Laitoin nyt tämän viestini tännekkin, kun tuntuu että mistään ei saa kunnollisia vastauksia.
Tämä on hieman erikoinen tilanne. En tiennyt mihin muualle tämän laittaisin, eli jos joku tietää jonkun paremman paikan, niin vinkatkaa. Tästä voi tulla pitkä viesti, joten toivottavasti jaksatte lukea ja vastailla myös.
Olen siis itse nainen myös ja ongelmani on ystäväpiirissäni olevan naisen kovanaaman esittäminen. En siis ole kaveri tämän kyseisen naisen kanssa, vaan meillä on paljon yhteisiä ystäviä ja eksymme usein samaan paikkaan hengailemaan ja esim illanviettoon.
Tämä kyseinen nainen on jatkuvasti asenteella " ***** oon kova ämmä, se joka kehtaa vittuilla mulle saa turpaan!". Tuntuu että tämä nainen haluaa tahallaan saada riitatilanteita aikaiseksi jotta saisi taas näyttää kuinka kova on. Viimeksi kun olimme samassa porukassa niin tämä nainen haastoi riitaa tahallaan erään miehen kanssa ja lopuksi huusi tälle miehelle ja tönäisi miestä. Siihen tämän riidanhaastajaämmän oma paikalla ollut miesystävä vain totesi että " on mulla kova ämmä". Naisen miesystävä on kovin ylpeä naisensa "kovuudesta".
Minusta tuntuu, että joudun kokoajan varomaan sanomisiani tai tekemisiäni, etten vain saa tätä naista kimppuuni. Jos nainen riitelee jonkun kanssa, hän usein menee tämän toisen osapuolen naaman eteen ja alkaa kyttäämään tätä suoraan silmiin sanaakaan sanomatta. Eli yrittää siis tälläkin tavalla murtaa toista osapuolta henkisesti ja esittää kovanaamaa.
Nyt kysynkin teiltä muilta, miten voisin antaa tälle kyseiselle ämmälle opetuksen, saamatta kuitenkaan itse turpaani. Vai pitäisikö minun itse vetää tätä ämmää turpaan, jotta hän tajuaisi ettei ole kuningas voittamaton. En ole ollenkaan varma omista tappelijan kyvyistäni, joten en tiedä voittaisinko hänet tappelussa.
Mitä teen jos tämä nainen ottaa minut kohteekseen ja alkaa esimerkiksi kytätä minua silmiin tai tönimään? En haluaisi, että hän pääsisi niskan päälle. Enkä haluaisi että muut ystäväpiirimme jäsenet ajattelevat että minä olen surkea pelkuri ja pelkään tätä naista.
Mistä tällainen käytös teidän mielestänne kielii? Onko naisella todellisuudessa heikko itsetunto, jota yrittää sitten käytöksellään pönkittää?
Olen vain täysin kyllästynyt tämän naisen uhitteluun ja haluaisin sen loppuvan. Tämä nainen usein pilaa ainakin oman iltani ( ja varmasti myös muutaman muunkin illan) omalla uhittelullaan ja riidan haastamisellaan. Kukaan ei vain viitsi sanoa kyseiselle naiselle asiasta, koska silloin olisi taas uusi riita valmis. Aina kun tämä nainen saapuu paikalle, mukava tunnelma muuttuu vaivautuneeksi. Tämän vuoksi haluaisin antaa naiselle pienen kolauksen itsetunnolle ja pienen opetuksen.
Ämmä esittää kovanaamaa, miten antaa kolaus itsetunnolle?
6
232
Vastaukset
- en ole psykologi
Väkivaltainen uhkailu on mielen heikkoutta minun mielestäni.
Tässä tapauksessa vaan ei taida opetukset auttaa, koska tuollainen ihminen vaan suuttuu siitä.
Ainut hyvä keino jonka keksin on että lähdet pois mieluummin kaverisi kanssa kun tämä ihminen sattuu paikalle. Vähitellen muutkin voivat siirtyä seuraamaan sinun esimerkkiäsi ja tämä ihminen huomaa olevansa yksin kusipäisyytensa kanssa.
