Jos naiset näette kiinnostavan miehen, niin miksi ette tee aloitetta?
Miksei naiset tee aloitteita?
133
523
Vastaukset
- Henna*
Aloitteen tekeminen on miesten tehtävä. En halua mitään ujoa hiirulaista itselleni.
- mahdoton yhtälö
Miksei myös naisten tehtävä? Minäkään en halua ujoa hiirulaisnaista, joten miten pattitilanne ratkaistaan?
- 2+3
mahdoton yhtälö kirjoitti:
Miksei myös naisten tehtävä? Minäkään en halua ujoa hiirulaisnaista, joten miten pattitilanne ratkaistaan?
Odotat että löydät naisen joka itse sua iskee.
- ijhigufu
No kun se nyt vaan on sun rooli. Kuhnuri.
Naisilla on kato valtavat paineet, ne on uhreja ja meillä on tasa-arvo. - Kuu taivaalta
2+3 kirjoitti:
Odotat että löydät naisen joka itse sua iskee.
Kyllä sinä aikana kerkeää vettä virtaamaan joessa jos toisessakin.
- huhhhuuu
Kuu taivaalta kirjoitti:
Kyllä sinä aikana kerkeää vettä virtaamaan joessa jos toisessakin.
Omapas on valintasi.
- Henna*
Etkö ole kuullut kysynnän ja tarjonnan laista? Meihin naisiin kohdistuu miesten taholta suurempaa kysyntää, joten saamme kyllä aina valita kenet haluamme. Jos et siis tee aloitetta niin se on voi voi, valitsen sitten toisen (paremman) miehen, joka uskaltaa tehdä aloitteen.
- nnhnmh
huhhhuuu kirjoitti:
Omapas on valintasi.
Olen aikaisemmin ajatellut, että jos mies on kiinnostunut, hän tekee aloitteen ja että se on paras pohja suhteelle, että hän oikeasti haluaa tutustua minuun ja olla kanssani.
Poikkesin tästä säännöstä ja tein aloitteen miehelle.Aloimme seurustella ja muutimmekin yhteen. Vasta vuosien jälkeen kävi ilmi, että hän ei halua sitoutua minuun ja mennä naimisiin. Erosimme.
Opin kerrasta. Ilmeisesti on todella niin, että mies on aloitteellinen itse, jos on vakavissaan naisen suhteen. En tee enää aloitteita koskaan. - miehellä kesti
nnhnmh kirjoitti:
Olen aikaisemmin ajatellut, että jos mies on kiinnostunut, hän tekee aloitteen ja että se on paras pohja suhteelle, että hän oikeasti haluaa tutustua minuun ja olla kanssani.
Poikkesin tästä säännöstä ja tein aloitteen miehelle.Aloimme seurustella ja muutimmekin yhteen. Vasta vuosien jälkeen kävi ilmi, että hän ei halua sitoutua minuun ja mennä naimisiin. Erosimme.
Opin kerrasta. Ilmeisesti on todella niin, että mies on aloitteellinen itse, jos on vakavissaan naisen suhteen. En tee enää aloitteita koskaan.vuosia havaita kaikki vikasi ja ärsyttävyytesi.
- äly hoi
nnhnmh kirjoitti:
Opin kerrasta. Ilmeisesti on todella niin, että mies on aloitteellinen itse, jos on vakavissaan naisen suhteen. En tee enää aloitteita koskaan.Ihan yhtä hyvin ne suhteet voi päättyä jos mies on tehnyt aloitteen, vai luuletko oikeasti, että mies jotenkin tunnistaa ulkonäön perusteella täydellisen yhteensopivuuden ja toisaalta sitten, että mies ilman omaa tahtoa ryhtyy suhteeseen naisen kanssa, jota ei halua vain koska nainen teki aloitteen.
Vaikuttaa siltä, että nämä "aloitteet on naisen tehtävä"-naiset ei ole kovin välkkyjä. - korjaus
äly hoi kirjoitti:
Ihan yhtä hyvin ne suhteet voi päättyä jos mies on tehnyt aloitteen, vai luuletko oikeasti, että mies jotenkin tunnistaa ulkonäön perusteella täydellisen yhteensopivuuden ja toisaalta sitten, että mies ilman omaa tahtoa ryhtyy suhteeseen naisen kanssa, jota ei halua vain koska nainen teki aloitteen.
Vaikuttaa siltä, että nämä "aloitteet on naisen tehtävä"-naiset ei ole kovin välkkyjä.siis "aloitteet on miehen tehtävä"-naiset
- pimpin valta
Henna* kirjoitti:
Etkö ole kuullut kysynnän ja tarjonnan laista? Meihin naisiin kohdistuu miesten taholta suurempaa kysyntää, joten saamme kyllä aina valita kenet haluamme. Jos et siis tee aloitetta niin se on voi voi, valitsen sitten toisen (paremman) miehen, joka uskaltaa tehdä aloitteen.
Taidat olla laasaslainen.
- Joku vaan
Aloitteita tekemätön mies on siis aina hiirulainen?
Entäpä kun se mies saa pillua niiltä kauniilta mallitason naisilta, mutta ei tee aloitteita naisille, niin onko hän sinun mielestäsi hiirulainen ja ujo?
Mies on KAIKIN PUOLIN miehekäs, määrätietoinen ja asennetta omaava, komea, seksikäs, haluttava, isokaluinen ja itsevarma mies. Eli on niin seksikäs ja haluttava, että kellistää sänkyynsä niitä mallitason naisia. Herättää huomiota naisissa JOKA IKISESSÄ PAIKASSA.
Kun hän ei siis tee aloitetta sinulle, hän on ujo hiirulainen? Tajuatko esim. että tuollaisen miehen ei tarvitse tehdä aloitteita sinunlaiselle tavisnaiselle, koska saa niitä mallitason naisia ihan muutenkin?
Hän voi tehdä aloitteen mallitason naisille, mutta sinä pidät häntä hiirulaisena? Jos kyseisen miehen ulkonäkö, sanat, teot, karisma, olemus, asenne, määrätietoisuus, jne. on KAIKIN PUOLIN miehekäs, niin sinä pidät häntä jonain vitun hiirulaisena, kun hän ei tee sinulle aloitetta?????????????????????
Jospa hänen mielenkiintonsa kohteena ovatkin ihan muut kuin mitkään tavisnaiset? Jospa hänellä riittää sitä naisseuraa huomattavasti sinua viehättävämmistä naisista, eikä täten tarvitse tyytyä tekemään aloitteita sinulle?
Logiikkaasi on todella, todella, todella, todella vaikeaa ymmärtää. Ymmärrätköhän sinä itsekään, mitä oikein kirjoitat?
- lottamari<3
Olen tehnyt kaikki aloitteet..suomalainen mies ei tee aloitteita,..suomalainen mies vaan pälyilee junttimaisesti ja kittaa kuudetta kaljaa naamaansa..siinä välissä on ehdittävä sille sanoa ne "käytkö täällä usein" sanat,.ennen kuin se tipahtaa pöydän alle..
- höpöhöpö.
Höpöhöpö.
- paskajalka
Sietääkin tehdä, koska naisilla on huomattavasti suurempi todennäköisyys onnistua aloitteissaan! Jos eläisimme äly-yhteiskunnassa, niin naiset tekisivät kaikki aloitteet ihan logiikan pohjalta (suurempi todennäköisyys onnistua)..
- lottamari<3
höpöhöpö. kirjoitti:
Höpöhöpö.
Ellei nainen tee aloitetta, niin mies ei persustaan penkistä ja nenäänsä kaljalasista nosta..näin on.
- ou jee
lottamari<3 kirjoitti:
Ellei nainen tee aloitetta, niin mies ei persustaan penkistä ja nenäänsä kaljalasista nosta..näin on.
Kyllä se näin on kun minä sen sanon. Isikin aina sanoo, että meiän tyttö se on aina oikeessa.
- 7+11
Mikset mielummin alkais tekee täällä palstan pojille niitä alotteita, ei välttämättä ois ees sellainen alkoholisti.
- 3+3
Voin osoittaa, että olen miehestä kiinnostunut mutta aloitteen hänen pitäisi tehdä itse. Jos ei tajua tai ei uskalla, mitä siinä muka menettäisin.
- no kuules
miten se kiinnostuneisuutesi miestä kohtaan näkyy.. Annas kun arvaan, sinä hymyilet..
- voi elämän kevät
Miehen mielenkiintoisuus siis määrittyy sillä tekeekö aloitteen vai ei? Mikä sulla on älykkyysosamäärä? Ei ihme, että parisuhteet ei toimi, kun naisilla ei ole yläkerta ihan kunnossa. Letut levällään vaan keikistellään, että kuka tökkää munansa ekana. Huoh. Ei voi kyllä ätmejä syyttää.
- nähty juttu
no kuules kirjoitti:
miten se kiinnostuneisuutesi miestä kohtaan näkyy.. Annas kun arvaan, sinä hymyilet..
Nainen katselee sua pitempään ja jotenkin pitäisi hiffata se ero kiinnostuneisuuden ja muuten vaan katselun kanssa?
- no kuules
nähty juttu kirjoitti:
Nainen katselee sua pitempään ja jotenkin pitäisi hiffata se ero kiinnostuneisuuden ja muuten vaan katselun kanssa?
..siinäpä onkin tekemistä, että tajuaa mitä naisella mielessä jos ylipäätään mitään.
- Mini diamond*
voi elämän kevät kirjoitti:
Miehen mielenkiintoisuus siis määrittyy sillä tekeekö aloitteen vai ei? Mikä sulla on älykkyysosamäärä? Ei ihme, että parisuhteet ei toimi, kun naisilla ei ole yläkerta ihan kunnossa. Letut levällään vaan keikistellään, että kuka tökkää munansa ekana. Huoh. Ei voi kyllä ätmejä syyttää.
Kuinka älytön itse olet? Tietenkin naista kiinnostaa ja kiihottaa enemmän mies, joka on kiinnostunut hänestä, kuin arasti kulmiensa alta etäältä pelokkaana pälyilevä mykkä arkajalka, joka ei saa tehtyä asioiden eteen yhtään mitään! Kuka nyt haluaisi passiivisen nyhjäkkeen, jolle täytyy rautalangasta vääntää, että todellakin, tässä nyt olisi kiinnostusta ilmassa.
