Ateisteista ei ole muuhun kuin.........

mnbvcdsertyuiop

Turhan päivääseen kiukutteluun ja raivoomiseen palstalla, tarvitsette hoitoa ja rauhoittavia lääkkeitä

22

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiijäätee

Eli olet siis ateisti.

• Ja sinun päiväsi kuluu tämän palstan kyttäämiseen.

ps olet ilmeisesti tuo nimimerkki TEENNÄISTÄ

• pata kattilaa...

Sinä olet palstakyttä. Joka päivä.

• palstankyylääjä
        pata kattilaa... kirjoitti:

Sinä olet palstakyttä. Joka päivä.

mä kans, joka päivä ja 5 min välein.

• Kristittyjen pohjaton lähimmäisenrakkaus ja kreationistien tieteellinen asiantuntemus paistaa tästäkin aloituksesta niin että ihan silmiä häikäisee.

• A. Teisti

Ei tällä palstalla juuri muut kiukuttele kuin eräs sekopääuskis, joka tekee päivittäin samanlaisia järjettömiä aloituksia, joissa ateisteja syytetään milloin mistäkin, mikä ei liity mitenkään ateismiin, ilman mitään perusteluja.

• A. Teisti

Minä itse tosin olen pahin sekoilija varastamalla toisten nikkejä.

• A. Teisti
        A. Teisti kirjoitti:

Minä itse tosin olen pahin sekoilija varastamalla toisten nikkejä.

Niinpä näytät olevan, käytit nimittäin juuri minun nikkiäni.

Minä taas käytän aina omaa nimimerkkiäni!

Ja minä kyllä tiedän kuka olet, tunnettu multinikki. Ilmeisesti et edes osaa pysyä yhdessä, vaan tarkoituksellisesti sotket keskusteluja monilla, tosin ihan samankaltaisilla, tunnistettavilla nimimerkeillä.

• Ateisti81

Pitäiskö sun siis poistua ateismi palstalta, niin ei tavis kuunnella sitä kiukuttelua ja raivoomista. JA MITÄ VITTUA SÄÄ USKOVAISENA TUUT TÄNNE RIEHUUN!! Mene uskovaisille tarkoitetuille palstoille.

Sut se pitäis viedä psykiatriseen sairaalaan. Pyskoosiin on nykyään hyviä lääkkeitä saatavilla.

• mnbvcdsertyuiop

Joo no oon ollu kyllä hoidossa. Nyt vähän aikaa avohoidossa. Ilmeisesti tarvitsisin vahvempia neuroletptejä ja rauhoittavia lääkkeitä. Kun välillä tuun tänne kirjoittelemaan, niin menee yht äkkiä pää ihan sekaseks. kuulen kaikkia ääniä, jotka käskevät tekeen kaikenlaista. Lisäksi näen harhoja. Minusta tuntuu myös että kaikkia tekemisiäni tarkkaillaan. Pöydän alla on laite joka pystyy scannaamaan ajatuksiani.

• 17 + 2

ATEISTI81. Monellako nikillä riehut palstalla?

• Mene uskovaisille ta
        17 + 2 kirjoitti:

ATEISTI81. Monellako nikillä riehut palstalla?

Ainakin se riehuu niillä monilla varastetuilla nikeillä. Tosi reppana.

• muItinikki

"Mene uskovaisille tarkoitetuille palstoille."

Tällä palstalla keskustellaan ateismiuskonnosta. Ainoat jotka täällä riehuu on ateisti hihut.

• Ateisti81

Luulis jo teidän ymmärtävän, että ateismi ei ole uskonto. Googlettakaa vaikka. Ja minä kirjoitan AINA omalla nimimerkillä. Mutta joku idiotti kirjoitti joku aika sitten mun nimimerkillä.

Että semmosta tällä kertaa.

• muItinikki
        Ateisti81 kirjoitti:

Luulis jo teidän ymmärtävän, että ateismi ei ole uskonto. Googlettakaa vaikka. Ja minä kirjoitan AINA omalla nimimerkillä. Mutta joku idiotti kirjoitti joku aika sitten mun nimimerkillä.

Että semmosta tällä kertaa.

Olet suurimpia nikkivarkaita ja ateismi on uskonto niin kuin islam.

• Ateisti81
        muItinikki kirjoitti:

Taidat itse olla nikkivaras, Ja ateismi ei ole uskonto edelleenkään.

Onko ateismi uskonto?
        Ateismi ei yleisesti hyväksyttyjen määritelmien mukaan ole uskonto. Siihen ei esimerkiksi kuulu yhteistä oppijärjestelmää, arvoja tai eettisiä määritelmiä, eikä rituaaleja.

Lähde: http://ateismifaq.blogspot.fi/

https://www.youtube.com/watch?v=Cyizap9vmxU

• muItinikki kirjoitti:

Kreationistien tiukinta linjaa ajavat joutuvat näköjään antamaan sanoille täysin uusia ja alkuperälle jopa päinvastaisia merkityksiä pystyäkseen perustelemaan skeidaansa. Tuo älyllinen epärehellisyys oli ensimäisiä ja suurimpia syitä vieraantumiselleni uskonnosta. Eikä minun aikanani sentään noin paksua sontaa kukaan kehdannut esittää.

• muItinikki
        Ateisti81 kirjoitti:

Taidat itse olla nikkivaras, Ja ateismi ei ole uskonto edelleenkään.

Onko ateismi uskonto?
        Ateismi ei yleisesti hyväksyttyjen määritelmien mukaan ole uskonto. Siihen ei esimerkiksi kuulu yhteistä oppijärjestelmää, arvoja tai eettisiä määritelmiä, eikä rituaaleja.

Lähde: http://ateismifaq.blogspot.fi/

https://www.youtube.com/watch?v=Cyizap9vmxU

Suomi24 / Yhteiskunta / Uskonnot / Ateismi

Uskonto.

• Ateisti81
        muItinikki kirjoitti:

Suomi24 / Yhteiskunta / Uskonnot / Ateismi

Uskonto.

Ei vaan: Suomi24 / Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Ateismi

• Ateisti81

Jos siis mielestänne ateismi on uskonto, joten voitte tulla mielestänne täälle ateismiuskonto palstalle kirjoittelemaan pehmoisia.
      Niin minua kiinnostaa se, että oletteko alkaneet suunitella luopumista omasta uskonnostanne ja vaihtaa se ateistiuskonnoksi? Vai mikä tällä palstalla niin kiinnostaa?

• siiIio

Ihmetellään miten joku voi uskoa ateismi-uskontoon jossa kaikki tapahtuu kuin sadussa yliluonnollisesti rämen.

• Ateisti81
        siiIio kirjoitti:

Ihmetellään miten joku voi uskoa ateismi-uskontoon jossa kaikki tapahtuu kuin sadussa yliluonnollisesti rämen.

Yliluonnolliset asiat ja sadut on enemmän mielenkiintoisempaa, kun raamattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe