus kumppanin etsimisestä ja turhan odottmisesta. Useinhan heillä taitaa riittää se että kun on edellisestä erottu niin viikon-parin suruajan jälkeen kun naksauttaa hymyn naamalle ja lähtee ihmisten ilmoille niin jopa löytyy kiva kaveri seuraksi ja elämä on laiffii jälleen kerran. Ei kai tässä auta kuin huokailla ja ihmetellä.

• Ikisinkku M
        tassutin kirjoitti:

No ei mitään anteeksipyytelemistä, kivahan se on kun yrität piristää mutta lähtökohta oli vähän väärä kun en minä ainakaan kuvittele millään tavoin kovin kauhea olevani, päinvastoin, lähes unelmavävy.

• tassutin
        InhaKyynikko kirjoitti:

Eiväthän toki, osa on vieläkin kammottavampia.

Hyi kun oottekin inhoja, mutta ei se mitään...kunhan koitin teitäkin .....piristää.....Mut ei kai teille kukaan mitään voi...tsemppiä silti, älkää vaipuko synkkyyteen, nimimerkillä itekin voisin, kokemusta on, elämä potkinut ihan riittävästi

• no shit?
        Ikisinkku M kirjoitti:

No ei mitään anteeksipyytelemistä, kivahan se on kun yrität piristää mutta lähtökohta oli vähän väärä kun en minä ainakaan kuvittele millään tavoin kovin kauhea olevani, päinvastoin, lähes unelmavävy.

Se on kyllä huomattu, että sinä kuvittelet olevasi taivaanlahja naisille.

• tassutin
        Ikisinkku M kirjoitti:

No en nyt välttämättä Sinulle tätä kohdistanutkaan.....täällä vaan näköjään aika paljon näitä jotka ei paljon itseään arvosta, ikävä kyllä

• tassutin
        tassutin kirjoitti:

No en nyt välttämättä Sinulle tätä kohdistanutkaan.....täällä vaan näköjään aika paljon näitä jotka ei paljon itseään arvosta, ikävä kyllä

Nyt taidan häipyä täältä..........muualle pyörimään. heippa kaikille

• Ikisinkku M
        no shit? kirjoitti:

Se on kyllä huomattu, että sinä kuvittelet olevasi taivaanlahja naisille.

No en nyt sentään mikään taivaanlahja mutta kyllä sen tiedän että minun kanssa moni nainen voisi viettää onnellisempaa elämää kuin nykyiselllään väärän valintansa kanssa.

• tassutin kirjoitti:

Jos minua tarkoitat tuolla ettei itseään arvosta, niin kyllä itseäni arvostan monessakin mielessä - Mutta samalla tiedostan että parisuhdemarkkinoilla ne arvostuksen kohteet on vähän muissa ominaisuuksissa.

• tassutin kirjoitti:

Nyt taidan häipyä täältä..........muualle pyörimään. heippa kaikille

Ei pidä heti pelästyä pakoon meidän negailu-ilmapiiriä. Kun sen ottaa tietyllä inhorealistisella huumorilla niin se voi olla ihan hauskaa :)

• tassutin

Jos minua tarkoitat tuolla ettei itseään arvosta, niin kyllä itseäni arvostan monessakin mielessä - Mutta samalla tiedostan että parisuhdemarkkinoilla ne arvostuksen kohteet on vähän muissa ominaisuuksissa.

No joo... mutta on se nyt vähän kummaa kun koittaa teitä peikkoja nostaa niin jaksatte tommosia olla

• Luuseriätmi

Ei pidä heti pelästyä pakoon meidän negailu-ilmapiiriä. Kun sen ottaa tietyllä inhorealistisella huumorilla niin se voi olla ihan hauskaa :)

Ehdottomasti sanoisin että kyllä kannattaa. Ei täällä hengailu kenellekään hyvää tee.

• Luuseriätmi kirjoitti:

Ehdottomasti sanoisin että kyllä kannattaa. Ei täällä hengailu kenellekään hyvää tee.

Totta. Pitäisi aloittaa itsekin vieroittautuminen täältä.

• Kympin Nainen
        tassutin kirjoitti:

No joo... mutta on se nyt vähän kummaa kun koittaa teitä peikkoja nostaa niin jaksatte tommosia olla

Se on näiden ”poikien” shit-test kaikille palstan naisille. Joko kestät sen - mahdollisesti yhä uudestaan ja uudestaan - tai et. Mutta ei sitä kannata kovin vakavasti ottaa.

Empatia on hyvä asia ja uskoakseni täällä ainakin suurin osa sitä arvostaa (vaikkei sitä ilmi toisikaan ainakaan ihan heti), mutta näkökulmien erilaisuus väistämättä johtaa väärinymmärryksiin ja kahnauksiin aika usein ja se on hyvä tiedostaa.

Ja sitten täällä on tosi paljon ihan puhdasta trollausta. Heittävät mitä tahansa katsoakseen miten reagoit. Että aika wizard saa olla kun yrittää päätellä kuka kirjoittaa jotain vakavissaan ja kuka ei - minä ainakin olen mennyt lankaan miljoona kertaa ja luultavasti tulen menemään jatkossakin :D. Jos sinua ei haittaa tulla joskus trollatuksi tai et ota näitä juttuja liian vakavasti, niin jatka ihmeessä kirjoittelua, vaikutat mukavalta :)

(muttei tämä missään nimessä kovin järkevää ajankäyttöä ole, että siinä mielessä voi olla hyväkin poistua heti samoin tein...)

