Tyttöystäväni ilmoitti, että aikoisi olla yötä entisen vakipanonsa luona matkalla. Hän on kuulemma nykyään hänen kaverinsa, eikä minun tarvitsisi olla huolissaan kyseisestä tilanteesta.
Tiedän, että tyttöystävälläni on ollut joskus tunteita tuota miestä kohtaan, mutta hän ei halunnut tuosta jutusta mitään vakavampaa. Kuulemma hän pitää tuosta miehestä paljon, mutta hänellä ei ole mitään aikomusta harrastaa seksiä tuon miehen kanssa.
Kielsin naista ehdottomasti jäämästä tämän kaverinsa luo yöksi, koska muitakin mahdollisuuksia on. Hän joka tapauksessa tapaa tuota miestä, mutta aloin miettiä suhteeni tilaa. Mielestäni meillä menee aivan hyvin. Mietin, että mitä minun tulisi reagoida tällaisessa tilanteessa?
Tyttöystävä entisen panon luo yöksi
75
3583
Vastaukset
- I've seen this
Naisesi salaa jotain sulta, kun menee tuon miehen luoksi. Jos muitakin nukkumapaikkojakin on, mutta menee juuri tuonne niin se kertoo aika paljon aikeista. Ei välttämättä fyysisestä, mutta emotionaalisesta suhteesta.
Varaudu, että naises sanoo piakkoin ne sanat:"Musta tuntuu, että meidän jutusta ei tule mitään."- sivusta huom.
Nimen omaan ei salaa, kun kertoo. Toinen juttu on pystyykö pitää näppinsä kurissa, mutta silloin on hänen ongelma nähdäkseni.
- voivoivoiteitä
Tolla ajatusmaailmalla ei saa sitten lapsiaankaan rakastaa eikä vanhempiaan, hyviä ystäviään ovat ne miehiä tahi naisia...kuin joku toinen vaatii toista olemaan tuntematta mitään ketään muuta kuin puolisoaan kohtaan, tais tulla ed. kirjottajalle ajatusvirhe toivotaan niin.
- y5threfd
"Mielestäni meillä menee aivan hyvin."
- Siinäpä se: teillä menee oikeasti hyvin: tyttöystäväsi on kertonut aikomuksestaan eikä mennyt tekemään sitä sinulta salaa. Tyttöystäväsi on kertonut tästä miespuolisesta kaveristaan ja tehnyt selväksi, ettei hän ole halunnut eikä halua edelleenkään mitään tuosta miehestä.
Vaikka pettäminen on valitettavan yleistä, uskalla silti luottaa fiilikseesi - teillä menee hyvin eikä tyttöystävälläsi ole syytä hakea seksiseuraa mistään.- Colt45
y5thjne kirjoittaa hyvin.
Ihan sopivaan paikkaan vedit rajan sanomalla ettei ole sopivaa nukkua entisten hoitojen luona. Ei ole seurustelevalla asiaa vastakkaisen sukupuolen sinkkujen luokse yöpymään.
Mutta siitä eteenpäin huolehtiminen on jo turhaa mustasukkaisuutta. Tyttösi puhui aikeistaan ja aikomattomuuksistaan sinulle suoraan, joten luota häneen. Parisuhteet kestävät luottamuksen voimalla, eivät pakon ja eristämisen voimalla.
- Uskomatonjuttu
Sanotaan vielä, että tämä entinen pano ei ilmeisesti tiedä minun ja hänen suhteestaan. Tiedän, että voin luottaa häneen. Lähinnä mietityttää, että miksi naiseni hakeutuu tuollaisiin tilanteisiin, joka on ihan selkeä tilanne kiusata itseään. Ja miten tällaiseen voisin reagoida.
- Colt 45
Naisesi voi hyvin kokeilla rajojasi, eli testata kuinka paljon annat periksi ja kuinka mustasukkainen olet. Pärjäät parhaiten kun teet johdonmukaisesti niinkuin sinusta oikealta tuntuu, toki reilusti hänet, yleiset ihmisoikeudet ja yhteisen hyvän huomioon ottaen.
Jos tiedät, että voit luottaa naiseen, se kannattaa hänelle sanoa.
Voit liene sanoa myös että ajatus toisesta miehestä mahdollisesti yrittämässä iskeä naistasi ei oikein lämmitä mieltäsi. Vaikka luottaisit naiseesi et varmaan luota tähän kaveriin samassa määrin. Ehkä tästä sinulla kysymys? - y5threfd
No oletko miettinyt asiaa toiselta kanttilta: naisesi ei "hakeudu tuollaiseen tilanteeseen", vaan osaa suhtautua entiseen panoon IHMISENÄ, ei potentiaalisena seksikumppanina, joten tilanne ei kiusaa häntä.
Kun olet tehnyt kantasi selväksi eli että et lämpene ajatukselle yöpymisestä entisen panon luona, voit vain toivoa, että naisesi kunnioittaa sinun mielipidettäsi. Kun asioista osataan puhua provosoitumatta, lopputuloskin on varmasti molempien kannalta miellyttävä.
- panzeri
Hanki panosuhde äläkä valita http://www.panosuhde.com
- rooperi1
Voivoi...
Sehän on vanha "avoimesti salaa"-taktiikka. Ainoa järkevä reagointi tuohon olis painokkaasti ja ehdottomasti kieltää. En hyväksyis missään nimessä, joskus juuri samanlaisia nähnyt ja kaikissa oli sama lopputulos...
Kyllä se useimmiten on niin että jos se näyttää paskalta, tuntuu paskalta ja haisee paskalta, niin se on paskaa. - voiteitämiehiä
voi onko tää todellista, ihmisellä saa olla hyviä ystäviä sukupuoleen katsomatta.
Mutta ehkä kompromissista löytyy ratkaisu, ei yksin yökylään ex-rakastetun/rakastajan kanssa luona, ehkä paras niin kaikkien kannalta, vaikka ei toisen vapautta saisi rajoittaa.- niippa.
Tässä nimenomaan kyse eksästä. Miten itse suhtautuisit, jos sun puoliso haluis eksälleen yöksi vaikka muitakin vaihtoehtoja olisi? Kyse ei ole pelkästään rajoittamisesta vaan myös toisen valinnoista. Miksi tehdä valintoja, jotka aiheuttaa epävarmuutta toiselle? Ap. Kertoi, että muitakin vaihtoehtoja yöpymiselle olisi...
Miksi puoliso haluaa yöpyä eksänsä luona eikä ole edes kertonut seurustelevansa? - Iliman
Jaa, minun vaimoni on kyllä aika ehdoton sen suhteen, että minulla ei saa olla naispuolisia ystäviä, ei hyviä, eikä muitakaan.
- niippa.
Mä en itse asettaisi puolisoani koskaan siihen tilanteeseen, et sen pitäis edes ajatella jotain tollaista. Minulla on yhteen eksääni hyvät välit ja soitellaan joskus, kahvitellaankin toisinaan. Yöksi hänen luokseen en kuitenkaan menisi. Vaikka tiedän,ettei mitään tapahtuisikaan. Minusta se ei ole sopivaa käytöstä. Parisuhteessa oleva ei nuku ex hoitojen kanssa. Piste.
Enkä kyllä hyväksyisi sitä puolisoltanikaan. Vaikka luottamus pelaakin. - TiukkaEi
On todella törkeää asettaa kumppaninsa tuollaiseen tilanteeseen. Vaikka kuinka olisivat vain kavereita, ja menneet menneitä, niin kumppaniaan täytyy kunnioittaa sen verran, ettei entisten hoitojen kanssa olla tekemisissä tuolla tasolla.
Ethän itsekään mene matkoillasi yöksi bordelliin (vaikka "mitään ei tapahdukaan"), jos muitakin vaihtoehtoja on olemassa. Sellainen yksinkertaisesti vain ei ole toista kunnioittavaa käyttäytymistä. - voivoiteitämiehiä
Kaikista ex- panoista, muutamakertapanoista (muutama), oharipanoista (onneksi vain pari) saati ex-rakastetuista ei tule ystäviä eikä pidä tulla, aika ihmeellistä olisi jos kaikki pyöris ympärillä.
Hyvä ystävä on sellainen, mikä on ja pysyy, uudet parisuhteetkaan eivät tätä suhdetta katkaise. Hyviä ystäviä ei koskaan ole liikaa, älä mene siihen väliin vaatimaan rajoituksia. Miksi et tutustu tähän ex-rakastettuun, saisit perspektiiviä asiaasi? - voivoiteitämiehiä
Pitää huomioida myös, millä tasolla liikutaan. Hetken keskusteltuasi ex-rakastetun kanssa ymmärrät, onko hänessä "hyväystäväainesta". Omat tuntemuksesi ja elämänhistoriasi perusteella huomaa,t miten asia on ja saat rauhan ja ehkäpä ajan kuluessa hyvän ystävän myös itsellesi:))
- rooperi1
Ei, ei ja eivitunei. Jos minun muija haluais välttämättä minun vastalauseista huolimatta mennä reissulla eksänsä luo yöksi, niin lähtiessä voi jättää avaimet ja tavarat löytää pihavarastosta takaisin tullessa ja se oli siinä. Rajat pitää vetää johonkin ja minä vetäisin sen tähän, vaikka ois kuin hyvää kaveria sen kanssa.
Siitä sais itse sitten valita miten tekee.
On näitä "me ollaan vaan kavereita" ja "ihan vaan kahvistelemassa kävin"-juttuja nähty lukemattomia ja kaikki on olleet juuri sitä mitä on epäiltykin. en enää uskois mihinkään vastaavaan. Se on kyyninen näkökulma, mutta en ole koskaan nähny mitään mikä muuttaisi sen. Tuskin näenkään, enkä suostuis edes keskustelemaan asiasta. - luottamusko?
