Kiivaita taisteluja

KTS (Ei kirj.)

Israel menettänyt ainakin 13 sotilasta kaatuneina ja kymmeniä haavoittunina. Yksi siviili kuollut, useita loukkaantunut.

Palestiinalaisten tappiot noin 60 asemiestä ja 250 siviiliä. Haavoittuneita yli tuhat.

Yksi israelilainen sotilas joutunut vangiksi.

16

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Israelin urhot ovat sankari vainaita mutta arabien petturi terroristeja

    • 11+19

      Isis tappoi 270 Syyriassa, mutta ketään ei kiinnosta.

      http://www.hs.fi/ulkomaat/Järjestö Isis tappoi 270 ihmistä kaasukentällä Syyriassa/a1405733351373

      • 6+18

        Ääri-islamistisen Isis-järjestön johtaja Abu Bakr al-Baghdadi kehotti tiistaina verkossa julkaistulla ääninauhalla kaikkia maailman muslimeja siirtymään Isisin perustamaan uuteen "islamilaiseen valtioon".

        Muutto "islamin taloon" on muslimien velvollisuus, uutistoimisto Reuters kertoi al-Baghdadin sanoneen.

        Ääninauhalla Al-Baghdadi vannoi myös kostavansa muslimien ympäri maailmaa kokemat vääryydet.

        Kyse on ensimmäisestä kerrasta, jolloin al-Baghdadi esiintyy julkisuudessa sen jälkeen kun Isis ilmoitti sunnuntaina perustaneensa Syyrian Alepposta Itä-Irakiin ulottuvan islamilaisen kalifaatin, jonka nimeksi annettiin Islamilainen valtio. Al-Baghdadi julistautui samalla kalifiksi, kaikkien maailman muslimien johtajaksi.

        "Riemuitkaa tästä muutoksesta ja juhlikaa Allahin uskoa jihadin kautta", al-Baghdadi sanoi ääninauhalla.

        Isisin taistelijat ovat vallanneet suuria alueita itäisestä Syyriasta ja pohjoisesta Irakista. Järjestö on väittänyt teloittaneensa tuhansia vastapuolen taistelijoita.


    • KTS (Ei kirj)

      5 israelliaista tosiaan kaatunut lisää tässä illan aikana.

      Bibi saa kantaa vastuun näistäkin. tapattaa omia kansalaisiaan turhan takia.

      • Kaatu suomalaisiakin talvisodassa ja sen ansiosta itsenäisyys säylyi


      • KTS (Ei kirj.)
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kaatu suomalaisiakin talvisodassa ja sen ansiosta itsenäisyys säylyi

        Tämä onkin gazalaisten "talvisota"


      • 876 67665
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tämä onkin gazalaisten "talvisota"

        Ei muuten ole,vaan puhtaasti nykyisellään Iranin ja assadin aivoton proxysota,jossa uhrataan sumeilematta Gazan väestöä,jonka pahin vihollinen ei ole Israel,vaan nimeomaisesti Hamas.


      • Pakkomielteinen
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tämä onkin gazalaisten "talvisota"

        Kuulutko terrositijärjestö Hanmasin riveihin? Muutenhan suomalaiset eivät terrorisoisi kaikilla keskustelupalstoilla islam-lippua heilutellen ja palestiinalaista muslimien jihad-pyhääsotaa puolustellen henken ja vereen.
        Jopa kaikkia lakeja ja sääntöjä rikkoen.


      • KT$:$älle
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tämä onkin gazalaisten "talvisota"

        Soittele taas saksalaisia natsimarsseja sitten kuten uskontoosi kuuluu.


      • Terrorikts
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tämä onkin gazalaisten "talvisota"

        Anna hyvä ihminen cazalaisten sotia raketteineen gazassa. Nekin anto meidän sotia rauhassa aikoinaan.

        Olet selvästi terroristi.


      • Kuinka ollakaan
        Pakkomielteinen kirjoitti:

        Kuulutko terrositijärjestö Hanmasin riveihin? Muutenhan suomalaiset eivät terrorisoisi kaikilla keskustelupalstoilla islam-lippua heilutellen ja palestiinalaista muslimien jihad-pyhääsotaa puolustellen henken ja vereen.
        Jopa kaikkia lakeja ja sääntöjä rikkoen.

        Hamas olisi jossain toisessa maassa partisaanijärjestö. Niin, Iran tukee Hamasia, mutta niin tuki Englantikin Suomea vähän aikaa talvisodassa.


    • Jani.

      Kansa juhli kaduilla gazssa kun saivat tietää terroristien kidnapanneen Israelin sotilaan , kertoo paljon heistä.

      • KTS (Ei kirj.)

        Mites ite juhlit kun Gazalaisia kuolee joten maista omaa läkettäs ja kaada ittelles vaa.


      • awzxcfstar

        Etenkin kun kyseessä oli myöhemmin vääräksi osoittautunut tieto.Antaa vihollisen juhlia vain.


      • Jani.
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Mites ite juhlit kun Gazalaisia kuolee joten maista omaa läkettäs ja kaada ittelles vaa.

        En juhli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe