Todiste:
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288727141228.html?ref=rss
Nyt pojut maailmalle, jos ei muuta niin juttelemaan!
Mitä minä olen sanonut!
52
245
Vastaukset
Jes! Katsotaanpa millaisia "mutta kun..." selityksiä tähän alkaa tulla. Joku tekosyyhän sille pitää löytää, ettei voi/kannata/pidä/kuulu lähteä ulkomaille ;)
- erkki-täti
Niin, vaikka suomalaiset naiset ovat kaikki jännämiesten patjoja ja muutenkin ihan kauheita kurppiksia ja rumia ja läskejä ja santanan santana sentään...
Nyt olis muuta tarjolla :D
- SekaSikiö
Mitä olen lukenut juttuja täällä niin minusta miehet ovat enemmän keskittyneet valittamaan etteivät saa riittävästi/ollenkaan huomiota suomalaisilta naisilta.
Vai olenko väärässä?- erkki-täti
Minun mielestäni painopiste on keskittynyt listaamaan suomalaisten naisten huonoja puolia.
Joten nyt, maailmalle!
Ihanat naiset odottavat. - PPPM
erkki-täti kirjoitti:
Minun mielestäni painopiste on keskittynyt listaamaan suomalaisten naisten huonoja puolia.
Joten nyt, maailmalle!
Ihanat naiset odottavat.Naiset ovat naisia muuallakin.
Erojakin on, esimerkiksi yleensä paremmat käytöstavat tai se, että ei ole aina tarkoitus rytätä kaikkia miehiä joka paikassa. Samoin odotukset miehen roolista voivat poiketa merkittävästi.
Mutta muuten olen samaa mieltä. Ei kun menoksi, jollet ole seinähullu. - SekaSikiö
erkki-täti kirjoitti:
Joten nyt, maailmalle!
Ihanat naiset odottavat.Totta mutta naisten huonojen puolien jatkuva esille tuleminen on lähtöisin siitä etteivät saa tarpeeksi huomiota.
En kyllä itse tilanteesta valita. Itse koen ainoastaan itse olevani liian epäaktiivinen, arka ja huonolla itsetunnolla varustettu.
Löytyihän sieltä heti syy, miksi mitään ei kannata tehdä :D
- erkki-täti
Vienosti ilmaistu, mutta kyllä juu...ootellaan lisää :D
- 0 + 0 = 0
Kyllä varmaan pitkä ja komea ja muutenkin YT-mies saa vielä helpommin naisia ulkomailla, mutta mitä sitten? Ei kai se ole mikään mullistava uutinen. Lisäksi kyseessä on vain yksittäistapaus. Eiköhän suurin osa suomalaisista AT-miehistä ole yhtä lailla alempitasoisia myös ulkomailla.
Eli At-miehen ei kannata lähteä ulkomaille, koska hän ei kelpaa sielläkään (mikä kyllä taas on teorian kannalta itsestäänselvyys, koska AT nimenomaan tarkoittaa miestä, joka ei saa :)).
Mitä AT-miehen sitten kannattaa tehdä?- 0 + 0 = 0
helka kirjoitti:
Eli At-miehen ei kannata lähteä ulkomaille, koska hän ei kelpaa sielläkään (mikä kyllä taas on teorian kannalta itsestäänselvyys, koska AT nimenomaan tarkoittaa miestä, joka ei saa :)).
Mitä AT-miehen sitten kannattaa tehdä?Naisen saamisen kannalta vai yleisesti? Naisten suhteen en tiedä. Yleisesti kannattaa varmaan tehdä sitä, minkä kokee mielekkääksi. Olen minäkin ulkomailla käynyt, vaikka tuskin olen yhtään sen haluttavampi ulkomaisten naisten mielestä (ainakaan mikään ei ole viitannut niin). Aiheen kannalta oleellista on kuitenkin se, että mikäli naiskokemusten saanti Suomessa on mahdotonta, ei se todennäköisesti ole juuri sen helpompaa ulkomailla.
