Mielipiteitä kaivataan

shayna

Lähestyin kiinnostavan näköistä miestä viikonloppuna baarissa. En ollut humalassa ja kävelin miehen luo ja kerroin, että hän oli herättänyt mielenkiintoni illan aikana. Mies sanoi olevansa häkeltynyt ja iloinen, että tulin kertomaan sen hänelle. Mies myös pyyteli anteeksi, että meni vähän lukkoon tilanteessa. Siinä juttelimme jonkin aikaa, kunnes sanoin, että olimme ystävieni kanssa lähdössä, minkä jälkeen mies pyysi numeroni, jonka tietenkin annoin. Mies laittoi vielä myöhemmin viestin minulle, jossa kysyi lähdimmekö kottin ja että oli kiva nähdä (ei uskonut edelleenkään, että olin lähestynyt oikeaa ihmistä :D). Aamulla kyselin, miten ilta oli mennyt ja parit niitä näitä viesti lähetettiin. Myöhemmin illalla kysyin sitten suoraan, haluaisiko hän nähdä. No, vastausta en ole saanut vieläkään. Pelästytinkö tai ahdistinko miehen aloitteillani? Tuntuu oudolta, ettei enää halunnut vastata, koska oli selvästi todella iloinen, kun nähtiin. Enkä ole kyllä mikään hirvityskään ulkonäöllisesti. :)

19

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atm.

Feikki olet, ei naiset mene miehen luokse juttelee.

• shayna

No minäpä menin, ensimmäistä kertaa elämässäni noin suoraan lähestyin miestä. Ja näköjään pelästytin hänet.

• j684
        shayna kirjoitti:

No minäpä menin, ensimmäistä kertaa elämässäni noin suoraan lähestyin miestä. Ja näköjään pelästytin hänet.

sillä on pieni pipuli. Se nauttii sun huomiosta, mutta samalla pelkää jotain. Ehkä näin loppukuusta PA ja ei viitti lähtee ulos ku vasta tilipäivänä tai jotenki muuten pelkää nyt mokaavansa

• Tottakai menee!
        Ja noinhan se just toimii.

Aloittaja ei nyt voi oikein kun odottaa.
        Itse ehkä voisin laittaa vaikka tänään illalla uuden viestin, jossa ehdottaisin jo valmista suunnitelmaa tyyliin:
        "Ajattelin, että olis voitu käydä vaikka picnikillä lauantaina, jos sua siis edelleen kiinnostaa tavata". ja siihen tyyliin.

• shayna

Tylsää vain, että nyt minulle jää käteen nolo olo, enkä varmasti enää uskalla lähestyä tällä tavoin mielenkiintoisia ihmisiä.

• nolous puuiiiiss

No, eikä. Nyt olet uskaltanut tehdä lähestymisen jo kerran, joten ehdottomasti jatkossakin. Ota tuo eka lähestyminen vaikka treeninä, jonka ei ollutkaan tarkoitus johtaa mihinkään :b.

• ht palstajumissa

Ehkä sattuikin olemaan varattu ja hetken huumassa lähti leikkiin mukaan kunnes tajusi että nyt käy ohraisesti jos jatkaa. Siksi lopetti.

Ehkä et vaan ollut miehen tyyppiä ulkonäöllisesti ja lähestymisesi sai lisäksi miehen ajattelemaan että isket miehiä jatkuvasti baareista eikä ole kiinnostunut sellaisista naisista.

Ehkä lähestymisesi oli jotenkin kummallinen... Menit kertomaan miehelle että hän oli herättänyt mielenkiintosi? Aika erikoinen aloitus jos suoraan ton jotenkin töksäytit. Eihän kukaan niin tee jollei ole ihan umpitunnelissa. (Jos siis haluaa onnistua.)

Tai ehkä miehellä meni vaan pupu pöksyyn jostain muusta syystä?

Nolo olo on ihan normaalia aloitteiden tekemisen jälkeen. Totahan keskivertomiehet joutuu kokemaan baareissa yleensä melkein joka kerta kun yrittää jotain naista iskeä. Yleensä vieläpä nopeammin, harvoin saa edes numeroa. Eli tuohan meni keskivertoa paremmin kuitenkin jos numerot vaihtui. Siitä vaan jatkoa ja joku kerta se vielä johtaa treffeihinkin (tai sen yhden kerran sänkyyn).

• lisää aloitteita

Poju oli neitsyt ja arka.

• oiski bäää

Varattu? Varatut yleensä ei vastaa ja tekee katoamistemppuja.
      Mieshän pystyy valehtelemaan vaikka vuosikausia olevansa sinkku...jos se nyt sulle on väittänytkään olevansa sinkku.

• shayna

Ulkonäön perusteella ei näyttänyt ujolta, mutta jutellessa hieman. Ehkä en ollut tarpeeksi hyvännäköinen tai hänen tyyppiään.

• Miten ujous näkyy ulkonäössä? Siis jos on alkoa koneessa.

• Nnn36

Mies miettii nyt että 'vau, jos kerran tuon näköinen nainen tulee tekemään minulle aloitteen niin minähän saan todennäköisesti vielä paremman'. Hän sai hyvän itsetuntobuustin ja jatkaa nyt entistä suuremmalla innolla naisen etsimistä.

Niinhän miehet nettideittailussakin tekevät. Vaikka joku löytyisi niin pitää hakea vielä parempaa.