• Luuseriätmi
        Kympin Nainen kirjoitti:

Se on näiden ”poikien” shit-test kaikille palstan naisille. Joko kestät sen - mahdollisesti yhä uudestaan ja uudestaan - tai et. Mutta ei sitä kannata kovin vakavasti ottaa.

Empatia on hyvä asia ja uskoakseni täällä ainakin suurin osa sitä arvostaa (vaikkei sitä ilmi toisikaan ainakaan ihan heti), mutta näkökulmien erilaisuus väistämättä johtaa väärinymmärryksiin ja kahnauksiin aika usein ja se on hyvä tiedostaa.

Ja sitten täällä on tosi paljon ihan puhdasta trollausta. Heittävät mitä tahansa katsoakseen miten reagoit. Että aika wizard saa olla kun yrittää päätellä kuka kirjoittaa jotain vakavissaan ja kuka ei - minä ainakin olen mennyt lankaan miljoona kertaa ja luultavasti tulen menemään jatkossakin :D. Jos sinua ei haittaa tulla joskus trollatuksi tai et ota näitä juttuja liian vakavasti, niin jatka ihmeessä kirjoittelua, vaikutat mukavalta :)

(muttei tämä missään nimessä kovin järkevää ajankäyttöä ole, että siinä mielessä voi olla hyväkin poistua heti samoin tein...)

Ei tämä mikään shit-test ole vaan shitfest, eikä se lopu koskaan. Jokainen palstalle tuleva nainen joutuu verbaalioksennuksen kohteeksi heti ja aina, kun uskaltaa sanoa jotain palstan mantrasta poikkeavaa.

• ätmi

"Jos kansalla ei ole leipää, söisivät kakkua!" -tassutin

• tassutin

Leipä kelpaa hyvin!

• Ikisinkku M
        tassutin kirjoitti:

Leipä kelpaa hyvin!

Ilman leipääkin pärjäisi jonkin aikaa jos vain saisi p..ua :)

• Luuseriätmi
        tassutin kirjoitti:

Leipä kelpaa hyvin!

Tuo tarkoitti kaiketi sitä, että se on helppo kuvitella, että muutama rohkaiseva sana auttaisi jotain mutta kyllä siihen itsetunnon kasvattamiseen tarvittaisiin vähän henkilökohtaisempaa ja ihan oikeasti läheistä otetta.

Jos nyt ajatellaan, että joku vaikka netin kautta kertoisi rakastavansa kaikkia maailman ihmisiä, niin vaikea sitä olisi yksittäisen ihmisen kovin henkilökohtaisena rakkaudentunnustuksena ottaa.

Et tunne meistä ketään henkilökohtaisesti, niin tiedämme, ettet voi mitenkään sanoa henkilökohtaista mielipidettä juuri meistä.

• Luuseriätmi kirjoitti:

Tuo tarkoitti kaiketi sitä, että se on helppo kuvitella, että muutama rohkaiseva sana auttaisi jotain mutta kyllä siihen itsetunnon kasvattamiseen tarvittaisiin vähän henkilökohtaisempaa ja ihan oikeasti läheistä otetta.

Jos nyt ajatellaan, että joku vaikka netin kautta kertoisi rakastavansa kaikkia maailman ihmisiä, niin vaikea sitä olisi yksittäisen ihmisen kovin henkilökohtaisena rakkaudentunnustuksena ottaa.

Et tunne meistä ketään henkilökohtaisesti, niin tiedämme, ettet voi mitenkään sanoa henkilökohtaista mielipidettä juuri meistä.

No joo en kai..muttta kai sitä voisi jptain positiivista fiilistä koittaa jakaa...mut ei näköjään täällä....ja nimimerkillä itekin kaikkea kovaa kokenut....

• Vaikka olisi miten täyspäinen, mukava ja kiltti, niin ujous vesittää koko homman. Jos ei ole löytynyt ensimmäistäkään suhdetta 35 ikävuoteen mennessä, niin tuskin löytyy koskaan.

• Haluun pildeeee!

Entäs kun en ole täysipäinen, mukava enkä kiltti, mutta haluan silti PILLDEEE!

• Jii007

Minun itseluottamus on pieninä palasina muutamien naisten taskuissa ja käsilaukuissa. Voi olla hieman vaikea saada niitä palasia enää takaisin.

• Jukkissss

Palasin Suomeen parisen vuotta sitten, mikä oli ehkä elämäni surkein siirto, eikä siinä mennyt kuin pieni tovi että itseluottamus oli menneen talven lumia. Siihen ei käytännössä tarvittu kuin pari baarireissua ja muutama keskustelunavaus keskellä päivää. En ole missään muualla maailmassa tavannut yhtä tylyjä ihmisiä kuin täällä.

Tällä hetkellä yritän haeskella mielenkiintoista duunia jossain muualla maailmalla ja kun se löytyy, onkin hyvä syy nostaa kytkintä.

• ,,,,,,,,,,,,,

Kyse on useimmiten huonosta itsetunnosta, mikä johtaa siihen, ettei uskalla tehdä ensimmäistäkään aloitetta. Koska naiset eivät tee aloitteita kuin kreikkalaisille jumalille, niin tilanne menee sitten siihen, että mies ei tule koskaan naista saamaan.

Jokainen palstamies saisi kyllä varmasti kivan naisen, jos tekisi vaikka 200 aloitetta vuodessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      28
      2823
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2633
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1704
    4. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1428
    5. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1417
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      105
      1399
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1197
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1093
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1005
    Aihe