Kyllä se on niin, että minä ainakin sytyn siitä, että mies on aktiivinen ja osoittaa selvästi olevansa kuumana minuun. Ei siis tietenkään heti tavatessa, mutta alusta voi jo päätellä paljon. En jaksa enää tuhlata aikaa ja odotella josko joku ujo nysväke kehittäisi selkärankaa -ellei sitä ole alussa, ei sitä myöhemminkään ilmene. - 3+3
no kuules kirjoitti:
..siinäpä onkin tekemistä, että tajuaa mitä naisella mielessä jos ylipäätään mitään.
Niin kuin kirjoitin, jos on älykääpiö tajuamaan eroa hymyssä, katseessa, eleissä, niin pysykä siel kaukana.
Mun kanssa ei voi erehtyä, koska normaalisti en edes hymyilisin miehel jos ei tyyppi kiinnosta. Eikä kukaan koskaan erehtynyt :) - hyi olkoon
Mini diamond* kirjoitti:
Kuinka älytön itse olet? Tietenkin naista kiinnostaa ja kiihottaa enemmän mies, joka on kiinnostunut hänestä, kuin arasti kulmiensa alta etäältä pelokkaana pälyilevä mykkä arkajalka, joka ei saa tehtyä asioiden eteen yhtään mitään! Kuka nyt haluaisi passiivisen nyhjäkkeen, jolle täytyy rautalangasta vääntää, että todellakin, tässä nyt olisi kiinnostusta ilmassa.
Kyllä se on niin, että minä ainakin sytyn siitä, että mies on aktiivinen ja osoittaa selvästi olevansa kuumana minuun. Ei siis tietenkään heti tavatessa, mutta alusta voi jo päätellä paljon. En jaksa enää tuhlata aikaa ja odotella josko joku ujo nysväke kehittäisi selkärankaa -ellei sitä ole alussa, ei sitä myöhemminkään ilmene.No en mää ainakaan tee aloitteita nössönaisille, jotka eivät uskalla tehdä aloitettaa itse. Miten arka sitä pitää naisen olla, jos ei aloitetta uskalla tehdä, kysyn?
- Fem-isminRiemuvoitto
nähty juttu kirjoitti:
Siinä on sekin piru merrassa, että saatat tietämättäsi syyllistyä seksuaaliseen ahdisteluun
- :))
3+3 kirjoitti:
Niin kuin kirjoitin, jos on älykääpiö tajuamaan eroa hymyssä, katseessa, eleissä, niin pysykä siel kaukana.
Mun kanssa ei voi erehtyä, koska normaalisti en edes hymyilisin miehel jos ei tyyppi kiinnosta. Eikä kukaan koskaan erehtynyt :)Naisen ei tarvitse kuin hymyillä. Eikä välttämättä tarvitse edes tehdä sitäkään.
Eli vähintäänkin tässä asiassa ovat etuoikeutetussa asemassa miehiin nähden. Joku saattaisi sanoa, että tässäkin.
Naisen ei tarvitse olla kuin nainen. Miehen pitää olla vähintään sukellusveneen kapteeni. - 3+3
:)) kirjoitti:
Naisen ei tarvitse kuin hymyillä. Eikä välttämättä tarvitse edes tehdä sitäkään.
Eli vähintäänkin tässä asiassa ovat etuoikeutetussa asemassa miehiin nähden. Joku saattaisi sanoa, että tässäkin.
Naisen ei tarvitse olla kuin nainen. Miehen pitää olla vähintään sukellusveneen kapteeni.Ei tarvitse kuin hymyillä takas ja tulla vaikka kysymään mitäs nyt noin kauniisti hymyilyttää :)
En mä mitään kapteenilla tee, vaan ihan perus itsevarmalla miehelläkin on paljon annettavaa. - Minut sytyttää
Mini diamond* kirjoitti:
Kyllä se on niin, että minä ainakin sytyn siitä, että mies on aktiivinen ja osoittaa selvästi olevansa kuumana minuun. Ei siis tietenkään heti tavatessa, mutta alusta voi jo päätellä paljon. En jaksa enää tuhlata aikaa ja odotella josko joku ujo nysväke kehittäisi selkärankaa -ellei sitä ole alussa, ei sitä myöhemminkään ilmene.Minä taas vaadin naiselta, että kantaa mulle kaljaa ja makkaraa sohvalle ja pitää turpansa kiinni etenkin formuloiden aikaan.
Jokaisella on omat preferenssinsä pariutumisen suhteen. Kunnioittakaamme sitä :) - hehhh.
hyi olkoon kirjoitti:
No en mää ainakaan tee aloitteita nössönaisille, jotka eivät uskalla tehdä aloitettaa itse. Miten arka sitä pitää naisen olla, jos ei aloitetta uskalla tehdä, kysyn?
No mutta kun nainen saa olla arka ja se on naisellista. Nainen saa olla myös vahva ja sekin on naisellista.
Mies taas ei saa olla arka ollakseen miehekäs. Ainoastaan rohkea mies kelpaa.
Eli kyllä on tämä yhteiskunta kova naisia kohtaan tälläkin sektorilla. Femininstit, tehkää jotain. - no kuules
3+3 kirjoitti:
Ei tarvitse kuin hymyillä takas ja tulla vaikka kysymään mitäs nyt noin kauniisti hymyilyttää :)
En mä mitään kapteenilla tee, vaan ihan perus itsevarmalla miehelläkin on paljon annettavaa...kyllä teidän naisten jutut on sitten hauskoja;) Lienet sinkku?
- miestasonyt
Mini diamond* kirjoitti:
Kyllä se on niin, että minä ainakin sytyn siitä, että mies on aktiivinen ja osoittaa selvästi olevansa kuumana minuun. Ei siis tietenkään heti tavatessa, mutta alusta voi jo päätellä paljon. En jaksa enää tuhlata aikaa ja odotella josko joku ujo nysväke kehittäisi selkärankaa -ellei sitä ole alussa, ei sitä myöhemminkään ilmene.Aivan, kuka haluaisi vienosti hymyilevän seinäruusun, joka ei tee muuta kuin odottaa prinssiä, sitä kunnon ytmi jyystärikarjua;)
- muuten samat
Minut sytyttää kirjoitti:
Minä taas vaadin naiselta, että kantaa mulle kaljaa ja makkaraa sohvalle ja pitää turpansa kiinni etenkin formuloiden aikaan.
Jokaisella on omat preferenssinsä pariutumisen suhteen. Kunnioittakaamme sitä :)mutta itte kittaan lonkeroa, jonka vaatimusten mukainen nainen kiltisti kantaa kätöseeni, Kunnioitamme näitä preferenssejä;)
- 3+3
no kuules kirjoitti:
..kyllä teidän naisten jutut on sitten hauskoja;) Lienet sinkku?
Ei kun naimisissa 4 lapsen vanha kurppa tääl sinkkupalstalla ätmejä ahdistelemassa :D
- no kuules
3+3 kirjoitti:
Ei kun naimisissa 4 lapsen vanha kurppa tääl sinkkupalstalla ätmejä ahdistelemassa :D
Vanha kurppa, hienoa että olet rehellinen, ja kuten tiedät naisen hymy ei tarkoita mitään.
- Hmmm.
3+3 kirjoitti:
Ei tarvitse kuin hymyillä takas ja tulla vaikka kysymään mitäs nyt noin kauniisti hymyilyttää :)
En mä mitään kapteenilla tee, vaan ihan perus itsevarmalla miehelläkin on paljon annettavaa.Miksi miehen velvollisuus on mennä tekemään aloite? Tuohan on seksismiä räikeimmillään.
Eikö 2000-luvulla pitäisi jo vihdoin kunnioittaa sukupuolten välistä tasa-arvoa? - Synkkaisko meillä?
3+3 kirjoitti:
Minkä kaikkien heikoilla olevien ihmisryhmien ahdisteluista saat kiksisi?
Mä tykkään vähän pöllyyttää lapsia, joilla on leukemia :D Ne on niin rumia! - 3+3
no kuules kirjoitti:
Vanha kurppa, hienoa että olet rehellinen, ja kuten tiedät naisen hymy ei tarkoita mitään.
Kumpi meist on se nainen, että väität jotain mistä itse et tiedä.
Hymyjä on paljon erilaisia. En hymyile miehelle avoimesti, en katso pitkään, jos ei mies kiinnosta. Jos et todellakaan tajua milloin nainen "kutsuu" tulla juttusille niin se ei ole ainakaan minun ongelma.
Mulla kun ei oo tarvetta olla kaikille kiva, kiltti ja hymyilevä. - no kuules
3+3 kirjoitti:
Hymyjä on paljon erilaisia. En hymyile miehelle avoimesti, en katso pitkään, jos ei mies kiinnosta. Jos et todellakaan tajua milloin nainen "kutsuu" tulla juttusille niin se ei ole ainakaan minun ongelma.
Mulla kun ei oo tarvetta olla kaikille kiva, kiltti ja hymyilevä.naisen hymy ei tarkoita mitään yksinkertaisesti siksi, että hyvin useat naiset hymyilevät. Sinä tiedät itse miksi hymyilet, mutta miesten silmissä se on aivan yhden tekevää, koska miehet näkevät paljon hymyileviä naisia.
- Asia selvä
Hmmm. kirjoitti:
Miksi miehen velvollisuus on mennä tekemään aloite? Tuohan on seksismiä räikeimmillään.
Eikö 2000-luvulla pitäisi jo vihdoin kunnioittaa sukupuolten välistä tasa-arvoa?Lihavat vanhat kurpat täällä vaatii miehiä tekemään kaikki aloitteet. Näinhän homma ei tietenkään käytännössä mene. Ja lihavat vanhat kurpat ovat usein hyvinkin sinkkuja. Miesten aloitteenteko suuntautuu nuorempi ja hokempiin naisiin. Ja toisaalta naisetkin tekevät aloitteita saadakseen hyviä miehiä..
- Minä, minä nainen
3+3 kirjoitti:
Mulla kun ei oo tarvetta olla kaikille kiva, kiltti ja hymyilevä."Mulla kun ei oo tarvetta olla kaikille kiva, kiltti ja hymyilevä."