• sggggsdgsdg

Se on sitä ku nykyään niin paljon tarjontaa ja valinnanvaraa, että ensimmäiseen oljenkorteen ei tartuta samoin kuin ennen vanhaan.

• shayna

Ajattelin ihan rennosti näkemistä eikä mitään ihmeellisiä treffejä. Olisi ollut vain hauska jutella lisää, mutta ehkä mies koki, että haluan heti seurustella vakavasti tai jotain.

• 10+12

Ensin katsoo kalenterista että onko muitten naisten kanssa sopinut jotain, että riittääkö aika sullekin. Tai sitten se on joku periaatteen mies ja pelkää naisia. Toivotaan kuiteskin ettei näin olis :D onnea vaan.

• -M-

Jos omalta kohdaltani ajattelen niin minäkin olisin iloinen jos joku nainen tulisi juttelemaan. Varmasti myös kertoisin sen hänelle. Olisin iloinen siinäkin tapauksessa että nainen ei olisi minulle oikea. Sen takia pelkästä ilahtumisesta ei voi välttämättä vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Toivotaan kuitenkin parasta!

• Kympin Nainen

Jos ymmärsin oikein niin sinä siis lähestyit miestä, laitoit seuraavana päivänä ekan viestin ja sitten vielä ehdotit tapaamista. Sinä olet tehnyt enemmän kuin tarpeeksi, joten en missään nimessä itse ainakaan uutta viestiä laittaisi. Pallo on nyt miehellä.

Joko mies pelästyi aktiivisuuttasi, on varattu tai pelailee kanssasi. Jos vastaa viiveellä, saattaa pelailla (testata kiinnostustasi). Itse en tuollaiseen peliin lähtisi mukaan - tai sitten antaisin vastavuoroisesti miehelle omaa lääkettään.

• VVVVE##%

Mitenhän tuo viimeinen kohta pitäisi oikein tulkita? Eli et lähtisi pelailuun mukaan tai saattaisit alkaa itsekin pelaamaan, eli lähtisit pelailuun mukaan.

Naisen aloitteellisuus on ihan sallittua, mutta aloittaja saattoi olla vähän liian innokas kun tekstitteli moneen kertaan. Ehkä kympin, seiskan ja nelosen nainen pitää sitä pelailuna, mutta noin innokas tekstaripommitus heti seuraavana päivänä tapaamisesta voi antaa epätoivoisen vaikutelman etenkin jos tapaaminen on ollut pintapuolinen, eikä vielä kovin hyvin tunne toista. Aivan varmasti hyvin moni, jopa suurin osa naisistakin pitää sitä jonkinlaisena turn offina, jos mies on liian innokas.

Tulkintani siis on, että tuo illalla lähetetty viesti oli liikaa ja olisi kannattanut jättää tapaamisehdotus miehelle, koska oman osuutesi olit jo kiitettävästi hoitanut. Jos mies ei noin suoraan kiinnostuksen osoitukseen ja aloitteeseen osaa reagoida mitenkään, eikä ehdota tapaamista, niin kyseessä on joku ätminkäinen.

• Kympin Nainen
        VVVVE##% kirjoitti:

Mitenhän tuo viimeinen kohta pitäisi oikein tulkita? Eli et lähtisi pelailuun mukaan tai saattaisit alkaa itsekin pelaamaan, eli lähtisit pelailuun mukaan.

Naisen aloitteellisuus on ihan sallittua, mutta aloittaja saattoi olla vähän liian innokas kun tekstitteli moneen kertaan. Ehkä kympin, seiskan ja nelosen nainen pitää sitä pelailuna, mutta noin innokas tekstaripommitus heti seuraavana päivänä tapaamisesta voi antaa epätoivoisen vaikutelman etenkin jos tapaaminen on ollut pintapuolinen, eikä vielä kovin hyvin tunne toista. Aivan varmasti hyvin moni, jopa suurin osa naisistakin pitää sitä jonkinlaisena turn offina, jos mies on liian innokas.

Tulkintani siis on, että tuo illalla lähetetty viesti oli liikaa ja olisi kannattanut jättää tapaamisehdotus miehelle, koska oman osuutesi olit jo kiitettävästi hoitanut. Jos mies ei noin suoraan kiinnostuksen osoitukseen ja aloitteeseen osaa reagoida mitenkään, eikä ehdota tapaamista, niin kyseessä on joku ätminkäinen.

Todennäköisesti (95% varmuudella) en itse lähtisi mihinkään peliin mukaan, mutta totta kai päätös tehdään aina tapauskohtaisesti, mm. riippuen siitä miten mies vastaa, jos vastaa, kuinka mielenkiintoinen on jne.

Jos en olisi itse varma että onko kyseessä peli vai ei, ja olisin miehestä tosi kiinnostunut, niin saattaisin katsoa miten mies reagoi itse jos en heti vastaa.

Pääpointti tässä oli lähinnä se, että JOS mies pelailee, kannattaa naisen joko antaa olla tai sitten pelata samaa peliä (ettei tule täysin "ulospelatuksi"). Jotkut naisetkin näistä peleistä tykkäävät - minä en niinkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      61
      2548
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1763
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1602
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1377
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1262
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      83
      1159
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      38
      1055
    8. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1033
    9. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      22
      1010
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      937
    Aihe