- erkki-täti
0 + 0 = 0 kirjoitti:
Naisen saamisen kannalta vai yleisesti? Naisten suhteen en tiedä. Yleisesti kannattaa varmaan tehdä sitä, minkä kokee mielekkääksi. Olen minäkin ulkomailla käynyt, vaikka tuskin olen yhtään sen haluttavampi ulkomaisten naisten mielestä (ainakaan mikään ei ole viitannut niin). Aiheen kannalta oleellista on kuitenkin se, että mikäli naiskokemusten saanti Suomessa on mahdotonta, ei se todennäköisesti ole juuri sen helpompaa ulkomailla.
Luitko tuon linkin?
Ja naisetkin olisivat kuitenkin ulkomaisia, parempia ja hyväksyvämpiä.
Ei kelpaa sitten mikään?
- paikallinen
Sitä parkaa on yritetty ryöstää. :-(
- erkki-täti
Tuli myös mieleen neitsyen ryöstö. Sitä ei saa koskaan takaisin.
- paikallinen asukas
erkki-täti kirjoitti:
Tuli myös mieleen neitsyen ryöstö. Sitä ei saa koskaan takaisin.
Eiku tuossa maassa ne kauniit nuoret neidot tuppaa olee enemmän rahan perään ku pippelin perään. :-D Mitä tulee selkeesti ulkomaalaisilta näyttäviin.
- erkki-täti
paikallinen asukas kirjoitti:
Eiku tuossa maassa ne kauniit nuoret neidot tuppaa olee enemmän rahan perään ku pippelin perään. :-D Mitä tulee selkeesti ulkomaalaisilta näyttäviin.
No jaa, menee se kerralla kaikkikin varmaan:)
Juu, vähän kritiikkiäkin toki. Jaq lompsat piiloon.
- lottamari<3
Kai se nyt on ulkonäöstä kiinni, eikä siitä minkä maalainen on.Jokainen hyvännäköinen saa taatusti seuraa tekemättä yhtään mitään sen eteen.
- erkki-täti
Jaa.
- :-(
Ei työttömällä ole rahaa matkustella.
- erkki-täti
EU-maahan voi lähteä työnhakuun. Saat kolmen kuukauden päivärahat mukaan.
Jos ei muuta, niin kerran elämässään kannattaa maistaa miltä se appelsiini maistuu suoraan puusta. Paras kausi appelsiineille on tammikuu (aikaa suunnitella nyt).
Maistuu auringolta voimakkaasti, ja c-vitamiinilta :D Nimenomaan työttömän kannattaa matkustaa, koska jos Suomesta ei kerran töitä löydy niin miksi ei ainakin yrittäisi löytää niitä ulkomailta. Työttömyys on korkea muissakin EU-maissa, mutta mitä menettää kokeilemalla? Työkkärin kautta vain liikkeelle niin saa 3 kk tukea. Jos ja kun itse jään työttömäksi siinä vaiheessa, kun ei enää ole koiria, niin minua ei pidä enää mikään Suomessa.
- mies.
erkki-täti kirjoitti:
EU-maahan voi lähteä työnhakuun. Saat kolmen kuukauden päivärahat mukaan.
Jos ei muuta, niin kerran elämässään kannattaa maistaa miltä se appelsiini maistuu suoraan puusta. Paras kausi appelsiineille on tammikuu (aikaa suunnitella nyt).