Tuo on parisuhteiden ongelma että on olemassa "lakeja" joita molempien tarvitsee noudattaa ilman että ne asiat tulisivat sydämestä..
eli onko sulla oikeasti sellainen tunne että tyttöystäväsi vois pettää?
Jos on niin ehkä suhde ei ole sulle oikea.
Jos taas tuo pohdintasi perustuu seuraaviin:
a) ego miehenä, eli tyttöystävän tekemisillä ei ole väliä, mut kunhan ei asiana tarvitse sanoa että "tyttöystävä toisen miehen luona yötä" eli tässä sulla on lähinnä ei rakkaus, vaan oma egosi kyseessä ja sun tyttöystävän pitäisi noudattaa sun egoasi, vaikka ei aikoisi kuitenkaan pettää
b) kontrollin tarve. Eli koet kontrollin menetyksenä sen että tyttöystäväsi on tilanteessa jota et pääse vahtimaan.
c) menettämisen pelko. Eli et luota teidän suhteeseen ja elämään ja itseesi, vaan pelkäät mitä tapahtuu jos tyttöystäväsi pääsee maistamaan "vapautta" hetkeksi ja saa jopa ihan itse päättää nussiiko jotain miestä vai ei, kun ei ole seinät, välimatka, vaatteet tai poikaystävän läsnäolo jarruttamassa.
Jos syynä on jokin näistä a b tai c- vaihtoehto, iin suosittelen tyttöystävääsi haritsemaan onko hän oikeassa parisuhteessa ja onko valmis alistumaan kontroloivan miehen alaisuuteen. Altistaa muuten pettämiselle kun kontroloi toista. Hän menettää oman valinnan vapautensa ja tunteen elämänsä hallinnasta, ja sensijaan on toisen hallinnassa ja mikä sen kiihottavampaa kuin kielletty hedelmä.- 2+16
Siis parisuhteiden ongelma on että on rajoja mitä saa tehdä?
Ja mies on kontrolloiva alistaja, jos ei päästä toisen miehen luo yöksi?
Saipahan tällekin päivälle ´uskomatonta sontaa´-annoksen.
Ei siihen tarvi mitään pettämisen pelkoa tai luottamuksen puutetta ym. Jotku asiat ei vaan ole sopivaa kumppania kohtaan. - luottamusko?
2+16 kirjoitti:
Ei siihen tarvi mitään pettämisen pelkoa tai luottamuksen puutetta ym. Jotku asiat ei vaan ole sopivaa kumppania kohtaan.No kyllä se näin on koska jos suhteessa luottaa toiseen, ja etenkin jos luottaa itseensä, niin lähinnä vastaus noihin jokaiseen urpoiluun että tyttöystävältä pitää kieltää jotain tai muuten,
on lähinnä vastaus että entä sitten?
entä sitten muuten jos hän nussisikin tuota ex-panoaan, ENTÄ vitun SITTEN?
On teillä miehillä pikkuisen elämänlangat vissiin hukassa. - luottamusko?
2+16 kirjoitti:
Ei siihen tarvi mitään pettämisen pelkoa tai luottamuksen puutetta ym. Jotku asiat ei vaan ole sopivaa kumppania kohtaan.Jos miehilä on se ongelma, ettei pysty exän kanssa olemaan samassa huoneessa valvomatta ilman että tilanne menee panemiseksi,
niin se ei tosiaan tarkoita muuta kuinsitä, että rajoittakaa vain ITSEÄNNE mutta aikuinen nainen osaa kyllä olla nussimatta eikä hänellä varmaan edes tee mieli kerran uskaltaa sinne mennä.
Niin mulle on kerrottu yleensä että miehet ne tykkää painaa kaikkea millä on edes lähelle 36,5 celsiusta lämmin oli kyseessä sitten ihminen tai elukka tai jotain siltä väliltä, mut kyllä jos et tyttöystävään luota niin vaihda muijaa koska kieltäminen ei ole ratkaisu. Se että on tarve kieltää, kertoo vain siitä mitä itse tekisit vastaavassa tilanteessa. Jos oisin tuon aloituksen nainen niin olisin hyvin varuillani. - 2+16
luottamusko? kirjoitti:
Jos miehilä on se ongelma, ettei pysty exän kanssa olemaan samassa huoneessa valvomatta ilman että tilanne menee panemiseksi,
niin se ei tosiaan tarkoita muuta kuinsitä, että rajoittakaa vain ITSEÄNNE mutta aikuinen nainen osaa kyllä olla nussimatta eikä hänellä varmaan edes tee mieli kerran uskaltaa sinne mennä.
Niin mulle on kerrottu yleensä että miehet ne tykkää painaa kaikkea millä on edes lähelle 36,5 celsiusta lämmin oli kyseessä sitten ihminen tai elukka tai jotain siltä väliltä, mut kyllä jos et tyttöystävään luota niin vaihda muijaa koska kieltäminen ei ole ratkaisu. Se että on tarve kieltää, kertoo vain siitä mitä itse tekisit vastaavassa tilanteessa. Jos oisin tuon aloituksen nainen niin olisin hyvin varuillani.Heh, kyllä ne aikuiset naiset on nähty ja kaikki miehet tietää tasan miten varsinkin sinkkumiehet ajattelee. Minunkin luona sinkkuna ollessani on käynyt "kahvilla" tuttujen muijia ja naapurin rouva on joskus käynyt pyytämässä jotain "apua naapurilta", eikä ole kertaakaan juotu pisaraakaan kahvia :)
Eli jos minun akka menis eksänsä luo yöksi, suhde on päättynyt. Asia on niin mustavalkoinen ja yksiselitteinen. Ei tarvi edes arvuutella onko siellä mitään tapahtunut. Niin kuin tuolla ylempänä lukee että rajat pitää vetää johonkin...
Joillekin sopii vapaasuhde, jossa voi mennä ja tehdä miten huvittaa, mutta ei sitä tyyliä voi kaikille muillekin tyrkyttää. - voivoiteitämiehiä
2+16 kirjoitti:
Heh, kyllä ne aikuiset naiset on nähty ja kaikki miehet tietää tasan miten varsinkin sinkkumiehet ajattelee. Minunkin luona sinkkuna ollessani on käynyt "kahvilla" tuttujen muijia ja naapurin rouva on joskus käynyt pyytämässä jotain "apua naapurilta", eikä ole kertaakaan juotu pisaraakaan kahvia :)
Eli jos minun akka menis eksänsä luo yöksi, suhde on päättynyt. Asia on niin mustavalkoinen ja yksiselitteinen. Ei tarvi edes arvuutella onko siellä mitään tapahtunut. Niin kuin tuolla ylempänä lukee että rajat pitää vetää johonkin...
Joillekin sopii vapaasuhde, jossa voi mennä ja tehdä miten huvittaa, mutta ei sitä tyyliä voi kaikille muillekin tyrkyttää.vastauksesta ilmiannat millaisessa asenne- ja arvoilmapiirissä elelet ja olet ehkä lapsuutesikin viettänyt, sekä mitä ajattelet naissukupuolesta suhteessa itseesi miessukupuolen edustajana.
Niin, aika ratkaisevaa on, millä tasolla liikutaan ts. ketkä ihmiset ovat kyseessä.
.
Ikävää jos et pysty luottamaan kehenkään, edes itseesi, aika henkisesti ahdistavaa elämää jotkut elävät. En voisi kuuna päivänä ajatella olevani edes kaveri kanssasi muuta puhumattakaan, onneksi täällä telluksella sentään tilaa riittää elellä etäällä. - Colt45
2+16 kirjoitti:
Heh, kyllä ne aikuiset naiset on nähty ja kaikki miehet tietää tasan miten varsinkin sinkkumiehet ajattelee. Minunkin luona sinkkuna ollessani on käynyt "kahvilla" tuttujen muijia ja naapurin rouva on joskus käynyt pyytämässä jotain "apua naapurilta", eikä ole kertaakaan juotu pisaraakaan kahvia :)
Joillekin sopii vapaasuhde, jossa voi mennä ja tehdä miten huvittaa, mutta ei sitä tyyliä voi kaikille muillekin tyrkyttää.Se on ihan sama kuinka paljon maailmassa kehitystä tapahtuu, jotkut elävät silti keskiaikaa.
Outoa väittää, edes ettei miehet ja naiset voi olla ystäviä, myös eksät, koska itse ei pysty siihen. Jotenkin vammainen ajatushan se on, vähän sama kuin sanoisi ettei Tanskaa ole olemassa koska en itse ole käynyt siellä.
Sitäpaitsi kyynisyys on vain hieno sana pas.kamaisuudelle. - Luottamusko?
2+16 kirjoitti:
Joillekin sopii vapaasuhde, jossa voi mennä ja tehdä miten huvittaa, mutta ei sitä tyyliä voi kaikille muillekin tyrkyttää.Tuostakin tarinasta huomaa että miehen oma taso määrittää aika pitkälle hänen naistensakin tason. Nuo kahviseuralaiset ovat lähinnä omaa tasoasi.
Jos et itse osaa juoda sitä kahvia kun ollaan kahvilla, vaan alat sekoittelemaan kahvia lähinnä munallasi heti kun nainen sitä kuppia pitelee, niin määrität sillä samalla hetkellä ja samalla teolla myös sen tason, mitä tulet jatkossa naisilta saamaan.
On näet mahdollista tehdä valinta, ja jos ei itse siihen kykene niin on mahdoton odottaa toisiltakaan.
