Jos miehiltä kysyttäisi asiaa niin että millaisia ajatuksia herättää koskematon nainen, niin miehet olisivat aivan kuumana ja " korkkaajia" olisi jonoksi asti - mutta entäpä näin päin että mies seksuaalisesti kokematon.
Seksiä harrastamaton mies, millaisia ajatuksia herättää?
16
279
Vastaukset
- Eräs nainen
Aseksuaali? Ei vaan ole kiinnostunut tai on sosiaalisesti estynyt tyyppi.
- Mietin mitä vikaa
siinä, on kun ei ole kenellekään kelvannut.
- Nuorimies21
Ongelma on juuri tuossa "ei ole kenellekään kelvannut". Naiset yleisesti ajattelevat noin. Kyllä voisin jopa väittää, että olisin jollekin kelvannut, mutta minun ongelmani on ujous, ja siksi olen kokematon. Ettehän te naiset anna edes tilaisuutta, jos täytyy ajatella noin.
- HC-ATM
Mielestäni tämä menee niin, että kaikista ihmisistä löytyy vikoja, mutta naiset arvioivat niitä vikoja riippuen miehen tasosta. Eli kun parisuhteessa elävässä miehessä on joitakin vikoja, ne ymmärretään inhimillisinä ominaisuuksina, ja ymmärretään myös, että kompromissien tekeminen kuuluu parisuhteeseen puolin ja toisin. ATM:n tapauksessa sen sijaan mikä hyvänsä vika riittää tyhjentäväksi selitykseksi yksin jäämiselle, ja myös sille, että ansaitseekin jäädä yksin. Tästä syystä esimerkiksi toistuvat väkivaltarikokset eivät olennaisesti vaikuta pitkän ja komean kemiamiehen tasoon, mutta ATM:n on turha yrittää nostaa tasoaan tällä tavalla.
- Jii007
HC-ATM kirjoitti:
Mielestäni tämä menee niin, että kaikista ihmisistä löytyy vikoja, mutta naiset arvioivat niitä vikoja riippuen miehen tasosta. Eli kun parisuhteessa elävässä miehessä on joitakin vikoja, ne ymmärretään inhimillisinä ominaisuuksina, ja ymmärretään myös, että kompromissien tekeminen kuuluu parisuhteeseen puolin ja toisin. ATM:n tapauksessa sen sijaan mikä hyvänsä vika riittää tyhjentäväksi selitykseksi yksin jäämiselle, ja myös sille, että ansaitseekin jäädä yksin. Tästä syystä esimerkiksi toistuvat väkivaltarikokset eivät olennaisesti vaikuta pitkän ja komean kemiamiehen tasoon, mutta ATM:n on turha yrittää nostaa tasoaan tällä tavalla.
Väkivaltainen ATM on vain joku pelottava hullu josta kannattaa pysyä erossa kun taas väkivaltainen ja komea mies on vain mielenkiintoinen ja häneen on tutustuttava paremmin.
- m-25v
Sen sijaan sosiaalisten tilanteiden pelko voidaan jo laskea merkittävästi elämänlaatua laskevaksi ongelmaksi. Varmaan monet naiset eivät edes tiedä mikä tuollainen ongelma on eivätkä halua edes yrittää ymmärtää.
Missä vaiheessa tuo kokemus asia on tullut keskustelun aiheeksi deiteillä?
Itse mieluummin vaikka valehtelen asiasta kuin kerron kokemattomuudestani.- intj87
Mitä jos juttu on niin päin että kukaan ei ole kelvannut miehelle? Tai ne, jotka olis kelvannut on ollut jo varattuja. Pitäisikö miehen hyväksyä automaattisesti kuka tahansa hänestä kiinnostunut nainen?
- DarkFear -at-ateisti
HC-ATM kirjoitti:
Mä kun en onneksi edes usko mihinkään tollaisiin vitun atm-juttuihin, joten mulle niitä atm-miehiä ja koko tätä vitun typerää tilastotermiä ei ole vittu edes olemassa, että tiedä sä vitun atm-hinttihuoraluuseri tämä saatana!!!!!!!!
Sä tässä varmaan itse joku vitun atm-mies ja täydellinen luuseripaskahomo oletkin, kun tollaisiin vitun typeriin teorioihin viitsit vittu uskoa ja niiden mukaan omaa elämääsi oikein viitsit vittu vielä määritellä!!!!!
Mä kun ajattelen atm-miehistä kaikkea negatiivista ja lisäksi ajattelen sitä negatiivista myös KAIKISTA tähän atm-teoriaan uskovista miehistä, että tiedä sä vitun atm-hinttiperseluuseri tämä saatana!!!!!!
Joko tämä asia meni nyt sinne sun atm-paskaluuserin atm-junttikalloon vai pitääkö se tulla lyömään jollakin sinne sun atm-kalloon, joka sulla on vittu varmaan jossain vitun perseessä!!!!!
saatana, että tiedä sä vittu se saatana!!!!!!!!!
Vihaan kaikkia atm-luusereita ja tähän teoriaan uskovia, että muistakin vittu sä vittu se saatanan vittu saatanan vittu saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Jii007
Naiset todellakin tuntuu ajattelevan kokemattomasta miehestä siten, että siinä on jotain vikaa kun ei muille kelpaa. Miehet taas arvostaa kokematonta naista.
Itse en edes haluaisi alkaa selittelemään kenellekään naiselle miksi olen kokematon jne. Parempi kun pysyy vaan naisista erossa kun ne aina vaan ajattelee kaikkea negatiivista rumasta, yksinäisestä ja kokemattomasta miehestä. - turn-on
Minä haluaisin kokemattoman miehen, mutta en kelpaisi kokemattomalle miehelle, koska olen itse ollut yhden miehen kanssa. En todellakaan kovin kokenut ole siltikään koska emme seksiä harrastaneet kovin monta kertaa, ehkä max. 10 eikä yksikään kerta ollut kovin kummoinen... Haluaisin opetella harrastamaan hyvää seksiä rakastavan miehen kanssa, joka ei kuvittelisi että minä toimin samalla tavoin kuin kaikki naiset :/
- Ujo atm
Miksi et kalpaisi? Oikeasti aika harvan miehen ehtoihin kuuluu se että naisen pitää olla neitsyt vaikka tältä palstalta kyllä saa sellaisen kuvan että vain nuori neitsyt nainen kelpaa.
- ätmi
Minä olen kokematon mies. Minulle kelpaa kokenut nainen.
- intj87
Kelpaisi todellakin mullekin. Kaikki palstan ätmit eivät ole muslimeja. En voi kerta kaikkiaan ymmärtää tätä neitsytvouhotusta.
- h6yhyh6hy6yyv6tv6vy7
Paitsi että oikeasti miehet eivät kävisi kuumana vaan miettisivät missä vika.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282973Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652643Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151714Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281428- 1101422
- 1021417
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241197Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411116Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141093Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591005