Tietenkään sinun ei tarvitse olla kiva ja kiltti miehille. Olethan nainen. Moderni nainen on itsetietoinen ja tyly.
Minun taas miehenä tulee olla kiltti kiva herrasmies naisille.
Eikös olekin jännää tämä tasa-arvo?
Ja se kuinka feministejä, kas kummaa, eivät kiinnostakaan tämän kaltaiset sukupuoliroolit - Tyttö-92
Minut sytyttää kirjoitti:
Minä taas vaadin naiselta, että kantaa mulle kaljaa ja makkaraa sohvalle ja pitää turpansa kiinni etenkin formuloiden aikaan.
Jokaisella on omat preferenssinsä pariutumisen suhteen. Kunnioittakaamme sitä :)Senkus vaadit. Minä lähden sitten lätkimään ja etsin paremman miehen. Mulla kun on varaa valita. :P
- mielistelijät
Minä, minä nainen kirjoitti:
"Mulla kun ei oo tarvetta olla kaikille kiva, kiltti ja hymyilevä."
Tietenkään sinun ei tarvitse olla kiva ja kiltti miehille. Olethan nainen. Moderni nainen on itsetietoinen ja tyly.
Minun taas miehenä tulee olla kiltti kiva herrasmies naisille.
Eikös olekin jännää tämä tasa-arvo?
Ja se kuinka feministejä, kas kummaa, eivät kiinnostakaan tämän kaltaiset sukupuoliroolitSe on edelleen jokaisen oma valinta mitä tekee, miten käyttäytyy. Mulle käy hyvin se leimaa että muka olen tyly, törkeä, v-mäinen ämmä, harkittu käyttäytyminen. Kiltti kunnollinen lempeä jne haluan olla vain miehelle joka ansaitsee. Jos sulla on tarvetta miellyttää kaikkia koska koet sen pakolliseksi "mieheen tulee olla" omapas on ongelmasi. Mulla kun on omat mielipiteet siitä mitä mun kuuluu ja ei kuulu olla ja kelle.
- juuuuuuhuuuuu
Asia selvä kirjoitti:
Lihavat vanhat kurpat täällä vaatii miehiä tekemään kaikki aloitteet. Näinhän homma ei tietenkään käytännössä mene. Ja lihavat vanhat kurpat ovat usein hyvinkin sinkkuja. Miesten aloitteenteko suuntautuu nuorempi ja hokempiin naisiin. Ja toisaalta naisetkin tekevät aloitteita saadakseen hyviä miehiä..
Totuus taitaa olla kuitenkin se että on tarpeeksi miehiä jotka tekee aloitteita ja tääl tass parkuu ne jotka eivät saa aikaseksi mitään. Voitte ajatella tasa-arvoa, vanhoja kurppia yksinään odotellessa että nainen tulis.
Tasa-arvo ei tarkoita ettei sais olla kohtelias herrasmies. Naisiin pätee samaa. - jäbä
voi elämän kevät kirjoitti:
"Miehen mielenkiintoisuus siis määrittyy sillä tekeekö aloitteen vai ei? Mikä sulla on älykkyysosamäärä? Ei ihme, että parisuhteet ei toimi, kun naisilla ei ole yläkerta ihan kunnossa."
No itse ainakin oon huomannu, kun olen tosiaan tehny omassa koulussa selvinpäin muutamalle tytölle aloitteen, ja vaikka olenkin saanut pakit niin moni tyttö on sen jälkeen alkanu kattomaan ihan eri lailla, että kyllä se on ihan totta. Itestäni moni saa ainakin monesti aika ujon kuvan niin varmaan tein positiivisen vaikutuksen rohkeudellani...
Nyt toki en ole tehnyt puoleenvuoteen aloitteita, kun on alkanut ketuttaa jatkuvat pakit. Yritän tässä kasata itseäni ottamaan vastaan uusia pettymyksiä...
En tokikaan ole ilmeisesti ihan toivoton, kun mullekin on jopa yksi hyvännäkönen tyttö tehny alotteen :D
- 55554
Olen tehnyt mutta en ole saanut vastakaikua.
- _Sinkkunelli_
Siksi, että nainen ei voi tietää onko mies ihan oikeasti tosissaan kiinnostunut, kun ei ollut valmis näkemään yhtään vaivaa naisen eteen. Silloin kun mies on kiinnostunut naisesta tosissaan, hän kyllä tekee aloitteen. Ellei mies tee aloitetta, häntä ei kiinnosta riittävästi.
Miehillä on niin usein mielessä pelkkä seksi, että sen toivossa mies voi lähteäkin naisen mukaan, mutta mitään takeita ei ole olisiko mies alunperin ollut kiinnostunut naisesta muukin kuin seksi mielessään.
Miehillä on usein myös se harhaluulo, että jos nainen on ollut yhtä miestä kohtaan aloitteellinen, että hän on jotenkin helppo ja mahdollisesti vielä suhteessa ollessaankin iskemässä kaikkia miehiä. Tästä seuraa liian helposti turhia mustasukkaisuuskohtauksia ja epäilyä, eli suhteen jatkonkin kannalta parempi, kun mies tekee aloitteen.- vanhanaikaista
ajattelua, nykyään myös naisen on tehtävä aloitteista. Ja mitä vanhempi nainen, sen enempi on itse yritettävä.
- pitkä nenä
Mutta, minäpä en voi tehdä aloitetta, koska:
...mies ei voi tietää onko nainen ihan oikeasti tosissaan kiinnostunut, kun ei ollut valmis näkemään yhtään vaivaa miehen eteen. Silloin kun nainen on kiinnostunut miehestä tosissaan, hän kyllä tekee aloitteen. Ellei nainen tee aloitetta, häntä ei kiinnosta riittävästi.
Lällällälieru. ;) - itseasiassayt
pitkä nenä kirjoitti:
Mutta, minäpä en voi tehdä aloitetta, koska:
...mies ei voi tietää onko nainen ihan oikeasti tosissaan kiinnostunut, kun ei ollut valmis näkemään yhtään vaivaa miehen eteen. Silloin kun nainen on kiinnostunut miehestä tosissaan, hän kyllä tekee aloitteen. Ellei nainen tee aloitetta, häntä ei kiinnosta riittävästi.
Lällällälieru. ;)Vanhemmilla naislla on suorastaan velvollisuus tehdä aloitteita. On näet niin, että harvoimpa vanhempaa naista tule kovin tarkalla silmällä katsottua, ja näinollen kaikenlaiset epämääräiset vihjeet jäävät huomaamatta. Ei sen puoleen, että niistä vihjeistä olisi mitään hyötyä.
- _Sinkkunelli_
itseasiassayt kirjoitti:
Vanhemmilla naislla on suorastaan velvollisuus tehdä aloitteita. On näet niin, että harvoimpa vanhempaa naista tule kovin tarkalla silmällä katsottua, ja näinollen kaikenlaiset epämääräiset vihjeet jäävät huomaamatta. Ei sen puoleen, että niistä vihjeistä olisi mitään hyötyä.
"Ei sen puoleen, että niistä vihjeistä olisi mitään hyötyä. "
Niin, eli juurikin tuo on pointtini: ne naiset eivät alun alkaenkaan kiinostaneet sinua riittävästi, vaan toivoisit saavasi jotain parempaa. Ei nainen halua olla korvike sillä välin, kun mies hakee jotain muuta. - itseasiassayt
_Sinkkunelli_ kirjoitti:
"Ei sen puoleen, että niistä vihjeistä olisi mitään hyötyä. "
Niin, eli juurikin tuo on pointtini: ne naiset eivät alun alkaenkaan kiinostaneet sinua riittävästi, vaan toivoisit saavasi jotain parempaa. Ei nainen halua olla korvike sillä välin, kun mies hakee jotain muuta.Naisia tulee ja menee, ei kannata ottaa liian vakavasti näitä paritteluhommia. Jos nainen on niin flegmaattinen, että ei pysty kuin odottamaan miesten aloitteita, ei naisen saatavilla olevat miehet ole välttämättä parasta mahdollista materiaalia naisen kannalta;)
No, sehän on selvä, että naisia pyörittävät miehet tekee aloiteita sinne sun tänne ihan vaan huviin vuoksi. Nimittäin, aloitteen teko on helppo ja erittäin vähämerkityksellinen kunnon panomiehelle. Kunnon panomies saa kuitenkin, yritysten määrä korreloi saantiin;) "Siksi, että nainen ei voi tietää onko mies ihan oikeasti tosissaan kiinnostunut, kun ei ollut valmis näkemään yhtään vaivaa naisen eteen. Silloin kun mies on kiinnostunut naisesta tosissaan, hän kyllä tekee aloitteen. Ellei mies tee aloitetta, häntä ei kiinnosta riittävästi."
Kaikki livenä tekemäni aloitteet ovat olleet varovaisempia, hieman vähemmän kiinnostaville, eli pakit ei harmita niin paljoa.
En ole koskaan tehnyt aloitetta oikeasti kiinnostavalle, paitsi kaverin siskolle ja kerran netissä.
Ja aloitteet tehty tutustumis mielessä, ei seksin vuoksi.- Rakkausasiantuntija
wlfwd kirjoitti:
"Siksi, että nainen ei voi tietää onko mies ihan oikeasti tosissaan kiinnostunut, kun ei ollut valmis näkemään yhtään vaivaa naisen eteen. Silloin kun mies on kiinnostunut naisesta tosissaan, hän kyllä tekee aloitteen. Ellei mies tee aloitetta, häntä ei kiinnosta riittävästi."
Kaikki livenä tekemäni aloitteet ovat olleet varovaisempia, hieman vähemmän kiinnostaville, eli pakit ei harmita niin paljoa.
En ole koskaan tehnyt aloitetta oikeasti kiinnostavalle, paitsi kaverin siskolle ja kerran netissä.
Ja aloitteet tehty tutustumis mielessä, ei seksin vuoksi.Jep, aloitteitahan kannattaa tehdä juuri niille, jotka ei oikeasti kiinnosta vittuakaan.
- naisten logiikka
Mutta seksi mielessä aloitteen tekevä on sitten jotenkin parempi, vai? Mikä pakko sille miehelle on sitä lettua jakaa heti ennen kuin olet tutustunut paremmin ja katsonut, että onko jutusta mihinkään?