Sensijaan kokemuksesta tiedän että kun oppii itse tekemään niitä valintoja, omia valintoja rehellisesti ilman pakottamista tai mustasukkaisen siipan valvontaa, seuraa mukana myös luottamus. Miehelle se luottamus tarkoittaa sitä että kerran mies pystyy toimiansa hallitsemaan, eikä hyökkää hameeseen heti kun nainen on valvomatta, että jossain joku nainenkin kykenee varmasti olemaan naimatta.
ja jos ei kykene se on häneltä pois eikä sulta. - tytyi
luottamusko? kirjoitti:
No kyllä se näin on koska jos suhteessa luottaa toiseen, ja etenkin jos luottaa itseensä, niin lähinnä vastaus noihin jokaiseen urpoiluun että tyttöystävältä pitää kieltää jotain tai muuten,
on lähinnä vastaus että entä sitten?
entä sitten muuten jos hän nussisikin tuota ex-panoaan, ENTÄ vitun SITTEN?
On teillä miehillä pikkuisen elämänlangat vissiin hukassa.oot kyllä pihalla kuin lumiukko!
- Magnum 44.
Colt45 kirjoitti:
Se on ihan sama kuinka paljon maailmassa kehitystä tapahtuu, jotkut elävät silti keskiaikaa.
Outoa väittää, edes ettei miehet ja naiset voi olla ystäviä, myös eksät, koska itse ei pysty siihen. Jotenkin vammainen ajatushan se on, vähän sama kuin sanoisi ettei Tanskaa ole olemassa koska en itse ole käynyt siellä.
Sitäpaitsi kyynisyys on vain hieno sana pas.kamaisuudelle.Vaikka eläisikin hippikommuunissa missä pannaan ketä vaan halutaan ja ilman kumia, niin tämä ei tarkoita että kaikkien olisi tehtävä näin.
Onko ihmisen käytävä joka hemmetin maassa ihan vaan sen takia että se on mahdollista. Vai onko se edes mahdollista? Siinä sinulle filosofinen paradoksi.
- Riski tilanne
Kun menee exän luokse yöksi ilman pakottavaa syytä, kaikki mahdollisuudet ovat auki. Tyttöystäväsi ei itse tiedä, miten siinä käy. Hän varmasti ajattelee olevansa vain ystävä, mutta saattaa käydä niin, että aloite kosketukseen tulee exän puolelta ja läheisyys vie mennessään. Miksi ottaa riski?
Olen itse ollut vieraissa exien luona ja he minun luona. Jos molemmat pitävät etäisyyttä, mitään ei tapahdu, mutta jos tilanne on yhtään epäselvä tai toinen vie sitä omasta halustaan eteenpäin, rajat ylittyvät helposti. Puhelimessa voi puhua ystävinä niin, ettei tule ylittämättömiä kiusauksia. - voivoiteitämiehiä
"Mistä tunnet sä ystävän"?
Siitä että voit luottaa häneen kaikessa, hän ei koskaan aiheuttaisi tietoisesti sinulle mitään pahaa eli aiheuttaisi ongelmia teidän parisuhteellenne. Ja älykäs sekä viisas siksi vahingossakaan ei mene lankaan tai toimi tietämättömästi :) - voivoiteitämiehiä
...niin heitä kutsutaan myös nimellä herrasmies !
"tyttöystävälläni on ollut joskus tunteita tuota miestä kohtaan"
"Kuulemma hän pitää tuosta miehestä paljon,"
"Hän joka tapauksessa tapaa tuota miestä"
-Haloo pahvi..!!! (ei tätä oikein voi hienvaraisemminkaan sanoa)
Itse antaisin epäröimättä kenkää moiselle naiselle.
Mutta tietty jos haluat olla kynnysmattona, ni mikäs siinä.
Muista, että jokainen saa juuri sellaista kohtelua kuin suostuu sietämään..!- kengät lähti
Joo sillä naisella on johtajuusongelma!
Mies on pomo, ja nainen ei hypi silmille tai saa kenkää.
Tämmöisiä parisuhteita.:(
surkeeta..jos oisit mun mies niin oisin ennen uloslähtöä jättänyt jo avaimen pöydälle, niin ei tarvitse kenkiä kuluttaa. kengät lähti kirjoitti:
Joo sillä naisella on johtajuusongelma!
Mies on pomo, ja nainen ei hypi silmille tai saa kenkää.
Tämmöisiä parisuhteita.:(
surkeeta..jos oisit mun mies niin oisin ennen uloslähtöä jättänyt jo avaimen pöydälle, niin ei tarvitse kenkiä kuluttaa.Kyse ei ole mistään lapsellisista "johtajuuksista".
Kyse on toisen kunnioittamisesta.
Ja varattuna EI mennä minkään exien luo yöksi, varsinkaan jos on muita vaihtoehtoja.
"jos oisit mun mies niin oisin ennen uloslähtöä jättänyt jo avaimen pöydälle,"
-Ei kuule pelkoa, että moisella ala-arvoisella asenteella ja epäkunnioituksella olisit ikinä alunperinkään edes saanut mitään avaimia! XD
Olen aina onneksi onnistunut karsimaan pois kaltaisesi yksilöt jo heti kättelyssä.- kengät lähti
TheOne kirjoitti:
Kyse ei ole mistään lapsellisista "johtajuuksista".
Ja varattuna EI mennä minkään exien luo yöksi, varsinkaan jos on muita vaihtoehtoja.
-Ei kuule pelkoa, että moisella ala-arvoisella asenteella ja epäkunnioituksella olisit ikinä alunperinkään edes saanut mitään avaimia! XD
Olen aina onneksi onnistunut karsimaan pois kaltaisesi yksilöt jo heti kättelyssä.Mitä epäkunnioittavaa on siinä, että on miespuolisen ystävän luona eikä siitähuolimattakaan petä?
Millä tavalla se on epäkunnioittamista, kun ei petä? Ja voi mennä ja tulla ja tehdä mitä tykkää, koska ei kuitenkaan petä?
Se on aliarvostamista ja epäkunnioitusta, ettei kunnioiteta toisen autonomiaa ja kykyä tehdä itse päätökset.
Mut sellaisia suurin osa parisuhteista on. Orjuus, alistaminen, holhoaminen ja läheisriippuvuus on monien mielestä yhtä kuin parisuhde, ja ne kaikki asiat muuttuvat "yleiseksi käytännöksi" heti kun on sovittu elävänsä parisuhteessa.
Mä en mustasukkaista kiviriippaa huolisi ukokseni, on niin paljon parempia miehiä kuin sä ja sun kaltaiset.
Varattuna jatkuu elämä kuten ihminen sitä haluaa elää, sen huomaa pettäjäpalstalla että monikin tuollaisessa lapsellisessa jäkätys ja alistussuhteessa elävä pettää siitä huolimatta.
Mä en sori vaan tarvi ukkoa määrittelemään huoraanko mä vieraissa vai en.
Jos ei ukko kestä että menen enkä selittele menemisiäni, niiin voi hakata tattiaan yksinään..Monelle miehellehän se tuntuu olevan se mieluisin vaihtoehto.
Kun nainen ei tottele eikä kunnioita ns. tarpeeksi, vaan yöpyy jossain eikä petä,
niin lyön vaikka vetoa että kyse on miehisestä itsetunnosta eikä mistään kunnioituksen vaatimisesta.
sori, mut mä en paapo kenenkään heikkoa itsetuntoa, sun muijas varmaan paapoo ja mitä se kertoo hänestä.
Onnea. - kengät lähti
TheOne kirjoitti:
Kyse ei ole mistään lapsellisista "johtajuuksista".
Olen aina onneksi onnistunut karsimaan pois kaltaisesi yksilöt jo heti kättelyssä.Jep ja pidä huoli että tiedät missä muijasi viettää yönsä, koska tuon lajin parisuhteet elävät vain tiettyjen raamien sisällä, ja kun raamin ulkopuolella käväistään niin ei kukaan tiedä minkälainen kikuli on livahtanut vaimosi pimpsassa, ihan tietämättäsi.
Nainen joka sanoo menevänsä minne menee, ja menee sinne kans, eikä petä eikä kuseta, on paljon epätodennäköisempi kusettamaan kuin sellainen, joka alistuu elämään tiettyjen kunnioitusraamien sisällä mutta ei malta odottaa milloin ukon silmä välttää ja sitten pettää esim humalassa vuosien patoumat kerralla.
Ja mustasukkaisen ukon eukolle löytyy aina ymmärtäjiä, toisista miehistä.
Kun ei saa mennä, mennään salaa ja sitten se on jo sama mennä loppuun asti kun asioista ei voi suoraan kertoa kuitenkaan. kengät lähti kirjoitti:
Jep ja pidä huoli että tiedät missä muijasi viettää yönsä, koska tuon lajin parisuhteet elävät vain tiettyjen raamien sisällä, ja kun raamin ulkopuolella käväistään niin ei kukaan tiedä minkälainen kikuli on livahtanut vaimosi pimpsassa, ihan tietämättäsi.
Nainen joka sanoo menevänsä minne menee, ja menee sinne kans, eikä petä eikä kuseta, on paljon epätodennäköisempi kusettamaan kuin sellainen, joka alistuu elämään tiettyjen kunnioitusraamien sisällä mutta ei malta odottaa milloin ukon silmä välttää ja sitten pettää esim humalassa vuosien patoumat kerralla.
Ja mustasukkaisen ukon eukolle löytyy aina ymmärtäjiä, toisista miehistä.
Kun ei saa mennä, mennään salaa ja sitten se on jo sama mennä loppuun asti kun asioista ei voi suoraan kertoa kuitenkaan."pidä huoli että tiedät missä muijasi viettää yönsä"
-En harrasta mitään "muijia". Sana "muija" itsessään on jo halveksiva ja epäkunnioittava.
