että jobbareilla on tapana myydä samaa autoa useammalla ilmoituksella, eri hintaisena ja eri yhteystiedoilla. Ja sitten katsoa millä hinnalla lähtee... pitääkö paikkanssa
auto jobbarit
4
930
Vastaukset
- rehellinen jobbari
Olen huomannut että jotkut jobbarit tekevät noin. En kyllä koskaan ole oikein ymmärtänyt mihin sillä pyritään. Joskus olen jopa erehtynyt katsomaankin samaa autoa eri yhteystiedoilla. Kyllä ostajat tarkkoja ja vaistoavat jos yrittää kusettaa.
- jaska
tuleeko paljonkin tehtyä kauppaa
Joppari myy merkkiliikeiden autovaraston siistimiseksi poistetut autot. Ja kaikki jopparin autot on vain ollut jollain vanhalla mummolla mikä on vain sunnuntaisin ajanut sille kirkkoon. Ja mitaria on pyöritetty paljon taaksepäin ja huoltokirjat hävitetty.
Ostaa myy vaihtaa varastaa trokaa kusettaa
- Frans
Ihan vasta olla netti autossa ilmotus jossa olla eri nimi kuin oikea myyjä ja sanoi kuin kysyin että laitta niin koska ei tarvitse maksa netti auton käyttömaksukustannuksia siitä. Tarkkana kannattaa henkilön olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405