"Miehillä on usein myös se harhaluulo, että jos nainen on ollut yhtä miestä kohtaan aloitteellinen, että hän on jotenkin helppo ja mahdollisesti vielä suhteessa ollessaankin iskemässä kaikkia miehiä"
Onko niitä aloitteita pakko tehdä noille tyhmille miehille?
- Fluxi
Naisille katsos sopii tasa-arvo silloin kun heille se sopii.
- jepppis
Mieskin muista tasa-arvostella kun itse ei jaksa vaivautua. Muuten halutaan ne naiselliset kunnon kiltit kuin "enne vanhaan" alistuvat palvelijat.
- Nähkääpä vaivaa
jepppis kirjoitti:
Mieskin muista tasa-arvostella kun itse ei jaksa vaivautua. Muuten halutaan ne naiselliset kunnon kiltit kuin "enne vanhaan" alistuvat palvelijat.
Kyllä. Muistamme tämän vaivautumis-teeman myös seuraavan kerran, kun tulee puhetta naisten vähäisemmästä määrästä yhteiskunnan huipulla.
:) - jepppis
Nähkääpä vaivaa kirjoitti:
Kyllä. Muistamme tämän vaivautumis-teeman myös seuraavan kerran, kun tulee puhetta naisten vähäisemmästä määrästä yhteiskunnan huipulla.
:)Muista, se pitäisi johinkin kirjata ettet unohda, yhteiskunnan huipulle nainen ei tahdo, ku on muita proiriteetteja elämässä, mutta perusoikeudet kuuluvat kaikille tasapuolisesti.
- Prioriteetti
jepppis kirjoitti:
Muista, se pitäisi johinkin kirjata ettet unohda, yhteiskunnan huipulle nainen ei tahdo, ku on muita proiriteetteja elämässä, mutta perusoikeudet kuuluvat kaikille tasapuolisesti.
Miehen paksu kukkaro. Se riittää.
- jepppis
Prioriteetti kirjoitti:
Miehen paksu kukkaro. Se riittää.
Perhe ja lapset. Se riittää usealle, harva halua mihinkää huipulle.
- Timpan tytär
Teen aina aloitteita miehille josta tykkään:) Seuraan heitä vessaan ja nostan mekon ja pyllistän
- Siks kun
On niin yksinkertasta, et jos mies odottaa naisen aloitetta, se odottaa muutenkin naisen vievän ja määräävän, enka halua tossun alle heittäytyvää tyyppiä riesoikseni.
- nyt en ymmärrä
Pitääkö miehen sitten haluta tossun alle heittäytyvä tyyppi riesakseen?
- daäaaaaaa
nyt en ymmärrä kirjoitti:
Pitääkö miehen sitten haluta tossun alle heittäytyvä tyyppi riesakseen?
Yrität olla niin älykäs että et nyt ymmärräkään.
Jokainen valitsee itse. Haluat aloitetta tekevää naista, sitten odotat sellaista. Miksi haluat pakottaa naista tekee aloitteita jos hän halukin olla se tosi miehen tossun alla oleva. Silloin hän ei halua itselleen tossun alla oleva miestä. - 13+16
Ihan höpöhöpöä Sikskunilta :b. Nimenomaan ujouteen (ja ehkä alistuvaisuuteen) taipuvaisten naisten kannattaa tehdä itse aloitteet, eikä jäädä kaiken maailman ketkujen vietäväksi.
Minä olen ujo ja tykkään ujoista miehistä. Ujot miehet aika harvoin lähestyy. Enemmän ne lähestyjät on niitä helppoheikkimäisiä höpöttäjiä, joita en jaksa kuunnella. Siksi lähestyn niitä ujoja miehiä itse, ja aina olen saanut hyvää kohtelua. - ätmi
daäaaaaaa kirjoitti:
Yrität olla niin älykäs että et nyt ymmärräkään.
Jokainen valitsee itse. Haluat aloitetta tekevää naista, sitten odotat sellaista. Miksi haluat pakottaa naista tekee aloitteita jos hän halukin olla se tosi miehen tossun alla oleva. Silloin hän ei halua itselleen tossun alla oleva miestä.Miksi haluat olla miehen tossun alla?
- daäaaaaaa
ätmi kirjoitti:
Miksi haluat olla miehen tossun alla?
Miksi haluat olla naisen tossun alla?
Minun suhteessa mies on se joka kuuluu olla vahvempi, fiksumpi. En etsi lasta passattavaksi. - ätmi
daäaaaaaa kirjoitti:
Miksi haluat olla naisen tossun alla?
Minun suhteessa mies on se joka kuuluu olla vahvempi, fiksumpi. En etsi lasta passattavaksi.Ei kun haluan tasa-arvoisen suhteen. Sinä taas olet ilmaissut haluavasi olla miehen tossun alla.
- daäaaaaaa
ätmi kirjoitti:
Ei kun haluan tasa-arvoisen suhteen. Sinä taas olet ilmaissut haluavasi olla miehen tossun alla.
Niin haluan että mies on mies ja tekee ne miesten jutut. Kuten aloitteet, kantaa painavia kauppakasseja, avaa ovia... Se ei alenta naisen tasa-arvoa vaan nostaa miehen arvoa.
Odota sinä tasa-arvoa koska silloin kumpikaan ei vois tehdä aloitetta, pitkään joudut odottaa :) - hoh hoijaa
En mäkään jaksa naista, jota pitää koko ajan retuuttaa. Siksi teenkin aloitteita vain sellaisille naisille, jotka selvästi ilmaisee kiinnostuksensa ja osaa tuoda itseään tykö eikä vain odotteleva passiivisena prinsessana, sillä siitä jo tietää, että saa prinsessaa olla raahaamassa perässä, kun ei siitä ole mihinkään muuhun kuin "olen nainen, mulla on oikeus" hokemiseen mielessään.
- ätmi
daäaaaaaa kirjoitti:
Niin haluan että mies on mies ja tekee ne miesten jutut. Kuten aloitteet, kantaa painavia kauppakasseja, avaa ovia... Se ei alenta naisen tasa-arvoa vaan nostaa miehen arvoa.
Odota sinä tasa-arvoa koska silloin kumpikaan ei vois tehdä aloitetta, pitkään joudut odottaa :)Ei vaan molemmat voivat tehdä aloitteen, koska kumpikaan ei keskity keksimään lapsellisia tekosyitä sille, miksi juuri hänen ei kannata tehdä aloitetta.
Noista esimerkeistä päätellen et halua miestä vaan palvelijan. - :DDDDD
ätmi kirjoitti:
Ei vaan molemmat voivat tehdä aloitteen, koska kumpikaan ei keskity keksimään lapsellisia tekosyitä sille, miksi juuri hänen ei kannata tehdä aloitetta.
Noista esimerkeistä päätellen et halua miestä vaan palvelijan.En tarvitse palvelijan, herrasmiehen toki.
Sun teksteistä päätellen annat naisesi kantaa painavia kasseja kun itse kävelet kädethousujen taskussa. Turhaan tollaiselle dselittää mikä tekee miehestä miehen eikä ätmin. - ätmi
:DDDDD kirjoitti:
En tarvitse palvelijan, herrasmiehen toki.
Sun teksteistä päätellen annat naisesi kantaa painavia kasseja kun itse kävelet kädethousujen taskussa. Turhaan tollaiselle dselittää mikä tekee miehestä miehen eikä ätmin.Se on naisen omaa syytä, jos mun kassit on painavat.
- Nainen Helsingis
Se on ihan miesten vika. Miehet leimaa naisen huoraksi jos nainen tekee alotteita. Siksi pitää koittaa olla siveä. :-(
- totta joka sana
No niin leimataan. Ihan kamalaksi huoraksi.
- hoh hoijaa
Ilmeisesti naisen aloite on joku seksipyyntö tai munista puristelu.
- Nainen Helsingis
hoh hoijaa kirjoitti:
Ilmeisesti naisen aloite on joku seksipyyntö tai munista puristelu.
Tottapuhuen oma aktiivisuuteni elämää suurempien rakkaustarinoiden kohdalla on ollut se, että en saa silmiäni irti miehestä...eli haluan katsoa häntä, nähdä hänet kaiken aikaa...ja mennä hänen lähettyville jollei hän ehdi tulla minun luo. Muulla tapaa en ole "iskenyt".
- hoh hoijaa
Nainen Helsingis kirjoitti:
Tottapuhuen oma aktiivisuuteni elämää suurempien rakkaustarinoiden kohdalla on ollut se, että en saa silmiäni irti miehestä...eli haluan katsoa häntä, nähdä hänet kaiken aikaa...ja mennä hänen lähettyville jollei hän ehdi tulla minun luo. Muulla tapaa en ole "iskenyt".
Eli kokemuksesi tästä naisten huorittelusta on olematon, siitä huolimatta kirjoitit sen kuin suuremmankin totuuden ja sait plussia samanlaisilta naisilta jotka tod.näk. ei ole moista kokenut, mutta muka tietävät asian olevan näin kun sitä on naisten keskuudessa sinnikkäästi toisteltu.
No mä olen kyllä tehnyt aloitteita ahkerasti ja mulle tehdään aloitteita. Fifty-sixty. En valita.
Jos joku näyttää kiinnostavalta niin sit vaan ensin hetken tarkkailen tilannetta (ettei esim. tyttöystävä pölähdä jostain tms.), vilkuilen ja katson miestä silmiin ja tiedän kannattaako edes yrittää. Hymyilen ja menen juttusille. En mä jää odottamaan toisen aloitetta. En oleta, että miehet olisi jotain selvännäkijöitä, jotka ymmärtäis jostain hymystä, et nyt saa lähestyä. Hymy on niin yleistä ja sillä on monta tarkoitusta, joten en oleta, et joku ventovieras osais tulkita mua. Tietty niitäkin on, mutta vähemmän.
Miehet on kyllä aina tosi kohteliaita kun niille menee jutteleen. Pelkästään positiivisia kokemuksia vaikka pakitkin on joskus tullut (asialliset).
Onhan se tietty aina hienoa, kun mies tekee aloitteen :)- totuus tulee nyt
Kyllä sen.oikean tunnistaa katseesta..ei tarvita sanoja.
totuus tulee nyt kirjoitti:
Juu niinhän se on. Se katse voi saada jopa jalat alta... kokemusta on...
