Melkein 30-v ja poikuus tallella saa aikaan mielenkiintoisia ilmiöitä. Olen alkanut nähdä (harvoin mutta kuitenkin) unia, joissa rakastelen ihanan naisen kanssa aivan uskomattoman todentuntuisesti. Tavalla jota ei voi hereillä ollessa kokea itseään tyydyttämällä, vaikka olisi miten upea fantasia tahansa. Monet muista erikoisista unistani ovat pitkällä aikavälillä muuttuneet todeksi. Vaikken usko niin, alitajuisesti tiedän että myös rakastelu-unet tulevat toteutumaan käytännössä. Kysymys on vain siitä, milloin oikutteleva sattuma heittää oikean naisen eteeni. Yhden kerran se oli jo todella lähellä. Se on varmaa, etten kohtaa tuota naista baareissa enkä netissä kirjoittelemalla. Hän voi rahastaa hampurilaisravintolan kassalla, sijaistaa kirjanpitäjääni kesälomalla, tai istua ojaan ajaneessa autossa jota pysähdyn auttamaan. Näin se vain on.
Naisensaantiunet
7
78
Vastaukset
Olisi helvetin hienoa, jos pystyisi oikeasti lähestyymään naisia samanlailla kuin unissa. En varmasti oisi samassa tilanteessa kuin nyt.
- Ujo atm 25v
Olen minäkin viime aikoina nähnyt poikkeuksellisen paljon seksiunia ja unissa olenkin lähes aina poikkeuksellisen rohkea ja itsevarma mitä taas oikeassa elämässä en koskaan ole.
Nuo unet varmastikkin johtuvat siitä kun sitä on niin pahasti puutteessa että on jo tulla suorastaan hulluksi kun ei pääse harrastamaan seksiä seksikkäiden naikkosten kanssa. Sitten on aina kauhea harmitus päällä kun herää tuollaisesta unesta ja tajuaa ettei se ollutkaan totta vaikka niin todelta tuntuikin. - Timon veli
"Nuo unet varmastikkin johtuvat siitä kun sitä on niin pahasti puutteessa että on jo tulla suorastaan hulluksi"
Olisi muuten mielenkiintoista tietää moniko suomalainen mies on tullut hulluksi ja viety mielisairaalaan siksi ettei ole koskaan saanut naista.
Ennenhän mielisairaalaan pääsi helpommin, nykyään avohoitopotilaat terapoivat itseään netin keskustelupalstoilla kotoa käsin. - fdbdfb
Minä taas en näe koskaan mitään unia missä olisin itse varsinaisesti osallisena, ainoastaan sivustakatsojana. Viimeksikin näin aika kauhean unen jossa katsoin kuinka työpaikkaihastukseni puuhaili työkaverimiehen kanssa. Jotenkin traumaattista ja töissä sitten aina kun näin miten tää äijä hiplaili sitä naista tai olivat muuten vaan lähekkäin tuo uni tuli mieleen. Puistattavaa.
- ,.,.,.,.
Minä en saa unissakaan seksiä. Monesti pääsen lähelle, mutta sitten yhtäkkiä äiti tai isä tulee huoneeseen tai naiselle teleporttaa jostain kaveri ja hän unohtaa minut kokonaan ja herään.
- outo uni
Toissayönä näin hassua unta. Olin jonkinlaisen esiintymislavan edessä katsomassa jotakin näytöstä hienossa teatterissa tai vastaavassa. Sitten lavalle alkoi tulla nuoria alastomia naisia pystyine törötisuineen ja pikkupyllyineen, ja esittelivät itsestään aivan kaiken. Mikäs siinä jos toistakymmentä misua haluaa esitellä lavalta pimperonsakin, tykkäsin oikein kovasti.
Sitten uni vaihtui kuitenkin painajaiseksi. Jostain kaiuttimesta alkoi kuulua esitykseen kuuluvaa feminististä propagandaa naisen seksuaalisuudesta ja tajusin että kyseessä olikin tulevaisuuden Lutkamarssi 2.0, johon nyt sattui kuulumaan että 20 alastonta abiturienttityttöä esittelee lavalta pimperoitaan. Närkästyin feministisestä propagandasta ja ajattelin, että niin arvokasta ei pillukaan ole, että suostun kuuntelemaan feministien aivopesua, jonka jälkeen heräsin tähän omaan närkästykseeni. - Nainen37v.
Rakastelen vain unissa kaikkien exieni kanssa (yksi kerrallaan). Se on huomattavasti turvallisempaa kuin tosielämä. Ei tartu taudit eikä synny vauvoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282823Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652633Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151704Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281428- 1021417
- 1051399
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241197Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141093Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591005