Sen sijaan Naiseni yöpymispaikan tiedän aina, kuten hän minun. Itsestään selvää.
Ainakin kaikille normaali älyllä varustetuilla ihmisillä.
"Ja mustasukkaisen ukon "
-Sekoitat mustasukkaisuuden ja kunnioituksen keskenään.
Itselleni ei esim tulisi koskaan pieneen mieleenkään mennä varattuna kenenkään vieraan naisen tai exän tms luokse yöksi.
Asia joka ei edes omalta puoleltani vaadi sen enempää keskustelua kuin esim se, että ollaan uskollisia toiselle. Kumpikin on itsestään selvyyksiä minulle.
"Mä en sori vaan tarvi ukkoa määrittelemään huoraanko mä vieraissa vai en."
-Et todellakaan...eiköhän se mitä sinä teet/olet tullut jo kaikille varsin selväksi tätä ketjua lukiessa. X)- kengät lähti
TheOne kirjoitti:
"pidä huoli että tiedät missä muijasi viettää yönsä"
-En harrasta mitään "muijia". Sana "muija" itsessään on jo halveksiva ja epäkunnioittava.
Sen sijaan Naiseni yöpymispaikan tiedän aina, kuten hän minun. Itsestään selvää.
Ainakin kaikille normaali älyllä varustetuilla ihmisillä.
"Ja mustasukkaisen ukon "
-Sekoitat mustasukkaisuuden ja kunnioituksen keskenään.
Itselleni ei esim tulisi koskaan pieneen mieleenkään mennä varattuna kenenkään vieraan naisen tai exän tms luokse yöksi.
Asia joka ei edes omalta puoleltani vaadi sen enempää keskustelua kuin esim se, että ollaan uskollisia toiselle. Kumpikin on itsestään selvyyksiä minulle.
"Mä en sori vaan tarvi ukkoa määrittelemään huoraanko mä vieraissa vai en."
-Et todellakaan...eiköhän se mitä sinä teet/olet tullut jo kaikille varsin selväksi tätä ketjua lukiessa. X)Tuo sun vastaus oli tosi huono. Olihan siinä taitavaa vittuilua ja hienosti hyödynnät sanontatapojani ja ylennät itsesi käyttämällä sivistyneempää kieltä ja korostat sitä,
mutta edelleenkään ei tule perustelua sille, millä tavalla kunnioitus ja mustasukkaisuus eroaa sulla keskenään, eli sun muijasi pitää kunnioittaa sun mustasukkaisuutta ollaksesi sun kanssa, mutta se sun mustasukkaisuus ei ole mustasukkaisuutta vaan kunnioituksen vaatimista?
WTF?
Eli taitava olet lyämään läskiksi sen mitä minä ensin sanon, mutta perusteluja sulta silti ei tule, ja nimenomaan järjeviä perusteluja.
En niitä tosin odotakaan koska noinhan se menee, että aina kun ihmiselle tulee liian vaikea kehitystehtävä eteen, hän vetoaa siihen suunnilleen että "asia vain on näin ja sillä selvä, koska asia on niin"
Mulle toisin kun sulle ei ole mikään elämässä itsestäänselvyys, en pidä toista tai hänen uskollisuuttaankaan itsestäänselvyytenä, ja joka tilanne pitäisi olla neuvoteltavissa eikä vain julistaa , että parisuhteessa toimitaan näin ja asiasta ei enempää keskustella. - pidämielessäsitääasi
kengät lähti kirjoitti:
Tuo sun vastaus oli tosi huono. Olihan siinä taitavaa vittuilua ja hienosti hyödynnät sanontatapojani ja ylennät itsesi käyttämällä sivistyneempää kieltä ja korostat sitä,
mutta edelleenkään ei tule perustelua sille, millä tavalla kunnioitus ja mustasukkaisuus eroaa sulla keskenään, eli sun muijasi pitää kunnioittaa sun mustasukkaisuutta ollaksesi sun kanssa, mutta se sun mustasukkaisuus ei ole mustasukkaisuutta vaan kunnioituksen vaatimista?
WTF?
Eli taitava olet lyämään läskiksi sen mitä minä ensin sanon, mutta perusteluja sulta silti ei tule, ja nimenomaan järjeviä perusteluja.
En niitä tosin odotakaan koska noinhan se menee, että aina kun ihmiselle tulee liian vaikea kehitystehtävä eteen, hän vetoaa siihen suunnilleen että "asia vain on näin ja sillä selvä, koska asia on niin"
Mulle toisin kun sulle ei ole mikään elämässä itsestäänselvyys, en pidä toista tai hänen uskollisuuttaankaan itsestäänselvyytenä, ja joka tilanne pitäisi olla neuvoteltavissa eikä vain julistaa , että parisuhteessa toimitaan näin ja asiasta ei enempää keskustella.TheOne ei ymmärrä tätä asiaa, koska hän itse ei voisi kuvitella menevänsä yöksi minnekkään, edes miespuolisen kaverinsa luo yöksi, koska se ei kuulu hänen tapoihinsa, hän ei ole lapsuudessakaan yökyläillyt kenenkään luona. Siksi TööttÖne ei ymmärrä muita kuin omia tapojaan, se on selvinnyt muille aikaa sitten, mutta muistutan tööttiä itseään tästä asiasta.
- kengät hukassa
pidämielessäsitääasi kirjoitti:
TheOne ei ymmärrä tätä asiaa, koska hän itse ei voisi kuvitella menevänsä yöksi minnekkään, edes miespuolisen kaverinsa luo yöksi, koska se ei kuulu hänen tapoihinsa, hän ei ole lapsuudessakaan yökyläillyt kenenkään luona. Siksi TööttÖne ei ymmärrä muita kuin omia tapojaan, se on selvinnyt muille aikaa sitten, mutta muistutan tööttiä itseään tästä asiasta.
Jep, sitä juuri tarkoitn raamien sisällä ololla että ei nähdä sitä vaivaa tuntea toinen kunnolla, vaan määritellään raamit ensin ja sitten laitetaan ihminen niiden sisälle.
On melkoista ylpeyttä miehen taholta, miksei naisenkin, että "annetaan kenkää" siis se että antaa kenkää toiselle, edellyttää että ollaan sun omalla reviirillä siis sen joka sitä kenkää antaa..Eli suhtautumistapa jossa mies määrittelee parisuhteen raamit, ja nainen on siellä vain vieraana ja saa kenkää jos on kuriton.
Se koko ajattelutapa on sellainen, että molempien suhteen osapuolien pitää oll täysiä ameeboja jotta suhde kestäisi, ja vailla joustoa suuntaan tai toiseen puhumattakaan kasvamisesta.
Kun raamit sanelee mihin suuntaan kasvetaan, niin väistämättä kun tulee vaikeampia mutkia eteen niin suhdetta ei ole tehty kestämään..
ja tämän mies selittää sillä etä "antaa kenkää"
Jos mun mies käyttäisi edes tuollaista sanontaa "antaa kenkää" mulle tai kenellekään edes teoreettisessa tilanteessa, niin kokisin reitin olevan erittäin suljettu hänen ihmisyyttään, todellista minää tai mielipiteitä ja tunteita kohti.
Joten mihin siitä enää voi mennä? Poistua suhteesta toki, sitähän tuo jätkä haluukin että my way or highway..ja se ajattelutapa erityisesti perustuu olettamukseen, että nainen on HÄNEN suhteessa HÄNEN parisuhteen raameissa ikäänkun vieraana joka saa sitten kenkää häneltä.
Koska jos olisi tasavertainen parisuhde niin siinä ei itseasiassa kumpikaan ole se joka pystyy antamaan toiselle kenkää, eikä olla kummankaan tontilla vaan molempien.
Mut sama tyyppi joka puhuu jostain kengän antamisesta, puhuu kunnioituksesta:D pidämielessäsitääasi kirjoitti:
TheOne ei ymmärrä tätä asiaa, koska hän itse ei voisi kuvitella menevänsä yöksi minnekkään, edes miespuolisen kaverinsa luo yöksi, koska se ei kuulu hänen tapoihinsa, hän ei ole lapsuudessakaan yökyläillyt kenenkään luona. Siksi TööttÖne ei ymmärrä muita kuin omia tapojaan, se on selvinnyt muille aikaa sitten, mutta muistutan tööttiä itseään tästä asiasta.
"TheOne ei ymmärrä tätä asiaa, koska hän itse ei voisi kuvitella menevänsä yöksi minnekkään, edes miespuolisen kaverinsa luo yöksi, koska se ei kuulu hänen tapoihinsa, hän ei ole lapsuudessakaan yökyläillyt kenenkään luona"
-Väärin meni arvailusi.
"ei ymmärrä muita kuin omia tapojaan,"
-Itseasiassa maailmaa ristiinrastiin kiertäneenä ja muuallakin kuin täällä Suomen lintukodossa asuneena, ni väittäisin kyllä että ymmärrän muiden tapoja melkoisesti keskiverto jamppaa/pirkkoa paremmin. ;)kengät hukassa kirjoitti:
Jep, sitä juuri tarkoitn raamien sisällä ololla että ei nähdä sitä vaivaa tuntea toinen kunnolla, vaan määritellään raamit ensin ja sitten laitetaan ihminen niiden sisälle.
On melkoista ylpeyttä miehen taholta, miksei naisenkin, että "annetaan kenkää" siis se että antaa kenkää toiselle, edellyttää että ollaan sun omalla reviirillä siis sen joka sitä kenkää antaa..Eli suhtautumistapa jossa mies määrittelee parisuhteen raamit, ja nainen on siellä vain vieraana ja saa kenkää jos on kuriton.