Maistuu auringolta voimakkaasti, ja c-vitamiinilta :DNorjaan kannattaa mennä työnhakuun. Sieltä saa hyvin rahaa. Olin siellä serkun kanssa 9kk ja käteen jäi 3500 euroa kuussa
- ytmi
helka kirjoitti:
Nimenomaan työttömän kannattaa matkustaa, koska jos Suomesta ei kerran töitä löydy niin miksi ei ainakin yrittäisi löytää niitä ulkomailta. Työttömyys on korkea muissakin EU-maissa, mutta mitä menettää kokeilemalla? Työkkärin kautta vain liikkeelle niin saa 3 kk tukea. Jos ja kun itse jään työttömäksi siinä vaiheessa, kun ei enää ole koiria, niin minua ei pidä enää mikään Suomessa.
tämäpä hyvä uutinen.
helka kirjoitti:
Nimenomaan työttömän kannattaa matkustaa, koska jos Suomesta ei kerran töitä löydy niin miksi ei ainakin yrittäisi löytää niitä ulkomailta. Työttömyys on korkea muissakin EU-maissa, mutta mitä menettää kokeilemalla? Työkkärin kautta vain liikkeelle niin saa 3 kk tukea. Jos ja kun itse jään työttömäksi siinä vaiheessa, kun ei enää ole koiria, niin minua ei pidä enää mikään Suomessa.
25€:n päivärahalla (vai mitä se nyt oli?) on vain vähän vaikea maksaa >50€:n hotellihuonetta jostain Saksasta tai Britanniasta, josta töiden saanti ehkä olisi mahdollista.
- ryppis
Perhe, työt ja asunto on Suomessa. Ulkomailla ramppaaminen on kansantaloudellisesti ja ekologisesti arveluttavaa. Parisuhteessa yhteinen kieli olisi kiva, samoin kulttuuritausta.
- erkki-täti
Tämä on sinkkujen palsta.
- √|tun pälli
erkki-täti kirjoitti:
Et ole sitten kuullut sinkuista, joilla on perhe?
- ryppis
erkki-täti kirjoitti:
Jos tosiaan ollaan tiukkoja, niin sinkkum eli singlehän kai alunperin tarkoittaa juuri yksinelävää ihmistä. Jos on lapsia, ei siis voisi kai olla sinkku. Mielestäni tämä rajoitus ei kuitenkaan ole palstan hengen mukainen. Varmasti täällä on lukijoina paljon sellaisia, joilla on lapsia, mutta jotka eivät ole enää parisuhteessa lastensa toisen vanhemman kanssa. Pitäisin hieman haastavana tilannetta, jossa lasten vanhemmat asuvat eri maissa.
- -M-
Pidän tästä maasta, vaikka se ei pidäkään minusta. Haluan seistä suuren suon laidalla ja kuunnella korpin huutoa. Haluan syödä mustaamakkaraa Tampereella. Haluan juoda vesijohtovettä suoraan hanasta. On tämä kuitenkin rakas maa ja täällä on melko hyvä elää yksin ja onnettomana.
- erkki-täti
Ja mustamakkarakin on ihan erilaista kuin joskus parikymmentävuotta sitten..
Eikös me voitaisi joskus tehdä yhdessä makkaraa?
Minä pidän sinusta, ja nyt en halua ahdistella, vaan teoreettisesti kyselen. - -M-
erkki-täti kirjoitti:
Ja mustamakkarakin on ihan erilaista kuin joskus parikymmentävuotta sitten..
Eikös me voitaisi joskus tehdä yhdessä makkaraa?
Minä pidän sinusta, ja nyt en halua ahdistella, vaan teoreettisesti kyselen.Minäkin pidän sinusta vaikka pelottavan fiksu oletkin. En silti tiedä miten käytännössä edetä. Ehkä siitä fiksuudesta on tässäkin tilanteessa apua..?
- ht ...
Huomaa että jutun mies oli nähtävästi vaaleahiuksinen. Eli espanjalaisten naisten mielestä varmasti heti eksoottinen ja huomiotaherättävä.
Mutta en silti kiistä etteikö varmaan olisi parempi vienti ulkomaalaisten naisten keskuudessa, kyllä se pieni kielimuuri lisäisi siihen oman erikoisuutensa ja kiinnostavuutensa.