- dgrhdgjdj
Että fifty-fifty menee. Objektiivisen uskottavasti arvioiden.
Sehän on sillä tavalla, että sinä voit esimerkiksi pölähtää baariin ja olla kokolailla varma, ettei sinun hautessasi tarvitse nähdä vaivaa aloitteiden tekemiseksi. Sinua kuitenkin lähestytään vastakkaisen sukupuolen toimesta.
Mikäs siinä on hymyillessä :) Elämälle takaisin :)
Ja isossa kuvassa se on kuulkaa sillä tavalla, että naisten elämä on keskimäärin miehiä helpompaa juuri niiden elämän tärkeimpien asioiden kohdalla; parisuhteen, jälkikasvun (seksin) ja perheen hankkimisen suhteen.
Mm. takia naiset ovatkin kovasti harvinainen näky syrjäytyneiden joukossa yhteiskunnan alimmilla rappusilla. Siellä majailee miesenemmistö. Hylätty ja halveksittu miesenemmistö. Siihen joukkoon eivät feminisit ole vaatimassa kiintiöitä, hyvä niin. dgrhdgjdj kirjoitti:
Että fifty-fifty menee. Objektiivisen uskottavasti arvioiden.
Sehän on sillä tavalla, että sinä voit esimerkiksi pölähtää baariin ja olla kokolailla varma, ettei sinun hautessasi tarvitse nähdä vaivaa aloitteiden tekemiseksi. Sinua kuitenkin lähestytään vastakkaisen sukupuolen toimesta.
Mikäs siinä on hymyillessä :) Elämälle takaisin :)
Ja isossa kuvassa se on kuulkaa sillä tavalla, että naisten elämä on keskimäärin miehiä helpompaa juuri niiden elämän tärkeimpien asioiden kohdalla; parisuhteen, jälkikasvun (seksin) ja perheen hankkimisen suhteen.
Mm. takia naiset ovatkin kovasti harvinainen näky syrjäytyneiden joukossa yhteiskunnan alimmilla rappusilla. Siellä majailee miesenemmistö. Hylätty ja halveksittu miesenemmistö. Siihen joukkoon eivät feminisit ole vaatimassa kiintiöitä, hyvä niin.Toi fifty-sixty oli mun oma heitto. Teen osuuteni kyllä. Joillakin naisilla se on varmaan 0-100, eli eivät tee mitään ja miehen pitää tehdä aina ja kaikki.
No mistä se johtuu, että vain miehet syrjäytyy? Täällä aina syytetään naisia siitä, mutta yksin en syytä vierittäisi naisten niskoille. Pitää miehessäkin olla jotain vikaa kun ei pääse yhteiskuntaan kiinni... mt-ongelmia, työttömyyttä, köyhyyttä, omaa saamattomuutta, laiskuutta, mukavuuden halua, ujoutta, eristäytymistä... jne.
kaikkea noita on myös naisilla.
Mä olen nyt köyhä ja työtön. Tiedän, etten sen takia ole haluttavin kumppaniehdokas. En halua suhdetta, koska en halua olla rasite enkä halua selittää tilannettani. Treffeillä voin käydä ja selittää jotain ympäripyöreää. Voisin silti jäädä kotiin surkuttelemaan elämääni. Sairastuisin keskivaikeaan masennukseen ja eristäytyisin kaikista, päästäisin itseni vastenmieliseen kuntoon. Haukkuisin sitten täällä miehiä kaiket päivät, kun eivät tuo sitä munaa mun oven taakse eikä tee mulle aloitteita kun käyn kerran kuukaudessa paskalta haisevana hakemassa pakastepizzoja varastoon.
Okei typerää yksinkertaistamista ja kärjistämistä, mutta näinhän se menee.
Ja nyt kaik yhes koos herneet nenään :D- totuus tässä ole hyv
totuus tulee nyt kirjoitti:
se oikea = panettaa
- haluan suhteen
Kuullut liian monta kertaa miesten puhuvan kuinka aloitteen tekevä nainen antaa liian helpon kuvan itsestään jos parisuhdetta haluaa. "Helpossa" naisessa ei ole haastetta ja siksi suhteeseen kelpuutetaan ne, joita miesten pitää itse tavoitella, jottei ole vaaraa "huorahtavan" naisen saamisesta.
Miehet kyllä mielellään vastaanottavat aloitteita, jos nainen on mieluisa ja vaikkei olisikaan, harva helposta seksistä kieltäytyy, jota ainakin luulee olevan tarjolla. Nainen kuitenkin yleisemmin haluaa suhteen, joten parempi katsoa rauhassa onko mies itse kiinnostunut.- Jari Sillanpää
Suhde alkaa seksillä.
- haluan suhteen
Jari Sillanpää kirjoitti:
Suhde alkaa seksillä.
Voi se alkaakin, jos mies on aloitteen tekijä ja muuten persoonat sopii toisilleen, mikäs siinä. En vaan tiedä yhtään pitkäkestoista sudetta, joka olisi alkanut naisen aloitteesta ja seksillä ekana tapaamiskertana... Miesten mielestä kun heidän itsensä kaltaisesti toimiva nainen on horatsu, joka ei ole parisuhdemateriaalia. Näin on tosi moni mies itse sanonut, vaikka moni on myös samaan hengenvetoon todennut asenteensa olevan kaksinaismoralistinen.
Miehet toivovat tietenkin helppoa seksiä, paitsi jos kiinnostuvatkin naisesta oikeasti. Silloin on ongelma jos nainen on ollut"liian helppo". Oon kuullut kuinka miehet ovat keskusteluissa tuoneet tämän esille: hyvä ja kiinnostava nainen, mutta liian löyhämoraalinen. Ja sitten itketään, kun päädytään perustamaan perhe "siveän" kanssa, seksuaaliset kemiat sovi yhteen, eikä naista kiinnosta seksi yhtä paljon kuin miestä. Voi pyhä jysäys! - vain niin
haluan suhteen kirjoitti:
Voi se alkaakin, jos mies on aloitteen tekijä ja muuten persoonat sopii toisilleen, mikäs siinä. En vaan tiedä yhtään pitkäkestoista sudetta, joka olisi alkanut naisen aloitteesta ja seksillä ekana tapaamiskertana... Miesten mielestä kun heidän itsensä kaltaisesti toimiva nainen on horatsu, joka ei ole parisuhdemateriaalia. Näin on tosi moni mies itse sanonut, vaikka moni on myös samaan hengenvetoon todennut asenteensa olevan kaksinaismoralistinen.
Miehet toivovat tietenkin helppoa seksiä, paitsi jos kiinnostuvatkin naisesta oikeasti. Silloin on ongelma jos nainen on ollut"liian helppo". Oon kuullut kuinka miehet ovat keskusteluissa tuoneet tämän esille: hyvä ja kiinnostava nainen, mutta liian löyhämoraalinen. Ja sitten itketään, kun päädytään perustamaan perhe "siveän" kanssa, seksuaaliset kemiat sovi yhteen, eikä naista kiinnosta seksi yhtä paljon kuin miestä. Voi pyhä jysäys!Asia on kuitenkin faktuaalisesti niin, että n. 70% suhteista alkaa naisen toiminnan seurauksena.
- totuus tuli julki
vain niin kirjoitti:
Asia on kuitenkin faktuaalisesti niin, että n. 70% suhteista alkaa naisen toiminnan seurauksena.
Silloinhan aloituksen valitus etteivät naiset tee aloitteita on täyttä puppua.
- donna -87
Luuleko aloittaja mukamas olevansa kiinnostavan näköinen?? Buahahahah! Juuri tällaisten junttien vuoksi naisia kiinnostaa enemmän ulkolaiset miehet.
- Sexsual Jihad
Nainen lähtee vaikka Syyriaan saadakseen ISIS-taistelijan miehekseen.
- 5+3
Koska naiset on passiivisia pelkureita. Nämä selittelyt täällä miehen tehtävistä ja pitkälle viedyt tulkinnat miehen luonteesta on vain oman pelkuruuden rationalisointia.
- tälleen...
Naiset ei osaa tehdä aloitteita ja jos ne kerran erehtyy tekemään eikä onnistu sillä kerralla, niin siitä tehdään jotain älyvapaita yleistyksiä ja tulkintoja. No ainakaan nuorten ja nättien ei kyl tarvitsekaan tehdä periaatteessa, sillä miehet juoksee perässä, ellei sitten halua sitä jotain yhtä ja erityistä miestä.
Mua on nainen lähestynyt silleen, että tuli kysymään juna-asemalla jotain aikatauluista ja oli selvästi kiinnostuneen oloinen. Juteltiin siinä sitten junamatkan ajan kun oli sama matka ja pyysin kahville määränpäässä. Seurusteltiin jonkun aikaa. Ihan kivaa oli. Ei asioista kannata tehdä monimutkaisia naistenkaan millään älyvapailla periaatteilla miesten tehtävistä. - MissChievous
Tässä on tullutkin jo ne syyt miksi naiset eivät tee aloitteita, mutta kokoan ne vielä yhteenvetona ja omana versionani:
- Mies pitää lähestyvää naista epäilyttävänä, mies voi pysähtyä juttelemaan, ja harrastaa seksiäkin, mutta oikeasti häntä epäilyttää nainen joka tekee aloitteen, ja ajattelee että nainen on metsästäjä, jolla miehet vaihtuu kuin sukat- koko juttu alkaa naisen kannalta huonosti niin että hänet nähdään jatkossakin ei-suhdemateriaalina. Naisen on sitten myöhäisemmässä vaiheessa "mahdoton" ottaa mainettaan takaisin, ja joutuu taistelemana koko jutun läpi miehen stereotypiaa kohtaan itsestään. Juttu loppuu miehen aloitteesta.
- Nainen ei saa selville kuinka kiinnostunut mies on. naiselle itselleen jää ainainen epäilys onko mies hänen kanssaan vain "etujen" vuoksi, tai siksi kun kaikki kävi niin helposti, ja mies pitää vain hauskaa, ja ns syö sänkyyn tuotua aamiaista. harva nainen on suhteessa vain seksin takia, mutta mies voi todella hyvin olla "suhteessa" helpon seksin takia. siinä ero miksei toimi toisinpäin.