Se koko ajattelutapa on sellainen, että molempien suhteen osapuolien pitää oll täysiä ameeboja jotta suhde kestäisi, ja vailla joustoa suuntaan tai toiseen puhumattakaan kasvamisesta.
Kun raamit sanelee mihin suuntaan kasvetaan, niin väistämättä kun tulee vaikeampia mutkia eteen niin suhdetta ei ole tehty kestämään..
ja tämän mies selittää sillä etä "antaa kenkää"
Jos mun mies käyttäisi edes tuollaista sanontaa "antaa kenkää" mulle tai kenellekään edes teoreettisessa tilanteessa, niin kokisin reitin olevan erittäin suljettu hänen ihmisyyttään, todellista minää tai mielipiteitä ja tunteita kohti.
Joten mihin siitä enää voi mennä? Poistua suhteesta toki, sitähän tuo jätkä haluukin että my way or highway..ja se ajattelutapa erityisesti perustuu olettamukseen, että nainen on HÄNEN suhteessa HÄNEN parisuhteen raameissa ikäänkun vieraana joka saa sitten kenkää häneltä.
Koska jos olisi tasavertainen parisuhde niin siinä ei itseasiassa kumpikaan ole se joka pystyy antamaan toiselle kenkää, eikä olla kummankaan tontilla vaan molempien.
Mut sama tyyppi joka puhuu jostain kengän antamisesta, puhuu kunnioituksesta:D"Jos mun mies käyttäisi edes tuollaista sanontaa "antaa kenkää"
-Epäilen TODELLA suuresti, että sulla edes olisi mitään miestä, joten keskustelu tästä kanssasi on lähinnä filosofista ja teoreettista. Mikä sekin ontuu pahasti kun et edes yksinkertaista metaforaa ymmärrä. X)kengät lähti kirjoitti:
Tuo sun vastaus oli tosi huono. Olihan siinä taitavaa vittuilua ja hienosti hyödynnät sanontatapojani ja ylennät itsesi käyttämällä sivistyneempää kieltä ja korostat sitä,
WTF?
Mulle toisin kun sulle ei ole mikään elämässä itsestäänselvyys, en pidä toista tai hänen uskollisuuttaankaan itsestäänselvyytenä, ja joka tilanne pitäisi olla neuvoteltavissa eikä vain julistaa , että parisuhteessa toimitaan näin ja asiasta ei enempää keskustella."Olihan siinä taitavaa vittuilua ja hienosti hyödynnät sanontatapojani ja ylennät itsesi käyttämällä sivistyneempää kieltä ja korostat sitä,"
-Kirjoitan tänne kuten puhun livessä.
Ihmettelen suuresti miten sinä mahdat kommunikoida (olettaen että olet kykenevä siihen) jos kirjoitukseni piti sisällään sinun mittapuullasi "sivistynyttä kieltä". X)
"millä tavalla kunnioitus ja mustasukkaisuus eroaa sulla keskenään, "
-Mustasukkaisuus voi esim tässä tapauksessa esiintyä siten, että hlö pelkää toisen pettävän siellä yökylässä.
Kunnioitus tässä tapauksessa olisi sitä, että ei edes halua saattaa kumppaniaan tilanteeseen jossa tämä voisi ajatella niin ja siten pahoittaa mielensä.
*rautalankaa kuluu metritolkulla*
"en pidä toista tai hänen uskollisuuttaankaan itsestäänselvyytenä,"
-Ja juuri siksi se osoittaisi kunnioitusta toista kohtaan, että EI menisi minkään ex-hoidon luo yöksi, varsinkin kun (ap tekstiin viitaten) on muitakin vaihtoehtoja.
Koska se uskollisuushan ei ole itsestään selvää, kuten sanoit. ;)
"joka tilanne pitäisi olla neuvoteltavissa "
-Kun (tai pitäisikö sanoa "jos") saat joku päivä itsesi pitkäaikaiseen, vakavaan parisuhteeseen, niin tulet huomaamaan, että tällaiset asiat on yleensä kyllä jo tavalla tai toisella kyllä neuvoteltu ja sovittu heti alkumetreillä.
Eli kyse ei useimmiten ole mistään "julistuksesta" vaan aiemmin sovituista arvoista, käyttäytymismalleista (esim mikä on juuri ko suhteessa sopivaa ja mikä ei) ja niiden noudattamisesta ja ylläpitämisestä.
*rautalanka lopussa*
- Meitti vaan
Jos nainen tieten tahtoen loukkaa sinua tuonkin jälkeen niin eroa ! Mutta muista sitten itsekin toimia samalla säännöllä, eli ei asiaa entisten panojen luokse nukkumaan.
Itse tein tyttöystävälleni selväksi, että jos vielä baari-ilta päättyy jonnekin teille tuntemattomille, vaikkakin sitten työkaverin luokse niin minä olen jo kadonnut ennenkuin tulee aamulla kotiin.- hyvä
"Mutta muista sitten itsekin toimia samalla säännöllä, eli ei asiaa entisten panojen luokse nukkumaan. "
Tämähän miehillä on periaatteessa ainoa syy miksi eivät avoimesti juokse vieraissa öitä, sen ohella että eivät itsensä tuntien kykene uskollisuuteen kun tilaisuus pettämiseen avautuu millään tasolla.
Eli julistetaan vain säännöt itsellekin, siksi että voisi hyvällä omallatunnolla säädellä toista. - meitti vaan
hyvä kirjoitti:
"Mutta muista sitten itsekin toimia samalla säännöllä, eli ei asiaa entisten panojen luokse nukkumaan. "
Tämähän miehillä on periaatteessa ainoa syy miksi eivät avoimesti juokse vieraissa öitä, sen ohella että eivät itsensä tuntien kykene uskollisuuteen kun tilaisuus pettämiseen avautuu millään tasolla.
Eli julistetaan vain säännöt itsellekin, siksi että voisi hyvällä omallatunnolla säädellä toista.Miehet ja naiset pettävät yhtä paljpn nykyään. Vaihda miehen tilalle nainen ja pysyy teksti edelleen faktana.
- aikuinen mies
Miksi ihmeessä naisen pitää hengata ex-panonsa kanssa ja yöpyä tykönä? Tavallisen vajaan oloinen nainen. Sano suoraan että ei käy. Jos nainen ei ymmärrä, niin teillä ei todellakaan mene hyvin.
- Qsef
Samaa mieltä!! Ei teillä hyvin mee, jos nainen haluaa hengata ns. ex-panonsa kanssa ja olla vielä yötä. Ihan sama vaikkei olisi muuta yöpymisvaihtoehtoakaan, niin ei tehdä. Sitä joko sitoudutaan toiseen tai sitten ei.
Ymmärtänet itsekin, että kun alkujaan suhde on perustunut seksiin - ei se siitä mentaaliseksi hokkuspokkus muutu. Naisesi yrittää hyötyä sun hyväuskoisuudesta. Tyhmää ei tarvi näytellä, sitä et taida olla. Itse naisena voin sanoa monia erilaisia tuttavia kuulleena, että tuon tyyppinen touhu haiskahtaa. Voit olla 90% varma heidän välisestä seksistä. Kyllä jotakin kiellettyä on parhaillaan jo menossa. Kuten joku täällä jo totesi, tuo on sitä "avoimesti suhteessa" touhua.
Sua yritetään k*settaa! Älä vain uskokaan sen selityksiä! Ei vika ole sussa, vaan sun tyttöystävän omassa päässä.
Rehellisesti: anna kenkää jo nyt! Sinulla on pettäjä-lumppunen. Tuollainen nainen etsii myöhemminkin seuraa vieraasta pedistä...
- En hyväkyisi siksi
En osaa sanoa mitä pitäisi tehdä, enkä ehkä neuvoa sinänsä oikein. Koska en halua yllyttää ketään tahalliseen kriisiin tai eroon, tai ongelmiin, mitä ei ole. Sanon tämän, koska minä en tuota ehkä katselisi ja tuosta ehkä tulisi riita. Se ei ole ehkä oikein, mutta ystävyyden ja vakipanojen ero on selvä, vakipanot eivät ole enää ystäviä, heidän luokseen ei mennä yöksi jne. ja se nyt vaan on näin.
En lajia harrasta, mutta jokainen tuntemani joka harrastaa, harrastaa myös hyvin huolettomasti vatattujen kanssa olemista sekä on mielestäni herkempi pettämään kuin muut, koska pelkkä seksi merkkaa ja pelkkää seksiä voidaan harrastaa "irti muusta". Joten aivan hyvin he pystyvät tilaisuuden tullen irrottautumaan suhteestaankin ja no, jos jäävät kiinni tai kertovat (saadakseen itselleen hyvän olon), niin sitten heitä pitää ymmärtää.
Seksiä tuuttaa joka paikasta kyllästymiseen saakka, mutta edelleen se on kyllä niin, että ei, se ei ole niin vapaata koskaan ollut eikä tule olemaan. Ei kuulu hyväksyä kaikkea, sallia kaikkea ja jokaisella ihmisellä on kai hieman mustasukkaisuutta. On olemassa rajat ja normaali inhimillisyys. Mielestäni jos on tärkeämpää päästä vakipanolleen yöksi, kun pitää suhdetta kasassa, se kertoo jo siitä, että ei paljon kiinnosta. Kaikenmaailman selitykset "sä yrität hallita mun elämää" on ihan skeidaa, koska jokainen tietää sen, että seksin jälkeen asiat eivät ole samoin. Vakipanoista ei rakenneta ystäviä, vaikkei heitä karkuun tartte juostakaan, ja sen verran pitää hvyäksyä parisuhteessa se, että toinen hallitsee myös nyt omaa elämää, ettei tieten tahtoen loukkaa, riskeeraa - ja mitä se kertoo, että "merkityksetön vakipano" on muka niin tärkeä ystävä, että parisuhteensa voi riskeerata sen takia?