Toisekseen, jos haluaa suhdetta eikä pikaista seksiä, niin eiköhän se ole parempi vaan etsiä sitä naista täältä suomesta. Tietysti jos haluaa suhteen sijasta suoraan sitä vaimoa, niin voisi painua sinne thaimaaseen.- erkki-täti
Sinäkin olet Espanjasssa rubio, eli vaalea. Siellä on blondi joskus vaikka olisi ruskea tukka.
Enemmän katsovat sitä ihon hehkua(ei väriä). Sinä luultavasti olisit tosi suosikki, kun vaikutat sellaiselta camouflage-ukkelilta :) - ht ...
erkki-täti kirjoitti:
Sinäkin olet Espanjasssa rubio, eli vaalea. Siellä on blondi joskus vaikka olisi ruskea tukka.
Enemmän katsovat sitä ihon hehkua(ei väriä). Sinä luultavasti olisit tosi suosikki, kun vaikutat sellaiselta camouflage-ukkelilta :)Hmm.. erkki-täti on tainnut olla täällä kärpäsenä katossa viime aikoina... ;)
Noh, en minä sentään niin camo henkinen ole että ihan normipäivinä slaavi-tovereidemme tyyliin olisin joko maastohousut (tai adidaksen raitaverkkarit) päällä. :D
Se lookki vois kyllä herättää Espanjan kaunottarissa tiettyä eksotiikan tuntua. Pitääpä muistaa jos joskus Espanjaan lähden. Juuri nyt oman matkailuni suunta on vähän toisaalle.
- kiltti atm
En osaa jutella naisille varsinkaan englanniksi.
- haaveessa muutto ulk
Eiköhän sen kielen äkkiä oppisi. Se on vähän kuin kylmään veteen nakkaisi, niin kyllä sitä alkaa vaistomaisesti räpiköimään, että pääsee pintaan.
Ystäväpiiristäni moni on ollut ulkomailla vaihto-oppilaana, oppilasvaihdossa, työssä, ulkomaisen tyttö-/poikaystävään tutustumassa, matkustamassa jne. Kuulemma pitää vaan jutella ja jutella ja jutella. Noin 3 kuukaudessa yleensä selviää jo hyvin. Jos viitsii nähdä vaivaa (esim. kännykästä katsoo sanakirjasta uusia sanoja ja tietoisesti yrittää koko ajan nähdä vaivaa kielen oppimiseksi), niin ei mene vuottakaan, kun ääntäminen on natiivin tasolla jne. - Oikea kiltti atm
Minä osaan sen verran enkkua että pärjään ulkomailla. Olen englannissakin käynyt, italiassa, saksassa ja portugalissa.
- erkki-täti
haaveessa muutto ulk kirjoitti:
Eiköhän sen kielen äkkiä oppisi. Se on vähän kuin kylmään veteen nakkaisi, niin kyllä sitä alkaa vaistomaisesti räpiköimään, että pääsee pintaan.
Ystäväpiiristäni moni on ollut ulkomailla vaihto-oppilaana, oppilasvaihdossa, työssä, ulkomaisen tyttö-/poikaystävään tutustumassa, matkustamassa jne. Kuulemma pitää vaan jutella ja jutella ja jutella. Noin 3 kuukaudessa yleensä selviää jo hyvin. Jos viitsii nähdä vaivaa (esim. kännykästä katsoo sanakirjasta uusia sanoja ja tietoisesti yrittää koko ajan nähdä vaivaa kielen oppimiseksi), niin ei mene vuottakaan, kun ääntäminen on natiivin tasolla jne.Ja kielen oppimista nopeuttaa aina se, jos olet sen kielen keskellä, eli siellä missä sitä puhutaan.
Meitä suomalaisia aina myös kehutaan espanjan ääntämisessä, että puhutaan tosi hienosti(kuulostaa niiden korvaan hieman picho-espanjalta joskus).