Ihmisen pitää itse tajuta ongelmansa. - simppeli juttu
Et mene enää siihen seuraan, tietenkään. Miksi olet niin kiinni siinä että pitäisi vielä uudestaan mennä noin typerään seuraan?
Joku ihmeellinen opetuksen antaminen on myös aivan erikoinen ajatus. Vaihda seuraa ja sillä selvä, mitä se nainen sinulle kuuluu. Teet itsestäsi naurunalaisen jos alat puhua jostain opetusten antamisesta. Se ei ole rakentavaa, ja asetut aivan yhtä tyhmälle tasolle kuin hän. - heikkoutta
välttelisin tuollaista naista jos mahdollista ja lopettaisin heti riitelyn jos hän sellaista aloittaa. joillakin on ongelmia itsensä kanssa tai häpeää itsestä jolloin käytös voi olla tosi huono ettei oma huonous paljastuisi.
- vaikea ihminen
Tällaisen ihmisen kanssa luulisi olevan aivan mahdotonta elää. Ei ole pitemmän päälle miesystävälläkään helppoa, jos aikoo tämän naisen kanssa todella olla ja elää.
Katsoin kerran kauan sitten Dr.Phil -ohjelmaa ja siellä oli pariskunta, jolla oli ongelma, juuri tällainen nainen. Nainen, joka halusi yliotteen jokaisesta ihmisestä, ja ei kyennyt olemaan hyvissä väleissä kenenkään kanssa. Mies oli aivan nujerrettu ja pariskunnan lapset häiriintyneitä. Nainen halusi koko ajan pomottaa ja uhosi joka suuntaan, kuinka häntä ei kohdella niin eikä näin.
Älä vain ryhdy riitelemään tämän ihmisen kanssa. Sinun yliotteesi hänestä on se, että pysyttelet hänestä kaukana. Jos hän alkaa haastaa jonkun kanssa riitaa, olisi parempi, että kaikki siirtyisivät pois hänen luotaan ja nainen jäisi yksin tai siis ilmeisesti tässä tapauksessa miesystävänsä kanssa. Ajan mittaan tämän pitäisi jotain hälytyskelloja hänenkin päässään alkaa soittaa. Miksi ystävät kaikkoavat?
Luulisi, että olette kavereitten kanssa puhuneet tästä naisesta. Miksi edelleen pidätte häntä piirissänne? - 5+4
Ei voi ymmärtää miksi pitää haastaa riitaa.. Eihän siitä saa kuin seinähullun maineen ja epämääräisiä sielunveljiä. Jos iltaa meinaa viettää kulmakuppilassa rauhallisissa merkeissä, niin se on kaikkien velvollisuus vaalia sitä ja ainut joka saa jotenkin fyysisesti rauhoittaa tilannetta on järjestyksenvalvoja, vartijat ja poliisit, joten näille ilmoitusta aina kun meinaa meno yltyä hurjaksi.
Tuo huutelu ja töniminen on aika törkeää, nainen tietää että jos mies koskee takaisin niin voisi nostaa jonkin syytteen, ottaen huomioon että miehet voivat olla alttiimpia kuin naiset käyttämään fyysistä "ojennusta".
Että joko huomion tai rahojen perässä, ei kannata jatkaa kaveruutta jos sellaista on ollutkaan. - Nyssykkä
Olen itse hiljainen nyssykkä. Nuoruudessani monet pojat pitivät ilkeistä ja kovista naisista. Yhdessä tapauksessa pojan äiti oli riiviö, joka puhui sen kertaisen poikaystäväni entisistä tyttöystävistä kahvipöydässä - ehkä vain kiusatakseen minua. Se oli kummallista, että "itsevarmat" möykkääjätytöt, joita minä pelkäsin, olivat poikakaverini mielestä niin makeita.Tunneherkkyyteni takia olen usein myös ollut oikeassa. Liehitelläkseen dominoivaa äitiä, pojat valitsevan sen ilkeän ja pahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860