- Miehet arvostaa enemmän naista joka ei ole helppo saada. Älkää yrittäkö väittää vastaan, tämä pitää paikkansa jokaisen miehen kohdalla. Miksi siis nainen riskeeraisi arvostuksensa olemalla tosi "helppo"? Mies haluaa tavoitella, ja yrittää, ja onnistua, siten hän arvostaa saalistaan.
- Ja viimeisenä: naiset kyllä tekevät aloitteita, naisen aloite on hakeutua lähelle, luoda katsekontaksti, hymyillä, tehdä itsensä avoimen oloiseksi miehelle, helpottaa lähestyminen, miehen tehtävä on sitten astua vihreään valoon, ja sanoa ensimmäienn lause. Universaali laki, ja miehen tulee vain osata lukea naisen aloitteita. Naisella on omanlaisensa aloiteet, ja miehellä omanlaisensa. Ei ole suotavaa että naiset alkavat tekemään miesten kaltaisia aloitteita. mies arvostaa hymyilevää ja avointa, vastaanottavaa naista, ja nainen arvostaa kohteliasta ja itsevarmaa miestä, joka uskaltaa avata keskustelun.
Piste. Jos tämä ei ollut tyhjentävä vastaus, jokin on pielessä ja voit itse miettiä mikä se on. Tässä on kuitenkin "the truth and nothing but the truth".- John Holmes
"Mies pitää lähestyvää naista epäilyttävänä"
Ja sinä tiedät tämän, koska osaa lukea miesten ajatuksia. Epäilyttävänä pidän vain epäilyttävää aloitetta, esim. jos puristelee perseestä tai on muuten selvästi munan perässä.
Tuo saalistusjuttu on ainakin ihan hevonpaskaa. Vaikeaa esittävä nainen ei kiinnosta ainakaan minua pätkääkään ja etsiköön itselleen jonkun pelimiehen, joka kiihottuu vaikeasti vikuroivan kesyttämisestä.
"Nainen ei saa selville kuinka kiinnostunut mies on"
En ymmärrä tätäkään kohtaa. Aloitteen jälkeenhän sitä vasta tutustutaan. Ja onko sitä ihan pakko mennä sänkyyn kaikkien miesten kanssa. Ihan yhtä lailla ne aloitteelliset miehetkin - ja ehkä enemmänkin - ovat seksin perässä.
Minusta paras naisen aloite on sellainen, että nainen tulee juttelemaan ns. tikusta asiaa tyylillä. Voin itse miehenä sitten esittää sen treffikutsun tämän jälkeen, no problem ja ehkä jopa haluan sen tehdä, mutta liiallisen passiivinen vilkuilija ei saa ainakaan mitään plussapisteitä minulta ja kuten tuossa toisessa kommentissa kirjoitan, niin olen huomannut, että yleensä fiksut naiset osaa olla aloitteellisia ja tämä onkin heti kiinnostavan naisen merkki, sellaisen jolla on päässä muutakin kuin jotain sukupuolistereotypioita ja sahanjauhoja. - naisen..
katsekontakti ja hymy ei tarkoita mitään.
- naistenmiesyt
John Holmes kirjoitti:
"Mies pitää lähestyvää naista epäilyttävänä"
Ja sinä tiedät tämän, koska osaa lukea miesten ajatuksia. Epäilyttävänä pidän vain epäilyttävää aloitetta, esim. jos puristelee perseestä tai on muuten selvästi munan perässä.
Tuo saalistusjuttu on ainakin ihan hevonpaskaa. Vaikeaa esittävä nainen ei kiinnosta ainakaan minua pätkääkään ja etsiköön itselleen jonkun pelimiehen, joka kiihottuu vaikeasti vikuroivan kesyttämisestä.
"Nainen ei saa selville kuinka kiinnostunut mies on"
En ymmärrä tätäkään kohtaa. Aloitteen jälkeenhän sitä vasta tutustutaan. Ja onko sitä ihan pakko mennä sänkyyn kaikkien miesten kanssa. Ihan yhtä lailla ne aloitteelliset miehetkin - ja ehkä enemmänkin - ovat seksin perässä.
Minusta paras naisen aloite on sellainen, että nainen tulee juttelemaan ns. tikusta asiaa tyylillä. Voin itse miehenä sitten esittää sen treffikutsun tämän jälkeen, no problem ja ehkä jopa haluan sen tehdä, mutta liiallisen passiivinen vilkuilija ei saa ainakaan mitään plussapisteitä minulta ja kuten tuossa toisessa kommentissa kirjoitan, niin olen huomannut, että yleensä fiksut naiset osaa olla aloitteellisia ja tämä onkin heti kiinnostavan naisen merkki, sellaisen jolla on päässä muutakin kuin jotain sukupuolistereotypioita ja sahanjauhoja.Samat mietteet myös minulla. Naisen on helppo tehdä tikusta asiaa tyyppinen lähestyminen miehelle..
- olettamuksia+luuloja
Ei herranjestas että voi naiset olla pihalla :D Me miehet ei todellakaan haluta olla mitään saalistajia.
- hoh hoijaa
olettamuksia+luuloja kirjoitti:
Ei herranjestas että voi naiset olla pihalla :D Me miehet ei todellakaan haluta olla mitään saalistajia.
Jotkut pelimiehet ehkä haluaa. MissChievousilla taitaa olla niistä eniten kokemusta, on jutut sen mukaiset.
- tuon neidin
hoh hoijaa kirjoitti:
Jotkut pelimiehet ehkä haluaa. MissChievousilla taitaa olla niistä eniten kokemusta, on jutut sen mukaiset.
logiikka maksimoi pelimiesten kanssa vehkeilyn;)
- John Holmes
Yleensä fiksut naiset osaa tehdä aloitteita itsekin. Ei se ole sattumaa, että tälläkin palstalla ne pari harvaa fiksua naista joilla on yleensä muutakin sanottavaa (pimppaloora ja Kympin Nainen) on sanonut tehneensä itse aloitteita miehille. Joskus mies tekee, joskus nainen, mutta sen olen huomannut, että yleensä sellaiset naiset joilla on päässä muutakin kuin sahanjauhoja ja sukupuolistereotypioita osaavat olla aloitteellisia miesten suhteen.
- fiksut naiset
kyllä joo, mutta usein juuri sinkkunaiset eivät ole kovin fiksuja, vaan ovat fakkiutuneet johonkin ihmeelliseen ajatusmaailman miehen tehtävistä. Tälläkin palstalla sen näkee jutuista.. ok ne on kyllä varmaan suurimmaksi osaksi provoja. Ei kai kukaan järkevä nainen voi pitää aloitteen tekemistä pelkästään miehen (tai naisen) tehtävänä.
- 5+9
fiksut naiset kirjoitti:
kyllä joo, mutta usein juuri sinkkunaiset eivät ole kovin fiksuja, vaan ovat fakkiutuneet johonkin ihmeelliseen ajatusmaailman miehen tehtävistä. Tälläkin palstalla sen näkee jutuista.. ok ne on kyllä varmaan suurimmaksi osaksi provoja. Ei kai kukaan järkevä nainen voi pitää aloitteen tekemistä pelkästään miehen (tai naisen) tehtävänä.
On olemassa niinkin fiksuja naisia, jotka johtaa tilannetta siihen että mies muka tekee itse sen aloitteen., kun nainen on todellakin kiinnostunut mutta ei halua antaa sen kuvan että itse juoksee miehen perässä, koska niin kuin tälläkin palstalla selvisi, jotku luule helpoksi, jos itse lähestyy.
- voi olla tai sitten
5+9 kirjoitti:
On olemassa niinkin fiksuja naisia, jotka johtaa tilannetta siihen että mies muka tekee itse sen aloitteen., kun nainen on todellakin kiinnostunut mutta ei halua antaa sen kuvan että itse juoksee miehen perässä, koska niin kuin tälläkin palstalla selvisi, jotku luule helpoksi, jos itse lähestyy.
ei ole.. suurin osa naisista on täysin pelimiesten vietävissä;) Ilmankos panoringeissä on tungosta ja kansa nauttii.. Mutta sinkkuja on vaan niin maan perkeleesti;)
- ...
Olen tehnyt kerran yhdelle ujon oloiselle aloitteen. Mutta lähtökohtaisesti ajattelen, että jos mies ei tee aloitetta, hän ei ole kiinnostunut.
- M21
Minua kohtaan naiset on tehnyt useasti aloitteen. Valehtelematta n.1/3 aloitteista on itseni tekemiä. Nykyisin en juurikaan tee itse aloitetta, vaan annan naisen tehdä sen.
Olen kai sitten jollain tavalla onnellisessa asemassa=0
Ei miehetkään jokaista naista näe, joten ihan hyvä vaan naistenkin tehdä aloite.
Mies kun rupeaa kyyläämään jokaista naista, niin pian saa pervon yms. maineen:D- keski-ikäinen-m
Naiset on kovia tekemään aloitteita kun ovat keränneet hieman ikää ja kiloja. Sinun tapaus on ihan normi, edellyttäen, että olet ihan ok:n oloinen kaveri, kuten varmaan olet.
Nämä aloitteita tekevät naiset eivät näitä kitiseviä ikusinkkutyyppejä, jotka vaativat miehen tekemään kaiken. Eli, olet tavannut lähinnä fiksuja naisia;)
- tapahtuu joskus harv
Puhutaanko nyt vain livenä tehdyistä aloitteista?
Minulle laittoi nainen viestiä s24:sessa ja tapailuahan siitä syntyi joten ainakin yksi tällainen ok aloitteellinen nainen on olemassa.- M21
Itse ainakin oletin livenä tapahtuneista.
- M21
M21 kirjoitti:
Itse ainakin oletin livenä tapahtuneista.
Mutta onhan se netissäkin tehty aloite aina aloite.
- niinpäniin
Ei se, joka laittaa ensimmäisenä viestiä ole aloitteentekijä (ellei pyydä ekassa viestissä heti treffeille).
Olen minäkin monet keskustelut aloittanut ihan siitä syystä, että haluan nähdä tullaanko toimeen. Miehet sen jälkeen itse aina ehtii kysymään ulos ennenkuin itse edes olisin ehtinyt miettiä.