Miksi olen näin absolutisti? Siksi, että olen itse oikeasti ainoita joita tunnen kenellä on vuosia ja vuosia kestänyt oikea, läheinen ystävyyssuhde vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen, joka ei ole eikä kehity seksuaaliseksi. Suoraan sanottuna, en tunne juurikaan oikeasti muita: isoin osa joko päätyy sänkyyn "hyvän ystävän kanssa" ennemmin tai myöhemmin (taka-ajatuksia on tms.), ja sitä rataa, mutta silloin siinä on aina ollut ja siihen on kehitelty jotain muuta kuin yhteistä tekemistä ja harrastuksia. Meillä yhteistä on siis oikeasti yhteiset harrastukset ja tekemiset, ja meidän ystävyytemme on aidosti alkanut niistä. Ei kännipanoista, baarista tai hengailusta. Meillä on yhteisiä puheenaiheita, juttuja jne. kuten ystävillä on. Mieti siis, ovatko he oikeasti edes ystäviä.
Isoin osa ihmisistä siis kehittelee siihen kyllä seksiä ja sitä haluaa ja tilaisuuden tullen pettää. En kyttää seurustelukumppaniani sinänsä, en voi häntä estää, jos hän haluaa mennä.
Mutta en kyllä ymmärrä sitä rajojen testaamista: ei kukaan ole vahdittava pikkulapsi. Rajansa ja arvonsa pitää määritellä ITSE. Minä sanon sen ja minulle ne on selvät.
En ymmärrä seksikavereiden kanssa "ystävyyttä" koska se ei ole sitä koskaan ollutkaan. Ystävyys rakennetaan varsin toisin, ja se on aitojen yhteisten mielenkiinnon kohteitten varaan. Heh, no, onhan sitä seksikin, mutta kaikki meistä tietää että ei.
Itse myöskään en ole semmoisten ystävien ystävä enää, jos en voi ensinnäkin esitellä heitä aidosti pelkiksi kavereiksi, jos seurustelen. En siedä sairaanloista mustasukkaisuutta, mutta ymmärrän oikein hyvin, miksi joku ei katsele mitä tahansa: ja koska en myöskään halua seurustella lapatossun kanssa, en haluaisi itse, että toiselle olisi samantekevää kenen kanssa menen ja että hän vaan aina suvaitsisi.
En sinänsä lähtisi tuosta räyhäämään, mutta tekisin kyllä asian selväksi, mitä mieltä olen ja mitä siitä seuraa, jos seksikaverin yöpaikka on edelleen tärkeä. ja näin se on, hän ei rakenna mitään pysyvää ja etsii talutettavaa pässiä, jos hän säätää edelleen entisen ihastuksensa ja seksikumppaninsa kanssa. Ihminen joka rakastaa, omaa arvoja ja on varma, osaa myös valita mikä tulee ensin.
Lisäksi tiedän naisia, jotka ovat hieman lapsia. He testaavat laittaako mies rajan vai ei (pitäisihän se osata tosiaan itse). Ja jos ei, niin se on sitten moro. Ei ehkä nyt, mutta muutaman vuoden sisään hän kyllästyy lapatossumaiseen kiltteyteen ja paneekin jonkun kanssa, koska saa eikä jää kiinni, toinen uskoo kaiken eikä koskaan aseta rajoja.
Ja näin sitten oikeasti käy, eli älä ole liian suvaitsevainenkaan. Ihmiset valehtelee usein itselleenkin.- omatunto=?
No olipa ihmeellinen ja ylevä kirjoitus..
Kuulostat siltä ihmiseltä jonka elämässä ei ole mitään muuta kuin se mahdollisesti melko tuore parisuhde..
Jos vaikkapa reissaisit enemmän ja tuntisit enemmän ihmisiä, oppisit että elämässä pitää olla tietty vapaus. Ihan älytöntä ettei pysty menemään reissulla jonkun kaverin luo vaikkapa yöksi vaan siksi että joskus ollut sängyssä hänen kanssa esim 10 vuotta sitten.
On helppo kotisohvalta olla ylevä ja vaatia rajoja, mut tosi ihmeellistä että jos kerran osaat itselleis laittaa rajat niin mihin sä miestä tarvit niitä sule laittamaan? Musta tuntuu että uskollisuus on helppoa sulle, ja se on niin helppoa ettei sillä ole kohta mitään arvoakaan.
Mun mielestä on älytön elämänasenne ja seurustelun asenne, että mietitään vaan jatkuvasti että eihän se kaveri vaan mene vahingossa sänkyyn jonkun kanssa kun tilaisuus tulee?
LÄhinnä kunnia ja omanarvon tunto on hakusessa, jos sitä haetaan puolison kautta ettei rakasteta aidosti ja olla haavoittuvia, vaan asia pitää hoitaa kontrolloimalla ja vaatimalla.
Mä olen kattellut kun mieheni on naispuolisen exän luona yötä, olen kattellut senkin että mies on naispuolisen kaverinsa kanssa kahvilla ja en ole pätkääkään mustasukkainen.
Jos hiipii huoli mieleen annan asian olla, pian mies tulee kotiin ja halaa ja sanoo että kaikenlaisia naisia on taas nähty mutta mikään ei kotia voita jne..Itse osaa kieltäytyä asioista jotka häntä epäilyttää,ja hän ei ole mulle USKOLLINEN vaan itselleen uskollinen joten luotan hänelle koska hän on ihminen joka osaa sanoa ei.Ja hä osaa sanoa minullekin että ei. Jonkun luo menemiset ja festarireissut ja yöpymiset ja työmatkat on meille ilmoitusasia, eikä luvan kysymis asia. Jos mieheni alkaisi lupia kysellä minulta, alkaisin epäillä hänen järjemjuoksuaan ja kykyä määritellä itse omat rajansa.
ja jos hän näillä reissuillansa olisi pettänyt niin kyllä sen huomaisi käytöksestä.
Ja oikeasti, alan taipua myös vapaan suhteen kannalle että haittaisiko minua edes, vaikka hän nussisis jotain naista? Sen tietää vasta kun se osuu kohdalle, mut mikä ihmisellä niin helvetisti haittaa siinä mitä toinen tekee kun et ole läsnä?
Kaikenlainen vilunkipeli tappaa parisuhteen kuitenkin ennen pitkää, mä en mieti onko tää suhde todellinen vaan jos olen onnellinen ja se on riittävän todellista minulle, ei mun ole tarvis tietää onko mieheni "häntä heikki"
uskon että jos hän alkaisi panemaan naisia selkänitakana ja valehtelemaan, hän olisi jo niin toinen ihminen että en viihtyisi hänen kanssa.
Mulle on elämässä tärkeää sitäpaitsi ihan muut asiat, ihan omat asiani ja se mun elämä ei kaadu siihen missä mun ukkoni on tai mitä hän tekee..
Kaikki valehtelu on pelkoa, ja siitä kärsii eniten valehtelija itse. - Qsef
omatunto=? kirjoitti:
No olipa ihmeellinen ja ylevä kirjoitus..
Kuulostat siltä ihmiseltä jonka elämässä ei ole mitään muuta kuin se mahdollisesti melko tuore parisuhde..
Jos vaikkapa reissaisit enemmän ja tuntisit enemmän ihmisiä, oppisit että elämässä pitää olla tietty vapaus. Ihan älytöntä ettei pysty menemään reissulla jonkun kaverin luo vaikkapa yöksi vaan siksi että joskus ollut sängyssä hänen kanssa esim 10 vuotta sitten.
On helppo kotisohvalta olla ylevä ja vaatia rajoja, mut tosi ihmeellistä että jos kerran osaat itselleis laittaa rajat niin mihin sä miestä tarvit niitä sule laittamaan? Musta tuntuu että uskollisuus on helppoa sulle, ja se on niin helppoa ettei sillä ole kohta mitään arvoakaan.
Mun mielestä on älytön elämänasenne ja seurustelun asenne, että mietitään vaan jatkuvasti että eihän se kaveri vaan mene vahingossa sänkyyn jonkun kanssa kun tilaisuus tulee?
LÄhinnä kunnia ja omanarvon tunto on hakusessa, jos sitä haetaan puolison kautta ettei rakasteta aidosti ja olla haavoittuvia, vaan asia pitää hoitaa kontrolloimalla ja vaatimalla.
Mä olen kattellut kun mieheni on naispuolisen exän luona yötä, olen kattellut senkin että mies on naispuolisen kaverinsa kanssa kahvilla ja en ole pätkääkään mustasukkainen.
Jos hiipii huoli mieleen annan asian olla, pian mies tulee kotiin ja halaa ja sanoo että kaikenlaisia naisia on taas nähty mutta mikään ei kotia voita jne..Itse osaa kieltäytyä asioista jotka häntä epäilyttää,ja hän ei ole mulle USKOLLINEN vaan itselleen uskollinen joten luotan hänelle koska hän on ihminen joka osaa sanoa ei.Ja hä osaa sanoa minullekin että ei. Jonkun luo menemiset ja festarireissut ja yöpymiset ja työmatkat on meille ilmoitusasia, eikä luvan kysymis asia. Jos mieheni alkaisi lupia kysellä minulta, alkaisin epäillä hänen järjemjuoksuaan ja kykyä määritellä itse omat rajansa.
ja jos hän näillä reissuillansa olisi pettänyt niin kyllä sen huomaisi käytöksestä.