Rohkeasti vaan menoksi! - kiltti atm
Oikea kiltti atm kirjoitti:
Minä osaan sen verran enkkua että pärjään ulkomailla. Olen englannissakin käynyt, italiassa, saksassa ja portugalissa.
Mikä tekee sinusta oikean?
- Suomi mies
Olen käynyt tänäkin kesänä ulkomailla ja sain seksiä. Suomesta en ole saanut vuosiin. Portugalissa naiset tuli heti juttelee ja halusivat tutustua. Kai tälläinen valkoinen suomi mies on sitten kiinnostava kun olen saanut paljon seksiä suunnilleen 23-28 vuotiailta naisilta ulkomailla ja en ole edes mitenkään komea.
Aion talvella lähteä takas portugaliin tai jonnekkin ainakin. - ohnoes
Olin muutama vuosi sitten, 25-vuotiaana, vanhempieni ja pikkuveljeni kanssa Rodoksella. En minä siellä mitään huomiota saanut blondihkona ja hieman atleettisena miehenä. Tosin se paikka oli tupaten täynnä turisteja, joten valinnanvaraa paikallisilla oli. Ehkä jossain yöelämässä olisi voinut tärpätä, mutta en harrasta sellaista.
- en lähe mihinkään
Suomessa poikalapset pitäisi abortoida kohtuun. Tähän maahan ei miehenä parane syntyä. Tuo nyt on taas sellainen iltasanomien lohdutusjuttu, ettei itsariluvut kasvaisi niin suuriksi että paljastuu kuinka Suomessa sorretaan miehiä.
- s omal i voittaa
"Tähän maahan ei miehenä parane syntyä."
Bingo. Kannattaa muuttaa tähän maahan jostain Afrikan banaanivaltiosta ja on kuin kuningas.
- Super ATM
Ja mistähän syystä jutussa mainittiin "pitkä ja vaalea suomalaismies"?
suomalaismies on suosittu ulkomailla
= pitkä ja vaalea suomalaismies on suosittu ulkomailla
naiset rakastavat mukavia miehiä
= naiset rakastavat alfamiehiä jotka ovat mukavia
naiset pitävät siitä kun mies puhuu älykkäästi
= naiset pitävät siitä kun pitkä statusmies puhuu matalalla äänellä älykkäästi - 13+16
Mun mielestä vähän hämäävä juttu, jos et ole naisten mieleen suomessa niin en usko että tilanne muuttuu ulkomailla.
Tuolla Antillahan nimittäin on jo tyttöystävä, miksei tehdä juttua miehistä jotka ei saa suomessa naista mutta saisivat ulkomailla helposti?- vajaa-4-kymppinen
Pentti, jota naiset ei häiritse sen kummemmin Välimeren kuin Itämeren rannoillakaan on vähän tylsä jutunaihe. Pentti Pattayalla olisi sitten taas liikaa.
- ätmi
Aika hellyyttävää nähdä, miten täpinöissä erkki-täti ja helka ovat tästä jutusta.
- ätmi on ätmi
Ätmi on ätmi Espanjassakin. Olen käynyt useita kertoja lomalla Espanjassa eikä kukaan nainen ole kyllä minulle tullut sanomaan yhtään mitään.
- valkoinen barbaari
En kehtaisi tuota todisteeksi kutsua. Antti on tainnut nähdä unta ja luullut sitä todeksi.
En usko että 175 cm on Espanjassa pidempi kuin Suomessa. Ja pitkillä tuntuu olevan vientiä täälläkin.
- n31--...
Espanjalaiset rumia, miehet ja naiset ... maku jokaisella omansa, pidän vaaleista, mutta suomalaiset ovat liian pyöreähköja , saksalaiset, ruotsalaiset komeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101653
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161312- 61970
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329822- 64808
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75778- 1760
- 45710
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9661Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58637