- miesprinsessa
Aloitteen tekevä nainen on heti 10 kertaa kiinnostavampi, koska osoittaa, että hänellä on oma tahto ja todennäköisesti omia ajatuksiakin. Etenkin jos kyseessä on vähän ujompi nainen, joka kerää rohkeutta aloitteeseen ja tekee sen. Sellainen vie minun sydämeni. Joku rutinoituneesti miehiä kaatava nainen ei niinkään.
- tosimiäs
Ainoastaan vässykät miehet odottavat naisten tekevän aloitteita. Kyllä sen verran munaa pitäisi löytyä, että menee itse juttelemaan!
- IP-tracker
Vtun lammas, luuletko että suututtaa sun provos?
- Anni-93
Jos mies tekee minulle aloitteen niin syytän tätä raiskauksesta tai raiskauksen yrityksestä.
- Joku vaan
Naiset eivät tee aloitteita perustavismiehille, mutta selkeille ylimmän tason miehille kyllä.
Tiedän miehiä, jotka saavat aina koko ajan potkia jo rumempia naisia pois.
Kun mies on ulkonäöltään ja karismaltaan tarpeeksi seksikäs ja puoleensavetävä, niin aloitteita sataa naisilta paikassa kuin paikassa.
TUNNEN erään pitkän, komea, harteikkaan, lihaksikkaan, karismaattisen, isokaluisen, seksikäsäänisen, jne. miehen, joka saa niin ravintoloissa, kuntosaleilla, uimarannoilla, jne. aloitteita naisilta jatkuvalla syötöllä.
Eli se, että naiset eivät muka tee aloitteita, on täyttä paskapuhetta. He vain eivät tee niitä aloitteita kuin vain pienelle osalle miehistä.
Esim. yksi mies voi saada vuoden aikana vaikkapa 500 aloitetta naisilta, mutta monet miehet eivät saa yhtäkään. Tässä on se ero. Toiset saavat niitä aloitteita kaikkien muidenkin miesten puolelta.
Aloittaja tulkitsee naisten aloitteiden tekoa OMALTA KOHDALTAAN. Hänelle eivät naiset tee aloitteita, mutta ei ymmärrä, että jotkut miehet saavat niitä niin paljon, että saa potkia rumempia jo pois.- just näin
Nämä ylemmaän tason miehet pyörittävät panorinkejä joissa on kymmeniä jopa satoja naisia pantavina! Naiset suorastaan kerjäävät päästä näihin panorinkeihin. Siksi normimiehet jää ilman naista.
- Dr.
Se johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että tehdäkseen aloitteen jollekulle, täytyy olla jollain tasolla kiinnostunut kyseisestä henkilöstä. Naiset saattaisivat tehdä aloitteita miehille jos olisivat näistä oikeasti kiinnostuneita. Mutta naiset ovat enimmäkseen kiinnostuneita vain itsestään, ja antavat vastakaikua miehelle tämän lähestyessä vain sen takia, että heillä on sama ihailun kohde. Mies ihailee naista (joka on pohjimmiltaan kylläkin täysin absurdia ja käsittämätöntä, minkä ihmeen takia) ja nainen itseään. Ja niin kauan suhde voi kestää kun he yhdessä rakastavat tätä yhteistä kohdettaan, siis narsistista naista. Jos naiset tekisivät itse ensin aloitteen, heillähän olisi erinomaiset mahdollisuudet saada nopeasti sellainen mies jonka he haluavat. Miksi näin kuitenkaan tapahdu? No tietenkin siksi, koska heillä ei ole halua eikä aikaa siihen, kun ajatukset pyörivät pelkästään oman itsensä ympärillä.
- Joku vaan
"Naiset saattaisivat tehdä aloitteita miehille jos olisivat näistä oikeasti kiinnostuneita."
Eli kertoo juurikin siitä, että perustavismiehet eivät niitä aloitteita saa, mutta halutuimmat ja seksikkäimmät miehet niitä saavat jatkuvasti.
"Jos naiset tekisivät itse ensin aloitteen, heillähän olisi erinomaiset mahdollisuudet saada nopeasti sellainen mies jonka he haluavat."
Ei pidä paikkaansa ollenkaan. Tuo kertomani mies panee MALLITASON naisia. Hänelle tekevät aloitteita kyllä monenlaiset muutkin naiset kuin mallitason naiset, mutta siltikään se mies ei ota niitä naisia.
Eli kun tuo mies saa jopa kymmeniä aloitteita naisilta viikossa, niin ei se mies mene niiden kaikkien kanssa sänkyyn, todellakaan. Jos ei mene yhdenkään niiden naisista kanssa. Koska jos tuolla miehellä on mahdollisuus panna niitä mallitason naisia, niin miksi hän sitten tyytyisi johonkin perustavisnaiseen?
Eli siinä mielessä tuo sinun väitteesi on täysin järjetön.
"No tietenkin siksi, koska heillä ei ole halua eikä aikaa siihen, kun ajatukset pyörivät pelkästään oman itsensä ympärillä."
Tuota kertomaani miestä pidetään YLEISESTI mallitason miehenä. Miksi nuo naiset sitten oikein parveilevat tuon miehen ympärillä ja tekevät niitä aloitteita? Niiden naisten käytös on siis täysinpäinvastaista kuin mitä sinä väität. - Ihmettelijä
"En jaksa enää tuhlata aikaa ja odotella josko joku ujo nysväke kehittäisi selkärankaa -ellei sitä ole alussa, ei sitä myöhemminkään ilmene."
Tuo kertomani mies on KAIKKEA MUUTA kuin mikään nysväke ja siltikin naiset pyörivät hänen ympärillään JOKA PAIKASSA. Miksi?
No minä voin kertoa sinulle. Häntä pidetään YLEISESTI miesmallin tasoisena. Sen takia naiset tekevät aloitteita hänelle ihan joka paikassa.
Eiväthän nuokaan naiset näe tuossa miehessä mitään vitun nysväkettä, vaan ITSEVARMAN JA MÄÄRÄTIETOISEN miehen kaikkineen päivineen. Mutta koska se mies pystyy ja pääsee samaan sänkyyn niiden mallitasoisten naisten kanssa, niin ne muut naiset kyllä tekevät aloitteita sille miehelle. Koska jos mies pääsee sänkyyn mallitasoisten naisten kanssa, niin mies ei silloin ole mikään nysväke.
Sinä puhut nysväkkeistä juuri niiden TAVISMIESTEN kohdalla. Et odota, että joku nysväke TAVISMIES tekisi aloitteen. Mutta eivät naiset odota tuollaista MALLITASON mieheltä. Eivät naiset ajattele tuollaisesta miehestä, että hän on nysväke. Hänhän pääsee sänkyyn juuri niiden mallitason naisten kanssa, joten hän ei ole mikään nysväke. Mutta ne muut naiset kyllä kokeilevat onneaan, josko hekin pääsisivät miehen kanssa sänkyyn.
Tässä onkin juuri se ero sen tavismiehen ja ÄÄRIMMÄISEN HALUTUN miehen kanssa. Naiset ajattelevat sen tavismiehen olevan joku vitun nysväke, kun ei tee aloitetta heille. Mutta jos tuollainen MALLITASON mies ei tee aloitetta jollekin tavisnaiselle, niin eivät naiset ajattele häntä minään helvetin nysväkkeenä. He tajuavat itsekin sen faktan, että sillä miehellä pitää kiirettä niiden mallitason naisten kanssa, miksi se mies tekisi aloitteita niille tavisnaisille? Ei tuollaisen miehen tarvitse tyytyä mihinkään tavisnaiseen, koska saa niitä kauneimpia ja halutuimpiakin naisia.
Te ajattelette, että ne tavismiehet ovat niitä vitun nysväkkeitä ja pelkureita, kun eivät tee teille aloitteita. Mutta ajatteletteko te kaikista Scandinavian Hunks-tanssijoista, että he ovat niitä nysväkkeitä, kun eivät tee teille aloitteita? Ette ajattele, koska tiedätte sen itsekin, että he voivat aina JOKA PAIKASSA valita parhaimmat naiset, miksi heidän tarvitsisi uhrata teihin aikaa.
Tässä on niin suuri ero niiden halutuimpien miesten kohdalla verrattuna niihin tavismiehiin. Kun tavismies ei tee aloitteita, hän on nössö ja vässykkä pelkuri. Mutta kun MALLITASON mies ei tee aloitteita, hän ei ole nössö vitun pelkuri, koska hän saa niiltä mallitason naisilta jatkuvalla syötöllä pillua, eikä hänen siis tarvitse tuhlata aikaansa mihinkään tavisnaisiin. - näin on näreet
Ihan v*itu*n ja samaa mitä lärvi miehellä on, vaikka olis maailman komein, hän se tulee ja tekee aloitteen tai jää siihen missä on, ei mua kiinnosta vaik olis maapallon viimeinen mies. Piste.
- närpykät on näpytelt
Kyl oot ihanan kuuloinen nainen. Sulle tekisin heti aloitteen, kun en kellekään muulle tekis! Viddu nih!
- Reipas Mies
Iskeminen menettää merkityksensä kun tarpeeksi himokkaat miehet tekevät sitä nonstoppina kaikenlaisille naisille vain saaminen mielessään. Ja sad but true, tarpeeksi kaunis nainen ei ehkä saakkaan tietää miksi tuli isketyksi, oliko vain panettavan näköinen ja mies tarpeeksi komea. Selittänee ne puolet onnaa erotilastot?
Naiset ovat pääsääntööisesti kiinnostuneita ensiksi omasta kauneudestaan, hyvästä olostaan, bestiksistään, tunteistaan, ekosysteemistään, ja vasta sitten karvaisista ja aina väärin toimivista miehistä joista on yleensä vain vaivaa ja murheita naiselle.
Naiset kilpailevat keskenään yt-miehen iskennän saavuttamisesta ja tämä tilanne on mitä oivallisin miehelle joka vastoin Tasojärjestelmää voi kilpailuttaa naisia eikä toisin päin kuten tavismiesten kohdalla naiset kilpailuttavat miehet laadullisesti järjestykseen.
Kyseenalaistan nykyään yt-miesten laadun muutenkuin jännänä iskijänä tai cockynä Bmw-uhoajana jolla toki voi kompensoida soittopelin kokoa tai jopa vähäistä älyään. Tosin ulkonäköä ei nokita mikään näillä p/s-markkinoilla. Rahaa sentään voi tavalla tai toisella hankkia aina lisää.