Ja oikeasti, alan taipua myös vapaan suhteen kannalle että haittaisiko minua edes, vaikka hän nussisis jotain naista? Sen tietää vasta kun se osuu kohdalle, mut mikä ihmisellä niin helvetisti haittaa siinä mitä toinen tekee kun et ole läsnä?
Kaikenlainen vilunkipeli tappaa parisuhteen kuitenkin ennen pitkää, mä en mieti onko tää suhde todellinen vaan jos olen onnellinen ja se on riittävän todellista minulle, ei mun ole tarvis tietää onko mieheni "häntä heikki"
uskon että jos hän alkaisi panemaan naisia selkänitakana ja valehtelemaan, hän olisi jo niin toinen ihminen että en viihtyisi hänen kanssa.
Mulle on elämässä tärkeää sitäpaitsi ihan muut asiat, ihan omat asiani ja se mun elämä ei kaadu siihen missä mun ukkoni on tai mitä hän tekee..
Kaikki valehtelu on pelkoa, ja siitä kärsii eniten valehtelija itse.No sinullapa vasta erikoinen kirjoitus on. Ilmeisesti sua kirpaisi se, että edellinen vastaaja omaa selkeän käsityksen 'ystävyyksistä'.
Sinun tekstin läpi taas paistaa itsekunnioituksen puute. Vaikutat miellyttäjältä. Ne omat tunteet on haudattu jonnekin. Se vain paistaa läpi sun kirjoituksesta, riippumatta mikä sun kanta on asiaan. Niin sehän se, sulta puuttuu selkeä näkemys ja edellisen varmuus näyttää heiluttaneen sun sisintä. - omatunto2
Qsef kirjoitti:
No sinullapa vasta erikoinen kirjoitus on. Ilmeisesti sua kirpaisi se, että edellinen vastaaja omaa selkeän käsityksen 'ystävyyksistä'.
Sinun tekstin läpi taas paistaa itsekunnioituksen puute. Vaikutat miellyttäjältä. Ne omat tunteet on haudattu jonnekin. Se vain paistaa läpi sun kirjoituksesta, riippumatta mikä sun kanta on asiaan. Niin sehän se, sulta puuttuu selkeä näkemys ja edellisen varmuus näyttää heiluttaneen sun sisintä.Lähinnä tuo heilutti:
"Ystävyys rakennetaan varsin toisin, ja se on aitojen yhteisten mielenkiinnon kohteitten varaan."
Joku van tuosta noin väittää, että ystäväni eivät ole ystäviäni..ihan kuin tietäisi mitään.
No, ei ole mun ongelma jos joku rajaa ihmiset pelkkiin lokeroihin. Mut toi näkemys suorastaan huusi vastanäkemystä, koska oli niin heteronormatiivinen luterilainen päähänkaadettu epäpersoonallinen solkkaus tolta kirjoittajalta.
- hywä weli
Ihan hihasta vedetty juttu. Älä tee mitään. Kuvittele vaikka että joskus voit vielä saada ihan oikean tyttöystävän...
- eräs vaan
Tyttöystäväsi ei kunnioita sinua, eikä teidän suhdettanne! Jos kunnioittaisi, niin ymmärtäisi kyllä, että ei ole sopivaa mennä yöksi ex panon luokse.
Epäilen, että teillä ei mene niin hyvin kuin sinä haluat uskoa. Merkit ovat jo ilmassa.. - Aloitus on trolli
Minunkin exäni kävi tansseissa ystävänsä kanssa.
Ovat nykyisin muuten naimisissa.
Jälikiviisaana voin sanoa että olipa hyvä etten kieltänyt menemästä. Kakka sai mennä.
Eli jos et välitä tyttöystävästäsi niin anna sen mennä. - älä ole vässykkä
Ihminen on vain tehty niin oli kyeessä mies tai nainen, että vaikka mennessä on ajatus että ei petetä jne, mutta kun tulee se tilanne ja tilaisuus niin ne hormoonit vaan lähtee toimiin ja se on vain menoo sitten. Ja se exä vähät välittää onko sun muikkelis suhteessa vai ei, varsinkin jos se on vielä sinkku.
Hyväksymällä sen, että se menee exän luo yöks niin hyväksyt samalla sen, että sie naidaan ja kovaa. Itse laittaisin naisen koville ja kertoisin, että suhde loppuu, jos ei tule vastaan. Ja kyse ei ole sulla vielä luottamuspulasta vaan toisen arvostamisesta.- kengät lähti
Jos sulla on tommoset hormoonit niin suosittelen hankkimaan lääkärin apua esim kemiallinen kastraatio.
Jos ei pysty olemaan naimatta ja pettämättä tilaisuuden tullen, ei kannata olla parisuhteessa.
- kummitus
Minä en oikein ymmärrä näitä aggressiivisia avoimen suhteen puolustajia. Eikö ole jokaisen parin oma asia, miten nämä asiat haluaa sopia? Tunnen pareja, joille vastakkaisen sukupuolen kanssa saunominen on porukassakin kielletty. Meilläkään ei yökyläilyt exien luona tulisi kyseeseen, ei pakosta tai pelosta, vaan siksi ettei se kummankaan mielestä ole sopivaa tai kunnioittavaa käytöstä. Sitten on täysin avoimia suhteita joissa seksikin vieraiden ihmisten kanssa hyväksytään. Ei kumpikaan näistä malleista tai mikään siltä väliltä ole oikein tai väärin. Ne ovat vain erilaisia tapoja kokea maailma.
Useimmat ihmiset haluavat seurustella ihmisen kanssa, jonka käsitys sopivasta ja epäsopivasta käytöksestä parisuhteessa vastaa suunnilleen omaa näkemystä. Ei siinä ole mitään väärää, eikä vapaamielisempi osapuoli ole mitenkään enempää oikeassa kuin se konservatiivisempi puoliskokaan. Jos näistä asioista ollaan kovin erimieltä, niin se on iso ongelma, toinen kokee itsensä kahlituksi ja toinen kaltoinkohdelluksi. Ei toimi.
Kun tuo nyt tuli sanottua, niin aloituksesta jäi kyllä kokonaisuudessaan se fiilis, ettei kyseessä ole omista oikeuksistaan kiinni pitävä vapaamielinen mutta uskollinen tyttö, vaan että aloittajan tyttöystävällä ei aidosti ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Mutta se nyt vaan oli käsitys jonka aloitusviestistä sain, en tietenkään ko. henkilöitä tunne.- kenkä lähti
No avoimen suhteen puolustajat voi olal aggressiivisia juu,
mut melko aggressiivisesti on sekin sanottu että jos naisella tai miehelä on parisuhteen aikana ystäviä joiden kanssa joskus ollut sängyssä, nii hän ei silloin kunnioita suunnilleen puolisoaan eikä ihmisiä eiköä itseään jne.
ja nämä eivät ole oikeita ystäviä vaan sp elimet alkavat lätisemään heti kun silmä välttää. Melko aggressiivisesti on sanottu sekin, että heti jos teet toisin kuin pelokas valtaväestö, niin olet pettänyt jo puolisoa ennenkuin kukaan voi edes todistaa mitään nu**imista tapahtuneenkaan.
Vaan jos sulla on vastakkaista sukupuolta oleva ystävä tai exä jonka kanssa olet tekemisissä, niin oot jo yht kuin pettäjä. - ystävyysonarvokas
kenkä lähti kirjoitti:
No avoimen suhteen puolustajat voi olal aggressiivisia juu,
mut melko aggressiivisesti on sekin sanottu että jos naisella tai miehelä on parisuhteen aikana ystäviä joiden kanssa joskus ollut sängyssä, nii hän ei silloin kunnioita suunnilleen puolisoaan eikä ihmisiä eiköä itseään jne.
ja nämä eivät ole oikeita ystäviä vaan sp elimet alkavat lätisemään heti kun silmä välttää. Melko aggressiivisesti on sanottu sekin, että heti jos teet toisin kuin pelokas valtaväestö, niin olet pettänyt jo puolisoa ennenkuin kukaan voi edes todistaa mitään nu**imista tapahtuneenkaan.
Vaan jos sulla on vastakkaista sukupuolta oleva ystävä tai exä jonka kanssa olet tekemisissä, niin oot jo yht kuin pettäjä.Osa ihmisistä katsoo tätä maailmaa tosi seksistisestä näkökulmasta, ne on näitä pelokkaita, luottamattomia, jollain tasolla pettyneitä ihmisiä. On todella turhauttavaa sinkku naisena elää, kun aina vedetään se seksi mukaan kenen tahansa miehen kanssa liikutkin, ja jos teet sen useamman kerran tai vaikka kerran kuukaudessa säännöllisesti, niin seksisuhde on itsestään selvyys. Ne on näitä toisia hallitsemaan pyrkiviä miehiä ja naisia.
- kyllästyny jo
Ehkä munkin pitää ettiä entisiä panoja niin mieskin huomais, etten oo
mikään itsestään selvyys.
Vituttaa, kun kaikki on nii helvetin hyvin, kun mennää kuin hän toivoo,
mutta akasta viis.
Ei oo ihme että akat kyllästyy miehiin, jotka on itserakkaita ja huomio
ainoostaan omat tarpeet. - näin on munat
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014081318571439_lz.shtml
ja sit vielä ihmetellään.....- Uusiakehiin
Perusbaariämmä tai huomiohoro. Et vaan näe tilannettas, vaihda parempaan heti ku tajuut..
- nainen5
Parisuhteen pelisäännöt puuttuvat. Nainen haluaa erota kun menee yöksi toiselle miehelle?
- hyvääpäivääkirvervar
Ei, vaan naisen mies ei näe nenäänsä pidemmälle.
