montako tämän mallista nissania enää suomessa? tämä on viimeinen kunnon sunny http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288706145086.html#comments-anchor
viimeinen oikea datsuni, pitäkää näistä huolta
8
101
Vastaukset
- uhftkgujfju
Eikös tämä ole juhlamalli? 85 tai 86 vuosimalli.
Tuosta saa jotain osviittaa:
http://yle.fi/uutiset/nain_moni_ajaa_vanhemmalla_autolla_kuin_sina/6880326
Noin 1000 kpl olisi tuon mukaan vielä tätä korimallia kaikkiaan rekisterissä.
Tosin virheitä tuossa taulukossa kyllä on:
Se väittää esimerkiksi, ettei 1970-mallisia Sunbeam 1500:sia ole yhtään.
Kuitenkin minullakin on yksi, ja rekisterissä....
Vai eivätköhän liikennekäytöstä poistetut autot sitten ole ollenkaan tuossa taulukossa?- Cherry N12
Mikäs vika siinä seuraavassa "Corollan" näköisessä Sunnyssa?
- kovia pelejä
Juu sillä seuraavalla korimallilla oli joku vakuutustarkastaja ajanut Suomessa 800 tuhatta. Oli Tuulilasissa juttu aikoinaan. Ja oli bensa koneella.
Itse asiassa se oli corolla, jos kyse on siitä jutusta mistä luulen.
Ainakin omistaja oli työsuojelutarkastaja. Fx-corolla. Voi tietysti olla eri juttukin. Mutta ajomäärä oli tuo 800 000, 12 vuoden aikana.
Tosin olihan siihenkin kone vaihdettu puolen miljoonan jälkeen.
- ei kiinnosta
Mitään kunnollista ei tule tuosta mieleen paitsi,että ruostuu kunnolla kun alkuun pääsee.
- sunny b11
on niissä yksilöitäkin. hyvä ruostesuojaus uutena tärkeää. esim britti almeroissa on tekniikka puolella laatu heikompaa verrattuna aitoon japanilaiseen sunnyyn
- Mun Ny
Ole huoleti, Datsuneita tehdään taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1817423Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa803722"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223638Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma802919Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472476Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1022432- 1361994
- 541374
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3771329Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591322