Ei luultavasti miehestäkään täysin mikrosignaaliton ei-seksuaalisesti kiinnostava nainenkaan ole firs price kun siellä ravintolassa "se" sojossa koettavat iskeä sitä elämänsä hottista. Usein se kyllä yritykseen jääkin.- Joku vaan
Tuohon sinun tekstiisi pohjautun, olisi mielenkiintoista kuulla sinulta, miten sitten on mahdollista, että YLEISESTI MIESMALLIN tasoista miestä isketään jatkuvalla syötöllä ihan missä vain se mies onkaan.
Tunnen tällaisen miehen ja on siis aivan se ja sama, onko mies ravintolassa, kuntosalilla, työpaikalla, uimarannalla, jne. Aivan sama, missä mies on, aina löytyy JATKUVASTI aloitteita tekeviä naisia.
Puhut nyt naisista, joita miehet iskevät. Okei, tämä tuli selväksi. Mutta miksi et suostu ottamaan huomioon niitä miehiä, joita NAISET JATKUVASTI ISKEVÄT????????????
Koska tämäkin on mahdollista, koska tunnen tällaisen miehen. Tässä ei ole mitään keksittyä tai omasta päästä heitettyä paskaa.
Huomaatko itse tämän ristiriidan? Aloittaja kysyy, että miksi naiset eivät tee aloitteita. Tuo kyseinen YLEISESTI MALLITASON miehenä pidetty mies voisi kysyä aivan hyvin "miksi naiset aina tekevät niitä aloitteita, eivätkä anna minun olla rauhassa? Eivätkö he ymmärrä, etten ole kiinnostuneita heistä, kun minulla on mahdollisuuksia niihin mallitason naisiin?"
Huomaatko, että ihminen tajuaa vain ja ainoastaan sen maailman, jossa hän itse elää? Aloittaja sekä kaikki muutkin perustavismiehet eivät saa aloitteita, joten he tulkitsevat, että naiset eivät tee aloitteita. Kun suurin osa miehistä ei saa aloitteita osakseen, he luulevat, etteivät naiset tee LAINKAAN ALOITTEITA.
Mutta sitten, tuo yleisesti mallitason miehenä pidetty mies saakin niitä kymmeniä aloitteita joka ikinen vitun viikko. Miten tämä onkaan sitten mahdollista? Täysin päinvastaisen miehen elämä onkin ihan toisenlaista, naisten täyttämää.
ATM tuskailee naisetonta elämää vuosikymmeniä. Yleisesti mallitason miehenä pidettävä mies nauttii sillä aikaa suuresta määrästä kauniista mallitason naisista ja saisi naisia ihan niin paljon kuin vain ikinä haluaisi. Mies, joka KAIKIN PUOLIN viehättää naisia, saa juuri niitä naisia kuin haluaa. ATM taas ei saa juuri keneltäkään ja elää naisettoman elämän. Sitä vain ei edes tajua, kuinka paljon elämää määrittävät ne SYNNYNNÄISET asiat ja piirteet. Sitä vain ei tajua, kuinka paljon kunkin ihmisen elämään vaikuttavat juuri ne kortit, jotka on jaettu.
Sitä ymmärtää vain ja ainoastaan sen maailman ja todellisuuden, jonka itse kohtaa. Nuo maailmat ja todellisuudet ovat kaikille ainakin hieman erilaisia. Toiset saavat, toiset eivät. - Karu totuus
Joku vaan kirjoitti:
Tuohon sinun tekstiisi pohjautun, olisi mielenkiintoista kuulla sinulta, miten sitten on mahdollista, että YLEISESTI MIESMALLIN tasoista miestä isketään jatkuvalla syötöllä ihan missä vain se mies onkaan.
Tunnen tällaisen miehen ja on siis aivan se ja sama, onko mies ravintolassa, kuntosalilla, työpaikalla, uimarannalla, jne. Aivan sama, missä mies on, aina löytyy JATKUVASTI aloitteita tekeviä naisia.
Puhut nyt naisista, joita miehet iskevät. Okei, tämä tuli selväksi. Mutta miksi et suostu ottamaan huomioon niitä miehiä, joita NAISET JATKUVASTI ISKEVÄT????????????
Koska tämäkin on mahdollista, koska tunnen tällaisen miehen. Tässä ei ole mitään keksittyä tai omasta päästä heitettyä paskaa.
Huomaatko itse tämän ristiriidan? Aloittaja kysyy, että miksi naiset eivät tee aloitteita. Tuo kyseinen YLEISESTI MALLITASON miehenä pidetty mies voisi kysyä aivan hyvin "miksi naiset aina tekevät niitä aloitteita, eivätkä anna minun olla rauhassa? Eivätkö he ymmärrä, etten ole kiinnostuneita heistä, kun minulla on mahdollisuuksia niihin mallitason naisiin?"
Huomaatko, että ihminen tajuaa vain ja ainoastaan sen maailman, jossa hän itse elää? Aloittaja sekä kaikki muutkin perustavismiehet eivät saa aloitteita, joten he tulkitsevat, että naiset eivät tee aloitteita. Kun suurin osa miehistä ei saa aloitteita osakseen, he luulevat, etteivät naiset tee LAINKAAN ALOITTEITA.
Mutta sitten, tuo yleisesti mallitason miehenä pidetty mies saakin niitä kymmeniä aloitteita joka ikinen vitun viikko. Miten tämä onkaan sitten mahdollista? Täysin päinvastaisen miehen elämä onkin ihan toisenlaista, naisten täyttämää.
ATM tuskailee naisetonta elämää vuosikymmeniä. Yleisesti mallitason miehenä pidettävä mies nauttii sillä aikaa suuresta määrästä kauniista mallitason naisista ja saisi naisia ihan niin paljon kuin vain ikinä haluaisi. Mies, joka KAIKIN PUOLIN viehättää naisia, saa juuri niitä naisia kuin haluaa. ATM taas ei saa juuri keneltäkään ja elää naisettoman elämän. Sitä vain ei edes tajua, kuinka paljon elämää määrittävät ne SYNNYNNÄISET asiat ja piirteet. Sitä vain ei tajua, kuinka paljon kunkin ihmisen elämään vaikuttavat juuri ne kortit, jotka on jaettu.
Sitä ymmärtää vain ja ainoastaan sen maailman ja todellisuuden, jonka itse kohtaa. Nuo maailmat ja todellisuudet ovat kaikille ainakin hieman erilaisia. Toiset saavat, toiset eivät.Sinä jauhat noista mallitason miehistä koska haluaisit itse olla sellainen. No suurin osa miehistä ei ole mallitasoa mutta kykenevät silti muodostamaan onnellisia parisuhteita kun taas sinun kaltaiset ruikuttajat ovat yksin lopun ikäänsä.
- Kyllä tekee
Kyllä suomalaiset naiset tekjevät aloitteen, joka käyvät kiinni kuin sika limppuun, mutta yhdellä ehdolla: Miehen pitää olla ulkomaalainen. Suomalaisnainen ei vihaa mitään muuta niin paljon kuin suomalasimiestä.
Olemme veljieni kanssa isän puolelta perintötekijöiltämme puoliksi italialaisia, mutta syntyneet ja kasvaneet suomessa. Italialaisuus näkyy selvästi ulkonäössä ja käyttäytymisessä.
Jos emme ilmituo suomalaisuuttamme, niin saamme tyrkkiä lähenteleviä lähinnä keski-ikäisiä tai sitä lähenteleviä rouvia kimpustamme. Niin ROUVIA, sillä pahimpia ovat naimisissaolevat naiset.
Heti, kun paljastuu suomalainen syntyperämme, niin saamme jopa keskellä tanssilattiaa korvillemme.
Kukaan muu maailmassa ei ole niin törkeä ja sikamainen käytökseltään kuin läsähtänyt juovuksissa oleva suomalaisfeministi.
Puheittensa perusteella on jokainen suomalaisnainen myös maanpetturi eli valmis pettämään isänmaansa ja kansansa.- cisfs
Opettelisit olemaan yleistämättä. Itse olen täysin suomalainen nainen ja ylpeä siitä - samaa vaadin myös mieheltä. En koskaan kelpuuttaisi ketään italialais/espanjalais/turkkilaista jne. miestä. Juuri käytöksenne, myös ulkonäkönne takia. Myönnän kyllä, että meissä suomalaisissa (myös esim. ruotsalaisissa ja brittinaisissa) on niitä ketkä eivät pidä omanmaalaisistaan vaaleaveriköistä ollenkaan. Itse pidän.
''Jokainen suomalainen nainen on maanpetturi''... todella epäkypsää. Toisaalta viestisi ei näytäkään miltään muulta kuin provolta, tai jos muka oikeasti olet puoliksi italialainen (nimenomaan isäsi puolelta), kuvittelet vain ylimielisesti että koska äitisi on suomalaisena naisena tehnyt lapsia italialaisen miehen kanssa, kaikki suomalaiset naiset olisivat sellaisia. Katsos kun olet väärässä, tajua se.
- 5+8
Kukka se lumppu teidän suvussa oli kun sitä ulkomaalaista verta niin nyt korostat :D
Maanpetturina vielä täällä kuitenkin asut, ja kehtaat toisia mollaa, käys siltä suvusi lutkalta kyselemällä kansan petttämisestä. - Aman
Naiselle pakkien (ei lätkään/futikseen liittyvä) saanti on vielä suurempi kolaus kuin miehelle. He eivät ole tottuneet siihen ja näin ollen asettaa suuren kynnyksen hypätä riman yli tehdäkseen aloitteen. Jos miehen tarvii hypätä kuin korkeushyppääjä ylittääkseen sen, naiselta se vaatii seiväshyppääjän luonnetta.
- valas
Aloitteen voi tehdä sekä mies että nainen.Jos kellot kilisee niin mitä väliä sillä kumpi on asialla.Minä ainakin juttelen mielelläni aloitteen tekevän naisen kanssa ja jos ei tunnu oikelta väistän asian kohteliaasti.Suomessa on 100.000 naista enemmän kuin miestä joten on aika laajat "MARKKINAT"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli612548Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211763Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131602- 1021377
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221262- 831159
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen381055Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141033Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?221010Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58937