Jos miehen kaverin nainen menee naimaan exänsä kanssa, niin silloin omakin nainen sen tiätty tekee ja aina aina aina tapahtuu naimista, varsinkin yöllä, kun silloin on kerta niin pimeetkin. - 30+7
Johan reagoit, "kielsit ehdottomasti" etkä aloittanut dialogia, ellei juttunne ollut muutenkin kivillä niin nyt on ainakin.
Yksipuolinen ilmoittaminen on suhteen tuho. Oma eksäni on oikein läheinen ystävä. Mies joka nyt on aviomieheni selitti tutustumisvaiheessamme, rauhallisesti, että onhan se vähän outoa että oletettavasti vapaa nainen skypettää eksän kanssa tunnin joka ilta. Päätimme siis kaikki viettää aikaa yhdessä -minä, nyt-aviomies, exä, ja exän avokki. Exän avokki ja mies ystävystyivät myöskin ja tilanteesta kehittyi aivan normaali perheystäväsysteemi kaikille neljälle.
On totta että eksän kanssa ei pidä pitää yhteyttä jollei ole vielä jutusta yli -oli sitten sinkku tai ei. Toisaalta jotkut jutut loppuvat omaan mahdottomuuteensa, ja molemmille osapuolille on aivan selvää ettei muu kuin ystävyys tulisi mitenkään kysymykseen. Olisit puhunut tyttöystävällesi ja selvittänyt miten asia oikeastaan on -itse yövyn aina eksäni luona kun käyn siinä kaupungissa, mutta otan kyllä mieheni aina mukaan ja molemmat nukumme olohuoneen vuodesohvassa.- Tekstinaloittaja
No niinhän siinä kävi, että tyttöystävä tuli kotiin reidet mustelmilla, vaikka ei kuulemma yöksi jäänyt. Mutta halusi erota ja kuulemmma tämä olisi käynyt kuitenkin jossain vaiheessa. Heh heh
Itse olen tästä ehkä jotain oppinut. Ajattelin, että hänen olisi pitänyt itse tajuta kunnioittaa toista, mutta ilmeisesti suhteessa liukkaampaan osapuoleen pitää määrätä tarkat rajat, ettei saa könilleen. - Sitten tekstaan minä
Tekstinaloittaja kirjoitti:
No niinhän siinä kävi, että tyttöystävä tuli kotiin reidet mustelmilla, vaikka ei kuulemma yöksi jäänyt. Mutta halusi erota ja kuulemmma tämä olisi käynyt kuitenkin jossain vaiheessa. Heh heh
Itse olen tästä ehkä jotain oppinut. Ajattelin, että hänen olisi pitänyt itse tajuta kunnioittaa toista, mutta ilmeisesti suhteessa liukkaampaan osapuoleen pitää määrätä tarkat rajat, ettei saa könilleen.Jos henkilö on sellainen että häntä pitää vahtia ja laittaa rajoja, niin ei taida olla suhteen arvoinen?
Paras kun ei vahdi ollenkaan eikä käske mitä pitää tehdä Sanoo vain että uskollisuutta toivoo ja jos toinen ei siihen oma-aloitteisest kykene niin suhde päättyy.
Kuulostaa että sut nyt vaan on dumpattu, ja käännät sen niin että nainen petti.
Ei se sun kans varmaan ois kauaa ollut muutenkaan, pettäminen on monesti tekosyy päästä suhteesta eroo. Toinen ei ainakaan jää lahkeeseen roikkuun.
Raukkaimaisesti toimittu naiseltasi, mutta jos luulet että tuo tilanne johtuu riittävien rajojen puutteesta olet väärässä. Vaan johtuu siitä, ettei nainen rakastanut sua.
Edelleen sitä mieltä että molemmat vastaa sekä reissulla että kotona itse siitä, että ne housut pysyy jalassa.
- dooris34
Minusta on uskomatonta ett näitä naisia aina löytyy mennään ystävä panokaverin luo yöksi ja mitään ei tapahtuisi.
Miksi ei voi sen verran ollla kunnioittava että lopettaa suhteen ensin ja lähtee sitten pettämään. Minullakin on paljon miespuolisia ystäviä mutta en ole koskaan ehdottanut että tulen sun luo yöksi. Kyllä ne kaveri keskustelut keritään päiväsaikaan puhua ja seurustella tarpeeksi. Siinä mielessä kaikki jotka esittää noin asiansa on jo päätöksensä tehneet. Pitäisi antaa avaimet jo siinä vaiheessa takaisin. Naisena olen pettynyt että tuollaisia paskavälejä on naisena. Vaikuutta meinaan meihin uskollisiin ja rehteihin naisiin tuo kavala käytös kun sinkkumiehet on niin katkeria. Ja minua taas tympäsee olla se paskaastia sitten tämmöisten naisten jälkeen. ei kiitos. Siksi olenkin yksin ja pysyn.- Kokemuksenrintaaani74
Kasvata jätkä pallit!
1. Mitään platonisia panoja ei ole olemassa.
2. Exien kanssa on aina jännitettä.
Peräänny koko suhteesta! Sano sille vaan ystävällisesti, et susta tuntuu et sun on aika jatkaa uusiin kuvioihin. Todennäkösesti naises on horo, joten kehu sitä ja mitä teil oli, ja et kaipaat niitä paljon. Toivota kaikkea vaan hyvää.
1. Sä et tarvi horoa
2. Sä et tarvi naista, joka näkee vain oman napansa.
3. Sä et tarvi naista, joka ei arvosta sua.
Älä kuluta aikaas ja energiaas naisiin, jotka puree sua ku oot niille ystävällinen. Jos kiellät naistas, ni se hyppää sänkyyn todennäkösesti seuraavan kanssa. Naisesi on niin itsekeskeinen, että älä suostu edes keskustelemaan asioista.
Jos seuraat ohjeitani, naisesi tulee vielä itkemään perääsi. Mutta mitä kukaan tekee naisella joka osaa vain pilata sun elämää. Mitä teet naisella, joka ei osaa rakastaa sua. Mitä teet naisella, joka halveksii sua käytöksellään. Vaikka sä oisit ruma, ku linnunpelätin, sun on vain päästävä pois tuosta. Mielummin yksin, ku horon kanssa. - Minnieley
Kokemuksenrintaaani74 kirjoitti:
Kasvata jätkä pallit!
Peräänny koko suhteesta! Sano sille vaan ystävällisesti, et susta tuntuu et sun on aika jatkaa uusiin kuvioihin. Todennäkösesti naises on horo, joten kehu sitä ja mitä teil oli, ja et kaipaat niitä paljon. Toivota kaikkea vaan hyvää.
1. Sä et tarvi horoa
Älä kuluta aikaas ja energiaas naisiin, jotka puree sua ku oot niille ystävällinen. Jos kiellät naistas, ni se hyppää sänkyyn todennäkösesti seuraavan kanssa. Naisesi on niin itsekeskeinen, että älä suostu edes keskustelemaan asioista.
Jos seuraat ohjeitani, naisesi tulee vielä itkemään perääsi. Mutta mitä kukaan tekee naisella joka osaa vain pilata sun elämää. Mitä teet naisella, joka ei osaa rakastaa sua. Mitä teet naisella, joka halveksii sua käytöksellään. Vaikka sä oisit ruma, ku linnunpelätin, sun on vain päästävä pois tuosta. Mielummin yksin, ku horon kanssa.Tämän viestiketjun aloittaja on varmaankin eronnut jo kauan sitten. En usko ollenkaan tuollaisiin kaveruhteisiin näin naisena. Onhan se toki mahdollista, että panonkin kanssa voi olla vain kaveri.
- 434333rtretrt
Kokemuksenrintaaani74 kirjoitti:
Kasvata jätkä pallit!
1. Sä et tarvi horoa
Jos seuraat ohjeitani, naisesi tulee vielä itkemään perääsi. Mutta mitä kukaan tekee naisella joka osaa vain pilata sun elämää. Mitä teet naisella, joka ei osaa rakastaa sua. Mitä teet naisella, joka halveksii sua käytöksellään. Vaikka sä oisit ruma, ku linnunpelätin, sun on vain päästävä pois tuosta. Mielummin yksin, ku horon kanssa.Kiitos järjen sanoista!
Noit röyhkimyksiä kyllä löytyy pilvin pimein -itsellä nollatoleranssi..
Eikö ihmisillä ole enää itseluottamusta yhtään?
Hyväksy tilanne.
Toiset on vaan parempia panemaan. Ei sille mitään mahda.- 423423342432
Kai tää nyt on provo, kun ei kerrota lainkaan syytä, että miksi hänen on juuri sinne entisen panon luoksi mentävä yöksi.
- Mary
Mikä loistava loitsupolku olen törmännyt, tohtori Oboh on voimakkain loitsupolku koskaan. Kun minut on ojennettu kovasta työstäni rahoista jonkinlaisista online-huijareista, jotka erosivat itsestään oikeinkirjoittajina. Mutta kunnia on jumalalle, että törmäsin tohtori Obohin, joka pyyhki pois kyyneleeni ja otti pois kaikki tuskansa, mitä olen menettänyt palatakseen rakastajaani, jonka olen yrittänyt kaikin keinoin saada takaisin. Haluan käyttää tätä mediaa kiittääkseni tohtori obohia saadakseni rakastajaani minulle 24 tunnin kuluessa ja nyt olen onnellinen elämäni rakkaudesta ja hän toi kaikki toiveet naisena. Kiitos vielä kerran tohtori Oboh. ota yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
Hänen verkkosivuillaan: https://oboh-temple-of-answer.site123.me/
Nimeni: Vivian
Maa: Australia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975888Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442787- 442277
- 932019
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381981Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291365- 761332
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131257Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41197Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2811184